casper is lievquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:30 schreef Leia het volgende:
CASPER OP JE BEELDSCHERM BITCH.
Schaam je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef MUUS het volgende:
Is het heel erg dat ik ongeveer de helft van de OP niet snap?
en aangezien ze niet bestaan, zijn ze niet eng.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef Under_Score het volgende:
maar ontopic, spoken zijn eng, mits ze bestaan
hier lijken ze afkomstig van de buren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:39 schreef Fliepke het volgende:
Als je rare geluiden hoort... Tja... kan zomaar iets zijn...
Weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hier lijken ze afkomstig van de buren...
niet echt, kunnen ook mijn ouders zijn, maar het lijkt van rechts t komen (dus toch buren)quote:
Mietje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef Maisnon het volgende:
tvp voor overdag te kijken.
Ja ik ben ook een schijtluis, maar ik geloof niet zozeer in kwade dingen
Wedden voor 10 doekoe's dat jij tantoe parawordt als je nu alleen het bos ingaatquote:
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die deze taal niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:33 schreef MUUS het volgende:
Is het heel erg dat ik ongeveer de helft van de OP niet snap?
Geen probleem mee, daar durf ik zelfs wel een weddenschap op te zetten. Ik heb vaak genoeg 's nachts in het bos gelopen om de hond uit te laten, ik geloof gewoon niet in dat soort shit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wedden voor 10 doekoe's dat jij tantoe parawordt als je nu alleen het bos ingaat![]()
Het zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:00 schreef golfer het volgende:
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die deze taal niet helemaal snapt.
Ja heul niet, heb heb je kats vage shit in de bossen.En m'n oma die zei dat ik dat nooit 's nachts moest doen omdat dan duivels er een dansje doen enzquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geen probleem mee, daar durf ik zelfs wel een weddenschap op te zetten. Ik heb vaak genoeg 's nachts in het bos gelopen om de hond uit te laten, ik geloof gewoon niet in dat soort shit.
Denk goed na swaquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:07 schreef Crappery het volgende:
ik wil klikken, maar ook slapen
DILEMMA
Je moet ook geen paddo's vreten voordat je de bossen in gaat natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja heul niet, heb heb je kats vage shit in de bossen.En m'n oma die zei dat ik dat nooit 's nachts moest doen omdat dan duivels er een dansje doen enz![]()
![]()
Is dat breezertaal voor smegma's??quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef Dibble het volgende:
Zit te ik chill te msn'en met wat tan lekkere sma's uit de beurtkomt een kill opeens aanzetten met een youtube
Tof fimpje welquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3far9oHZOsI
Deze is wat realistischer...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:09 schreef DDM het volgende:
Als je niet kan slapen moet je gewoon tv gaan kijken. Er is nu een goede docu op Discovery
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |