Dit zal hem waarschijnlijk opgedrongen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef CoT het volgende:
Door die lul van een Jaap mag ze blijven
alleen een boete, en OW
Redactie, klootzakken
Dus nu is de weg open voor Nena om weer terug te komen in DGKquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef sander89 het volgende:
Ik was er al bang voor, NENA die werd er voor een trapje wat niks voorstelt uitgestuurd invergelijking met dit.
Nee hoor niemand gaat ... Die trutten en lullen daar gunnen niemand iets en dat gaat wederom gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
Let op, Amanda gaat mee. Die is sowieso meer buiten dan binnen de kooi.
Ze wil zelf weg! doorzetten!!!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dit. En Natasia wil praten met achter want ze is het er niet mee eens![]()
ze gaat echt niet... geloof er niets vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
Natasia wil weg?
Komt vast leuk stukje in de krant als het zo doorgaatquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef HocBarr het volgende:
Ik stop met kijken. Ik hoor nog wel eens via de media wanneer er eentje op een brancard het huis verlaat.
DGK_REDACTIE: Schaam jullie diep. De mensen in de villa moeten zich schamen, maar jullie meer. Dit soort geweld wordt zomaar getolereerd. Echt belachelijk. Dit gaat voorspel ik helemaal fout uiteindelijk.
vindt ik terecht, vieze Jaap tegen vrouwen LAFBEKquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dit. En Natasia wil praten met achter want ze is het er niet mee eens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |