Misschien, hopelijk, zullen ze nog een beetje een eigen kind hebben, en geen staatskindje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ze gaan steeds minder doen omdat de overheid het toch wel doet. Waarom zouden ze dan zelf nog na gaan denken?
Ja maar het financieren van fysische antropologie ter ondersteuning van rassenonderzoek en rassenleer ligt behoorlijk gevoelig sinds de tweede wereldoorlog. Een 'ongewenste' conclusie kan je financiering kosten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Rassenleer" vindt nog steeds plaats, hoor.
Nee dat heb ik nog nooit gedaan. Het gros vd mensen weten niet eens dat het bestaat terwijl het zo, tja, discriminerend zal ik maar zeggen, als de pest is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Floripas het volgende:
X-Ray, heb jij al eens een topic geopend over dat Islamitische mensenrechtenverdrag? Interessante materie.
Waarom dan nog "blank" toevoegen aan "Westers"?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat beweerd ook niemand. Wat wel beweerd wordt is dat een bepaalde groep mensen diens kinderen op een Westerse manier opvoed. Deze groep moet uitgebreid worden tot een zo groot mogelijke omvang.
Zie wel een hoop rammelaars maar weinig sletjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sletjes en Rammelaars! Hoest met u?
De onderscheiden zijn net zo groot als bij andere diersoorten. Je zou makkelijk een bepaald soort mensenras op kenmerken kunnen kweken (grote, kleur, haar etc). Alleen wij hebben besloten dat het niet mag en daarom niet bestaat, dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jawel, alleen het maakt niet gek veel uit. De onderscheiden lijken marginaal te zijn.
Welke van deze vervoegingen zijn goed, welke fout, en waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat beweerd ook niemand. Wat wel beweerd wordt is dat een bepaalde groep mensen diens kinderen op een Westerse manier opvoed. Deze groep moet uitgebreid worden tot een zo groot mogelijke omvang.
Ik vind het echt een interessant debatpunt voor HOC of hier in POL. Open jij een topic? Dan kom ik meedoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog nooit gedaan. Het gros vd mensen weten niet eens dat het bestaat terwijl het zo, tja, discriminerend zal ik maar zeggen, als de pest is.
Maar ja, wij moeten de lievertjes zijn he?
Welke van deze spelpogingen zijn goed, welke fout, en waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
En ik met jou.
Oh nee, ik mocht geen dimme users meer uitlachen. Daar ben ik voor "geholpen".
Nee, er zijn veel meer genetische verschillen tussen bijvoorbeeld pinguins dan tussen mensen. Gewoon omdat wij menselijk gedrag vertonen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De onderscheiden zijn net zo groot als bij andere diersoorten.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sletjes en Rammelaars! Hoest met u?
OUD is een soort van ramptoerisme.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef Moonah het volgende:
Zo doe ik dat altijd met winkelen. Een heleboel kopen, weer heel veel terugbrengen, en dan een paar dingetjes erbij nieuw kopen. Dan hoef ik niet te betalen en krijg ik er zelfs geld bij... Voelt altijd lekker!
Je snapt wel dat niemand ooit het tegenovergesteld kan aantonen omdat onderzoek daarnaar simpelweg niet 'mag'quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, er zijn veel meer genetische verschillen tussen bijvoorbeeld pinguins dan tussen mensen. Gewoon omdat wij menselijk gedrag vertonen.
Als je de details wil weten: kijk dat filmpje eens.
Ja, dat klopt, en rare genetische variaties die bijna zijn uitgestorven door vermenging. Genetische vermening is overigens erg, erg gezond.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De onderscheiden zijn net zo groot als bij andere diersoorten. Je zou makkelijk een bepaald soort mensenras op kenmerken kunnen kweken (grote, kleur, haar etc). Alleen wij hebben besloten dat het niet mag en daarom niet bestaat, dat is heel wat anders.
Ik ben ook vader maar post er nooit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
OUD is een soort van ramptoerisme.![]()
Het was niet mijn bedoeling hem af te zeiken, hoor. Hij vroeg me zelf om uitleg en correcties.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke van deze spelpogingen zijn goed, welke fout, en waarom?
(Didactische poging)
Gezond voor beide rassen of voor de algehele mensheid?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, en rare genetische variaties die bijna zijn uitgestorven door vermenging. Genetische vermening is overigens erg, erg gezond.
http://upload.wikimedia.o(...)ies_CNE-v1-p58-B.jpg
Het is hetzelfde onderzoek als het goed is...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je snapt wel dat niemand ooit het tegenovergesteld kan aantonen omdat onderzoek daarnaar simpelweg niet 'mag'
Genetische vermenging is de reden dat we ons geslachtelijk voortplanten he.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, en rare genetische variaties die bijna zijn uitgestorven door vermenging. Genetische vermening is overigens erg, erg gezond.
Weer zo'n typische onwetende karikatuur - de pigmeequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Precies. Doorgefokte rashonden hebben ook veel vaker kwaaltjes van vuilnisbakjes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Genetische vermenging is de reden dat we ons geslachtelijk voortplanten he.
Nee, dat snap ik, maar daar kon ik geen plaatje van vinden. Ik heb een poging gedaan een prachtige plaat terug te vinden die ik ooit in een Frans museum zag: "Venussen" in verschillende landen door de jaren heen. Toen kreeg ik dit plaatje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Weer zo'n typische onwetende karikatuur - de pigmee. Verreweg de meeste variatie is niet zichtbaar, en zeker niet op zo'n schaal (deze variatie komt door genetic drift). De variatie is zichtbaar door DNA te vergelijken, soorten enzymen te identificeren, ziektes waartegen de een resistent is etc.
Interessant:quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het is hetzelfde onderzoek als het goed is...
Het onderzoek van Richard Lewontin is erg diepgaand kan ik je zeggen. Hij is er meer dan 40 jaar mee bezig geweest. http://www.pbs.org/race/000_About/002_04-background-01-04.htm
Dat sommigen denken dat het biologisch bewijs niet beschikbaar is omdat het niet zou "mogen" zegt misschien wel iets over de mensen die dat beweren, zonder dat ze er natuurlijk zelf enige kennis over hebben.
Maar kijk dat filmpje eens. Interessant.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar daar kon ik geen plaatje van vinden. Ik heb een poging gedaan een prachtige plaat terug te vinden die ik ooit in een Frans museum zag: "Venussen" in verschillende landen door de jaren heen. Toen kreeg ik dit plaatje.
Even kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welke van deze vervoegingen zijn goed, welke fout, en waarom?
(Didactische poging)
Hoor en wederhoor.quote:(Novum) - Tegen een man die zijn vriendin en huis in brand zou hebben gestoken is donderdag voor de rechtbank in Groningen zes jaar cel en tbs geëist. Volgens het Openbaar Ministerie heeft de Groninger zich schuldig gemaakt aan poging tot moord.
De 42-jarige man uit Leek zou eind maart zijn vriendin met spiritus hebben overgoten toen ze lag te slapen op de bank. Toen het 49-jarige slachtoffer wakker werd van de nattigheid, liep ze naar de keuken. Hier stak haar vriend haar in brand. Ze wist het vuur uiteindelijk te doven en heeft het overleefd. Volgens haar vriend had de vrouw het zelf gewild, maar zij ontkent dit.
Lastige juridische casus; woord tegen woord. Genetisch onderzoek kan uitkomst bieden.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat beweerd ook niemand.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Even kijken.
Beweerd
Goed. Voltooide tijd. De beweerde bewering. --> Beweer + d
Nee, die is goed: wordt is tegenwoordige tijd, dus stam plus t. Beweerd is voltooid deelwoord, dus verleden tijd, dan geldt: het beweerde, beweerd dus.quote:beweerd wordt
Zal wel fout zijn, maar als ik wist waarom had ik het anders geschreven.
Nee. Tegenwoordige tijd, dus stam plus t. De groep voedt op.quote:opvoed
Met enige aarzeling: goed. De groep voed op. Wij voeden op.
Het is in betekenis aansporend, maar grammaticaal niet. "Het hek moet geverfd worden".quote:moet uitgebreid worden
Goed. Aansporende wijs. Tegenwoordige tijd. Nooit een "t".
Ik dacht dat Haaglander ook een ooit-kloon was van X-Ray...quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:15 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Eindelijk wordt dat schorriemorrie eens duidelijk gemaakt dat hun rooie praatjes niet gewenst zijn.
Die hebben hun bodemschatten wel goed verkocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:20 schreef Klopkoek het volgende:Hoe kan het btw dat de Noren zo achterlijk rijk zijn?
Olie olie olie!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:20 schreef Klopkoek het volgende:
http://epp.eurostat.ec.eu(...)2-28062007-EN-AP.PDF
What the fuck? Nederland staat gewoon derde...
Hoe kan het btw dat de Noren zo achterlijk rijk zijn?
Dan moet je als wetenschapper vast wel naam hebben gemaakt om daar voor gevraagd te wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Olie olie olie!
Ik kreeg een uitnodiging tot solliciteren van het departement in Noorwegen, vlakbij de Poolcirkel. Het betaalde zo'n beetje wat een minister verdient. Maar ja, zit je daar: nooit vers fruit, een half jaar nacht, een half jaar dag, en regen, regen, regen en sneeuw.
Mwa weet niet, ik heb gelezen dat 40% van de opbrengst in een speciaal potje wordt gestort om zo de vergrijzing te betalen en 10% wordt gestoken in het onderwijs... (jaja, dat is nog eens verstandig met je geld om gaan). Het meerendeel wordt iig niet meteen uitgekeerd en over de balk gesmeten, dat wordt gespaard.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die hebben hun bodemschatten wel goed verkocht.
Dat zou ik graag geloven, maar de realiteit is dat ze weinig mensen kunnen vinden die daarheen zouden willen, voor welk salaris ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan moet je als wetenschapper vast wel naam hebben gemaakt om daar voor gevraagd te worden
Grappig dat ze zelfs in Noorwegen de kaaskoppen opmerken.
Het gaat er in dit geval niet om hoe het uitgegeven wordt, maar hoe de olie en gasmarkt van elkaar verschillen. Voor olie betaal je de dagprijs terwijl voor gas langlopende contracten worden afgesloten. Dat laatste heeft Nederland zeer slecht gedaan dus het gas wordt voor een habbekrats verkocht. Behalve dan aan de eigen burger die betaalt de hoofdprijs.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mwa weet niet, ik heb gelezen dat 40% van de opbrengst in een speciaal potje wordt gestort om zo de vergrijzing te betalen en 10% wordt gestoken in het onderwijs... (jaja, dat is nog eens verstandig met je geld om gaan). Het meerendeel wordt iig niet meteen uitgekeerd en over de balk gesmeten, dat wordt gespaard.
Niet persee kaaskoppen, ze komen gewoon bergen mensen tekort in Noorwegen. Je krijgt zelfs bergen geld toe als je er gaat wonen en werken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:26 schreef Klopkoek het volgende:
Grappig dat ze zelfs in Noorwegen de kaaskoppen opmerken.
Het zijn zeker klimaatsceptici.quote:
Klopt. En ik heb het overwogen, echt waar. Noors leren is niks moeilijk voor een Nederlander. De cultuur is er leuk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet persee kaaskoppen, ze komen gewoon bergen mensen tekort in Noorwegen. Je krijgt zelfs bergen geld toe als je er gaat wonen en werken.
Ook ervaring mee?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet persee kaaskoppen, ze komen gewoon bergen mensen tekort in Noorwegen. Je krijgt zelfs bergen geld toe als je er gaat wonen en werken.
Dat meen je niet hopelijk?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat er in dit geval niet om hoe het uitgegeven wordt, maar hoe de olie en gasmarkt van elkaar verschillen. Voor olie betaal je de dagprijs terwijl voor gas langlopende contracten worden afgesloten. Dat laatste heeft Nederland zeer slecht gedaan dus het gas wordt voor een habbekrats verkocht. Behalve dan aan de eigen burger die betaalt de hoofdprijs.
Ik dacht altijd dat die weggeefcontracten van Den Uyl al afgelopen waren...quote:
Het fascineert je he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
OUD is een soort van ramptoerisme.![]()
Klopt. Hen je wel eens oud Engels geprobeerd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik ontdekte er verrassend veel Fries in, in dat Noors.
Nee?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef Fastmatti het volgende:
Hoor ik daar nou tietenfoto's?
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef Floripas het volgende:
Klopt. Hen je wel eens oud Engels geprobeerd?
Oh sigme? Woehoe!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee.
En sigme is je vrijpleiter. Maar ik was degene die degene aanviel die jou heeft laten bannen, dus ik verdien ook een aandeel.
Interessant, die schijnbare correlatie tussen goed en succes.quote:De Fransen doen het trouwens verbazend goed, wat IMHO het succes van de Fransen verklaart.
X-Ray heeft bij zijn beschermengel geklaagd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh sigme? Woehoe!
En wie heeft me dan laten bannen? Drugshond, toch?
KlowJow ontkende dat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
X-Ray heeft bij zijn beschermengel geklaagd.
Ja, maar die denkt dat je boks als box schrijft.quote:
De vorige keer wel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg geen huilPM, deze keer.
Wacht, dit is het lot. Ik ga mijn "tietenfoto" plaatsen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:54 schreef Floripas het volgende:
Google ik op die Steyn-man, krijg ik als eerste:
[afbeelding]
"Netjes" is des conservatiefs oorkussen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
He, hou het wel netjes,he !
Tussen ""?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Netjes" is des conservatiefs oorkussen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:07 schreef Elseetje het volgende:
* Elseetje zwaait even vanaf midden op de Waddenzee
Die is echt niet lekker, zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
'De westerse cultuur sterft uit' - America Alone
NorthernStar
Wadlopen is okay.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:07 schreef Elseetje het volgende:
* Elseetje zwaait even vanaf midden op de Waddenzee
Neger-uitdrukking!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zaterdag Awakenings-festival. Beter is het wel droog.
Meestal komt er allerlei volk bij me uithuilen, vaak met de insinuatie -maar niet de rechtstreekse vraag of het klopt- dat ik verantwoordelijk ben voor de aanvraagquote:
Welnee nerdje. Ik ben niet zoals jij op school was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
X-Ray heeft bij zijn beschermengel geklaagd.
Wat irrelevant.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Meestal komt er allerlei volk bij me uithuilen, vaak met de insinuatie -maar niet de rechtstreekse vraag of het klopt- dat ik verantwoordelijk ben voor de aanvraag.
Ik gok dat het Arma was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee nerdje. Ik ben niet zoals jij op school was.
Vraag vonne maar hoor.
Alsof ik aan Wilders zou vragen of Dion Graus wel te vertrouwen zou zijn.quote:
Mwoch, ik heb een alleraardigste mailwisseling met haar achter de rug.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alsof ik aan Wilders zou vragen of Dion Graus wel te vertrouwen zou zijn.
Meestal enorm irrelevant, ja. Ik word ook wel een gePM'd met wél een vraag, of een uitleg, en soms volgt een leuke conversatie, maar de meesten doen pogingen mij te laten inzien hoe Fout ik ben. Met genoemde maar niet gecontroleerde insinuatie.quote:
Je zou wel aan de juf vragen of die leerling die wel eens spiekte van school gestraft kon worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alsof ik aan Wilders zou vragen of Dion Graus wel te vertrouwen zou zijn.
Ja, dat vind ik eigenlijk intens kinderachtig, die banverzoeken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je zou wel aan de juf vragen of die leerling die wel eens spiekte van school gestraft kon worden.
"Juf juf"
Blijquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Meestal enorm irrelevant, ja. Ik word ook wel een gePM'd met wél een vraag, of een uitleg, en soms volgt een leuke conversatie, maar de meesten doen pogingen mij te laten inzien hoe Fout ik ben. Met genoemde maar niet gecontroleerde insinuatie.
Zijn dat die lasercorrectielui?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En ik heb me afspraak voor een intakegesprek bij VisionClinics binnen. Eind juli
Ik zou de Marokkaanse spieker willen knuffelen. Die West-Europees blanke jongen die altijd mede-blanken kiest bij het voetballen zou ik willen vervolgen wegens discriminatie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je zou wel aan de juf vragen of die leerling die wel eens spiekte van school gestraft kon worden.
"Juf juf"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |