abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 15:52:06 #251
3744 Kleintje
op en top!
pi_51061025
Ayvida, welkom!!!

Amaranta, gefelciteerd.... een meid!!!

Ardenlyn, denk dat het ook wel kan verschillen tussen babyzaak waar je het koopt en het type/merk wat je koopt. Maar de levertijd viel ons in ieder geval heel erg tegen!

BE, die tik had ik ook. Heeeeeel veel appels. Trouwens... elk fruitstuk wat ik kon vinden was niet veilig voor me. Nog steeds...
  maandag 2 juli 2007 @ 15:55:29 #252
393 phileine
española
pi_51061139
wat is dat nou toch altijd voor gezeur van "iedereen in zijn waarde laten". Als je vindt dat iemand zeurt mag je dat toch ook zeggen?

Ik denk dat ik wel begrijp wat er bedoeld wordt. Die voorweeën zijn heel zwaar en vermoeiend, maar iedereen die een bevalling achter de rug heeft weet dat ontsluitingsweeën echt wel hele andere koek zijn. Ik denk ook weleens "ach meissie, je hebt geen idee wat je straks nog te wachten staat als je dit al zo ondragelijk vindt". Daar kan Kleintje natuurlijk niet zoveel aan doen, want ze weet ook niet beter, maar bij de zoveelste keer naar het ziekenhuis omdat de weeën te pijnlijk zijn en weer terugkomen omdat het eigenlijk niets voorstelde, wordt het wel wat lastiger om weer enthousiast te gaan meepuffen. De laatste maand van een zwangerschap ís ook gewoon loodzwaar, dat zal niemand ontkennen, je hebt overal pijn, je kunt niet meer slapen, je kunt nauwelijks bewegen, je krijgt van alles een harde buik of een voorwee. Het is gewoon jammer de klagers altijd veel meer aandacht krijgen dan de meiden die zich er stilletjes doorheen slaan terwijl die het net zo zwaar hebben. Dat steekt mij ook weleens (zonder te willen bagetelliseren waar Kleintje doorheen gaat, want die heeft een hele zware zwangerschap achter de rug, en ik kan me voorstellen dat ze met haar achtergrond ook extra zorgen heeft voor die bevalling). Het was niet zo sympatiek geformuleerd (Goaxing deed dat beter ), maar ik begrijp wel een beetje waar het vandaan komt.
mooi he, alles
  maandag 2 juli 2007 @ 16:02:19 #253
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51061390
p_iglet en t_igger gefeliciteerd met Pepijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:05:05 #254
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51061481
Wat leuk, Pepijn is er. Een Pepijn die ik ken is zo'n schatje. Dan is deze Pepijn dat vast ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 juli 2007 @ 16:10:12 #255
3744 Kleintje
op en top!
pi_51061641
Phileine... ik ben het helemaal met je eens.
Volgens mij gaf ik Gao ook een normaal antwoord en deed ik niet net of er 'niets' aan de hand is.

Zoals ik me vandaag voel mag ukkie best weer even blijven zitten. Na en nacht goed slapen ziet de wereld er gewoon een stuk leuker en beter uit.

Daarom was ik gisteren al gerustgesteld toen ik wist dat pinda het goed maakte. Laat dan maar lekker zitten.

Vond het alleen jammer van die kloon dat het onder een kloon moet en niet onder zijn/haar normale account en dat alleen het negatieve wat ik schreef gelezen kon worden. Ook in haar tweede stukje, alsof mijn 3 cm opeens weg zou zijn.

Enne... die pijn van echte weeën mag van mij best komen... als het dan maar doorzet, dan heeft het in ieder geval nut
  maandag 2 juli 2007 @ 16:12:30 #256
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51061708
Oooeeeh! Helemaal nog niet gezien, maar nu wel!
P_iglet is eindelijk bevallen!
Pepijn!
Wat een lieve naam!
Nieuwe papa en mama, van harte!!!!

*snel rel bij lezen gaat!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:43:52 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51062641
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Anitra het volgende:

[..]

De begin letterwas iig wel goed geloof ik en al heb ik het dan mis, laat Kleintje in haar waarde!
Maar goed het is zonde dat er 1 zo loopt te zeiken op iemand die het moeilijk heeft en als je da held ben doe je dat onder je eigen naam heel simpel.
Nee, zelfs met de beginletter zit je er heel flink naast.
En kloon of niet, een keuze, maar doe het eens onder je eigen naam en je wordt compleet verguisd hier, voor je het weet wordt je valselijk beschuldigd van het hebben van een kloon.

En dat zeiken...
Heel eerlijk gezegd ben ik het wel een heel klein beetje eens met wat er gezegd werd, maar dan meer in de vorm die Gaoxing gisteren koos.
Tuurlijk, ieder zijn eigen verhaal en 'mijn tijd komt nog wel' over een maand of 5, maar ook ik vraag me af of Kleintje zich niet een heel klein beetje meer schrap moet zetten, want zoals uit haar post bleek was er ook deze keer weinig meer aan de hand dan alleen voorweeen, nofi.

Tuurlijk zijn de laatste loodjes waar, maar de uitgerekende datum is nog niet eens overschreden en het kan zomaar nog eens een 2 weken duren zeg maar.
En ik kan me best voorstellen dat iemand dan eens een vraagteken bij het gezucht en gesteun zet.
Niet leuk misschien, en wellicht al helemaal niet de manier waarop jij (of een ander) het zou doen, maar zo wereldschokkend was de post nou ook weer niet toch?
Er komen hier in OUD wel ergere dingen voorbij.

Ik zie nu dat Phileine ook al iets dergelijks heeft gepost, excuses, het was niet mijn bedoeling om het nog eens over te doen.
pi_51062728
En Kleintje weet je wat het ook gewoon is!! Als je een paar nachten niet of slecht geslapen hebt ziet alles er ook kloten uit. Maar net wat je zegt, een nacht slaap doet goed. Tis allemaal voor een goed doel en de echte "ellende" moet nog beginnen
Sterkte
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 2 juli 2007 @ 16:48:18 #259
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51062793
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
Heel eerlijk gezegd ben ik het wel een heel klein beetje eens met wat er gezegd werd, maar dan meer in de vorm die Gaoxing gisteren koos.
Eens.
En verder ben ik het met Phileine eens, dat dames die in stilte dragen (dat klinkt sereen.. ) er met de aandacht bij in schieten...
Dus bij deze voor alle zwangere dames: Geniet maar lekker en klaag er, bij behoefte, op los (daar is toch immers dit topic voor ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:53:43 #260
3744 Kleintje
op en top!
pi_51062941
*snik*
Nu lijkt het of ik hier alleen maar kom klagen

Nee, het is wel zo dat het geklaag vaak meer blijft hangen dan wanneer je jezelf goed voelt.
Want... als je jezelf goed voelt dan voelt dat 'normaal' en geef je er minder aandacht aan. En als ik me dan goed voel en een dagje weg ga, dan denken jullie weer dat ik stiekem aan het bevallen ben

nou, genoeg hierover!

Ik hoop dat p_iglet snel uitgerust is en wat foto's van pepijn komt posten. Ik wil een verse beeb zien!!!
pi_51063234
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef Kleintje het volgende:

Ik wil een verse beeb zien!!!
[flauwgrapjemodus aan] Dan word het eens tijd dat je gaat bevallen [flauwgrapjemodus uit]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 2 juli 2007 @ 17:21:26 #262
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_51063859
DaviniaHR zegt:
Gefeliciteerd P_iglet en T_igger!!!

Ben wel blij dat hij 36xx g weegt, ipv 26xx. Ik schrok wel even, want met 41 weken niet eens de 3 kilo halen, das niet veel!

Als ik even spuit 11 mag zijn: pijn is niet te vergelijken. Sommige mensen schreeuwen moord en brand bij een klein blaartje, terwijl anderen stilletjes bevallen en geen kik geven. En tja, soms moet een mens even ventileren, daarvoor is dit topic toch ook?

Vanochtend bij de vlos geweest, weer gekeurd. Suiker goed, ijzer goed, bloeddruk wederom 100 over 60. buikje groeide goed, dus helemaal prima. Guusje is alleen nog niet ingedaald, wat ik wel jammer vind, maar hij heeft tot 36 weken, dus we wachten rustig af. Ik had een dagje onwijze last van mijn schaambeen, dus ik dacht dat dat wel het indalen zou zijn geweest. Nu is de theorie van de vlos dat hij waarschijnlijk wel eventjes is ingedaald, maar toen weer naar boven is gegaan. Ach, kop ligt omlaag, het zal wel goed zijn. Toch?
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  maandag 2 juli 2007 @ 17:26:37 #263
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51064035
Weten jullie eigenlijk hoe het zit met het verwachte geboortegewicht en duur van de zwangerschap in relatie tot de ouders?

De ene zegt dat als de vader te vroeg was, dan komt het kind ook te vroeg, maar sommigen zeggen dat het vanuit de moeder gaat.. Hebben jullie daar iets over gehoord?
Men is het geloof ik wel over eens dat als de moeder een hoog geboortegewicht had, dat de baby dan ook aan de grote kant is...

Uiteindelijk gaat het uit van het kind zelf, dat weet ik, maar toch.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:39:30 #264
393 phileine
española
pi_51066239
quote:

Ik wil een verse beeb zien!!!
Ja, laten we eens kijken wie er bovenaan de lijst staat om dat te regelen
mooi he, alles
  maandag 2 juli 2007 @ 18:53:52 #265
393 phileine
española
pi_51066791
DaviniaHR, voorzover ik weet is draagtijd erfelijk via de moeder. Bij mij en mijn zus klopte dat wel, we zijn allebei twee weken te vroeg geboren en al onze kinderen ook. Weet niet hoet het zit met geboortegewicht.
mooi he, alles
pi_51066805
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:58 schreef Anitra het volgende:

[..]

zo lang je zelf niet bevallen bent, zwanger bent of enig verstand er van heb ga dan ergens anders spelen.
****** was het toch? of zit ik mis

Kleintje:*
Dus ik zou niet mogen komen b.v.?
  maandag 2 juli 2007 @ 18:55:57 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51066874
Dan moet ik toch nog eens na gaan vragen bij mijn moeder. Ik weet dat zij bij mijn zus tot op het randje over tijd gelopen heeft ('nou mevrouwtje, dat had geen dag langer moeten duren'. Echt geen druppel vruchtwater meer... ) en mijn zus zelf is ook 17 dagen na de uitgerekende datum bevallen.

Weet het dus alleen niet hoe het bij mij toen was, eens vragen als ze terug zijn van vakantie. Ben wel benieuwd dan.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:12:31 #268
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51067527
mmm, eens kijken ik ben geboren met 41 weken en een aantal dagen, michelle met 42 weken dus wachten wat prupje gaat doen verwacht stiekem dat die de 42 ook wel gaat halen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_51067859
Piglet van harte met jullie Pepijn

Kleintje jij sterkte meid!
Ik weet de bevalling van Bo nog heeeeeel goed. 3 dagen weeen.(was toen al wel 42 weken) En ook al waren die ontsaluitingsweeen kwa pijn heftiger. Die had ik toch veel liever dan die weeen die maar niks deden. Die waren slopend en voor je gevoel zo nutteloos (zijn ze niet, maar omdat het maar niet opschiet voelt dat wel zo)
Ik kan me dan ook helemaal voorstellen hoe je je soms voelt.
Zet hem op meid
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 juli 2007 @ 19:20:59 #270
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_51067902
Davinia, ik vermoed dat er in de vrouwelijke lijn van mijn familie ook wat erfelijks zit qua draagtijd.
Mijn zusje en ik zijn 17 dagen te laat geboren. Mijn moeder ook ongeveer 2 weken. Het jongste broertje van mijn moeder ook (maar die heeft geen kinderen, dus het is niet te controleren of het ook via mannen wordt doorgegeven). Alleen de zwaarste kinderen van mijn oma (8+ pond) zijn netjes optijd geboren. En ook bij andere vrouwen in de familie zijn er dames ruim over de 40 weken gegaan.
En aangezien Frutsel nog steeds de middellijntjes aanhoud, verwacht ik eigenlijk niet dat de kleine er voor de 41 weken uitkomt..
maar ik zet wel alles netjes met 37 weken klaar hoor
  maandag 2 juli 2007 @ 19:34:58 #271
3744 Kleintje
op en top!
pi_51068474
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef phileine het volgende:

[..]

Ja, laten we eens kijken wie er bovenaan de lijst staat om dat te regelen
Ehm...

Of onze nieuwe Ayvida of ehm... ik...

Maar ik bedoelde natuurlijk gewoon een foto van onze nieuwste hunk Pepijn!
pi_51068599
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef phileine het volgende:
DaviniaHR, voorzover ik weet is draagtijd erfelijk via de moeder. Bij mij en mijn zus klopte dat wel, we zijn allebei twee weken te vroeg geboren en al onze kinderen ook. Weet niet hoet het zit met geboortegewicht.
Als dat het geval is dan vrees ik dat ik het niet haal om te werken tot 4 weken voor mn uitgerekende datum... (Ik was zelf 5,5 week te vroeg...) Ach we zien het allemaal wel... Voorlopig moet die kleine Frummel nog maar mooi een tijdje blijven zitten!

Vandaag op bezoek geweest bij vriendinnetje en haar verse beeb, wat een droppie zeg!
Fake it till you make it...
pi_51068843
P_iglet en T_igger gefeliciteerd met Pepijn!
Geniet van jullie ventje!!!!!

Ik moest gister nog aan P_iglet denken toen ik op een verjaardag was met allemaal geneeskunde studenten uit R'dam haha, toen was ze gewoon aan t bevallen!
  Jubileum moderator maandag 2 juli 2007 @ 19:54:09 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51069195
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:48 schreef Moonah het volgende:

klaag er, bij behoefte, op los (daar is toch immers dit topic voor ).
Dat ben ik dus weer niet met je eens. Tuurlijk, een zwangerschap kan inmens zwaar zijn, zeker de laatste maand MAAR klaag er maar op los want daar is dit topic voor is niet de bedoeling. Het hoeft niet allemaal jubeldejubel te zijn maar het hoeft wmb ook niet terug naar Gezeur en Geklaag, zoals dit topic een half jaar geleden nog heette bij velen.
Ik vraag me weleens af of dat vele geklaag niet inherent is aan de (in mijn ogen belachelijke) meldplicht. Sinds wanneer ben je verplicht hier te melden hoe het gaat? Wat een onzin!
Als je, zoals Kleintje, lastige laatste loodjes hebt dan lijkt het toch ook alleen nog maar of je alleen maar klaagt? Want wat kun je anders nog vertellen, elke dag opnieuw?

Maar goed, hoewel ik nu niet het goede voorbeeld geef vind ik dit weer geen discussie om in dit topic gevoerd te worden, tussen de felicitaties en andere updates door.
Misschien het modtopic?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_51069659
Van harte ! Eindelijk is Pepijn er. Fijn, hoor!
pi_51069917
p_iglet en t_igger gefeliciteerd met Pepijn
pi_51070638
En ineens is de misselijkheid bij toverslag verdwenen en kan ik eindelijk weer beter eten. De kilo's vlogen er weer af bij mij en met mijn gewicht moet ik daar toch echt voor uitkijken (ondergewicht). Maar de angst van het overgeven enzo zit er wel goed in. Vandaag lekker veel crackers gekocht en gemberjam en ook verse gember om thee te zetten. Ik kan er weer tegen. Ben wel nog voorzichtig en alles wat ik eet schijn ik met Merlijn te moeten delen, dus crackertjes vliegen er doorheen, maar ze zijn ook zo lekker. Ben blij dat het weer beter gaat. Hopen dat het zo even blijft.
pi_51070763
P_iglet en T_igger, van harte gefeliciteerd met jullie kleine vent!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 20:51:44 #279
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_51071548
P_iglet en man van harte gefeliciteerd met Pepijn
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_51071896
Gefeliciteerd met Pepijn P_iglet en T_igger!!!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 2 juli 2007 @ 21:03:45 #281
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51072066
Zo de zwangerschapsdementie slaat toe.... dus vergeef me als ik de naam fout heb maar welkom nieuwe mama Ayvida

RandaV fijn dat de misselijkheid minder word en je iets hebt gevonden dat je de dag door helpt.

BE, tjee met al dat uit eten en dan zo weinig aankomen dat vind ik echt wel een prestatie!

Wagenziekte zag ik voorbij komen... mijn man is ook een echte scheurneus en onze pinda schijnt dat leuk te vinden (of juist niet) maar die begint me dan altijd schopjes te geven en dat maakt de bijkomende misselijkheid dan weer de moeite waard

Hier vandaag lekker naar de stad toe geweest met mijn blubberpootje, die nu toch wel pijn doet en niet erg slinkt ook al ligt die nu alweer 2 uur omhoog. Maar wel 2 fijne stretch topjes gekocht bij de H&M die ik na de zwangerschap ook nog aan kan op een linnenbroek ofzo. En een heerlijke jogingbroek tot op de knie lekker om aan te hebben maar totaal niet charmant of mooi te noemen maar ach gemak dient de mens
En nu ga ik mijn bij de V&D gekochte spekje omhult met pure chocolade opeten
De afgelopen weken weinig zoetigheid genuttigd maar dit kon ik niet weerstaan.
Morgen maar eens kijken wat de schade is bij de vk.
Mama van Isa en Ties
pi_51072117
Hier heb ik overigens vandaag mijn werk op de hoogte gesteld Gelijk gevraagd of er iemand bij kan komen staan in de winkel waar ik werk op de zaterdag (verschrikkelijk druk, de hele winkel staat de hele dag vol en ik sta alleen..met als gevolg dat ik tussen 10:00 en 17:00 geen pauzes heb, niet kan zitten..en het ergste van alles...niet kan plassen!). Lijkt me toch dat dat normaal gesproken al niet goed is, maar als je zwanger bent...
Kreeg een bijzonder lauwe felicitatie en de mededeling dat het niet mogelijk was om op zaterdag 2 mensen in de winkel te zetten. Ze gingen het nog overleggen verder maar ik ben benieuwd. Heb me er de eerste periode van m'n zwangerschap al doorheen moeten slepen (maar ja..ik wou nog niks zeggen) maar ik doe het dus echt niet meer, zo'n dag zonder pauze en plassen
It's all up to you
pi_51072160
Pepijn!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 2 juli 2007 @ 21:09:47 #284
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_51072402
Pepijn, bij Mama P_iglet en Papa T_igger!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 21:41:41 #285
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_51073942
quote:
nou, genoeg hierover!
Ja, nou is het inderdaad wel even klaar Kleintje! Hups bevallen jij
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_51073949
Goed voor jezelf opkomen Tearsong! 10 tot 5 zonder pauze is laaaaaang .
  maandag 2 juli 2007 @ 21:47:52 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51074191
Tearsong, dat zou dan voor mij heel makkelijk zijn.
Gewoon melden dat je tussen 10 en 17.00 de winkel 2 keer een kwartier dicht doet voor een plaspauze en dat dat de komende maanden opgeschroefd gaat worden naar mate jij meer pauze nodig hebt.
Eens kijken of ze iets kunnen regelen of niet.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:48:48 #288
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51074229
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef Nijna het volgende:
Goed voor jezelf opkomen Tearsong! 10 tot 5 zonder pauze is laaaaaang .
En volgens mij ook wettelijk verboden! Is het niet zo dat je om de 4 uur, 15 minuten iets anders moet doen? Dus bij 4 uur staan, ff lekker 15 minuten zitten, of bij 4 uur zitten, ff lekker 15 minuten je benen strekken en lopen (plassen, drinken, eten, aan je gat krabben...)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 2 juli 2007 @ 21:49:56 #289
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51074288
Je hebt recht op 1/8 e van je werktijd aan EXTRA pauze als je zwanger bent . Werkgever is zelfs verplicht een rustruimte voor je te hebben .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:50:43 #290
3744 Kleintje
op en top!
pi_51074313
Wow Tearsong... die mensen zijn wel heel erg fout bezig.
Idd. ik zou eens goed nadenken over hetgeen BE zegt.
Je hebt toch immers ook recht op een lunchpauze lijkt mij!
  maandag 2 juli 2007 @ 22:07:03 #291
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51075061
Er zal vast iets te vinden zijn op www.minszw.nl over je rechten als zwangere vrouw. Waarschijnlijk loont het om daar even te kijken. Wat leah zegt klinkt inderdaad bekend.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_51075591
Zover had ik nog niet eens gedacht... als de baas je niet tegemoet wil komen vind ik dat idee om de toko af en toe een kwartier dicht te gooien voor een plaspauze enzo helemaal niet verkeerd.
En misschien snapt baaslief het dan...
  maandag 2 juli 2007 @ 22:20:38 #293
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51075722
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Er zal vast iets te vinden zijn op www.minszw.nl over je rechten als zwangere vrouw. Waarschijnlijk loont het om daar even te kijken. Wat leah zegt klinkt inderdaad bekend.
Ik weet niet hoe het nu is, 5 jaar geleden was dit wettelijk zo geregeld. Leuk voor mijn toenmalige baas ook, we waren met 12 vrouwen zwanger .
  maandag 2 juli 2007 @ 22:26:28 #294
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51075994
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het nu is, 5 jaar geleden was dit wettelijk zo geregeld. Leuk voor mijn toenmalige baas ook, we waren met 12 vrouwen zwanger .
  maandag 2 juli 2007 @ 22:29:46 #295
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51076124
Was heel leuk . Behalve voor mijn baas
  maandag 2 juli 2007 @ 22:33:53 #296
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_51076295

Hierbij foto's van ons wondertje!!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  maandag 2 juli 2007 @ 22:34:53 #297
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51076348
wat issie lief!!!!!!!!!!!
pi_51076386
En ook allemaal rond dezelfde tijd met verlof Leah? Oh wat zal die man blij geweest zijn
It's all up to you
  maandag 2 juli 2007 @ 22:35:39 #299
640 snoopy
peanuts
pi_51076391
Wat een lieve Pepijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51076413
Lief en stoer! Mooie foto's van een mooi mannetje zeg!
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')