Inderdaad de VOC mentaliteit, tijd voor wat nieuwe kolonieenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Whehe. Ik zie het al gebeuren. De Zeven Provinciën ernaartoe er met raketten Iran aanvallen
Welke rakettenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Whehe. Ik zie het al gebeuren. De Zeven Provinciën ernaartoe en met raketten Iran aanvallen
Heerlijk droog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef sturky100 het volgende:
Op zijn vraag wanneer het geduld met
Iran op is,antwoordde minister Verhagen
dat hij daarvoor geen datum wil noemen
bron
En wat zou het voordeel van deze bom zijn? Het werkt alleen maar averechts.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef Lyrebird het volgende:
Iran destabiliseert Irak, steunt Hezbollah in Libanon en werkt aan een atoombom. Wat mij betreft mag er best een bom vallen, maar er zijn andere optie's die veel effectiever kunnen zijn.
Geen raketten meer? Zwak. Heb je zo'n puik fregat, kan het niet eens flinke vuurkracht tonen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Welke raketten![]()
De tomahawks gaan niet door.
Overigens zou het wel de stunt van de eeuw zijn, dat de VS of israel iran niet bombadeerd maar Nederland![]()
sinds wanneer maakt wilders het iets uit wat er in het midden-oosten gebeurt?quote:Als dat niet gebeurt,gaat Iran volgens
Wilders kernwapens maken en dat is een
bedreiging voor het Midden-Oosten en
Europa.
Hoe minder moslims er over blijven, hoe minder er hierheen kunnen komen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt wilders het iets uit wat er in het midden-oosten gebeurt?![]()
Sudan destabiliseert Tsjaad, steunt de Janjaweed en de LRA. Wat mij betreft mag er best een bom vallen....quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef Lyrebird het volgende:
Iran destabiliseert Irak, steunt Hezbollah in Libanon en werkt aan een atoombom. Wat mij betreft mag er best een bom vallen, maar er zijn andere optie's die veel effectiever kunnen zijn.
Huh? Irak destabiliseert zichzelf toch gewoon?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn gok is dat hij alleen iets geeft om Israeliers. Joodse en christelijke Israeliers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt wilders het iets uit wat er in het midden-oosten gebeurt?![]()
Oja natuurlijk dat ik daar niet aan dachtquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn gok is dat hij alleen iets geeft om Israeliers. Joodse en christelijke Israeliers.
Irak is een zandbak voor peuters vergeleken met de weerstand die Iran zou bieden. Die hebben in tegenstelling tot wat Irak had een goed functionerend leger. Bovendien zullen alle mensen die nu tegen de regering in Iran zijn meevechten die wie ze dan ook aanvalt. Het land zal als een blok achter de leiders staan .quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:07 schreef pberends het volgende:
Grappig dat hij geen steun krijgt. CDA en VVD steunden Amerika anders wel maar al te graag in de Irak-oorlog met een nog veel dubieuzere reden.
All hell will break loose.quote:Iran bombaderen is een reëele optie. Het gaat hier uiteraard niet om een massale aanval, maar tactische locaties worden dan gebombadeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |