Stuur maar naar RTL boulevard....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef rene90 het volgende:
kijken hoe de bladen hier op gaan reageren, even een linkje met de filmpjes doorsturen, met vergelijking van nena...baggerzooi
olh heeft mijn schietgebedje gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
ZE WIL WEG!!!!!!!!!! Oh alsjeblieft........ PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE
Dan Jaap ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef PumaStreamer het volgende:
hahaha..Natasia gaat flippen...flip flip flip..der de flip...en ze had een keiharde EXIT moeten krijgen Hubio en Dennis ook.
Ik was net mijn best aan het doen. . .quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat ze gaat en niet wordt omgelult
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik ...????? .Wat zei ik ?????? Ze wil gewoon weg......vanmiddag ook al.....daarom deed ze het......DGK-REDACTIE doorziet haar en laat haar als straf blijven......GENIAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tussen zeggen en doen zit een groot verschilquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
"Ik pak mijn koffers en ik loop gewoon weg"
Kijk, dan heb je dus ballen!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal gelul. Natasia gaat er nooit uit. De redactie gaat haar vanalles beloven, let maar op.
Wat een trieste actie trouwens van de redactie. Haar meerdere sancties opleggen zodat ze haar maar in het programma kunnen behouden. Zeer zeer triest
Nee hoor, ik zie haar liever blijven dan weg gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal gelul. Natasia gaat er nooit uit. De redactie gaat haar vanalles beloven, let maar op.
Wat een trieste actie trouwens van de redactie. Haar meerdere sancties opleggen zodat ze haar maar in het programma kunnen behouden. Zeer zeer triest
Ja ze had ook van die grote mannen buiten gegooid enzo!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef Gigageil het volgende:
Wat ben je dan waard als Security-vrouw ?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 35 seconden geleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal dat laatste wel zijn. Het mens is de realiteit compleet kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef demins het volgende:
Natasia blijkt één keer niet onaantastbaar... en ze breekt! Of heeft weer erge last van zelfmedelijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |