de geruchten gaan dat jij wil overstappen naar die Kakkerlakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef Eilanden het volgende:
Wie van de Hoolsies wordt er getransfereerd?
lees je geen kranten....Theo Lucius natuurlijk !quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze Buijs in de lik gemieterd?
Never nooit niet noppes nada ... ik vind het veel te lekker om mezelf te pijnigen met nog een seizoen pijn-aan-de-ogen-voetbal van de FCquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de geruchten gaan dat jij wil overstappen naar die Kakkerlakken
Alle ballen op Pietersquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Never nooit niet noppes nada ... ik vind het veel te lekker om mezelf te pijnigen met nog een seizoen pijn-aan-de-ogen-voetbal van de FC![]()
Welke rare kranten lees jij dan wel niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lees je geen kranten....Theo Lucius natuurlijk !
Ik ga naar PUBquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef Eilanden het volgende:
Wie van de Hoolsies wordt er getransfereerd?
van AD sportwereld tot La Gazetta della sport, hoezo ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke rare kranten lees jij dan wel niet.
als lokhomo ?quote:
Allemaal op pleepapier gedrukt, niet te vertrouwen. Al dat uitgelopen inkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van AD sportwereld tot La Gazetta della sport, hoezo ?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef rubbereend het volgende:
dndiek!!!!!!!!!!!!!!!! The Verve komt weer bij elkaar
Ach, Richard Ashcroft kan het zelf ook prima, maar ik zet om het te vieren maar even Lucky Man opquote:
Kut is lekker, dus het is lekker weer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
hoi
diplomauitreiking weer achter de rug, was erg gezellig![]()
kutweer nu
ah, je hebt die buienlijn even eerder dan hier, begint hier nu net te regenen, pittige lijn overigens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
hoi
diplomauitreiking weer achter de rug, was erg gezellig![]()
kutweer nu
hij bedoelt natuurlijk dat het nat is manquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kut is lekker, dus het is lekker weer?
geen moeite...gewoon te lui....you know mequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
Heeft Bjoro ook al moeite met de é???
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij bedoelt natuurlijk dat het nat is man
quote:
Onze expert aan het woord!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kut is lekker, dus het is lekker weer?
he, vertel mij wat over het weerquote:
Mwa dat valt ook wel mee.quote:
Laat sjimz het maar niet lezen, voor je het weet tovert hij weer een recept uit de hoge hoed.quote:
Helemaal geen. Ik heb vandaag een soort van stage gehad op de financiele adminstratie elders dan de koekfabriek. .quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos heeft weer te veel koeken gesnoven vandaag?
dat zal allemaal wel deze week zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoi BoriszIk heb vrijdag diplomauitrijking
Wtf anders krijgt te topicsluiter even geen tijd om een nieuw topic te openen
Met sambal, slagroom en zilveruitjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laat sjimz het maar niet lezen, voor je het weet tovert hij weer een recept uit de hoge hoed.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal geen. Ik heb vandaag een soort van stage gehad op de financiele adminstratie elders dan de koekfabriek. .
Hoezo waren die toespraken zo? Ik zie mijn rector ed daar niet voor aan eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel deze week zijn.
SOmmige toespraken waren echt![]()
![]()
![]()
Bij onze diplomauitreiking kwam bij een klasgenoot na het praatje van de rector opeens onze lerares Engels nog even naar voren om een praatje te houden n.a.v. een opstel dat hij in 4VWO had geschreven, en daarin nogal indirect, maar wel zeer duidelijk, de lerares een 'horrible skin disease' toewenste omdat ze MTV maar niets vond. Was erg hilarischquote:
val het mee of tegen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa dat valt ook wel mee.
Maar het is wel tijd om af te sluiten
Tot morgen![]()
MIjn toespraak ging erover dat ik nogal kort ben in antwoord geven(er gaan nu heel wat lichtjes branden bij sommige usersquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoezo waren die toespraken zo? Ik zie mijn rector ed daar niet voor aan eigenlijk
nee dat was iemand andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heet jij Sietse? Waarom is je nick dan borisz? Sneaky![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |