Het valt me nog mee dat ze niet keihard roept "Discriminatie!"quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze vindt het kapot oneerlijk... net als dat ze het toen kapot oneerlijk vond dat Huub terug mocht komen terwijl hij Nathanael toch keihard met zijn hoofd tegen demuur had geslagen. Natasia vindt alles kapot oneerlijk als het in haar nadeel is. Zo is Natasia.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef PumaStreamer het volgende:
als ze weggaat is ze 10 K kwijt...zou wel cool zijn....kan ze der borsten verkopen..1 regel en natasia wil gelijk weg...wat een sukkel loser is ze zeg..en wilgo moet haar lekker laten stikken zoals zij hem heeft laten stikken..als ze nu weg gaat is ze de grootste loser van de villa en heeft ze haar grote smoel compleet ongeloofwaardig gemaakt!!!
bovendien stond ze er zelf bij, met haar neus bovenop, dus ze weet echt wel wat ze gezien heeft, hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze vindt het kapot oneerlijk... net als dat ze het toen kapot oneerlijk vond dat Huub terug mocht komen terwijl hij Nathanael toch keihard met zijn hoofd tegen demuur had geslagen. Natasia vindt alles kapot oneerlijk als het in haar nadeel is. Zo is Natasia.
De redactie zit in vergaderingquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef OudFruit het volgende:
Ze heeft Wilgo gebeld, maar zit in vergadering ...jaaaaaaaaaaaja
De kriebels kreeg ik er van. Vanmiddag maakte ze nog tegen Brian duidelijk dat Amanda niets voor haar betekent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef 2live het volgende:
ik vond dit wel het meest dramatische; Niet huilen Mannie ik ben niet voor altijd weg! snik snik
Die gaat ECHT niet weg hoor ze is haar koffer nog echt niet aan het pakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia weer aan het overdrijven.. en niet zo'n klein beetje ook.
Natasia: "Ik kan eigenlijk net zo goed naar huis gaan"
Ze krabbelt al wat terug.
tuuuuurlijk....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
Debora en Stijn zitten in vergadering.
en dat meen jij ook echt...vanwaar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
Ik moet zeggen Natasia is echt een sterkte vrouw
Dennis is gecast als potentiele huubkiller meer niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef daWeasel het volgende:
Iedereen is met van alles en nog wat bezig en Dennis? onze mooiboy zit muisstil aan tafel, te hopen dat iemand maar iets tegen hem zegt, wat een goeie casting zeg, prutsers!
Inderdaad, zo voorspelbaar. Ze staat in het middelpunt van de belangstelling en daar kickt ze op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
Dat zeikwijf met krokkodille tranen gaat echt niet hoor... Ze wacht zodat men haar overhaald niet te gaan.. En dan is ut o.k. ik blijf voor jullie![]()
Ze heeft al 2 x een boete gehad dus die 10 k zijn nog maar 8 kquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef PumaStreamer het volgende:
als ze weggaat is ze 10 K kwijt...zou wel cool zijn....kan ze der borsten verkopen..1 regel en natasia wil gelijk weg...wat een sukkel loser is ze zeg..en wilgo moet haar lekker laten stikken zoals zij hem heeft laten stikken..als ze nu weg gaat is ze de grootste loser van de villa en heeft ze haar grote smoel compleet ongeloofwaardig gemaakt!!!
Ze is nogal wispelturig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kriebels kreeg ik er van. Vanmiddag maakte ze nog tegen Brian duidelijk dat Amanda niets voor haar betelent.
Tja, en eerlijk is eerlijk. Al mag ik die klootzak niet, gisteren heeft hij bijna huub eruit gekregen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dennis is gecast als potentiele huubkiller meer niet.
Ik weet niet wat ik walgelijker vind: de manier waarop de febo dit keer weer zonder blikken of blozen de feiten verdraait en daarvoor de bewoners voor zijn karretje spant of de verontwaardiging van Natasia over het feit dat ze een weak ass sanctie aan d'r broek heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Frasier het volgende:
Hoe noemde men een huilende neger ook alweer? Een snikker?
Idd. Ik kan dat asociale gedrocht ook al tijden niet meer aanzien, met haar gescheld de hele dag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef CoT het volgende:
Volgens mij is ze al langer van plan om te gaan
dit is gewoon een de druppel, hopen dat ze echt gaat
Dat mag niet. Deed Ilona ook toen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef SiRojK het volgende:
Waarom doet ze de rest niet een gunst door zichzelf er uit te laten stemmen, is ze haar '10k' ook niet kwijt (al weet ik dat ze dat niet helemaal heeft betaald)
nou meer contact met JDM of rtl FONS er moet wat geld bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
Debora en Stijn zitten in vergadering.
Ik voel het ook zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik walgelijker vind: de manier waarop de febo dit keer weer zonder blikken of blozen de feiten verdraait en daarvoor de bewoners voor zijn karretje spant of de verontwaardiging van Natasia over het feit dat ze een weak ass sanctie aan d'r broek heeft.
Als Amanda ook nog mag shoppen op de PC Hooft (omdat dat 'leuke' beelden oplevert) heb ik drie keuzes qua walgelijkst.
Ja hoe het verder moet en of de optief regeling van tien wel in orde isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |