ja dat heb ik ook de heletijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Kinga het volgende:
WTF is dit gebuffer!!!!
Dat is waar. 'Het walgelijkst van vandaag' zou beter zijn. Morgen is er immers weer een dag... Of niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
Die hele vertoning gouden kooi is intussen 1 lange walgelijke lijst, wat mij betreft![]()
goedenavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
wat is precies gebeurd tussen haar en Jaap? You Tupe link?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef schatje het volgende:
Ze zal wel een zakcentje ofzo krijgen om te blijven.
http://www.youtube.com/watch?v=hGLblPi1asMquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
100.000 en 1000 borg? Whahahha, 1000 borg dus, wat een domme hoer, denken dat Jaap ook wel een sanctie krijgtquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dat ze een boete gekregen heeft en Jaap niets.
Dat lijkt me niet meer dan logisch, Natasia 'kennende'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Zoals ik eerder voorspelde (zie terug) gaat de wraak langzamer hand de macht overnemen..strax zodanig veel dat ze blijft om hem juist gek te maken...onthou dit..ik voel het..
ja lieke is de enige die zich druk maakt om die stemmingquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat praten met Jaap over de stemming van de PC. Ze verteld Jaap dat Huub hem naar 0 wil laten gaan.
HUH en WIJ dan?????????????quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
Na negen maanden hoop ik eindelijk dat Natasia echt beseft dat ze er voor haar kinderen en Wilgo moet zijn. Ze heeft veel geleerd... Nu is het tijd. Laat d'r lekker naar huis gaan en laat die Borg maar zitten stelletje klootzakken bij de redactie. Dit soort ongein krijg je als je niet optreed tegen fysiek geweld en dan heb ik het niet over vandaag alleen.
En redactieik hoop echt dat RTL juliie niet meeneemt maar het programma weer nieuw leven in blaast met intelligente mensen die op niveau weten hoe ze een spel moeten laten spelen.
Al die misselijke ingrepen... belachelijke sancties en een kinderachtige regeltjes (Bedtijd, alcoholverbod) het is meer dan genoeg geweest.
Dat constante gestook en gemanipuleer ik denk dat iedereen deze redactiegewoon zat is. Kijk wat er binnen gekomen is.... Huub, Jaap, Eric en nu die nieuwe pisnicht Dennis. Zum kotzen..
En echt waar ik ben al de hele dag opgefokt door wat er afgelopen tijd en met name vannacht is gebeurt. Miljonairs? Laat me niet lachen.... losers allemaal.... GOOI DE VILLA MAAR OP SLOT en begin er een opvangcentrum voor zeehondjes in. Stelletje Klootzakken![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer het maar weer te lijmen met Natasia stelletje sukkels. Ik walg van jullie.
Zo da's eruit.
golddigger hequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef CoT het volgende:
Lieke wil gewoon mee
Hoop dat huub woord houd
Was het maar waar!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaat ze weg?
Het spel gaat gewoon door.... maar hopelijk is natasia tegen die tijd al lang weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja lieke is de enige die zich druk maakt om die stemming
http://www.youtube.com/watch?v=hGLblPi1asMquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef Sjakie01 het volgende:
WTF is er gebeurd als ik vragen mag??
Alsof Dennis Lieke meeneemt. Dat wordt Amanda en na een eerste Nee zal Huub vlak voor de deadline als bij toverslag zijn stem veranderen ten guste van Amanda. Wat ik je brom.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef CoT het volgende:
Lieke wil gewoon mee
Hoop dat huub woord houd
wat een smerige kop heeft zij toch ook... of had ik dat al 10x gezegd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef agter het volgende:
neem nog een valiumpje...
[[url=http://inlinethumb43.webshots.com/5034/2481909010101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
Ze had ZEKER exit gemoeten, maar nu is er weer een vrijbrief om lekker hard te schoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "De manier alleen al waarop ik gestraft wordt. Alsje fokking blieft hoor. Hij is 1 fokking bonk vlees. Waar gaat dit nu nog over? Waar gaat dit nu nog over? Dat is mijn vraag. Ik vermoord hier nog een keer iemand. Dat is een feit. Dat is echt een feit"
En daarom had je eigenlijk exit gemoeten als sanctie.
Als ik daar op in zou gaan zou ik zwakzinnig zijn! Die gaat niet.quote:
kijk anders even bij "Villa Vandaag".quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Moet Natasia nu weg? Waarom? Wat is er gebeurd tussen haar en jaap??
bonjour madamquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Misschien heet God wel Fons!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef SHE het volgende:
Als ze eruit gaat dan gaat hier een fles wijn open.
Ik vind het namelijk erg treurig van mijzelf dat ik in staat ben, om iemand die ik louter van tv ken, oprecht en intens te haten.
Als er een god is, dan rot ze op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |