Dankjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef MeNicole het volgende:
Tan ik vind die weblog van je kids zooo leuk. Maar nu moet je dat straks dus veranderen![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:17 schreef DeLiedje het volgende:
BE, dat van dat veranderen dat herken ik wel hoor
Voordat ik zwanger was had ik ook al jaren van die droombeelden: een stoer meisje zou het zijn, met gave jurkjes, met roze en staartjes in het haar...
Ook wilde ik vast niet weten wat het zou worden...
Sinds ik zwanger ben, denk ik écht dat het een jongetje is... En hoewel ik echt geen voorkeur heb, het liefst van allebei één bij wijze van sprekenwil ik over een week of 2 bij de 20 weken echo heel graag weten wat het wordt...
I know, maar toch 'moest' ik het even uitleggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar ik hang daar verder toch geen oordeel aan? Het was maar een hersenspinsel dat in me opkwam nav een gesprek dat ik met iemand had.
Het is zeker niet de bedoeling om iemand het gevoel te geven dat ie zich moet verdedigen![]()
Ik vind het gewoon jammer dat ik al te ver ben!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef freud het volgende:
Na overleg met de MODjes post ik mijn idee in dit topic. Ik zit al een tijd met een leuk idee in mijn hoofd. Het lijkt me erg leuk om als project een buikenserie te maken tijdens een zwangerschap. Vanaf het begin tot de volle 9 maanden. Het idee is om in mijn studio periodiek een paar foto's te nemen vanuit dezelfde hoeken en met dezelfde belichting. Na 9 maanden is er dan een erg mooie collage of serie van te maken. Dat natuurlijk naast mooie dikke buik foto's.
De studio is in mijn huis in Delft. Ik heb niet echt een goed idee wat de frequentie is waarin het handig is om foto's te maken. Alle foto's krijg je natuurlijk van me in digitale vorm. Na overleg zou ik er ook een paar willen gebruiken voor mijn portfolio.
Lijkt je dit leuk of heb je vragen? PM me dan even.
Die voortekenen zijn er ook gewoon echt niet... dus tsja dan vallen ze ook niet te posten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef Brighteyes het volgende:
p_iglet... toe nou joh! Het is toch echt wel tijd hoor!![]()
Wat ik wel 'grappig' vind is dat je ook totaal geen voortekenen hebt/post. Jij komt hier gewoon op een ochtend (ja, ik denk toch dat het 's nachts geboren gaat worden) hier posten dat je 'even' bevallen bent.
Ik kreeg daar mentholpoeder tegen, daar heb je tegenwoordig ook zalf van. Het hielp bij mij eigenlijk wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 08:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Goeiemorgen allemaal.. Maar nog zonder baby's zo te zien..
Ik heb sinds een paar dagen ontzettende jeuk op mijn buik. Verder eigenlijk niks van bultjes of uitslag. De jeuk zit vooral bovenop mijn buik, net waar frutsel mijn buik het meeste oprekt. (Zoals hij/zij nu ter hoogte van mijn lever woont)
Heeft iemand daar nog tips tegen. Ik smeer me nu een paar keer per dag ik met bodylotion, en dat helpt wel iets. Maar jammer genoeg niet lang...
Kom je toch langs voor een eenmalige fotoquote:Op zondag 1 juli 2007 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat ik al te ver ben!![]()
Hoop dat je iemand vind die het wil doen. En hopelijk mag het resultaat dan ook hier gepost worden!
Hier moet ik stiekum wel om lachenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben overigens wel nog steeds van plan stil te gaan houden wat het wordt. Van plan he.![]()
![]()
Stinkie is daar ook heel lief over als ik dat tegen iemand zeg.Iets over dat mijn intenties altijd heel goed zijn maar dat er feitelijk niets van komt dus dat ze de volgende dag maar moeten bellen.
![]()
![]()
Laat je er toch zo een maken! -->quote:Op zondag 1 juli 2007 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat ik al te ver ben!![]()
Hoop dat je iemand vind die het wil doen. En hopelijk mag het resultaat dan ook hier gepost worden!
Hier niet echt een makkelijke bevalling, maar ik weet wel nog dat ik zaterdag om 12 u 'snachts nog aan telefoon tegen een vriendin zei dat ik nog steeds niks voelde en vier uur later begon het ineens uit het niets om de vijf minuten...quote:Op zondag 1 juli 2007 08:58 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Die voortekenen zijn er ook gewoon echt niet... dus tsja dan vallen ze ook niet te posten.![]()
Hihihi dat "even" bevallen. kan ik me daar ergens voor opgeven???
Beaker had er zo eentje geloof ik... zijn die bevallingen ergens in de winkel te koop? Doet er dan maar zoeen![]()
![]()
Leuk idee Freud! Ik hou het in gedachten als het zo ver is, dan mag ik je vast PM-en!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:18 schreef freud het volgende:
Over foto's van een zwangere buik...
dam kom je er vanzelf achter dat het voor jongens misschien makkelijk kammen is, maar dat je de leuke/stoere kleding met een lampje moet zoeken omdat de keuze achterlijk beperkt is.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:03 schreef hestria het volgende:
trouwens nog even over het jongen/meisje verhaal, met miesje hoopte en wist ik dat ze een meisje was. Maar als ze het me toen vroegen zij ik dat het me niet uitmaakte. Nu echter hoop ik dat het een jongen is en spreek ik dat ook uit hoor! zeg er wel bij dat een meisje ook heel leuk is omdat ik weet dat dat leuk is! maar lijkt me gewoon zo leuk om een meid en een jongen te hebben, om sóchtend niet het drama van haren kammen en staartjes maken te hebben! Om allemaal stoere jongenskleding te kopen!
Ok en spontaan kreeg ik na het plaatsen van dit berichtje harde buiken die steeds pijnlijker begonnen te worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 08:58 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Die voortekenen zijn er ook gewoon echt niet... dus tsja dan vallen ze ook niet te posten.![]()
Het zou wel tijd worden, hequote:Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef p_iglet het volgende:
Zou mini dan toch eindelijk zin hebben om naar buiten te komen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |