KUTJAAP! Ik heb echt alle hoop opgegeven bij die jongen.. Huub is gek aan het worden, BAN had ik sowieso al niets mee, Dennis is een kneus, weinig nut nog om te kijken... Aan het eind van mijn maand is het leuk geweestquote:
Dat heb ik net ook gezegd!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Ze had het ook vandaag steeds dat ze dit wel eerder had meegemaakt enzo. Milton is ook wel een beer van een vent.
Je ziet toch aan haar dat al haar uitlatingen en haar gedrag gevormd is door haar verleden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Ze had het ook vandaag steeds dat ze dit wel eerder had meegemaakt enzo. Milton is ook wel een beer van een vent.
Die hele vertoning gouden kooi is intussen 1 lange walgelijke lijst, wat mij betreftquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik walgelijker vind: de manier waarop de febo dit keer weer zonder blikken of blozen de feiten verdraait en daarvoor de bewoners voor zijn karretje spant of de verontwaardiging van Natasia over het feit dat ze een weak ass sanctie aan d'r broek heeft.
Als Amanda ook nog mag shoppen op de PC Hooft (omdat dat 'leuke' beelden oplevert) heb ik drie keuzes qua walgelijkst.
Dat ze een boete gekregen heeft en Jaap niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef SiRojK het volgende:
Welke sancties? Welke straf heeft ze het over?
In haar belevingswereldje is het peanuts wat ze deed.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vindt het zo oneerlijk dat zij het hardst gestraft wordt.
Je trapt iemand tot twee keer toe tegen de vlakte mens
Waarbij hij bijna in janken uitbarstte..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat maakte niet uit, maar Jaap heeft zelfs gezegd dat ze wat hem betreft niet weg hoeft.
Een playstation 3 voor haar zoontje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef schatje het volgende:
Ze zal wel een zakcentje ofzo krijgen om te blijven.
1000 euro van de borgquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef SiRojK het volgende:
Welke sancties? Welke straf heeft ze het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |