Just for your information... die 3 cm zit er al wat langer. Die van afgelopen weekend hebben niets gedaan! Dus die worden geen weeën genoemd.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:39 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
Er was toch al 3 cm ontsluiting?
Ik wist niet dat dat ook weer kan verdwijnen.
zo lang je zelf niet bevallen bent, zwanger bent of enig verstand er van heb ga dan ergens anders spelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
O sorry.
Kusknuffelkroel dan maar.
O wat rot en o wat zielig en meid wat heb je het zwaar.
En wat vervelend dat je zo lang met weeën loopt.
Zo beter?
gefeliciteerd meid en nu lekker slapen en je laten verwennenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef p_iglet het volgende:
zo we zijn met weer helemaal met zijn 3tjes thuis!!
Alles gaat prima. Bevalling was helaas niet super snel en turbo zoals hier ergens gesuggereerd werd. Maar het resultaat mag er wezen.
Overigens had de nieuwbakken papa zich een kilootje vergist en is pepijn 3690 gram... zeker geen heel kleintje dus, maar prima van gewicht voor ruim 41 weken.
Foto's en bevallingsverhaal volgen... nu eerst bijkomen en bijslapen. Ben al sinds gisterochtend 8.00 wakker.
Het is gewoon laf om onder een kloon te posten wie je ook bent en dan zo iemand uitkafferenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef bibi het volgende:
[..]
Erg flauw om onder een kloon iemand belachelijk te maken
Waaaaaaaah zou het echt ****** zijn, dat zou lachen zijn als juist ZIJ commentaar heeft op anderen.
Wie is ******?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef bibi het volgende:
[..]
Erg flauw om onder een kloon iemand belachelijk te maken
Waaaaaaaah zou het echt ***** zijn, dat zou lachen zijn als juist ZIJ commentaar heeft op anderen.
Als iemand zich wel laat kennen is het wel die kloon, hmmm eigenlijk laat diegene zich dan ook weer niet kennen...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef lcicle het volgende:
Overdrijven jullie niet een beetje? Laat jezelf niet zo kennen zeg..
Je zit heel dik mis, ben nog van alles aan het lezen, maar laten we vooral niet gaan speculeren over wie het is als je er zo falikant naast zit!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
zo lang je zelf niet bevallen bent, zwanger bent of enig verstand er van heb ga dan ergens anders spelen.
***** was het toch? of zit ik mis
Kleintje:*
Welcome back! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef p_iglet het volgende:
zo we zijn met weer helemaal met zijn 3tjes thuis!!
Alles gaat prima. Bevalling was helaas niet super snel en turbo zoals hier ergens gesuggereerd werd. Maar het resultaat mag er wezen.
Overigens had de nieuwbakken papa zich een kilootje vergist en is pepijn 3690 gram... zeker geen heel kleintje dus, maar prima van gewicht voor ruim 41 weken.
Foto's en bevallingsverhaal volgen... nu eerst bijkomen en bijslapen. Ben al sinds gisterochtend 8.00 wakker.
Zeg dan!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:34 schreef amaranta het volgende:
BE, herkenbaar die wagenziekte
Hier gaat alles prima. Heb nu vakantie.
Misschien dat het toch maar eens tijd wordt om wat spullen te gaan kopen.
WIj twijfelen tussen de quinny buzz en de xplory. Tevens hebben we een ledikantje gezien met ingebouwde commode, die kun je zeg maar uitklappen aan het uiteinde van het wiegje. Is dat wat of is het beter om een aparte commode te nemen?
Ow, en we weten het geslacht. En iedereen mag het weten!
Vertel!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:34 schreef amaranta het volgende:
Ow, en we weten het geslacht. En iedereen mag het weten!
Niet zomaar een meisje, maar een meisje met staartjesquote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Vertel!
Edit: Te laat, een meisje dus! Leuk
Ik heb een man, die weet altijd een snellere weg. Incl. alle hobbels. En dan vind ie het raar dat ik pissig wordt als hij niet gewoon de normale weg volgt.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Oja, en die wagenziekte is hier ook erger tijdens de zwangerschap. Vooral in treinen en bussen.
Zijn wij met dezelfe man getrouwd?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een man, die weet altijd een snellere weg. Incl. alle hobbels. En dan vind ie het raar dat ik pissig wordt als hij niet gewoon de normale weg volgt.
Soms wens ik m een dagje zwangerschap toe.![]()
Even ter orde roepen die kerels want voor je het weet dendert die ook zo over de hobbels, drempels en kuilen als je weeen hebt en dan vervloek je hem zeker weten. De mijne wist niet hoe gauw hij naar het ziekenhuis moest rijden maar ondertussen was de rit bijzonder ongemakkelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een man, die weet altijd een snellere weg. Incl. alle hobbels. En dan vind ie het raar dat ik pissig wordt als hij niet gewoon de normale weg volgt.
Soms wens ik m een dagje zwangerschap toe.![]()
Nee, mannen zijn in grote lijnen allemaal hetzelfde.quote:
De begin letterwas iig wel goed geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je zit heel dik mis, ben nog van alles aan het lezen, maar laten we vooral niet gaan speculeren over wie het is als je er zo falikant naast zit!
Dit is bijna nog erger dan de originele post van potterejandosie.
Klim eens niet zo snel op de kast zeg met z'n allen. Laat zo'n kloon toch lekker in zijn of haar sop gaar koken. Nu krijgt die persoon alleen maar meer aandacht.
Beetje jammer van alle felicitaties zo.
Nee, zelfs met de beginletter zit je er heel flink naast.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
De begin letterwas iig wel goed geloof iken al heb ik het dan mis, laat Kleintje in haar waarde!
Maar goed het is zonde dat er 1 zo loopt te zeiken op iemand die het moeilijk heeft en als je da held ben doe je dat onder je eigen naam heel simpel.
Eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef Brighteyes het volgende:
Heel eerlijk gezegd ben ik het wel een heel klein beetje eens met wat er gezegd werd, maar dan meer in de vorm die Gaoxing gisteren koos.
[flauwgrapjemodus aan] Dan word het eens tijd dat je gaat bevallenquote:
Dus ik zou niet mogen komen b.v.?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
zo lang je zelf niet bevallen bent, zwanger bent of enig verstand er van heb ga dan ergens anders spelen.
****** was het toch? of zit ik mis
Kleintje:*
Ehm...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:39 schreef phileine het volgende:
[..]
Ja, laten we eens kijken wie er bovenaan de lijst staat om dat te regelen
Als dat het geval is dan vrees ik dat ik het niet haal om te werken tot 4 weken voor mn uitgerekende datum... (Ik was zelf 5,5 week te vroeg...) Ach we zien het allemaal wel... Voorlopig moet die kleine Frummel nog maar mooi een tijdje blijven zitten!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef phileine het volgende:
DaviniaHR, voorzover ik weet is draagtijd erfelijk via de moeder. Bij mij en mijn zus klopte dat wel, we zijn allebei twee weken te vroeg geboren en al onze kinderen ook. Weet niet hoet het zit met geboortegewicht.
Dat ben ik dus weer niet met je eens. Tuurlijk, een zwangerschap kan inmens zwaar zijn, zeker de laatste maand MAAR klaag er maar op los want daar is dit topic voor is niet de bedoeling. Het hoeft niet allemaal jubeldejubel te zijn maar het hoeft wmb ook niet terug naar Gezeur en Geklaag, zoals dit topic een half jaar geleden nog heette bij velen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:48 schreef Moonah het volgende:
klaag er, bij behoefte, op los (daar is toch immers dit topic voor).
Ja, nou is het inderdaad wel even klaar Kleintje! Hups bevallen jijquote:Op maandag 2 juli 2007 16:53 schreef Kleintje het volgende:
nou, genoeg hierover!
En volgens mij ook wettelijk verboden! Is het niet zo dat je om de 4 uur, 15 minuten iets anders moet doen? Dus bij 4 uur staan, ff lekker 15 minuten zitten, of bij 4 uur zitten, ff lekker 15 minuten je benen strekken en lopen (plassen, drinken, eten, aan je gat krabben...)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef Nijna het volgende:
Goed voor jezelf opkomen Tearsong! 10 tot 5 zonder pauze is laaaaaang.
Ik weet niet hoe het nu is, 5 jaar geleden was dit wettelijk zo geregeld. Leuk voor mijn toenmalige baas ook, we waren met 12 vrouwen zwangerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Er zal vast iets te vinden zijn op www.minszw.nl over je rechten als zwangere vrouw. Waarschijnlijk loont het om daar even te kijken. Wat leah zegt klinkt inderdaad bekend.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, 5 jaar geleden was dit wettelijk zo geregeld. Leuk voor mijn toenmalige baas ook, we waren met 12 vrouwen zwanger.
Ik zag de bomen in het bos pas toen het kamertje eenmaal stond en ik alles een plekje kon geven.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, en nu die trip achter de rug is heb ik nu weer volop de tijd om heerlijk alleen maar bezig te gaan zijn met mijn buik en het 'ons' wat over een half jaartje gewoon uit 3 mensen gaat bestaan.![]()
Aankomend weekend de kinderwagen en het kamertje bestellen en dan ga ik ook maar eens ergens een lijst vandaan trekken van wat er nou allemaal nodig is want ik zie echt door de bomen het bos niet meer!
En verder wil ik nog even vermelden dat ik er stiekem heel erg trots op ben dat ik, ondanks 2 weken vakantie en nog eens 1 week van alleen maar restaurants en hotels erboven op, tot nu toe nog maar iets van 1-1,5 kilo aangkomen ben.
Heb ook gelukkig helemaal nog steeds geen trek in zoetigheid en kon daardoor heel makkelijk alle taartjes overslaan en me op het fruit storten enzo.
Oh, en appels... heel veel appels!Granny's!
Verder nog steeds nergens last van!
Behalve dat ik wat sneller last lijk te hebben van wagenziekte enzo.
Met als resultaat dat ik vorige week tijdens 2 uur toch wel wat turbulentie ook 2 keer over mijn nek gegaan ben in het vliegtuig!Voor het eerst in 10 jaar of zo!
Maar idd Lotusparel, het luchtte wel op een beetje.![]()
Ik hoop voor jou dat het snel beter wordt, maar ik vrees, gezien de duur van je zwangerschap dat je er nog wel even mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |