abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:28:11 #51
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51006650
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef MeNicole het volgende:
Tan ik vind die weblog van je kids zooo leuk. Maar nu moet je dat straks dus veranderen
Dankje
Ja, ik weet niet of ik het verander, in ieder geval de kopfoto op het log zelf, maar ik denk dat ik hetzelfde domein houd.

Vraagje hoor, valt bij jullie je haar ook zo uit? Ken het van niet één zwangerschap Maar wel vervelend, bij de anderen werd het juist heel vol, ook bij de jongens-zwangerschap en viel het pas na de vierde maand na de bevalling uit.

Edit, heb maar vast een vijfkinderen-domein geregistreerd, voor het geval ik toch zin heb om het allemaal om te zetten

[ Bericht 6% gewijzigd door Tan op 30-06-2007 18:45:11 ]
pi_51007695
Tan,mijn haar valt ook behoorlijk uit inderdaad
Bij Lucas kreeg ik juist een mooie volle dos haar en viel er amper wat uit. Al werd dat dan wel weer ingehaald in de kraamtijd, toen kwam het met bosjes tegelijk
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:35:26 #53
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51008708
joehoe heerlijk misselijk vrij maar waarom zijn er hier nog geen beebjes geboren. Hmmmm jammer hoor.
Wel logisch he met dit weer wie ruilt er nu ook zo een heerlijk warm knus huisje in voor zulk slecht weer!

Wij willen wel graag weten wat het word een jongen of een meisje wij denken beide een jongen. En ik moet ook aan het idee wennen als het een jongen is. Geloof me het is net zo welkom en bijzonder maar met een meisje heb ik nu alles al meegemaakt enz enz en nu zou dat toch weer anders zijn. En op de een of andere manier word ik ook altijd automatisch naar de meiden afdeling getrokken voor kleertjes, speelgoed enz.

17 juli mogen we kijken wat het is.

Randa vervelend he zo misselijk wens je sterkte meid.

Hier gaat het wel lekker nog steeds erg moe maar nog maar 1 dag werken per week doet me erg goed. En er is weer iemand aangenomen voor op mijn groep nadat de andere meid op belde dat ze niet meer kwam. Dus hopen dat dit een leuke meid is om mee samen te werken. En leuk is met kinderen.

Erg drukke dagen gehad van en naar het zh voor mijn moedertje en o wat hoop ik dat het straks weer beter gaat met haar.
ga nu ff uitpuffen van het rennen en vliegen.

liefs joyce
pi_51009438
Mmm, dank jullie voor de reacties. Ik zit op het ogenblik gewoon even vol zelfmedelijde. Vind me zo zielig. Maar ja. Die misselijkheid gaat nu samen met en verschrikkelijke hoofdpijn en ik heb het zo koud. Ben ook meer een koukleum deze zwangerschap. Verheug me ook op de fijne dagen die nog gaan komen, nu is er even echt niets aan.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:24:29 #55
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51010500
Geloof me die komen wel ook al kan je het je nu niet voorstellen he. Maar echt opeens is het beter. Hoe raar dat ook klinkt.
Hier tot ruim 16 wk misselijk en daarbij ook nog eens ziek geweest tussendoor. En op eens was het over zo senl als de ellende begon zo erg dat ik me soms afvroeg of ik er wel aan had moeten beginnen enz. Ga ik nu toch echt genieten zeker nu ik ook de kleine regelmatig kan voelen

vandaag precies 17 wk. Nu nog een buikje krijgen en dan is het compleet. Gister feest op mijn werk en sommige ouders keken me aan als of ik het verzon dat ik zwanger was want waar zat dat kind dan. Ja eh onder het vet en vel van de vorige zwangerschap?
pi_51011271
Jammer dat men het nog niet ziet dan he. Hier was al meteen een klein beetje buik te zien. De mensen die me bijna dagelijks zien zien het wel, maar familie en bekenden niet. Ach ja. Na maatje 36 te hebben opgeborgen kan ik de normale broeken maat 38 ook langzaam gaan opbergen. De stretch zitten nog goed maar de rest . Binnenkort mag ik mijn zwangerschapskleding al aan. "'Eén nadeel vind ik van de zwangerschapsbroeken bij mij is dat ik geen kont heb, dat in combinatie met een beetje buik zorgt voor omlaagzakkende broeken, vorige zwangerschap gebruikte ik bretels hiervoor.

Ik kan me het wel voorstellen dat het beter gaat was vorige keer ook zo, alleen de moeheid bleef toen, maar dat is niet erg. Als het ziek voelen maar over is. Moet volgende week nog een stuk schrijven over me vorderingen in mijn studie, hoop dat ik daar wel een beetje de fut voor heb. Misschien wat meer in de ochtenden gaan leven omdat ik me dan beter voel.

Wat is het rustig hier Komen er babietjes aan?
  Jubileum moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 21:14:06 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51011788
Zo vreselijk misselijk is ook echt heel erg naar ja! Dat koukleumen herken ik wel, ik heb de laatste zwangerschap echt op de kachel gewoond de eerste 3 maanden. Zo koud had ik het altijd, en warm worden lukte maar niet.
Tegen de misselijkheid liep ik de hele dag met cream crackertjes rond, en ik kan die dingen ook niet meer zien nu
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_51011895
Ik heb een pak Haust party extra langs mijn bed staan. Lekker toastjes eten.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:43:37 #59
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51014140
Nog geen verse beebjes?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_51014469
BE, je moeten verdedigen omdat je het geslacht wilt weten.... tuurlijk niet!!
Ik wilde het heel graag weten alleen die eigenwijze kerel van me wil niet... maar anders had ik al stoere jongenskleren of schattige meisjes jurkjes gekocht. (en het van de daken geschreeuwd vandaar dat hij 't niet wilde weten)
Mama van Isa en Ties
  zondag 1 juli 2007 @ 01:25:24 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51018228
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:17 schreef DeLiedje het volgende:
BE, dat van dat veranderen dat herken ik wel hoor

Voordat ik zwanger was had ik ook al jaren van die droombeelden: een stoer meisje zou het zijn, met gave jurkjes, met roze en staartjes in het haar...
Ook wilde ik vast niet weten wat het zou worden...

Sinds ik zwanger ben, denk ik écht dat het een jongetje is... En hoewel ik echt geen voorkeur heb, het liefst van allebei één bij wijze van spreken wil ik over een week of 2 bij de 20 weken echo heel graag weten wat het wordt...

Ik heb dus precies het zelfde, ik denk ook dat het een jongetje gaat worden.

*verder leest...
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef Leah het volgende:

[..]

Maar ik hang daar verder toch geen oordeel aan? Het was maar een hersenspinsel dat in me opkwam nav een gesprek dat ik met iemand had .
Het is zeker niet de bedoeling om iemand het gevoel te geven dat ie zich moet verdedigen
I know, maar toch 'moest' ik het even uitleggen.

Wel grappig trouwens, het verschil over hoe mensen tegen 'het weten' aankijken. Letterlijk iedereen die ik hier (dus Australie en stukje Azie) vertel van mijn zwangerschap vraagt 'En? Weet je al wat het wordt?'.
Ik had al van een collega gehoord dat wij in Nederland eigenlijk vrij uniek zijn in het feit dat we het vaak niet weten of niet vertellen. Net als de namen, die zijn in sommige landen ook al ruim van te voren bekend.

Ik ben overigens wel nog steeds van plan stil te gaan houden wat het wordt. Van plan he.
Stinkie is daar ook heel lief over als ik dat tegen iemand zeg. Iets over dat mijn intenties altijd heel goed zijn maar dat er feitelijk niets van komt dus dat ze de volgende dag maar moeten bellen.

[ Bericht 26% gewijzigd door BE op 01-07-2007 01:34:39 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 01:28:07 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51018266
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef freud het volgende:
Na overleg met de MODjes post ik mijn idee in dit topic. Ik zit al een tijd met een leuk idee in mijn hoofd. Het lijkt me erg leuk om als project een buikenserie te maken tijdens een zwangerschap. Vanaf het begin tot de volle 9 maanden. Het idee is om in mijn studio periodiek een paar foto's te nemen vanuit dezelfde hoeken en met dezelfde belichting. Na 9 maanden is er dan een erg mooie collage of serie van te maken. Dat natuurlijk naast mooie dikke buik foto's.

De studio is in mijn huis in Delft. Ik heb niet echt een goed idee wat de frequentie is waarin het handig is om foto's te maken. Alle foto's krijg je natuurlijk van me in digitale vorm. Na overleg zou ik er ook een paar willen gebruiken voor mijn portfolio.

Lijkt je dit leuk of heb je vragen? PM me dan even.
Ik vind het gewoon jammer dat ik al te ver ben!
Hoop dat je iemand vind die het wil doen. En hopelijk mag het resultaat dan ook hier gepost worden!
  zondag 1 juli 2007 @ 01:32:15 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51018340
p_iglet... toe nou joh! Het is toch echt wel tijd hoor!
Wat ik wel 'grappig' vind is dat je ook totaal geen voortekenen hebt/post. Jij komt hier gewoon op een ochtend (ja, ik denk toch dat het 's nachts geboren gaat worden) hier posten dat je 'even' bevallen bent.

Randa, hopelijk wordt de misselijkheid snel minder.

Oh, ik heb trouwens nog wel een vraagje, of althans... meer eigenlijk gewoon een melding.
Kent iemand het gevoel van een hele koude buik?
Ik word hier toch al wel helemaal gek van airco-in-airco-uit, maar vooral mijn buik lijkt steeds het koudst te zijn. Apart gevoel.
Volgens mij had ik al eens een keer gelezen van iemand hier die dat ook had. Ik heb nu ook gelijk de neiging om zo'n buikband te gaan halen morgen voor een extra laagje.

[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 01-07-2007 02:03:03 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 01:34:58 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51018393
4 op een rij!

Sorry, ben in een wat melige bui. Vanmiddag naar huis!
Heb trouwens wel medelijden met een van de collega's uit de UK die ook hier is. Zij moet morgenochtend door naar Glasgow, ben benieuwd of het vliegveld dan al weer open is.
  zondag 1 juli 2007 @ 02:09:49 #65
393 phileine
española
pi_51019050
die koude buik ken ik ook BE. Ik had bijna altijd een sjaal of een andere doek om mijn buik geknoopt. Dat was gelijk een fijne steun voor mijn rug, maar ook omdat die buik zo koud was.
mooi he, alles
pi_51020974
een nieuwe ochtend...nog geen verse mini's zie ik !?

of, die zijn er natúúrlijk al wel
maar de verse mama's en papa's liggen nog bij te komen!
  zondag 1 juli 2007 @ 08:57:12 #67
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_51021110
Goeiemorgen allemaal.. Maar nog zonder baby's zo te zien..

Ik heb sinds een paar dagen ontzettende jeuk op mijn buik. Verder eigenlijk niks van bultjes of uitslag. De jeuk zit vooral bovenop mijn buik, net waar frutsel mijn buik het meeste oprekt. (Zoals hij/zij nu ter hoogte van mijn lever woont)
Heeft iemand daar nog tips tegen. Ik smeer me nu een paar keer per dag ik met bodylotion, en dat helpt wel iets. Maar jammer genoeg niet lang...
pi_51021112
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef Brighteyes het volgende:
p_iglet... toe nou joh! Het is toch echt wel tijd hoor!
Wat ik wel 'grappig' vind is dat je ook totaal geen voortekenen hebt/post. Jij komt hier gewoon op een ochtend (ja, ik denk toch dat het 's nachts geboren gaat worden) hier posten dat je 'even' bevallen bent.
Die voortekenen zijn er ook gewoon echt niet... dus tsja dan vallen ze ook niet te posten.
Hihihi dat "even" bevallen. kan ik me daar ergens voor opgeven???
Beaker had er zo eentje geloof ik... zijn die bevallingen ergens in de winkel te koop? Doet er dan maar zoeen
  zondag 1 juli 2007 @ 09:24:47 #69
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51021178
BE die koude buik dat komt me bekend voor, meen dat de doorbloeding daar vooral bedoelt is om je kleintje warm te houden.... pech voor mama dus!

Deepfreeze die jeuk heb ik ook gehad... ik heb er mentholpoeder op gedaan maar het hielp niet echt.
Enige wat wel hielp was ongegeneerd krabben.

Goh weer een bagger nacht met allemaal rare dromen en wakker worden met enorme rugpijn
Zou er nog een goede nachtrust komen in de komende weken?
Hier is het ergste kwaaltje wel de tintelende handen, waardoor ik 10x per nacht wakker word omdat die dan zo doods aanvoelen. En dan heb ik er niet op gelegen ofzo.
Dinsdag maar eens vragen of dit na de zwangerschap verdwenen kan zijn, want een pen langer als 3 minuten vasthouden lukt me gewoon niet meer.
Mama van Isa en Ties
pi_51021192
oei marlieske...slopende nachten dus voor jou !
die tintelende handen gaan straks weer over hoor!
Na de bevalling verlies je ook het overtollige vocht...dat nu deels in je polsen ook het een en ander in de verdrukking brengt.
Geduld...ook qua nachtrust vrees ik ...

p_iglet weer hier!
verdorie, ga jij eens snel zo'n snelle-bevalling doen !
  zondag 1 juli 2007 @ 09:46:27 #71
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51021283
quote:
Op zondag 1 juli 2007 08:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Goeiemorgen allemaal.. Maar nog zonder baby's zo te zien..

Ik heb sinds een paar dagen ontzettende jeuk op mijn buik. Verder eigenlijk niks van bultjes of uitslag. De jeuk zit vooral bovenop mijn buik, net waar frutsel mijn buik het meeste oprekt. (Zoals hij/zij nu ter hoogte van mijn lever woont)
Heeft iemand daar nog tips tegen. Ik smeer me nu een paar keer per dag ik met bodylotion, en dat helpt wel iets. Maar jammer genoeg niet lang...
Ik kreeg daar mentholpoeder tegen, daar heb je tegenwoordig ook zalf van. Het hielp bij mij eigenlijk wel.
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 10:08:23 #72
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51021433
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoop dat je iemand vind die het wil doen. En hopelijk mag het resultaat dan ook hier gepost worden!
Kom je toch langs voor een eenmalige foto . Ben zelf heel benieuwd naar het eindresultaat van zo'n serie. Denk echt aan een foto van 10cm hoog en 80cm breed of zo .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_51021488
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben overigens wel nog steeds van plan stil te gaan houden wat het wordt. Van plan he.
Stinkie is daar ook heel lief over als ik dat tegen iemand zeg. Iets over dat mijn intenties altijd heel goed zijn maar dat er feitelijk niets van komt dus dat ze de volgende dag maar moeten bellen.
Hier moet ik stiekum wel om lachen .
Het lukt hier trouwens best aardig om het stil te houden, al zeg ik het zelf . Men probeert me wel uitspraken te ontlokken, maar ik ben er nog niet ingetrapt .

Ik droom rare dingen de afgelopen nachten. Een grommend konijn ... verklaring is denk ik dat het konijn van mn schoonzusje hier logeert en ik me nogal irriteer aan het beest. Het is thuis gewend los te lopen dus hier mag hij soms ook los, maar dan gaat hij gelijk op slooptocht lijkt wel. Dus ik ben de hele tijd in de weer om te voorkomen dat hij achter de tv gaat zitten knagen enzo. En dan droom je dus 's nachts dat het konijn naar je gaat zitten grommen ...
Vannacht had ik ook wat raars, maar ik ben even kwijt wat. Het is vooral absurd en eigenlijk ook wel lachwekkend.

BE, goeie reis terug
Fake it till you make it...
  zondag 1 juli 2007 @ 10:49:14 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51021886
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Laat je er toch zo een maken! -->

Die vind ik zó mooi
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51021909
quote:
Op zondag 1 juli 2007 08:58 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Die voortekenen zijn er ook gewoon echt niet... dus tsja dan vallen ze ook niet te posten.
Hihihi dat "even" bevallen. kan ik me daar ergens voor opgeven???
Beaker had er zo eentje geloof ik... zijn die bevallingen ergens in de winkel te koop? Doet er dan maar zoeen
Hier niet echt een makkelijke bevalling, maar ik weet wel nog dat ik zaterdag om 12 u 'snachts nog aan telefoon tegen een vriendin zei dat ik nog steeds niks voelde en vier uur later begon het ineens uit het niets om de vijf minuten...
  zondag 1 juli 2007 @ 12:34:32 #76
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51024049
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef freud het volgende:
Over foto's van een zwangere buik...
Leuk idee Freud! Ik hou het in gedachten als het zo ver is, dan mag ik je vast PM-en!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 1 juli 2007 @ 13:03:51 #77
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51024789
jammer dat je zo ver weg woont freud! vanuit breda is het toch een eind weg.

Hier ben ik er achter gekomen dat evenementen draaien nu al niet meer zo makkelijk gaat, en dat ik in vervolg maar een stoeltje ga meeslepen haha, ook zit mijn werkbroek voor geen meter meer. dan maar mijn eigen broeken aan en hopen dat ik ze niet verpest. Maar al met al voel ik me eigenlijk goed, krijg het idee dat de misselijkheid al een beetje aan het afnemen is.

trouwens nog even over het jongen/meisje verhaal, met miesje hoopte en wist ik dat ze een meisje was. Maar als ze het me toen vroegen zij ik dat het me niet uitmaakte. Nu echter hoop ik dat het een jongen is en spreek ik dat ook uit hoor! zeg er wel bij dat een meisje ook heel leuk is omdat ik weet dat dat leuk is! maar lijkt me gewoon zo leuk om een meid en een jongen te hebben, om sóchtend niet het drama van haren kammen en staartjes maken te hebben! Om allemaal stoere jongenskleding te kopen!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 13:17:57 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51025181
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:03 schreef hestria het volgende:

trouwens nog even over het jongen/meisje verhaal, met miesje hoopte en wist ik dat ze een meisje was. Maar als ze het me toen vroegen zij ik dat het me niet uitmaakte. Nu echter hoop ik dat het een jongen is en spreek ik dat ook uit hoor! zeg er wel bij dat een meisje ook heel leuk is omdat ik weet dat dat leuk is! maar lijkt me gewoon zo leuk om een meid en een jongen te hebben, om sóchtend niet het drama van haren kammen en staartjes maken te hebben! Om allemaal stoere jongenskleding te kopen!
dam kom je er vanzelf achter dat het voor jongens misschien makkelijk kammen is, maar dat je de leuke/stoere kleding met een lampje moet zoeken omdat de keuze achterlijk beperkt is.
bij jongens komt het gewoon altijd weer op hetzelfde neer, alleen in een andere kleur (heb je toch nog wat te kiezen )
  zondag 1 juli 2007 @ 13:23:18 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51025355
Freud, mss neem ik je aanbod nog wel aan, maar ik had stiekem ook Yoni in gedachten voor een serie.
pi_51025416
* Vicky houdt het ook in gedachten Freud!!
Leuk idee voor over een paar niet te veel hoop ik jaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51026738
quote:
Op zondag 1 juli 2007 08:58 schreef p_iglet het volgende:

[..]
Ok en spontaan kreeg ik na het plaatsen van dit berichtje harde buiken die steeds pijnlijker begonnen te worden.
En die sinds een uur om de 5/6 minuten komen. En dusdanig irritant/pijnlijk zijn dat ik er iig niet meer doorheen kan praten.
Vriendje heeft net zhuis gebeld en we mogen ons daarom 15.00 melden.

Zou mini dan toch eindelijk zin hebben om naar buiten te komen??
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 14:07:59 #82
43556 miss_dynastie
pi_51026772
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef p_iglet het volgende:
Zou mini dan toch eindelijk zin hebben om naar buiten te komen??
Het zou wel tijd worden, he
Zet em op !
pi_51026963
p_iglet!!
  zondag 1 juli 2007 @ 14:15:44 #84
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_51026977
P-iglet, ik hoop dat Mini inderdaad naar buiten wil nu. Sterkte en zet 'm op
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 1 juli 2007 @ 14:17:59 #85
3744 Kleintje
op en top!
pi_51027049
Meldt!
Al sinds gisteravond vreselijk aan het rommelen.
Verloskundige is net weg, het doet wel wat, maar te weinig. Ik rommel nog even door.
Weet wel dat het dodelijk vermoeiend is.
Pijnlijk... ja... maar niet zo erg als dat het vermoeiend is.
Ben als de dood dat het weer niet doorzet.

Ga nu in bad. Indien het straks nog niet voldoende doorzet dan ga ik waarschijnlijk over op de gyn. Eens kijken of die ukkie eruit kan sleuren!
  zondag 1 juli 2007 @ 14:20:00 #86
3744 Kleintje
op en top!
pi_51027108
p_iglet... sterkte! Hoop dat het lekker doorzet!
  zondag 1 juli 2007 @ 14:27:21 #87
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51027323
OOooh zie je nou wel, de kindertjes wachten tot het weekend als paps fijn thuis is..... P_iglet en Kleintje ik duim voor jullie mee.
Mama van Isa en Ties
pi_51027412
oehh spannend P_iglet!! Hoop dat het doorzet!
zettemop meis!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:49:50 #89
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_51028049
He P-iglet, fijn dat er eindelijk iets gebeurd.. Hopelijk gaat het zich doorzetten.

En kleintje, hopelijk gaat het bij jou binnenkort ook eens echt gebeuren. Kan me voorstellen dat het gerommel vermoeiend is... Heb je al wel meer ontsluiting, of dat nog niet?
  zondag 1 juli 2007 @ 14:52:22 #90
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51028112
P_iglet, joehoe! succes in t ziekenhuis! Je mini wil er nu vast graag uit!
  zondag 1 juli 2007 @ 15:01:57 #91
3744 Kleintje
op en top!
pi_51028397
Ja, heb wel wat extra ontsluiting, maar het is ongeveer 1 cm op een flinke nacht + ochtend rommelen. Dus het doet te weinig.
Maar de ontsluiting is wel zo ver dat ze zoiets hebben van 'laten we anders maar gaan helpen'.

Dus ik wacht het even af...
pi_51028496
Heel veel succes P_iglet & Kleintje! Hopelijk duurt het niet lang meer!

Beebjes!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_51028544
p_iglet h_oera! s_ucces!
pi_51028777
en kleintje, bij jou dus ook weer gerommel, spannend! ik hoop van harte dat 't dit keer echt doorzet.
pi_51028865
ik lees hier normaal alleen stiekem mee , maar kom nu toch even P-iglet en Kleintje succes wensen
  zondag 1 juli 2007 @ 15:24:47 #96
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_51028959
P_iglet en Kleintje succes!
pi_51029010
P_iglet en Kleintje... klinkt allebei toch wel serieus...
Zet em op dames, ik hoop dat het doorzet
Fake it till you make it...
  zondag 1 juli 2007 @ 15:41:00 #98
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51029400
Zet 'm op Dames!

p_iglet, het komt op als onweer zei ik toch . Kon weleens een turbo worden, denk ik maar zo .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_51029462
Babytime
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 1 juli 2007 @ 15:46:24 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51029536
Spannend!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')