lees de oude cosjes eens door. Je bent een tijdje niet veel geweest en toen kwam het meerdere keren aan het licht dat ze erg gierig is, maarja....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, denk wat je denken wilt. Ik heb nog NIETS gezien wat daar op lijkt. Maar dan ook echt helemaal niets. Lieke is juist een van de weinigen die alles en iedereen vanalles gunt. Ook Natasia. En nu zet zij zich in voor een stemming en dat krijg je dit doort reacties?![]()
Die klote redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou heb het filmpje gezien...even ter duidelijkheid...Natasia had moeten oprotten krijg nou de vinketering...en Nena dan...Nena je moet je 10 K terug eisen via een advocaaat...Natasia je bent een viswijf
ik ga ALL INquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef pony_pak het volgende:
[..]
2000 durf ik in te zetten. Ze gaat niet weg. Sorry, maar we zitten er nog een tijd mee opgescheept.
Ik zet er 10.000 in zelfs. Die gaat niet weg. HELAAS.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
Tas naar de FEBO.
1000 contactpunten dat ze daar omgelult wordt om te blijven![]()
dennis zn handen worden eraf gehakt als hij ze in zn zakken houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef tipsch het volgende:
kom net binnen - hebben huub en dennis nog een boete gekregen?
Een behoorlijke boete zou ik zeggen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:23 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wat hij bij Lieke allemaal deed was echt wel een boete hoor...
nou ik zet dan 100.000 inquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet er 10.000 in zelfs. Die gaat niet weg. HELAAS.
ze is achter, die zijn haar aan het ompratenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Natas nog geen koffer pakken?
Het is natuurlijk ook wel een verschil als je duwt en trekt tegenover een vrouw dan tegenover een man. En Huub had toch ook een boete gekregen Toen Brian hem van de trap flikkerde...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef grazygirl het volgende:
[..]
yep vindt ik ook
maaar moet zeggen dat binnen een paar dagen mijn mening behoorlijk gekleurd is, Jaap is diep gezonken![]()
hm? is dat een ja? hebben huub en dennis ook een boete gekregen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
dennis zn handen worden eraf gehakt als hij ze in zn zakken houdt
Ik neem aan dat je naar Dennis refereert?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef ericahysterica het volgende:
mr Wehkamp wordt genegeerd door jaap
Hoe kom jij aan zoveel punten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja allebei een ton weer volgens mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
hm? is dat een ja? hebben huub en dennis ook een boete gekregen?
Maar 'slimme' Huub niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef farceman het volgende:
Dit doet Lieke nu wel erg goed hoor ze probeert met Jaap en Huub samen te blijven werken en dat zie ik graag
Lieke wil een designer jurkjequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef grazygirl het volgende:
rot op Lieke . Huub vertrouwd Jaap niet meer![]()
en terecht, jammer dat Lieke dat niet ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef grazygirl het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij verliest Jaap echt de realiteit met de dag meer. Eerst vond ik hemj nog wel leuk..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef grazygirl het volgende:
Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naar Dennis refereert?
Idd, dit vind ik best een goede, die gasten bannen en ze dan een lange uitleg geven dat ze echt een stel idioten zijn die hun eigen regels niet eens strict genoeg toepassen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik seg: een ban voor DGK_REDACTIEvoor eeuwig
![]()
zonde van die oorbellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en terecht, jammer dat Lieke dat niet ziet.
hmm, dankquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja allebei een ton weer volgens mij
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goed
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
Als Wilgo om maar een greintje gevoel in z'n donder zou hebben dan zou die nu voor de poort moeten staan om z'n liefie ex op te halen.
Zou ik ook niet doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
Als Wilgo om maar een greintje gevoel in z'n donder zou hebben dan zou die nu voor de poort moeten staan om z'n liefie op te halen.
Eindelijk is iemand met nog een beetje fatsoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Elly spreekt Jaap ook nog even aan over gisteren. Ze wil even voor de meisjes opkomen!
thx m8quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor Sjakie : http://www.youtube.com/watch?v=hGLblPi1asM
Rooie Sien uit de Harde Bollenstraat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
wat ziet die ellie er raar uit vandaag.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dennis aka mooiboy aka mr wehkamp aka kudt aka jody bernal aka hufter aka saai aka handzak aka figurant aka mr zit mn wenkbrouw wel goed
zit bij mij om de hoek... heb er nooooit gezienquote:
Dan is het wel de eertse telefoonverkoper die ik ken met een vermogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef linda25 het volgende:
Ziet Huub nu in dat Lieke alleen uit is op Huub zijn geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |