de geruchten gaan dat jij wil overstappen naar die Kakkerlakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef Eilanden het volgende:
Wie van de Hoolsies wordt er getransfereerd?
lees je geen kranten....Theo Lucius natuurlijk !quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze Buijs in de lik gemieterd?
Never nooit niet noppes nada ... ik vind het veel te lekker om mezelf te pijnigen met nog een seizoen pijn-aan-de-ogen-voetbal van de FCquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de geruchten gaan dat jij wil overstappen naar die Kakkerlakken
Alle ballen op Pietersquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Never nooit niet noppes nada ... ik vind het veel te lekker om mezelf te pijnigen met nog een seizoen pijn-aan-de-ogen-voetbal van de FC![]()
Welke rare kranten lees jij dan wel niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lees je geen kranten....Theo Lucius natuurlijk !
Ik ga naar PUBquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef Eilanden het volgende:
Wie van de Hoolsies wordt er getransfereerd?
van AD sportwereld tot La Gazetta della sport, hoezo ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke rare kranten lees jij dan wel niet.
als lokhomo ?quote:
Allemaal op pleepapier gedrukt, niet te vertrouwen. Al dat uitgelopen inkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van AD sportwereld tot La Gazetta della sport, hoezo ?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef rubbereend het volgende:
dndiek!!!!!!!!!!!!!!!! The Verve komt weer bij elkaar
Ach, Richard Ashcroft kan het zelf ook prima, maar ik zet om het te vieren maar even Lucky Man opquote:
Kut is lekker, dus het is lekker weer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
hoi
diplomauitreiking weer achter de rug, was erg gezellig![]()
kutweer nu
ah, je hebt die buienlijn even eerder dan hier, begint hier nu net te regenen, pittige lijn overigens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
hoi
diplomauitreiking weer achter de rug, was erg gezellig![]()
kutweer nu
hij bedoelt natuurlijk dat het nat is manquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kut is lekker, dus het is lekker weer?
geen moeite...gewoon te lui....you know mequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
Heeft Bjoro ook al moeite met de é???
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij bedoelt natuurlijk dat het nat is man
quote:
Onze expert aan het woord!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kut is lekker, dus het is lekker weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |