abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51050135
Pepijn welkom bij je papa en mama en voor papa en mama van harte met jullie ventje en geniet ervan.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 2 juli 2007 @ 09:52:26 #177
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51050302
p_iglet en t_igger gefeliciteerd met Pepijn!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 2 juli 2007 @ 09:56:09 #178
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_51050361
JOEPIE!!! Pepijn is geboren!
Van harte P_iglet & T_igger !!!
pi_51050404
P_iglet en T_igger van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pepijn!
pi_51050545
P_iglet en T_igger,van harte gefeliciteerd met jullie zoon Pepijn Wat een lekker kleintje,echt lief zo'n klein frummeltje.Veel geluk en succes!

Groetjes,Minoes
pi_51050884
Van harte met de geboorte van Pepijn! Een leven vol liefde geluk en gezondheid gewenst GENIET ervan!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51050918
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:49 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Dat gevoel dat pinda eerder zou komen komt dus omdat ik rond week 32 al begon met rommelen en ze toen van alles hebben gedaan om pinda erin te houden. En toen werd geroepen 'we gaan zorgen dat je eerst die 37 weken haalt'.
Ze hebben toen toch niets gedaan?

Mens wat een drama maak jij ervan zeg, het valt me op dat zodra er even doorgevraagd word met kennis van zaken dat het dan ineens allemaal hardstikke mee valt.
Maar hé waar bemoei ik me mee, het is jouw feestje, melk het maar helemaal uit ook.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:26:47 #183
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_51050983
P_iglet, gefeliciteerd emet je zoon Pepijn.

nu wachten op kleintje kleintje
ben een paar dagen niet online geweest dus had een hoop bij te lezen
  maandag 2 juli 2007 @ 10:27:56 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51051016
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef potterejandosie het volgende:

[..]

Mens wat een drama maak jij ervan zeg, het valt me op dat zodra er even doorgevraagd word met kennis van zaken dat het dan ineens allemaal hardstikke mee valt.
Maar hé waar bemoei ik me mee, het is jouw feestje, melk het maar helemaal uit ook.
dit klinkt niet zo lief
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51051299
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dit klinkt niet zo lief
O sorry.

Kusknuffelkroel dan maar.
O wat rot en o wat zielig en meid wat heb je het zwaar.
En wat vervelend dat je zo lang met weeën loopt.

Zo beter?
  maandag 2 juli 2007 @ 10:43:38 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51051381
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:

[..]

O sorry.

Zo beter?
wat jij wil...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51051483
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
P_iglet en t_igger van harte gefeliciteerd met jullie zoon Pepijn... Heel veel geluk met zn drietjes toegewenst.

[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
wat leuk gdaan!!!

Ik wil foto's!!! Nee ik ben niet ongeduldig
  maandag 2 juli 2007 @ 10:50:41 #188
103793 kozakken
Living the life
pi_51051541
T_igger en P_iglet gefeliciteerd met Pepijn

En kleintje.. het zou fijn zijn wanneer het nu wat doorzet zeg! Wat een onrust brengt het zo allemaal met zich mee? Fijn dat het met die kleine daar binnen allemaal goed lijkt te gaan.
Sterkte met je laatste loodjes!
  maandag 2 juli 2007 @ 10:50:46 #189
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51051543
Welkom Pepijn! P_iglet en t_igger gefeliciteerd met jullie knulletje!

@Kleintje: heel veel sterkte en succes met wachten!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 2 juli 2007 @ 10:51:00 #190
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_51051555
P_iglet en T_igger van harte gefeliciteerd met Pepijn Lucas!! Veel geluk met z'n drietjes!!
  maandag 2 juli 2007 @ 10:52:52 #191
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51051605
P_iglet en T_igger gefeliciteerd met jullie Pepijn! Mooie naam!!

Wat een klein manneke!
Hopelijk zijn jullie nu lekker thuis met z'n 3tjes en kan het Grote genieten gaan beginnen!
  maandag 2 juli 2007 @ 10:52:53 #192
3744 Kleintje
op en top!
pi_51051606
quote:

[..]

he, wat leuk, een kloon die zich ermee gaat bemoeien... gok ik zomaar... met zoveel posts

Maar he, het valt allemaal mee. Pinda maakt het goed, dat is het belangrijkste wat telt.
Ik heb geen hoge bloeddruk, geen suiker of andere medische reden om ukkie nu al ter wereld te moeten zetten.
Dus, het valt ook allemaal mee.

Maar moet ik dan zeggen dat ik het allemaal leuk vind? Moet ik dan zeggen dat het niet zwaar is als ik het wel zwaar vind. Een nacht niet slapen oke... dat kan. Maar niet slapen en pijn dat kan een mens weleens teveel worden, dan kan je overal een stuk negatiever tegenaan kijken. Misschien ben ik de uitzondering hierop!

En ja, qua medicatie hebben ze toen idd. niets gedaan om uk erin te houden. Maar complete bedrust en om de dag naar het ziekenhuis wil ik nou ook niet 'niets' noemen. Maar dat kan aan mij liggen. Ik voelde me verder goed en had toen ook graag andere dingen ondernomen i.p.v. alleen maar stil liggen.

Voor de goede orde... ja ik klaag af en toe. Maar volgens mij laat ik het ook duidelijk merken als ik het wel trek. Ik ben nog steeds dolblij met deze zwangerschap die ik na 1 maand proberen gewoon in mijn schoot geworpen kreeg. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij hoef te zijn met alle kleine klachten!
quote:
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het veel zwaarder hebben.
Er zijn altijd ergere dingen in het leven! Maar ik mag het toch wel zelf zwaar vinden???

Enne... mijn vk en de gyn hier noemen het pas weeën als er werkelijk ontsluiting ontstaat. Dus op dit moment loop ik niet met weeën want ze doen niets. Dus laten we het maar oefenweeën noemen!
  maandag 2 juli 2007 @ 10:54:44 #193
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51051640
quote:

[..]

Aahh! Heb je speciaal een cloontje onder het stof vandaan getrokken om Kleintje aan te moedigen! Wat lief!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 2 juli 2007 @ 10:58:08 #194
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51051740
Heey Webkim, jij hier? Op vakantie toch?

Weet je wat ik me afvroeg.... Hou je bewust nog even 'geheim' of je zwanger bent van één of twee kindjes? Hier heb je het in het midden gelaten, en op je log ook....

Ik ben wel heel nieuwsgierig, en als je het nog niet wil vertellen hoeft dat natuurlijk ook niet, maar ik vroeg me gewoon af waarom snappie?
  maandag 2 juli 2007 @ 11:05:56 #195
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51051940
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:48 schreef Anitra het volgende:

[..]

wat leuk gdaan!!!

Ik wil foto's!!! Nee ik ben niet ongeduldig
pssst Anitra, tipje: www.animaatjes.nl Geweldige site vind ik.
Make love, not war ☮
  maandag 2 juli 2007 @ 11:13:24 #196
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51052124
Pepijn Van harte met je ouders!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 2 juli 2007 @ 11:18:12 #197
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51052264
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:52 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Maar moet ik dan zeggen dat ik het allemaal leuk vind? Moet ik dan zeggen dat het niet zwaar is als ik het wel zwaar vind. Een nacht niet slapen oke... dat kan. Maar niet slapen en pijn dat kan een mens weleens teveel worden, dan kan je overal een stuk negatiever tegenaan kijken. Misschien ben ik de uitzondering hierop!

En ja, qua medicatie hebben ze toen idd. niets gedaan om uk erin te houden. Maar complete bedrust en om de dag naar het ziekenhuis wil ik nou ook niet 'niets' noemen. Maar dat kan aan mij liggen. Ik voelde me verder goed en had toen ook graag andere dingen ondernomen i.p.v. alleen maar stil liggen.

Voor de goede orde... ja ik klaag af en toe. Maar volgens mij laat ik het ook duidelijk merken als ik het wel trek. Ik ben nog steeds dolblij met deze zwangerschap die ik na 1 maand proberen gewoon in mijn schoot geworpen kreeg. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij hoef te zijn met alle kleine klachten!
[..]

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het veel zwaarder hebben.
Er zijn altijd ergere dingen in het leven! Maar ik mag het toch wel zelf zwaar vinden???
Kleintje als jij het nodig vind eens af en toe lekker te mopperen/klagen/zeuren noem het zoals je het wilt... dan doe je dat lekker. Dit is een topic over zwangerschap en soms is zwanger zijn echt niet zo leuk.
Maagzuur, misselijkheid, bekken/rugklachten, vocht vasthouden, slapeloze nachten, oefenweeen,
bandenpijn enz enz noem het maar op, allemaal komen we er wel overheen maar af en toe dan komt het letterlijk je de keel uit.

En dat ik jou nou echt negatief heb zien doen over dit alles.... nope!
Vind dat je je goed houd en dat je nu aan het einde van de zwangerschap ongeduldig word.... das toch normaal?
Mama van Isa en Ties
  maandag 2 juli 2007 @ 11:18:53 #198
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_51052280
P_iglet en T_igger, van harte met de geboorte van Pepijn!

Kleintje, je geduld nog ff op de proef stellen meid... en hopelijk moet je niet te lang meer wachten en mag je je wondertje vlug in je armen sluiten

groetjes lunastar
  maandag 2 juli 2007 @ 11:28:20 #199
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51052527
quote:

[..]

O sorry.

Zo beter?
vriendinnetje van RonaldV ofzo?

edit: Kleintje is lief

P_iglet en T_igger gefelicitaaaaaaart met Pepijn
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51052672
P_iglet en Tigger van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Pepijn Lucas! Is alles voorspoedig gegaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')