Ze hebben toen toch niets gedaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 08:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat gevoel dat pinda eerder zou komen komt dus omdat ik rond week 32 al begon met rommelen en ze toen van alles hebben gedaan om pinda erin te houden. En toen werd geroepen 'we gaan zorgen dat je eerst die 37 weken haalt'.
dit klinkt niet zo liefquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
Ze hebben toen toch niets gedaan?
Mens wat een drama maak jij ervan zeg, het valt me op dat zodra er even doorgevraagd word met kennis van zaken dat het dan ineens allemaal hardstikke mee valt.
Maar hé waar bemoei ik me mee, het is jouw feestje, melk het maar helemaal uit ook.
O sorry.quote:
wat jij wil...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
O sorry.
Kusknuffelkroel dan maar.
O wat rot en o wat zielig en meid wat heb je het zwaar.
En wat vervelend dat je zo lang met weeën loopt.
Zo beter?
wat leuk gdaan!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
P_iglet en t_igger van harte gefeliciteerd met jullie zoon Pepijn...Heel veel geluk met zn drietjes toegewenst.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
he, wat leuk, een kloon die zich ermee gaat bemoeien... gok ik zomaar... met zoveel postsquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
Mens wat een drama maak jij ervan zeg, het valt me op dat zodra er even doorgevraagd word met kennis van zaken dat het dan ineens allemaal hardstikke mee valt.
Maar hé waar bemoei ik me mee, het is jouw feestje, melk het maar helemaal uit ook.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het veel zwaarder hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:
Aahh! Heb je speciaal een cloontje onder het stof vandaan getrokken om Kleintje aan te moedigen! Wat lief!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
pssst Anitra, tipje: www.animaatjes.nl Geweldige site vind ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
wat leuk gdaan!!!
Ik wil foto's!!! Nee ik ben niet ongeduldig
Kleintje als jij het nodig vind eens af en toe lekker te mopperen/klagen/zeuren noem het zoals je het wilt... dan doe je dat lekker. Dit is een topic over zwangerschap en soms is zwanger zijn echt niet zo leuk.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar moet ik dan zeggen dat ik het allemaal leuk vind? Moet ik dan zeggen dat het niet zwaar is als ik het wel zwaar vind. Een nacht niet slapen oke... dat kan. Maar niet slapen en pijn dat kan een mens weleens teveel worden, dan kan je overal een stuk negatiever tegenaan kijken. Misschien ben ik de uitzondering hierop!
En ja, qua medicatie hebben ze toen idd. niets gedaan om uk erin te houden. Maar complete bedrust en om de dag naar het ziekenhuis wil ik nou ook niet 'niets' noemen. Maar dat kan aan mij liggen. Ik voelde me verder goed en had toen ook graag andere dingen ondernomen i.p.v. alleen maar stil liggen.
Voor de goede orde... ja ik klaag af en toe. Maar volgens mij laat ik het ook duidelijk merken als ik het wel trek. Ik ben nog steeds dolblij met deze zwangerschap die ik na 1 maand proberen gewoon in mijn schoot geworpen kreeg. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij hoef te zijn met alle kleine klachten!
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het veel zwaarder hebben.
Er zijn altijd ergere dingen in het leven! Maar ik mag het toch wel zelf zwaar vinden???
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef potterejandosie het volgende:
[..]
O sorry.
Kusknuffelkroel dan maar.
Zo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |