Reïncarnatie kan, als er iemand wordt geboren moet precies dezelfde impulsen in de hersenen als jij. Maar vraag je nou eens af, wat nou als de aarde wordt vernietigd door een asteroïde of als de zon aan zijn einde is gekomen? Waar wil die reïncarnatie dan nog in ontstaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Reincarnatie, dus ja, dat weet iedereen dus.
Daar is geen antwoord op te geven, het enige wat ik zou kunnen bedenken is: "Ja, planeten zat met verschillende levensvormen (ja daar geloof ik ook inquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Reïncarnatie kan, als er iemand wordt geboren moet precies dezelfde impulsen in de hersenen als jij. Maar vraag je nou eens af, wat nou als de aarde wordt vernietigd door een asteroïde of als de zon aan zijn einde is gekomen? Waar wil die reïncarnatie dan nog in ontstaan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Wanneer ik bang ben om te slapen ga ik altijd dynasty warriors 3 (ja een oude versie, is luecker) spelen op mijn playstation2®
en wanneer het net licht word doe ik mn oogjes dicht en pit ik.
Ik zit ook nog met mijn ogen open...moet over 4 uur weer opstaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Wanneer ik bang ben om te slapen ga ik altijd dynasty warriors 3 (ja een oude versie, is luecker) spelen op mijn playstation2®
en wanneer het net licht word doe ik mn oogjes dicht en pit ik.
ik kan dan nooit slapen als die kutbeesten beginnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Heerlijk rustgevend en hopelijk slaapverwekkend
check dat filmpje danquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:11 schreef Double-Helix het volgende:
bang in de nacht is voor watjes.....
Hmmm dan maar een watje, ben ook bang voor onweer maarja ben van het vrouwelijke geslachtquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:11 schreef Double-Helix het volgende:
bang in de nacht is voor watjes.....
Post eens Pics. Misschien komen we je wel troostenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:13 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Hmmm dan maar een watje, ben ook bang voor onweer maarja ben van het vrouwelijke geslacht![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Post eens Pics. Misschien komen we je wel troosten![]()
die buttplug zit scheefquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kijk altijd zo als ik bang ben:
[afbeelding]
Extreem bang, zo bang dat ik eigenlijk een meisje wil omhelzen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:18 schreef isdithetnou het volgende:
Oh je kijkt idd erg bang...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Extreem bang, zo bang dat ik eigenlijk een meisje wil omhelzen.
ontkenningsfase?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niemand in de buurt die je kan troosten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien kunnen meisjes zich aanbiedenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Niemand in de buurt die je kan troosten?
face it dudequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien kunnen meisjes zich aanbieden![]()
je hebt het over baaj hequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef isdithetnou het volgende:
[..]
Niemand in de buurt die je kan troosten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |