Ik ook hoor, heerlijke wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind het wel leuk van Chakvetadze lekker emotie.
Mee eens, prachtige speelsterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind het wel leuk van Chakvetadze lekker emotie.
Doet ze niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:14 schreef Damzkieee het volgende:
Echt huilen wtf? meen je niet?
Ben ik nou degene die die trend van "zak patat" heeft gezet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niemand huilt, alleen zak patatje ziet er een beetje vreemd uit.
zo ja wees er trots opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ben ik nou degene die die trend van "zak patat" heeft gezet?![]()
Nee, 7-6 0-1 30-0, service Misa.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Micha gebroken?
Tegen Safarovaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:20 schreef Cerubo het volgende:
JJ heeft het ook lastig zeg
Rustig, je lijkt die Russin welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, waarom wordt er dan ook door 3 man een topic geopendZie nu pas dat het deze is. Laat gewoon degene die 'm volknalt een nieuwe openen, geen gezeik
.
Nee manquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef alors het volgende:
-
Klop is af.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Schimpie het volgende:
Hopelijk verknalt ze het nu niet.
Sorry lieverdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, waarom wordt er dan ook door 3 man een topic geopendZie nu pas dat het deze is. Laat gewoon degene die 'm volknalt een nieuwe openen, geen gezeik
.
Eerste set Ljubo: 6-4 tegen PHM.
Eerste set Tursunov: 6-1 tegen Haas.
want?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef TheGeneral het volgende:
Boegeroep voor Krajicek.
ik weetquote:
Nou nou, wat is mevrouw zielig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat ze getroost moet worden.
Ik vind het een beetje zielig namelijk.
Er staat nog wel Wibledon, wil je even veranderen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry lieverd![]()
Ik dacht, het gaat rap nu, dus ik wilde snel zijn en mn wiki scils testen.
Vergeef je me![]()
Nou niet helemaal, in je snelheid is je TT foutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry lieverd![]()
Ik dacht, het gaat rap nu, dus ik wilde snel zijn en mn wiki scils testen.
Vergeef je me![]()
Kom in mn armen mn liefstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat ze getroost moet worden.
Ik vind het een beetje zielig namelijk.
Daarvoor moet je bij XL zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Er staat nog wel Wibledon, wil je even veranderen ?![]()
oeiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, in je snelheid is je TT fout.
Ik voorzie een break nu.
Ja nou, tegen mij was ze anders heel vriendelijk in Rosmalen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou nou, wat is mevrouw zielig.![]()
Het is gewoon een arrogant kutwijf.
Met een D hoop ik? Al verbetert de titel ook wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:28 schreef mitt het volgende:
titel verbetert.
gefeliciteerd met je 4 jaar en dank jequote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:28 schreef mitt het volgende:
titel verbetert.
je post moet verbeterD worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:28 schreef mitt het volgende:
titel verbetert.
Hoe kom je daar in godsnaam aan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:31 schreef Daklem het volgende:
net ff tenue opgehaald wat roger federer heeft gedragen tijdens roland garros 2007.
Gooo MICHA!
Neem aan dattie een replica bedoeltquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godsnaam aan?
Hoeveel moet dat dan wel niet kosten?
Dat is gewoon te koop in de winkelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godsnaam aan?
Hoeveel moet dat dan wel niet kosten?
Why the fuck wil je dat oerlelijke shirt hebben????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:31 schreef Daklem het volgende:
net ff tenue opgehaald wat roger federer heeft gedragen tijdens roland garros 2007.
Gooo MICHA!
Ik nam aan dat hij het tenue bedoelde dat Federer heeft gedragen.quote:
Smaken verschillen!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Why the fuck wil je dat oerlelijke shirt hebben????
EN hup Misa en hup Safarova!!
3-2 voor Rus nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
En hoeveel staat het nou dan? 2-2?
Ja, is gvd Sandra de Jenken al ergens gesignaleerd?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:32 schreef Falco het volgende:
Truttentennis is dit. Ook die umpire is een gaar kreng.
Wees blij, je wilt toch niet zo voor lul lopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:35 schreef linebear het volgende:
ik wil die broek van Nadal nog kopen... hadden ze alleen niet meer in mijn maat. Dus maar weer verder shoppen
quote:
ghehe, Nee, dat hoeft voor mij echt nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt Zijn bezwete shirt bedoelde.![]()
als ik hem koop moet ie niet zo strak zitten als bij Nadal, Dat lijkt meer een knikkenbokkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wees blij, je wilt toch niet zo voor lul lopen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:32 schreef Daklem het volgende:
het "misschien" in het topic is zwak taalgebruik. Dit getuigd niet van overtuiging.
Safarova moet winnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
Safarova speelt geweldig, ik moet nog zien dat Jankovic dit kan winnen.
Ik gun het ze beide eigenlijk. Jammer dat ze nu al tegen elkaar moeten spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
Safarova speelt geweldig, ik moet nog zien dat Jankovic dit kan winnen.
die 3 kwart broeken op de baan vind ik maar niks. geef mij maar een normale short.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef linebear het volgende:
[..]
als ik hem koop moet ie niet zo strak zitten als bij Nadal, Dat lijkt meer een knikkenbokker
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:39 schreef Robar het volgende:
Ik zit net even het verloop van de tiebreak in het vorige topic te lezen, man dat is nog spannender dan de wedstrijd live volgen
Is zo'n broek niet verschrikkelijk irritant rond je knieën?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:39 schreef Daklem het volgende:
[..]
die 3 kwart broeken op de baan vind ik maar niks. geef mij maar een normale short.
zakpatatske mag van mij wel een bal tegen de smoeltje aan krijgen.![]()
En zegt ook dat ze na haar tennis carierre nog actrice kan wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef TheGeneral het volgende:
Jacco komt ook met de vergelijking tussen Chakvetadze en Pierce.
integendeel. 3 kwart broeken zitten irritanter rond de knieen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Is zo'n broek niet verschrikkelijk irritant rond je knieën?
eurosport.comquote:
importquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:42 schreef pekel het volgende:
Jammer dat onze import ook mentaal vrij zwak is.
0-30 kan wel eens beslissend moment in de set zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:43 schreef Mirri het volgende:
Mensen die Lucie heten worden bijna altijd lief gevonden![]()
Gewoon op Sporza hoor, BBC ook, net als Gonzo. Of je hebt geen tv, dat kan ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:42 schreef leroytje het volgende:
[..]
eurosport.com
40-40 - A third break point goes the way of Jankovic as Safarova makes the error but yet again the point goes begging as the Serb hits into the top of the net as she goes for what should be a winner down the line. Deuce for a ninth time!9x!!
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:44 schreef Daklem het volgende:
ps; kan micha geen waarschuwing krijgen dat ze het gras kapot maakt?
En mensen die Chakvetadze heten vindt men over het algemeen een bitchquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:43 schreef Mirri het volgende:
Mensen die Lucie heten worden bijna altijd lief gevonden![]()
Ze was toch afgevallen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:44 schreef Daklem het volgende:
Uiteraard, kreeg Monfils gisteren ook (zelfs een strafpunt).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:44 schreef Daklem het volgende:
Ik heb het niet over de wedstrijd, het valt mij op dat mensen die de naam Lucy of Lucie dragen over het algemeen van nature iets vertederends hebben, zelfs als ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
0-30 kan wel eens beslissend moment in de set zijn
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard, kreeg Monfils gisteren ook (zelfs een strafpunt).
We hebben op werkelijk iedereen commentaar hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:47 schreef Falco het volgende:
Die lijnrechter achter Krajicek is ook al zo'n vrolijke tante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |