de geruchten gaan dat jij wil overstappen naar die Kakkerlakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef Eilanden het volgende:
Wie van de Hoolsies wordt er getransfereerd?
lees je geen kranten....Theo Lucius natuurlijk !quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze Buijs in de lik gemieterd?
Never nooit niet noppes nada ... ik vind het veel te lekker om mezelf te pijnigen met nog een seizoen pijn-aan-de-ogen-voetbal van de FCquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de geruchten gaan dat jij wil overstappen naar die Kakkerlakken
Alle ballen op Pietersquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Never nooit niet noppes nada ... ik vind het veel te lekker om mezelf te pijnigen met nog een seizoen pijn-aan-de-ogen-voetbal van de FC![]()
Welke rare kranten lees jij dan wel niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lees je geen kranten....Theo Lucius natuurlijk !
Ik ga naar PUBquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef Eilanden het volgende:
Wie van de Hoolsies wordt er getransfereerd?
van AD sportwereld tot La Gazetta della sport, hoezo ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke rare kranten lees jij dan wel niet.
als lokhomo ?quote:
Allemaal op pleepapier gedrukt, niet te vertrouwen. Al dat uitgelopen inkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van AD sportwereld tot La Gazetta della sport, hoezo ?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef rubbereend het volgende:
dndiek!!!!!!!!!!!!!!!! The Verve komt weer bij elkaar
Ach, Richard Ashcroft kan het zelf ook prima, maar ik zet om het te vieren maar even Lucky Man opquote:
Kut is lekker, dus het is lekker weer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
hoi
diplomauitreiking weer achter de rug, was erg gezellig![]()
kutweer nu
ah, je hebt die buienlijn even eerder dan hier, begint hier nu net te regenen, pittige lijn overigens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
hoi
diplomauitreiking weer achter de rug, was erg gezellig![]()
kutweer nu
hij bedoelt natuurlijk dat het nat is manquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kut is lekker, dus het is lekker weer?
geen moeite...gewoon te lui....you know mequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
Heeft Bjoro ook al moeite met de é???
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij bedoelt natuurlijk dat het nat is man
quote:
Onze expert aan het woord!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kut is lekker, dus het is lekker weer?
he, vertel mij wat over het weerquote:
Mwa dat valt ook wel mee.quote:
Laat sjimz het maar niet lezen, voor je het weet tovert hij weer een recept uit de hoge hoed.quote:
Helemaal geen. Ik heb vandaag een soort van stage gehad op de financiele adminstratie elders dan de koekfabriek. .quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos heeft weer te veel koeken gesnoven vandaag?
dat zal allemaal wel deze week zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoi BoriszIk heb vrijdag diplomauitrijking
Wtf anders krijgt te topicsluiter even geen tijd om een nieuw topic te openen
Met sambal, slagroom en zilveruitjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laat sjimz het maar niet lezen, voor je het weet tovert hij weer een recept uit de hoge hoed.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal geen. Ik heb vandaag een soort van stage gehad op de financiele adminstratie elders dan de koekfabriek. .
Hoezo waren die toespraken zo? Ik zie mijn rector ed daar niet voor aan eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel deze week zijn.
SOmmige toespraken waren echt![]()
![]()
![]()
Bij onze diplomauitreiking kwam bij een klasgenoot na het praatje van de rector opeens onze lerares Engels nog even naar voren om een praatje te houden n.a.v. een opstel dat hij in 4VWO had geschreven, en daarin nogal indirect, maar wel zeer duidelijk, de lerares een 'horrible skin disease' toewenste omdat ze MTV maar niets vond. Was erg hilarischquote:
val het mee of tegen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa dat valt ook wel mee.
Maar het is wel tijd om af te sluiten
Tot morgen![]()
MIjn toespraak ging erover dat ik nogal kort ben in antwoord geven(er gaan nu heel wat lichtjes branden bij sommige usersquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoezo waren die toespraken zo? Ik zie mijn rector ed daar niet voor aan eigenlijk
nee dat was iemand andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heet jij Sietse? Waarom is je nick dan borisz? Sneaky![]()
spuiten en slikken weer op de buis ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef Bluezz het volgende:
tvpoep.
dag diekie diek, tot de volgende keerquote:
doekie erover en klaarquote:
Kutteletjes met puddingdonuts.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laat sjimz het maar niet lezen, voor je het weet tovert hij weer een recept uit de hoge hoed.
Nee, nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef Beschouw het volgende:
Tijd niet geweest hier. Is er nog wat te beleven?
Niks gemist dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk.
Het is dat Sjimz af-en-toe de boel nog komt opleuken.
Nee, je kunt weer rustig verder gaan met het borduurwerkje waar je aan begonnen was.quote:
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, je kunt weer rustig verder gaan met het borduurwerkje waar je aan begonnen was.
Op de 1-of-andere manier vind ik dat altijd een smerig woord, zonder dat het iets met seks te maken heeft.quote:
Smega punniken en dan breien totdat je chlamidia hebtquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1-of-andere manier vind ik dat altijd een smerig woord, zonder dat het iets met seks te maken heeft.
Net zoiets als smegma ofzo.
Mooi zo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.
Maar ik blijf volhouden
is de uitslag van de vorige al bekend?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.
Maar ik blijf volhouden
Je blijft toch wel meedoenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
hoewel ik w.s. in de toekomst ook niet meer veel tijd heb om te zoeken naar antwoorden
De vorige was in mei. Aflevering van deze maand loopt nog. Uitslag 1 juli.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
is de uitslag van de vorige al bekend?
Beetje op mijn computer ingelogd zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef --Globe-- het volgende:
O ja, die Google quiz, moet ik in de komende dagen afronden.
ff uitloggen en opnieuw inloggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef --Globe-- het volgende:
O ja, die Google quiz, moet ik in de komende dagen afronden.
Even rap zijn ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff uitloggen en opnieuw inloggen
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.quote:
Dus het is geen [Hools] meer maar [Afkickcentrum] ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.
Heb je de loterij gewonnen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef DarkShine het volgende:
Net nog ff een nieuwe printer besteld online.
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=WT%23EB2&
Nieuwe baan. Wow! Zal saai worden hier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe baan. Wow! Zal saai worden hier.
Je baas zit ook op fok, anders kan fok nooit op het lijstje staanquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.
Alleen heb ik een Internet-protocol moeten tekenen bij mijn nieuwe werkgever die het mij verbiedt om bepaalde sites te bezoeken.
Ik draag die taak graag over aan wat jongere users zoals Beschouw.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef borisz het volgende:
hee Opa wie moet hier de boel dan bewaken ?
Potver. Dat jij die baan geaccepteerd hebt. Zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.
Alleen heb ik een Internet-protocol moeten tekenen bij mijn nieuwe werkgever die het mij verbiedt om bepaalde sites te bezoeken.
Stuurtje voor de Xbox 360 gehaald a ¤99,- vanmiddag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de loterij gewonnen?
Nieuwe auto.
Nieuw telefoonabonnent.
Nieuwe printer.
Trusteh, Knijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze hoort er vast niet bij. Je moet op de hoogte blijven.
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Te veel eer voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik draag die taak graag over aan wat jongere users zoals Beschouw.
*duimt voor je *quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef DarkShine het volgende:
Vrijdagmiddag trouwens sollicitatiegesprek bij een Callcenter in Mestreech.
Thx!quote:
Veel plezier de komende minuut en slaap lekker daarna.quote:
a.s. maandag.quote:
Het was maar een halve minuutquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier de komende minuut en slaap lekker daarna.
quote:
Succesquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef DarkShine het volgende:
Vrijdagmiddag trouwens sollicitatiegesprek bij een Callcenter in Mestreech.
Hoe lang ben je eruit geweest dan?quote:
U ook bedankt!quote:
Sinds september 2005.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eruit geweest dan?
Maar U bent ouder meneer.quote:
Werk vinden op die leeftijd is gewoon kut. Gelukkig heb je weer wat!quote:
Kut! Ben bang !quote:Kan iemand mij trouwens even een vertaling geven van de OP van Kut! Ben bang !
Leeftijd speelt geen rol. Het gaat om de geest.quote:
En ik geloof je zomaar meteen op je woord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:25 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen. Blijkt een honger gevoel te zijn. Even een boerenkool met worst warm gemaakt.
En ik ben bloed serieus
Ik dubde nog of ik er rijst bij zou koken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik geloof je zomaar meteen op je woord.
Lekker he, die nachtelijke vreetbuien?
Ik heb net ook nog even de koelkast een beetje geplunderd.![]()
Trusteh tong.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:40 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat weer legge
Trusten Golfert en ander gespuis
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, ben ik de enige wakkere persoon hier?
Je hoeft toch 'alleen' te presenteren ??quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:13 schreef RayMania het volgende:
Dank je.
Ik moest al bijna overgeven bij het ontbijt en ik moet ook elke keer naar de wc.
je haalt het nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:01 schreef RayMania het volgende:
Dood zenuwachtig.
Hoe moet je ooit een vrouw ten huwelijk gaan vragen.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:01 schreef RayMania het volgende:
Dood zenuwachtig.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoe moet je ooit een vrouw ten huwelijk gaan vragen.....
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:03 schreef RayMania het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:03 schreef RayMania het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Dat product heet 8 * 4 hoor. Wel een goed product uitzoeken danquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef RayMania het volgende:
Mijn cijfers:
[afbeelding]
Vier maal acht![]()
!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat product heet 8 * 4 hoor. Wel een goed product uitzoeken dan.
JAAAAAAAAAAHAAAAquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef RayMania het volgende:
Mijn cijfers:
[afbeelding]
Vier maal acht![]()
!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ga mij vanavond echt helemaal lam zuipen, eindelijk klaarrr.
Ing. RayMania.
Zwart rijden met de bus in Utrecht is niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:17 schreef RayMania het volgende:
Trouwens, vanochtend. Ik zoeken naar mijn portomonee, nergens te vinden! Bel ik mijn broer, heeft hij hem![]()
. Alles zat erin, OV, ID, pinpas en ik moest dus naar Utrecht. In de trein dus een boete (voor mijn broer
), en zwart gereden met de bus.
Dit overkomt mij weer op deze dag.
Niet dat ik hem uberhaupt ging voerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bachelor titel mag niet voor je naam, die moet er achter.
11, propvolquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zwart rijden met de bus in Utrecht is niet zo'n probleem.
Je had zeker de 11 of de 12?
Dan ben je langs m'n huissie geredenquote:
Ik stap uit op Oorsprongparkquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ben je langs m'n huissie gereden.
Halte Oorsprongpark en dan nog zo'n 40meter lopen.
Institute of Life Sciences en Chemistry, 5 minuten lopen vanaf de bushaltequote:
Je ging hem in elkaar slaan he!quote:
Ah op de F.C. Donderstraat. Ik moet de andere kant op, dat schuine straatje naast de Biltstraat in. Mgr. vd Weteringstraat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Institute of Life Sciences en Chemistry, 5 minuten lopen vanaf de bushalte.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah op de F.C. Donderstraat. Ik moet de andere kant op, dat schuine straatje naast de Biltstraat in. Mgr. vd Weteringstraat.
Whehe, best grappigquote:Vertrekpunt en bestemming liggen op loopafstand.
Of op dit korte traject is geen Openbaar Vervoer verbinding mogelijk.
Hartstikke op slot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:
Ray doe je ding
Nieuwe opstelling Feijenoord.
Ff wachten op EC!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hartstikke op slot.
Oeh, vakantie. Helemaal niets doen, Tour volgen, Wimbledon, keihard FM-en.
Het leven begint.
Je kan ook gewoon naar buiten, ipv binnen zitten het leven noemen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tour volgen, Wimbledon, keihard FM-en.
Het leven begint.
De tour kan je ook prima op het terras volgen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar buiten, ipv binnen zitten het leven noemen!
Is die gast nu voorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:
Ray doe je ding
Nieuwe opstelling Feijenoord.
Moet nog ff kijken of ik kan vandaagquote:
Is dat nieuwe spelling ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet nog ff kijken of ik kan vandaag
Moet nog kleren passen voor de diplomauitrijking, evt, nieuwe kopen en heb vanavond nog een feestje.
Verder nog gefeliciteerd Ray
Ja.quote:
Ik moet sowieso rond een uur of 8 weg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet nog ff kijken of ik kan vandaag
Moet nog kleren passen voor de diplomauitrijeiking, evt, nieuwe kopen en heb vanavond nog een feestje.
Verder nog gefeliciteerd Ray
Ok, misschien vanmiddag danquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik moet sowieso rond een uur of 8 weg.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:03 schreef RayMania het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Op papier is het een goede grensrechter!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:10 schreef Bjoro het volgende:
3 op een rij !
kent iemand deze grensrechter ?
http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=4387748
Braziliequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:10 schreef Bjoro het volgende:
3 op een rij !
kent iemand deze grensrechter ?
http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=4387748
dat is waarquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maarja zelfs mn moeder had van dat andere mokkel gewonnen...
en die voetbalt normaal gesproken alleen maar ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maarja zelfs mn moeder had van dat andere mokkel gewonnen...
Wat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Bos81 het volgende:
Tennis, dadelijk maar aan zetten
Op Nederland 3 is nu iets leukers bezig
Gewoon vriendelijk volkquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:05 schreef DarkShine het volgende:
@ Damzkieee: Raar volk in Almelo, ondanks een 7-0 nederlaag een leuke dag hebben...
De laatste keer was het wel gezellig... Ook voordat we echt uitliepen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon vriendelijk volkJe kunt toch wel een leuke dag hebben los van het voetbal?
Hoewel die sfeer in Kerkrade afgelopen jaar toch vaak ver te zoeken was geloof ik
Onbeleefde k*tbrabo's.quote:
Ik doelde meer op het gemiddeld aantal bezoekers vorig seizoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De laatste keer was het wel gezellig... Ook voordat we echt uitliepen.
Zal de komende match wel meevallen. Alhoewel, de week erop spelen we een derby!
Ja. Stop maar een Guus Meeuwis in een willekeurig lichaamsgatquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Stop maar een Guus Meeuwis in een willekeurig lichaamsgat
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar wat is er nou op Ned3?
Echt een programma voor jou inderdaadquote:
Het is dan weer wel jammer dat nou juist SBS het ontmaskertquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef SCH het volgende:
Telegraaf gaat nat met hoax over babyfabriek
Ja, en jij weet vast ook wel waar de tekst van mijn ander stukje ondertitel is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef Bos81 het volgende:
Sjimz:
Hou jij eigenlijk van de muziek ala System of a Down.
Dit vanwege je stuk tekst van B.Y.O.B. in je MSN-nick
?
UIteraard weet ik dat (Metallica - One)quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, en jij weet vast ook wel waar de tekst van mijn ander stukje ondertitel is.
Had je niet verwacht dat ik die muzieksmaak had?
Waar houden die van dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard weet ik dat (Metallica - One)
Nee, ik had je eigenlijk wat meer de kant van Borisz en Eend ingeschat![]()
Daar houd ik dus absoluut niet vanquote:
Dan val ik toch weer even mee hequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef Bos81 het volgende:
Okee,
Ik hou het voornamelijk op Rock/Hardrock en Metal
goedzo!quote:
rustig bos er is meer dan trancequote:
Had je geen zes minuten kunnen wachtenquote:
want?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je geen zes minuten kunnen wachten
Heerlijk.quote:
barst, vergeten te kopen net, terwijl ik langs de visboer fietstequote:
RHCP is niet 100% mijn ding. Met name Stadium Arcadium vond ik tegenvallen. Maar kijken doe ik wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef tong80 het volgende:
Bos iets voor jou ? :
[TV-TIP] Red Hot Chili Peppers. Nederland - 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |