Nee, zelfs met de beginletter zit je er heel flink naast.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
De begin letterwas iig wel goed geloof iken al heb ik het dan mis, laat Kleintje in haar waarde!
Maar goed het is zonde dat er 1 zo loopt te zeiken op iemand die het moeilijk heeft en als je da held ben doe je dat onder je eigen naam heel simpel.
Eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
Heel eerlijk gezegd ben ik het wel een heel klein beetje eens met wat er gezegd werd, maar dan meer in de vorm die Gaoxing gisteren koos.
[flauwgrapjemodus aan] Dan word het eens tijd dat je gaat bevallenquote:
Dus ik zou niet mogen komen b.v.?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
zo lang je zelf niet bevallen bent, zwanger bent of enig verstand er van heb ga dan ergens anders spelen.
****** was het toch? of zit ik mis
Kleintje:*
Ehm...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef phileine het volgende:
[..]
Ja, laten we eens kijken wie er bovenaan de lijst staat om dat te regelen
Als dat het geval is dan vrees ik dat ik het niet haal om te werken tot 4 weken voor mn uitgerekende datum... (Ik was zelf 5,5 week te vroeg...) Ach we zien het allemaal wel... Voorlopig moet die kleine Frummel nog maar mooi een tijdje blijven zitten!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef phileine het volgende:
DaviniaHR, voorzover ik weet is draagtijd erfelijk via de moeder. Bij mij en mijn zus klopte dat wel, we zijn allebei twee weken te vroeg geboren en al onze kinderen ook. Weet niet hoet het zit met geboortegewicht.
Dat ben ik dus weer niet met je eens. Tuurlijk, een zwangerschap kan inmens zwaar zijn, zeker de laatste maand MAAR klaag er maar op los want daar is dit topic voor is niet de bedoeling. Het hoeft niet allemaal jubeldejubel te zijn maar het hoeft wmb ook niet terug naar Gezeur en Geklaag, zoals dit topic een half jaar geleden nog heette bij velen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:48 schreef Moonah het volgende:
klaag er, bij behoefte, op los (daar is toch immers dit topic voor).
Ja, nou is het inderdaad wel even klaar Kleintje! Hups bevallen jijquote:Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef Kleintje het volgende:
nou, genoeg hierover!
En volgens mij ook wettelijk verboden! Is het niet zo dat je om de 4 uur, 15 minuten iets anders moet doen? Dus bij 4 uur staan, ff lekker 15 minuten zitten, of bij 4 uur zitten, ff lekker 15 minuten je benen strekken en lopen (plassen, drinken, eten, aan je gat krabben...)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef Nijna het volgende:
Goed voor jezelf opkomen Tearsong! 10 tot 5 zonder pauze is laaaaaang.
Ik weet niet hoe het nu is, 5 jaar geleden was dit wettelijk zo geregeld. Leuk voor mijn toenmalige baas ook, we waren met 12 vrouwen zwangerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Er zal vast iets te vinden zijn op www.minszw.nl over je rechten als zwangere vrouw. Waarschijnlijk loont het om daar even te kijken. Wat leah zegt klinkt inderdaad bekend.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, 5 jaar geleden was dit wettelijk zo geregeld. Leuk voor mijn toenmalige baas ook, we waren met 12 vrouwen zwanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |