quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:37 schreef Leah het volgende:
Mijn oudste heeft de hele zwangerschap geroepen dat ie een ************ kreeg, hij had het goed.
Wij hebben trouwens beide zwangerschappen niet willen weten wat het werd (en dat was nog best een toer als je veel echo's krijgt), maar daar zijn we inmiddels wel een grote uitzondering in, geloof ik.
ik had absoluut geen voorkeurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:51 schreef Leah het volgende:
Nou weet je (ik probeer het heel voorzichtig te brengen), je hoort weleens dat mensen dan "even moeten wennen" als ze het geslacht weten, en misschien diep in hun hart een andere voorkeur hadden. Ik heb dat onlangs een aantal keren in mijn omgeving gehoord.
En toen dacht ik het volgende; Als je niet weet wat het is, en je krijgt zo'n wurm voor het eerst op je buik, dan maakt het allemaal geen flikker meer uit, je hebt je baby vast. Maar als het nog in je buik zit, en dus nog best abstract is, is dat voor je gevoel misschien anders.
Ik weet het niet hoor, heb er immers geen ervaring mee, maar dat leek me zo.
Ik ben er dus 'zoeen' die dat gevoel heeft, of iig had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:51 schreef Leah het volgende:
Nou weet je (ik probeer het heel voorzichtig te brengen), je hoort weleens dat mensen dan "even moeten wennen" als ze het geslacht weten, en misschien diep in hun hart een andere voorkeur hadden. Ik heb dat onlangs een aantal keren in mijn omgeving gehoord.
En toen dacht ik het volgende; Als je niet weet wat het is, en je krijgt zo'n wurm voor het eerst op je buik, dan maakt het allemaal geen flikker meer uit, je hebt je baby vast. Maar als het nog in je buik zit, en dus nog best abstract is, is dat voor je gevoel misschien anders.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:11 schreef Brighteyes het volgende:
Al mijmerend bij mijn ochtendthee bedacht ik me dat mijn reactie wellicht wat overtrokken was.![]()
Ik typ het net in het buikentopic, volgens mij kan het wel, ik voelde het bij de eerste echt heel duidelijk met 15 weken, maar bij de anderen al eerder!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:39 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier gaat het verder super![]()
Ik zou haast zweren dat ik vanochtend in bed ukkie gevoeld heb. Ik weet het kan vroeg zijn maar het voelde echt niet als mijn darmen.
Hebben meer dat gehad dat je de baby heel vroeg voelde?
Maar ik hang daar verder toch geen oordeel aan? Het was maar een hersenspinsel dat in me opkwam nav een gesprek dat ik met iemand hadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja hormonen, ja slaapgebrek maar ik heb ondanks de 'voorzichtige woorden' toch het gevoel dat ik me moet verdedigen.
Ja misschien, maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:51 schreef Leah het volgende:
Da's dan een héél speciaal kindje!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef p_iglet het volgende:
Erg leuk is wel dat 1 van de kinderen op mijn werk al zodra hij weet dat ik zwanger ben roept dat het een jongetje/meisje is. En hij heeft nog gelijk ook. Hij heeft het nooit over de baby in mijn buik maar altijd over het jongetje/meisje in mijn buik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |