spuiten en slikken weer op de buis ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:55 schreef Bluezz het volgende:
tvpoep.
dag diekie diek, tot de volgende keerquote:
doekie erover en klaarquote:
Kutteletjes met puddingdonuts.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laat sjimz het maar niet lezen, voor je het weet tovert hij weer een recept uit de hoge hoed.
Nee, nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef Beschouw het volgende:
Tijd niet geweest hier. Is er nog wat te beleven?
Niks gemist dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk.
Het is dat Sjimz af-en-toe de boel nog komt opleuken.
Nee, je kunt weer rustig verder gaan met het borduurwerkje waar je aan begonnen was.quote:
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, je kunt weer rustig verder gaan met het borduurwerkje waar je aan begonnen was.
Op de 1-of-andere manier vind ik dat altijd een smerig woord, zonder dat het iets met seks te maken heeft.quote:
Smega punniken en dan breien totdat je chlamidia hebtquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1-of-andere manier vind ik dat altijd een smerig woord, zonder dat het iets met seks te maken heeft.
Net zoiets als smegma ofzo.
Mooi zo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.
Maar ik blijf volhouden
is de uitslag van de vorige al bekend?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gaan we katten? Heb heel de avond vragen zitten maken voor de VBL-google-quiz. Je weet wel, dat topic waar bijna niemand aan meedoet.
Maar ik blijf volhouden
Je blijft toch wel meedoenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
hoewel ik w.s. in de toekomst ook niet meer veel tijd heb om te zoeken naar antwoorden
De vorige was in mei. Aflevering van deze maand loopt nog. Uitslag 1 juli.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
is de uitslag van de vorige al bekend?
Beetje op mijn computer ingelogd zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef --Globe-- het volgende:
O ja, die Google quiz, moet ik in de komende dagen afronden.
ff uitloggen en opnieuw inloggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef --Globe-- het volgende:
O ja, die Google quiz, moet ik in de komende dagen afronden.
Even rap zijn ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff uitloggen en opnieuw inloggen
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.quote:
Dus het is geen [Hools] meer maar [Afkickcentrum] ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.
Heb je de loterij gewonnen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef DarkShine het volgende:
Net nog ff een nieuwe printer besteld online.
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=WT%23EB2&
Nieuwe baan. Wow! Zal saai worden hier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe baan. Wow! Zal saai worden hier.
Je baas zit ook op fok, anders kan fok nooit op het lijstje staanquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.
Alleen heb ik een Internet-protocol moeten tekenen bij mijn nieuwe werkgever die het mij verbiedt om bepaalde sites te bezoeken.
Ik draag die taak graag over aan wat jongere users zoals Beschouw.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef borisz het volgende:
hee Opa wie moet hier de boel dan bewaken ?
Potver. Dat jij die baan geaccepteerd hebt. Zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.
Alleen heb ik een Internet-protocol moeten tekenen bij mijn nieuwe werkgever die het mij verbiedt om bepaalde sites te bezoeken.
Stuurtje voor de Xbox 360 gehaald a ¤99,- vanmiddag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de loterij gewonnen?
Nieuwe auto.
Nieuw telefoonabonnent.
Nieuwe printer.
Trusteh, Knijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze hoort er vast niet bij. Je moet op de hoogte blijven.
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |