casper is lievquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:30 schreef Leia het volgende:
CASPER OP JE BEELDSCHERM BITCH.
Schaam je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef MUUS het volgende:
Is het heel erg dat ik ongeveer de helft van de OP niet snap?
en aangezien ze niet bestaan, zijn ze niet eng.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef Under_Score het volgende:
maar ontopic, spoken zijn eng, mits ze bestaan
hier lijken ze afkomstig van de buren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:39 schreef Fliepke het volgende:
Als je rare geluiden hoort... Tja... kan zomaar iets zijn...
Weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hier lijken ze afkomstig van de buren...
niet echt, kunnen ook mijn ouders zijn, maar het lijkt van rechts t komen (dus toch buren)quote:
Mietje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef Maisnon het volgende:
tvp voor overdag te kijken.
Ja ik ben ook een schijtluis, maar ik geloof niet zozeer in kwade dingen
Wedden voor 10 doekoe's dat jij tantoe parawordt als je nu alleen het bos ingaatquote:
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die deze taal niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef MUUS het volgende:
Is het heel erg dat ik ongeveer de helft van de OP niet snap?
Geen probleem mee, daar durf ik zelfs wel een weddenschap op te zetten. Ik heb vaak genoeg 's nachts in het bos gelopen om de hond uit te laten, ik geloof gewoon niet in dat soort shit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wedden voor 10 doekoe's dat jij tantoe parawordt als je nu alleen het bos ingaat![]()
Het zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:00 schreef golfer het volgende:
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die deze taal niet helemaal snapt.
Ja heul niet, heb heb je kats vage shit in de bossen.En m'n oma die zei dat ik dat nooit 's nachts moest doen omdat dan duivels er een dansje doen enzquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geen probleem mee, daar durf ik zelfs wel een weddenschap op te zetten. Ik heb vaak genoeg 's nachts in het bos gelopen om de hond uit te laten, ik geloof gewoon niet in dat soort shit.
Denk goed na swaquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:07 schreef Crappery het volgende:
ik wil klikken, maar ook slapen
DILEMMA
Je moet ook geen paddo's vreten voordat je de bossen in gaat natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja heul niet, heb heb je kats vage shit in de bossen.En m'n oma die zei dat ik dat nooit 's nachts moest doen omdat dan duivels er een dansje doen enz![]()
![]()
Is dat breezertaal voor smegma's??quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef Dibble het volgende:
Zit te ik chill te msn'en met wat tan lekkere sma's uit de beurtkomt een kill opeens aanzetten met een youtube
Tof fimpje welquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3far9oHZOsI
Deze is wat realistischer...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:09 schreef DDM het volgende:
Als je niet kan slapen moet je gewoon tv gaan kijken. Er is nu een goede docu op Discovery
Je bedoelt comedyquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:09 schreef DDM het volgende:
Als je niet kan slapen moet je gewoon tv gaan kijken. Er is nu een goede docu op Discovery
A haunting is zo briljant slecht. Het maakt niet uit wat voor geest het is, als je uiteindelijk tot God bidt verdwijnen ze wel. Pure propaganda. Ik durf te wedden dat deze aflevering uiteindelijk uitloopt op een exorcisme, een bezoek van een priester, wijwater of een ander christelijk ritueel...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Het is een herhaling op discovery. Zoals gewoonlijk.
Toffe clip.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3far9oHZOsI
Deze is wat realistischer...
Ik heb de DVD, die is aardig ziek aangezien het een boekwerk is met meer dan 40 extreem smerige foto'squote:Op donderdag 28 juni 2007 01:21 schreef Aurelianus het volgende:
'Goh, ik word in het midden van de nacht wakker. Laat ik eens met een camera met licht door mijn eigen huis gaan struinen.'
[..]
Toffe clip.
bestaat die gast egt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb de DVD, die is aardig ziek aangezien het een boekwerk is met meer dan 40 extreem smerige foto's
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
A haunting is zo briljant slecht. Het maakt niet uit wat voor geest het is, als je uiteindelijk tot God bidt verdwijnen ze wel. Pure propaganda. Ik durf te wedden dat deze aflevering uiteindelijk uitloopt op een exorcisme, een bezoek van een priester, wijwater of een ander christelijk ritueel...
Waar moet ik aan denken bij 'extreem smerig'?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb de DVD, die is aardig ziek aangezien het een boekwerk is met meer dan 40 extreem smerige foto's
http://www.rubberjohnny.tv/RJ-theatrical-tour.gifquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken bij 'extreem smerig'?
valt meequote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
http://www.rubberjohnny.tv/RJ-theatrical-tour.gif
Verrek ja, wel eens zien hangen in één of andere platenzaak. Kunstzinnig, dat wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
http://www.rubberjohnny.tv/RJ-theatrical-tour.gif
Niet reageren in topics die je nooit weer wilt zien helpt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:34 schreef golfer het volgende:
Waarom heb ik dit topic in vredesnaam in mijn AT staan.
Hmmm, er gebeuren genoeg onverklaarbare dingen hoor...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vast, als ik verkeerde dingen eet ga ik ook geesten zien![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Niet reageren in topics die je nooit weer wilt zien helpt.
Stoer... Waarom kijk je hem niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:43 schreef Canisfire het volgende:
*filmpje niet gezien maar wel doorgestuurd naar iedereen op msn.
Leuk dat je Engels probeert, maar ik ben ervan overtuigd dat ze bestaan, ik twijfel er niet eens over. Zelf moet je maar denken wat je wilt, dat interesseert me geen zak.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
Leuk dat je Engels probeert, maar ik ben ervan overtuigd dat ze bestaan, ik twijfel er niet eens over. Zelf moet je maar denken wat je wilt, dat interesseert me geen zak.
Goed dat je het zegt, zo denk ik er ook over. Ik ben overtuigd atheïst, ik geloof niet in God, bovennatuurlijke wezens of wat dan ook.quote:Zelf moet je maar denken wat je wilt, dat interesseert me geen zak.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Goed dat je het zegt, zo denk ik er ook over. Ik ben overtuigd atheïst, ik geloof niet in God, bovennatuurlijke wezens of wat dan ook.
Maar als jij er wel in wil geloven dan heb ik daar geen probleem mee hoor. Ik ben dan misschien wel atheïst maar ik hou me wel bezig met bepaalde geloven omdat ik het gewoon interessant vind. Geesten geloof ik echter gewoon niet in, maargoed, als jij dat wel doet dan is het je goed recht.quote:
Dat was me al duidelijk, ik bedoelde mijn "quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar als jij er wel in wil geloven dan heb ik daar geen probleem mee hoor. Ik ben dan misschien wel atheïst maar ik hou me wel bezig met bepaalde geloven omdat ik het gewoon interessant vind. Geesten geloof ik echter gewoon niet in, maargoed, als jij dat wel doet dan is het je goed recht.
Aheïstenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar als jij er wel in wil geloven dan heb ik daar geen probleem mee hoor. Ik ben dan misschien wel atheïst maar ik hou me wel bezig met bepaalde geloven omdat ik het gewoon interessant vind. Geesten geloof ik echter gewoon niet in, maargoed, als jij dat wel doet dan is het je goed recht.
Eigenlijk is geloven precies hetzelfde. Maar imo is geloven in een oppermachtig wezen gewoon ontkomen aan de werkelijkheid die veel complexer is.quote:
Boe!quote:
Zonder nou een TRU topic te creeëren, maar denk je niet dat ziel en lichaam iets anders is? Persoonlijk geloof ik ook niet in een "god" en ben ik in dat opzicht wel atheïst te noemen, maar een lichaam is eigenlijk ook iets wat opgebouwd is uit een paar stofjes en waarom is dat dan levend en een stuk steen niet bij wijze van spreken. Hoe sta jij er dan tegenover als overtuigd atheïst?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eigenlijk is geloven precies hetzelfde. Maar imo is geloven in een oppermachtig wezen gewoon ontkomen aan de werkelijkheid die veel complexer is.
Lolz dat zijn idd wel leuke docus ja.quote:
Ziel en lichaam is volgensmij een geheel. Je 'ik' wordt imo gecreëerd door impulsen in de hersenen. Doordat bij iedereen die impulsen anders zijn is er ook een andere 'ik' vorm, iets dat ooit zelfs na te maken zou zijn dmv een computer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:26 schreef Fetai het volgende:
[..]
Zonder nou een TRU topic te creeëren, maar denk je niet dat ziel en lichaam iets anders is? Persoonlijk geloof ik ook niet in een "god" en ben ik in dat opzicht wel atheïst te noemen, maar een lichaam is eigenlijk ook iets wat opgebouwd is uit een paar stofjes en waarom is dat dan levend en een stuk steen niet bij wijze van spreken. Hoe sta jij er dan tegenover als overtuigd atheïst?
Weet niet. Deze onderwerpen zijn imo te ''groot'' voor de beperkingen van de menselijke geest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ziel en lichaam is volgensmij een geheel. Je 'ik' wordt imo gecreëerd door impulsen in de hersenen. Doordat bij iedereen die impulsen anders zijn is er ook een andere 'ik' vorm, iets dat ooit zelfs na te maken zou zijn dmv een computer.
Weet jij je iets te herinneren voordat je geboren was? Imo zou je dat moeten kunnen als er een losse geest zou bestaan.
FOUT! Het geest is iets wat zich ontwikkelt, in den beginne heeft het nog weinig tot geen bewustzijn dus herinneren gaat dan moeilijk.Btw toch wel apart dat alleen wij over zo'n gave beschikken.Als wij dat hadden gekund dan hadden dolfijnen of andere aapachtigen het ook makkelijk gekunt omdat die miljoenen jaren langer ontwikkeltijd hadden dus er moet ergens wel een kracht achter zitten die niet voor onze tere menselijke zieltjes ook maar even te bevatten is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet jij je iets te herinneren voordat je geboren was? Imo zou je dat moeten kunnen als er een losse geest zou bestaan.
Daar kun je inderdaad gelijk in hebben, er achter komen zullen we toch voorlopig niet. Ik kan alleen hopen dat er nooit iets komen waardoor de robots de wereld over zullen nemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ziel en lichaam is volgensmij een geheel. Je 'ik' wordt imo gecreëerd door impulsen in de hersenen. Doordat bij iedereen die impulsen anders zijn is er ook een andere 'ik' vorm, iets dat ooit zelfs na te maken zou zijn dmv een computer.
Persoonlijk heb ik daar geen ervaring mee, maar programma's als "Wie was ik" van de KRO lijken toch wel het bestaan van zoiets aan te tonen. Wat daar van waar is weet ik niet, het kan ook één groot schouwspel zijn, maar ik sluit het zeker niet uit.quote:Weet jij je iets te herinneren voordat je geboren was? Imo zou je dat moeten kunnen als er een losse geest zou bestaan.
Reincarnatie, dus ja, dat weet iedereen dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
Reïncarnatie kan, als er iemand wordt geboren moet precies dezelfde impulsen in de hersenen als jij. Maar vraag je nou eens af, wat nou als de aarde wordt vernietigd door een asteroïde of als de zon aan zijn einde is gekomen? Waar wil die reïncarnatie dan nog in ontstaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Reincarnatie, dus ja, dat weet iedereen dus.
Daar is geen antwoord op te geven, het enige wat ik zou kunnen bedenken is: "Ja, planeten zat met verschillende levensvormen (ja daar geloof ik ook inquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Reïncarnatie kan, als er iemand wordt geboren moet precies dezelfde impulsen in de hersenen als jij. Maar vraag je nou eens af, wat nou als de aarde wordt vernietigd door een asteroïde of als de zon aan zijn einde is gekomen? Waar wil die reïncarnatie dan nog in ontstaan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Wanneer ik bang ben om te slapen ga ik altijd dynasty warriors 3 (ja een oude versie, is luecker) spelen op mijn playstation2®
en wanneer het net licht word doe ik mn oogjes dicht en pit ik.
Ik zit ook nog met mijn ogen open...moet over 4 uur weer opstaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Wanneer ik bang ben om te slapen ga ik altijd dynasty warriors 3 (ja een oude versie, is luecker) spelen op mijn playstation2®
en wanneer het net licht word doe ik mn oogjes dicht en pit ik.
ik kan dan nooit slapen als die kutbeesten beginnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Heerlijk rustgevend en hopelijk slaapverwekkend
check dat filmpje danquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:11 schreef Double-Helix het volgende:
bang in de nacht is voor watjes.....
Hmmm dan maar een watje, ben ook bang voor onweer maarja ben van het vrouwelijke geslachtquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:11 schreef Double-Helix het volgende:
bang in de nacht is voor watjes.....
Post eens Pics. Misschien komen we je wel troostenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:13 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Hmmm dan maar een watje, ben ook bang voor onweer maarja ben van het vrouwelijke geslacht![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Post eens Pics. Misschien komen we je wel troosten![]()
die buttplug zit scheefquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kijk altijd zo als ik bang ben:
[afbeelding]
Extreem bang, zo bang dat ik eigenlijk een meisje wil omhelzen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:18 schreef isdithetnou het volgende:
Oh je kijkt idd erg bang...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Extreem bang, zo bang dat ik eigenlijk een meisje wil omhelzen.
ontkenningsfase?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niemand in de buurt die je kan troosten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien kunnen meisjes zich aanbiedenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Niemand in de buurt die je kan troosten?
face it dudequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien kunnen meisjes zich aanbieden![]()
je hebt het over baaj hequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Niemand in de buurt die je kan troosten?
nee dank jequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:34 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Hahaha moet jij ook getroost worden dan?
GATVER zeg...rare gedachtes ineens. Ik zal mijn profiel ff aanpassenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:34 schreef MASD het volgende:
[..]
geen probleem! BG houd ook van jongens...
ik durf niet naar de getto,zitten allemaal van die negers enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:37 schreef MASD het volgende:
[..]
hey swaje hebt sjans... we moeten de ghetto in!
hij doet ook transseksuelen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:37 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
GATVER zeg...rare gedachtes ineens. Ik zal mijn profiel ff aanpassen![]()
daarom heb ik ook een pistool bij mequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik durf niet naar de getto,zitten allemaal van die negers enzo![]()
hij doet ook gehandicapte kinderenquote:
trustequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:42 schreef isdithetnou het volgende:
Laat maar, ik duik de bank op voordat de vogels gaan beginnen...![]()
dit zal het enige zijn waar ik het in mijn gehele leven op aarde met je eens ben, verder kun je ernaar fluiten op je vuistje, koterke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:48 schreef MASD het volgende:
echte mannen slapen onder de blote hemel
ik gniffel heel hard in mezelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit zal het enige zijn waar ik het in mijn gehele leven op aarde met je eens ben, verder kun je ernaar fluiten op je vuistje, koterke.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik gniffel heel hard in mezelf![]()
nope, gewoon wat wazige schimmen die door je scherm lopenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
Is t schrikmomenten?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef MASD het volgende:
[..]
nope, gewoon wat wazige schimmen die door je scherm lopen op je beeld stilstaan
lol.. ben je een wigger of ben je pas net toegelaten in nederland?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef Dibble het volgende:
Zit te ik chill te msn'en met wat tan lekkere sma's uit de beurtkomt een kill opeens aanzetten met een youtube link.Hij dus zeggen van dat ik dat niet (fullscreen) durf te kijken omdat ik dan in m'n broek pis
.Maja deze spang moet zich wel bewijzen imo dus ik het hele filmpje afkijken en wat blijkt, een fuckin filmpje over spoken ! Dus nu kan ik niet meer slapen
.Ik dacht dat het harde SM was ofsow.
Nu zie ik de hele tijd een kind spook voor me of een poltergeist ofsowiets die de hele tijd mijn deur open en dicht klapt![]()
![]()
Klacht: Niet kunnen slapen door DIT kutfilmpje !![]()
![]()
Hij duurt 1 minuut
![]()
Dit stond er eerst: http://www.youtube.com/watch?v=deoJUBW9CI8quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:09 schreef Leia het volgende:
waarom staat er opeens een ander filmpje Dibble?
Durf ik die wel te kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit stond er eerst: http://www.youtube.com/watch?v=deoJUBW9CI8
Ik heb met een hand voor mn ogen gekeken, kan zonder dus?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef Maisnon het volgende:
En dat andere filmpje is ook totaal niet eng, sommige daarvan zijn al dubbel en dwars als nep bewezen, is ook genoeg van te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |