nee dank jequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:34 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Hahaha moet jij ook getroost worden dan?
GATVER zeg...rare gedachtes ineens. Ik zal mijn profiel ff aanpassenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:34 schreef MASD het volgende:
[..]
geen probleem! BG houd ook van jongens...
ik durf niet naar de getto,zitten allemaal van die negers enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:37 schreef MASD het volgende:
[..]
hey swaje hebt sjans... we moeten de ghetto in!
hij doet ook transseksuelen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:37 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
GATVER zeg...rare gedachtes ineens. Ik zal mijn profiel ff aanpassen![]()
daarom heb ik ook een pistool bij mequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik durf niet naar de getto,zitten allemaal van die negers enzo![]()
hij doet ook gehandicapte kinderenquote:
trustequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:42 schreef isdithetnou het volgende:
Laat maar, ik duik de bank op voordat de vogels gaan beginnen...![]()
dit zal het enige zijn waar ik het in mijn gehele leven op aarde met je eens ben, verder kun je ernaar fluiten op je vuistje, koterke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:48 schreef MASD het volgende:
echte mannen slapen onder de blote hemel
ik gniffel heel hard in mezelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 04:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit zal het enige zijn waar ik het in mijn gehele leven op aarde met je eens ben, verder kun je ernaar fluiten op je vuistje, koterke.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 04:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik gniffel heel hard in mezelf![]()
nope, gewoon wat wazige schimmen die door je scherm lopenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
Is t schrikmomenten?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef MASD het volgende:
[..]
nope, gewoon wat wazige schimmen die door je scherm lopen op je beeld stilstaan
lol.. ben je een wigger of ben je pas net toegelaten in nederland?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef Dibble het volgende:
Zit te ik chill te msn'en met wat tan lekkere sma's uit de beurtkomt een kill opeens aanzetten met een youtube link.Hij dus zeggen van dat ik dat niet (fullscreen) durf te kijken omdat ik dan in m'n broek pis
.Maja deze spang moet zich wel bewijzen imo dus ik het hele filmpje afkijken en wat blijkt, een fuckin filmpje over spoken ! Dus nu kan ik niet meer slapen
.Ik dacht dat het harde SM was ofsow.
Nu zie ik de hele tijd een kind spook voor me of een poltergeist ofsowiets die de hele tijd mijn deur open en dicht klapt![]()
![]()
Klacht: Niet kunnen slapen door DIT kutfilmpje !![]()
![]()
Hij duurt 1 minuut
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |