Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naar Dennis refereert?
Idd, dit vind ik best een goede, die gasten bannen en ze dan een lange uitleg geven dat ze echt een stel idioten zijn die hun eigen regels niet eens strict genoeg toepassen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik seg: een ban voor DGK_REDACTIEvoor eeuwig
![]()
zonde van die oorbellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en terecht, jammer dat Lieke dat niet ziet.
hmm, dankquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja allebei een ton weer volgens mij
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goed
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
Als Wilgo om maar een greintje gevoel in z'n donder zou hebben dan zou die nu voor de poort moeten staan om z'n liefie ex op te halen.
Zou ik ook niet doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
Als Wilgo om maar een greintje gevoel in z'n donder zou hebben dan zou die nu voor de poort moeten staan om z'n liefie op te halen.
Eindelijk is iemand met nog een beetje fatsoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Elly spreekt Jaap ook nog even aan over gisteren. Ze wil even voor de meisjes opkomen!
thx m8quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor Sjakie : http://www.youtube.com/watch?v=hGLblPi1asM
Rooie Sien uit de Harde Bollenstraat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
wat ziet die ellie er raar uit vandaag.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goed
zit bij mij om de hoek... heb er nooooit gezienquote:
Dan is het wel de eertse telefoonverkoper die ik ken met een vermogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef linda25 het volgende:
Ziet Huub nu in dat Lieke alleen uit is op Huub zijn geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |