quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Anitra het volgende:[..]
De begin letterwas iig wel goed geloof ik
![]()
en al heb ik het dan mis, laat Kleintje in haar waarde!
Maar goed het is zonde dat er 1 zo loopt te zeiken op iemand die het moeilijk heeft en als je da held ben doe je dat onder je eigen naam heel simpel.
Nee, zelfs met de beginletter zit je er heel flink naast.
En kloon of niet, een keuze, maar doe het eens onder je eigen naam en je wordt compleet verguisd hier, voor je het weet wordt je valselijk beschuldigd van het hebben van een kloon.
![]()
En dat zeiken...
Heel eerlijk gezegd ben ik het wel een heel klein beetje eens met wat er gezegd werd, maar dan meer in de vorm die Gaoxing gisteren koos.
Tuurlijk, ieder zijn eigen verhaal en 'mijn tijd komt nog wel' over een maand of 5, maar ook ik vraag me af of Kleintje zich niet een heel klein beetje meer schrap moet zetten, want zoals uit haar post bleek was er ook deze keer weinig meer aan de hand dan alleen voorweeen, nofi.
Tuurlijk zijn de laatste loodjes waar, maar de uitgerekende datum is nog niet eens overschreden en het kan zomaar nog eens een 2 weken duren zeg maar.
En ik kan me best voorstellen dat iemand dan eens een vraagteken bij het gezucht en gesteun zet.
Niet leuk misschien, en wellicht al helemaal niet de manier waarop jij (of een ander) het zou doen, maar zo wereldschokkend was de post nou ook weer niet toch?
Er komen hier in OUD wel ergere dingen voorbij.
![]()
Ik zie nu dat Phileine ook al iets dergelijks heeft gepost, excuses, het was niet mijn bedoeling om het nog eens over te doen.