Natasia mag als straf niet mee naar de PCquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef patist het volgende:
wat voor stemming is er als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia weer aan het overdrijven.. en niet zo'n klein beetje ook.
Natasia: "Ik kan eigenlijk net zo goed naar huis gaan"
Ze krabbelt al wat terug.
PC hoofd met 4000 pegels winkelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef patist het volgende:
wat voor stemming is er als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef CoT het volgende:
[..]
Natasia mag als straf niet mee naar de PC
Ze gaan stemmen wie er wel mee mag, maar huub gaat het blokkeren
Hulde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef linda25 het volgende:
[..]
Huub gaat de stemming blockeren zegt hij
die zijn allang blij dat ze in de villa zitquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef grazygirl het volgende:
niemand kan een hap door zijn keel krijgen en Jaap zit gewoon smakelijk te eten![]()
enne waarom niemand van de familie van tas die denkt laten we even een collect call doen?
nee zeker niet ze moet er uit schop is over en uit. maar het gedrag van dat VARKEN BEN IK NU WEL EVEN KLAAR MEE.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zijn er hier nog mensen die medelijden met natasia hebben ook
Preciesquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef 2live het volgende:
gelukkig hield amanda haar tegen, anders moet ze nog echt bellen ook.
ik ook niet; uit principe!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:03 schreef riri het volgende:
ik begrijp huub volkomen....het spel is verworden....
lieke...ik begrijp je nu niet...ik zou nooit met die dennis mee willen...voor geen geld
dat uur voor de pchoofdstraat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef linda25 het volgende:
Er was een klok in beeld. Weet iemand waarvoor dat is?
Die kijken wel uitquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef grazygirl het volgende:
niemand kan een hap door zijn keel krijgen en Jaap zit gewoon smakelijk te eten![]()
enne waarom niemand van de familie van tas die denkt laten we even een collect call doen?
Die staat stijf van de pammetjes die snapt niet meer waar het over gaatquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef linda25 het volgende:
Brian maakt zich er ook niet hard voor dat natasia moet blijven
Het valt me nog mee dat ze niet keihard roept "Discriminatie!"quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze vindt het kapot oneerlijk... net als dat ze het toen kapot oneerlijk vond dat Huub terug mocht komen terwijl hij Nathanael toch keihard met zijn hoofd tegen demuur had geslagen. Natasia vindt alles kapot oneerlijk als het in haar nadeel is. Zo is Natasia.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef PumaStreamer het volgende:
als ze weggaat is ze 10 K kwijt...zou wel cool zijn....kan ze der borsten verkopen..1 regel en natasia wil gelijk weg...wat een sukkel loser is ze zeg..en wilgo moet haar lekker laten stikken zoals zij hem heeft laten stikken..als ze nu weg gaat is ze de grootste loser van de villa en heeft ze haar grote smoel compleet ongeloofwaardig gemaakt!!!
bovendien stond ze er zelf bij, met haar neus bovenop, dus ze weet echt wel wat ze gezien heeft, hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze vindt het kapot oneerlijk... net als dat ze het toen kapot oneerlijk vond dat Huub terug mocht komen terwijl hij Nathanael toch keihard met zijn hoofd tegen demuur had geslagen. Natasia vindt alles kapot oneerlijk als het in haar nadeel is. Zo is Natasia.
De redactie zit in vergaderingquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef OudFruit het volgende:
Ze heeft Wilgo gebeld, maar zit in vergadering ...jaaaaaaaaaaaja
De kriebels kreeg ik er van. Vanmiddag maakte ze nog tegen Brian duidelijk dat Amanda niets voor haar betekent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef 2live het volgende:
ik vond dit wel het meest dramatische; Niet huilen Mannie ik ben niet voor altijd weg! snik snik
Die gaat ECHT niet weg hoor ze is haar koffer nog echt niet aan het pakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia weer aan het overdrijven.. en niet zo'n klein beetje ook.
Natasia: "Ik kan eigenlijk net zo goed naar huis gaan"
Ze krabbelt al wat terug.
tuuuuurlijk....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
Debora en Stijn zitten in vergadering.
en dat meen jij ook echt...vanwaar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
Ik moet zeggen Natasia is echt een sterkte vrouw
Dennis is gecast als potentiele huubkiller meer niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef daWeasel het volgende:
Iedereen is met van alles en nog wat bezig en Dennis? onze mooiboy zit muisstil aan tafel, te hopen dat iemand maar iets tegen hem zegt, wat een goeie casting zeg, prutsers!
Inderdaad, zo voorspelbaar. Ze staat in het middelpunt van de belangstelling en daar kickt ze op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
Dat zeikwijf met krokkodille tranen gaat echt niet hoor... Ze wacht zodat men haar overhaald niet te gaan.. En dan is ut o.k. ik blijf voor jullie![]()
Ze heeft al 2 x een boete gehad dus die 10 k zijn nog maar 8 kquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef PumaStreamer het volgende:
als ze weggaat is ze 10 K kwijt...zou wel cool zijn....kan ze der borsten verkopen..1 regel en natasia wil gelijk weg...wat een sukkel loser is ze zeg..en wilgo moet haar lekker laten stikken zoals zij hem heeft laten stikken..als ze nu weg gaat is ze de grootste loser van de villa en heeft ze haar grote smoel compleet ongeloofwaardig gemaakt!!!
Ze is nogal wispelturig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kriebels kreeg ik er van. Vanmiddag maakte ze nog tegen Brian duidelijk dat Amanda niets voor haar betelent.
Tja, en eerlijk is eerlijk. Al mag ik die klootzak niet, gisteren heeft hij bijna huub eruit gekregen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dennis is gecast als potentiele huubkiller meer niet.
Ik weet niet wat ik walgelijker vind: de manier waarop de febo dit keer weer zonder blikken of blozen de feiten verdraait en daarvoor de bewoners voor zijn karretje spant of de verontwaardiging van Natasia over het feit dat ze een weak ass sanctie aan d'r broek heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Frasier het volgende:
Hoe noemde men een huilende neger ook alweer? Een snikker?
Idd. Ik kan dat asociale gedrocht ook al tijden niet meer aanzien, met haar gescheld de hele dag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef CoT het volgende:
Volgens mij is ze al langer van plan om te gaan
dit is gewoon een de druppel, hopen dat ze echt gaat
Dat mag niet. Deed Ilona ook toen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef SiRojK het volgende:
Waarom doet ze de rest niet een gunst door zichzelf er uit te laten stemmen, is ze haar '10k' ook niet kwijt (al weet ik dat ze dat niet helemaal heeft betaald)
nou meer contact met JDM of rtl FONS er moet wat geld bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
Debora en Stijn zitten in vergadering.
Ik voel het ook zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik walgelijker vind: de manier waarop de febo dit keer weer zonder blikken of blozen de feiten verdraait en daarvoor de bewoners voor zijn karretje spant of de verontwaardiging van Natasia over het feit dat ze een weak ass sanctie aan d'r broek heeft.
Als Amanda ook nog mag shoppen op de PC Hooft (omdat dat 'leuke' beelden oplevert) heb ik drie keuzes qua walgelijkst.
Ja hoe het verder moet en of de optief regeling van tien wel in orde isquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef Gigageil het volgende:
Ze stelt zich nu heel klein en kwetsbaar op en heeft zelfmedelijden........toch een mankementje hoor.......Psychisch benadert dan.....![]()
![]()
Tja, haar grote vriend Brian moet natuurlijk ook eten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zit al weer alleen. MOOI ZO... Laat haar maar wegrotten daar in die slaapkamer.... laat haar maar steeds meer medelijden met zichzelf krijgen.
Kan het bijna niet lezen maar volgens mij wel zoiets...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Frasier het volgende:
Hoe noemde men een huilende neger ook alweer? Een snikker?
nou dat zie je toch hoe sterk ze isquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
en dat meen jij ook echt...vanwaar?
Jaap heeft geen aanklacht ingedientquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef SiRojK het volgende:
Maar nogmaals, hoezo mag ze blijven?
Nee Cheyenne is met haar tantes naar Suriname... en ik heb begrepen dat Wilgo op Jairo past.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Wilgo was toch naar suriname?
Heb jij je al opgegeven voor de kooi? Zo te zien pas jij daar wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef pony_pak het volgende:
WAT EEN KANKERPROGRAMMA IS DIT ZEG. KUTREDACTIE KUTBEWONERS KUTREGELS KUTONEERLIJK VIEZE NATASIA MET JE SMERIGE KANKERKOP EN JE HUICHELACHTIGE KANKERGEDRAG.
STERF TEEF! STERF!
Een SNIKKERquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Kan het bijna niet lezen maar volgens mij wel zoiets...![]()
Ja maar in het echte leven komt ze er vast ook mee weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vindt het zo oneerlijk dat zij het hardst gestraft wordt.
Je trapt iemand tot twee keer toe tegen de vlakte mens
en zal dit ook dagelijks even meldenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:10 schreef Dark het volgende:
Die gaat echt niet!!!!!!!!!!!
Ze pakt even haar tv momentje en uit de goedheid van haar hart, blijft ze om Brian en Manny een plezier te doen, ze is immers zo'n sterke speler.
Dat maakte niet uit, maar Jaap heeft zelfs gezegd dat ze wat hem betreft niet weg hoeft.quote:
Ik zou er binnen een halve dag al uitliggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Heb jij je al opgegeven voor de kooi? Zo te zien pas jij daar wel.
En dat werk je dus in de hand met dit soort softe sancties tegen schoppen. Het gaat verdomme vooral over Monopolygeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef Clank het volgende:
Dennis snapt niet waarom hij een boete heeft gekregen.. hij heeft immers 'alleen' maar lopen duwen. "Anders had ik net zo goed met stoelen kunnen gaan gooien"
anders hoor je niet bij dat groepjequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef Clank het volgende:
Dennis snapt niet waarom hij een boete heeft gekregen.. hij heeft immers 'alleen' maar lopen duwen. "Anders had ik net zo goed met stoelen kunnen gaan gooien"
KUTJAAP! Ik heb echt alle hoop opgegeven bij die jongen.. Huub is gek aan het worden, BAN had ik sowieso al niets mee, Dennis is een kneus, weinig nut nog om te kijken... Aan het eind van mijn maand is het leuk geweestquote:
Dat heb ik net ook gezegd!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Ze had het ook vandaag steeds dat ze dit wel eerder had meegemaakt enzo. Milton is ook wel een beer van een vent.
Je ziet toch aan haar dat al haar uitlatingen en haar gedrag gevormd is door haar verleden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Ze had het ook vandaag steeds dat ze dit wel eerder had meegemaakt enzo. Milton is ook wel een beer van een vent.
Die hele vertoning gouden kooi is intussen 1 lange walgelijke lijst, wat mij betreftquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik walgelijker vind: de manier waarop de febo dit keer weer zonder blikken of blozen de feiten verdraait en daarvoor de bewoners voor zijn karretje spant of de verontwaardiging van Natasia over het feit dat ze een weak ass sanctie aan d'r broek heeft.
Als Amanda ook nog mag shoppen op de PC Hooft (omdat dat 'leuke' beelden oplevert) heb ik drie keuzes qua walgelijkst.
Dat ze een boete gekregen heeft en Jaap niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef SiRojK het volgende:
Welke sancties? Welke straf heeft ze het over?
In haar belevingswereldje is het peanuts wat ze deed.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vindt het zo oneerlijk dat zij het hardst gestraft wordt.
Je trapt iemand tot twee keer toe tegen de vlakte mens
Waarbij hij bijna in janken uitbarstte..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat maakte niet uit, maar Jaap heeft zelfs gezegd dat ze wat hem betreft niet weg hoeft.
Een playstation 3 voor haar zoontje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef schatje het volgende:
Ze zal wel een zakcentje ofzo krijgen om te blijven.
1000 euro van de borgquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef SiRojK het volgende:
Welke sancties? Welke straf heeft ze het over?
ja dat heb ik ook de heletijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Kinga het volgende:
WTF is dit gebuffer!!!!
Dat is waar. 'Het walgelijkst van vandaag' zou beter zijn. Morgen is er immers weer een dag... Of niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Die hele vertoning gouden kooi is intussen 1 lange walgelijke lijst, wat mij betreft![]()
goedenavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
wat is precies gebeurd tussen haar en Jaap? You Tupe link?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef schatje het volgende:
Ze zal wel een zakcentje ofzo krijgen om te blijven.
http://www.youtube.com/watch?v=hGLblPi1asMquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
100.000 en 1000 borg? Whahahha, 1000 borg dus, wat een domme hoer, denken dat Jaap ook wel een sanctie krijgtquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dat ze een boete gekregen heeft en Jaap niets.
Dat lijkt me niet meer dan logisch, Natasia 'kennende'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Zoals ik eerder voorspelde (zie terug) gaat de wraak langzamer hand de macht overnemen..strax zodanig veel dat ze blijft om hem juist gek te maken...onthou dit..ik voel het..
ja lieke is de enige die zich druk maakt om die stemmingquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat praten met Jaap over de stemming van de PC. Ze verteld Jaap dat Huub hem naar 0 wil laten gaan.
HUH en WIJ dan?????????????quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
Na negen maanden hoop ik eindelijk dat Natasia echt beseft dat ze er voor haar kinderen en Wilgo moet zijn. Ze heeft veel geleerd... Nu is het tijd. Laat d'r lekker naar huis gaan en laat die Borg maar zitten stelletje klootzakken bij de redactie. Dit soort ongein krijg je als je niet optreed tegen fysiek geweld en dan heb ik het niet over vandaag alleen.
En redactieik hoop echt dat RTL juliie niet meeneemt maar het programma weer nieuw leven in blaast met intelligente mensen die op niveau weten hoe ze een spel moeten laten spelen.
Al die misselijke ingrepen... belachelijke sancties en een kinderachtige regeltjes (Bedtijd, alcoholverbod) het is meer dan genoeg geweest.
Dat constante gestook en gemanipuleer ik denk dat iedereen deze redactiegewoon zat is. Kijk wat er binnen gekomen is.... Huub, Jaap, Eric en nu die nieuwe pisnicht Dennis. Zum kotzen..
En echt waar ik ben al de hele dag opgefokt door wat er afgelopen tijd en met name vannacht is gebeurt. Miljonairs? Laat me niet lachen.... losers allemaal.... GOOI DE VILLA MAAR OP SLOT en begin er een opvangcentrum voor zeehondjes in. Stelletje Klootzakken![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer het maar weer te lijmen met Natasia stelletje sukkels. Ik walg van jullie.
Zo da's eruit.
golddigger hequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef CoT het volgende:
Lieke wil gewoon mee
Hoop dat huub woord houd
Was het maar waar!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaat ze weg?
Het spel gaat gewoon door.... maar hopelijk is natasia tegen die tijd al lang weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja lieke is de enige die zich druk maakt om die stemming
http://www.youtube.com/watch?v=hGLblPi1asMquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef Sjakie01 het volgende:
WTF is er gebeurd als ik vragen mag??
Alsof Dennis Lieke meeneemt. Dat wordt Amanda en na een eerste Nee zal Huub vlak voor de deadline als bij toverslag zijn stem veranderen ten guste van Amanda. Wat ik je brom.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef CoT het volgende:
Lieke wil gewoon mee
Hoop dat huub woord houd
wat een smerige kop heeft zij toch ook... of had ik dat al 10x gezegd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef agter het volgende:
neem nog een valiumpje...
[[url=http://inlinethumb43.webshots.com/5034/2481909010101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
Ze had ZEKER exit gemoeten, maar nu is er weer een vrijbrief om lekker hard te schoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "De manier alleen al waarop ik gestraft wordt. Alsje fokking blieft hoor. Hij is 1 fokking bonk vlees. Waar gaat dit nu nog over? Waar gaat dit nu nog over? Dat is mijn vraag. Ik vermoord hier nog een keer iemand. Dat is een feit. Dat is echt een feit"
En daarom had je eigenlijk exit gemoeten als sanctie.
Als ik daar op in zou gaan zou ik zwakzinnig zijn! Die gaat niet.quote:
kijk anders even bij "Villa Vandaag".quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Moet Natasia nu weg? Waarom? Wat is er gebeurd tussen haar en jaap??
bonjour madamquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Misschien heet God wel Fons!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef SHE het volgende:
Als ze eruit gaat dan gaat hier een fles wijn open.
Ik vind het namelijk erg treurig van mijzelf dat ik in staat ben, om iemand die ik louter van tv ken, oprecht en intens te haten.
Als er een god is, dan rot ze op.
Hier ook! Maar ik ben bang of weet eigenlijk wel zeker dat de drankkast vandaag dicht blijftquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef SHE het volgende:
Als ze eruit gaat dan gaat hier een fles wijn open.
Ik vind het namelijk erg treurig van mijzelf dat ik in staat ben, om iemand die ik louter van tv ken, oprecht en intens te haten.
Als er een god is, dan rot ze op.
een keer... altijd als er iets te krijgen valt staat ze op de eerste rij.... kijk ook eens naar de negatieve karaktereigenschappen van je favorietje scan, ze is echt heel hebberigquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze ook een keer iets wil. Kom op zeg
Maar daar gaat het haar niet om. Ze vindt dat hij sancties moet krijgen voor wat hij tegen haar deed. Dat doet Jaap al tijden tegen de anderen, maar toen hoorden we haar niet. En nu is mevrouw het slachtoffer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:15 schreef Dark het volgende:
Natas vindt dat ze TE zwaar gestraft wordt, Jaap krijgt niks.
Ze heeft wel een punt, niet om dat duwen en trekken van Jaap, maar zeker om zijn aanrandgedrag verdient Jaap wel een boete.
voor 700 euro verkoop! ze Huub...............nee scan over en uitquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze ook een keer iets wil. Kom op zeg
Alle boetes zijn vanaf nu 100.000 .. geen verhogingen meer dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Prik0 het volgende:
Wat zijn nou de totale boete's?
Huub 200 + 400 = 600
Denis = 100
Natas = 100
Brianless = 200
Trekken en Duwen mag...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Heeft Jaap een beschermstatus ofzo?!!?
is 600 ook 600.000 ? dan kan ie wel naar huis wint zo niks meer, tenzij het weer een regel van lik me kudt isquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Prik0 het volgende:
Huub 200 + 400 = 600
Denis = 100
Natas = 100
Brianless = 200
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Prik0 het volgende:
Huub 200 + 400 = 600
Denis = 100
Natas = 100<<<<200
Brianless = 200
Amanda 200
Is er geen filmpje wat er aan vooraf gaat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
bonjour madam
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27575&sess=664
nee, hij heeft gewoon niets gedaan wat niet mag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian, vooral Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Maar je bent Brian en Amanda vergeten in je betoog, toch?quote:
Kudtquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
is 600 ook 600.000 ? dan kan ie wel naar huis wint zo niks meer, tenzij het weer een regel van lik me kudt is
Dank jequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hGLblPi1asM
Nee en daar is wel wat gebeurd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Is er geen filmpje wat er aan vooraf gaat?
de laatste 10 cossen ff lezenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Moet Natasia nu weg? Waarom? Wat is er gebeurd tussen haar en jaap??
Wat er aan vooraf gaat is niet relevant. Net zoals gisteren tussen huub en dennis... het gebeurd gewoon... bijna uit het niets. Vooral opgekropte woede ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Is er geen filmpje wat er aan vooraf gaat?
dat weet ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian, vooral Brian.
Lieke toch, Jaap stemt morgen voor jou op de stoel. Om Brian te vriend te houden.
? huh geen dank hoorquote:
Ach, denk wat je denken wilt. Ik heb nog NIETS gezien wat daar op lijkt. Maar dan ook echt helemaal niets. Lieke is juist een van de weinigen die alles en iedereen vanalles gunt. Ook Natasia. En nu zet zij zich in voor een stemming en dat krijg je dit doort reacties?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
een keer... altijd als er iets te krijgen valt staat ze op de eerste rij.... kijk ook eens naar de negatieve karaktereigenschappen van je favorietje scan, ze is echt heel hebberig
hij heeft tegen haar stoelpoot geschopt en haar bij de schouders gepakt.quote:
2000 durf ik in te zetten. Ze gaat niet weg. Sorry, maar we zitten er nog een tijd mee opgescheept.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
Tas naar de FEBO.
1000 contactpunten dat ze daar omgelult wordt om te blijven![]()
yep vindt ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:23 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wat hij bij Lieke allemaal deed was echt wel een boete hoor...
Jaap bracht dat als tactiek om bij het andere kamp ook sterk te blijven staan.quote:
Komt hier nou nooit een eind aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
Tas naar de FEBO.
ik seg: een ban voor DGK_REDACTIEquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 35 seconden geleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze krijg een leuk zakcentje. Kan ze voor Wilgo Prada schoenen kopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
Tas naar de FEBO.
lees de oude cosjes eens door. Je bent een tijdje niet veel geweest en toen kwam het meerdere keren aan het licht dat ze erg gierig is, maarja....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, denk wat je denken wilt. Ik heb nog NIETS gezien wat daar op lijkt. Maar dan ook echt helemaal niets. Lieke is juist een van de weinigen die alles en iedereen vanalles gunt. Ook Natasia. En nu zet zij zich in voor een stemming en dat krijg je dit doort reacties?![]()
Die klote redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou heb het filmpje gezien...even ter duidelijkheid...Natasia had moeten oprotten krijg nou de vinketering...en Nena dan...Nena je moet je 10 K terug eisen via een advocaaat...Natasia je bent een viswijf
ik ga ALL INquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef pony_pak het volgende:
[..]
2000 durf ik in te zetten. Ze gaat niet weg. Sorry, maar we zitten er nog een tijd mee opgescheept.
Ik zet er 10.000 in zelfs. Die gaat niet weg. HELAAS.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
Tas naar de FEBO.
dennis zn handen worden eraf gehakt als hij ze in zn zakken houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef tipsch het volgende:
kom net binnen - hebben huub en dennis nog een boete gekregen?
Een behoorlijke boete zou ik zeggen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:23 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wat hij bij Lieke allemaal deed was echt wel een boete hoor...
nou ik zet dan 100.000 inquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet er 10.000 in zelfs. Die gaat niet weg. HELAAS.
ze is achter, die zijn haar aan het ompratenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Natas nog geen koffer pakken?
Het is natuurlijk ook wel een verschil als je duwt en trekt tegenover een vrouw dan tegenover een man. En Huub had toch ook een boete gekregen Toen Brian hem van de trap flikkerde...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef grazygirl het volgende:
[..]
yep vindt ik ook
maaar moet zeggen dat binnen een paar dagen mijn mening behoorlijk gekleurd is, Jaap is diep gezonken![]()
hm? is dat een ja? hebben huub en dennis ook een boete gekregen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
dennis zn handen worden eraf gehakt als hij ze in zn zakken houdt
Ik neem aan dat je naar Dennis refereert?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef ericahysterica het volgende:
mr Wehkamp wordt genegeerd door jaap
Hoe kom jij aan zoveel punten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja allebei een ton weer volgens mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
hm? is dat een ja? hebben huub en dennis ook een boete gekregen?
Maar 'slimme' Huub niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef farceman het volgende:
Dit doet Lieke nu wel erg goed hoor ze probeert met Jaap en Huub samen te blijven werken en dat zie ik graag
Lieke wil een designer jurkjequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef grazygirl het volgende:
rot op Lieke . Huub vertrouwd Jaap niet meer![]()
en terecht, jammer dat Lieke dat niet ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef grazygirl het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij verliest Jaap echt de realiteit met de dag meer. Eerst vond ik hemj nog wel leuk..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef grazygirl het volgende:
Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naar Dennis refereert?
Idd, dit vind ik best een goede, die gasten bannen en ze dan een lange uitleg geven dat ze echt een stel idioten zijn die hun eigen regels niet eens strict genoeg toepassen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik seg: een ban voor DGK_REDACTIEvoor eeuwig
![]()
zonde van die oorbellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en terecht, jammer dat Lieke dat niet ziet.
hmm, dankquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja allebei een ton weer volgens mij
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goed
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
Als Wilgo om maar een greintje gevoel in z'n donder zou hebben dan zou die nu voor de poort moeten staan om z'n liefie ex op te halen.
Zou ik ook niet doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
Als Wilgo om maar een greintje gevoel in z'n donder zou hebben dan zou die nu voor de poort moeten staan om z'n liefie op te halen.
Eindelijk is iemand met nog een beetje fatsoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Elly spreekt Jaap ook nog even aan over gisteren. Ze wil even voor de meisjes opkomen!
thx m8quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor Sjakie : http://www.youtube.com/watch?v=hGLblPi1asM
Rooie Sien uit de Harde Bollenstraat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
wat ziet die ellie er raar uit vandaag.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goed
zit bij mij om de hoek... heb er nooooit gezienquote:
Dan is het wel de eertse telefoonverkoper die ik ken met een vermogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef linda25 het volgende:
Ziet Huub nu in dat Lieke alleen uit is op Huub zijn geld?
Maak me gekquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik denk dat Amanda het ook niet lang vol meer houd, die heeft nog niks van haar moeder gehoord en zei net ook tegen Natasia dat ze al aan het twijfelen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |