Dat wist ik al.. maar ze overtreft zichzelf op dit moment..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Zij spoort van geen kant meer. Ze had er ook uitgekickt kunnen worden, maar ze flipt over die sancties... is ze nog goed bij haar hoofd?
Ze komt net tot het inzicht dat haar gezin haar veel harder nodig heeft dan dit kut spelprogramma.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef SIRA het volgende:
zo. ze is echt overstuur d'r van
nog niet eerder bij Natasja gezien hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat wist ik al.. maar ze overtreft zichzelf op dit moment..
Ik lees vanavond wel weer bij.. ik schijt nu echt zwaar op die show
Fysiek geweld, schoppen nadat hij haar een mietig zetje gaf, ze kon zo weglopen, maar daarvoor is ze te 'sterk'quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Kinga het volgende:
Op zich........ heeft ze een punt. Er staat niks over zelfverdediging in die regels.
Zo is de Kooi..een onterechte zooi..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
DIt slaat werkelijk nergens op, dus afhankelijk van wie je schopt en of je die mag of niet, bepaal jij wie er exit gaat. Gouden Kooi waar blijf je nu met je regels.
en kuthoer!! Dat is het!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef farceman het volgende:
Jaap is dus onder druk gezet om Nasty te laten blijven.
Daarom zei hij in de stoel natuurlijk tering lijers
Ja Jaap is binnen de grenzen gebleven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef demins het volgende:
Geen sancties tegen Jaap, heb ik dat goed begrepen...?
Ze zegt net geen minuut langer te willen blijven, genoeg is genoeg, klaar! Maar eh, ik denk niet dat ze dat gaat waarmaken, zeker niet in één minuut.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef pony_pak het volgende:
DOE HET PLEASE. PLEASE NATASIA PAK JE KOFFERS EN STEEK EEN VORK IN JAAP Z'N RUG!
Nee, en die knokpartij tussen Huub en Dendie wordt ook niet bestraftquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef demins het volgende:
Geen sancties tegen Jaap, heb ik dat goed begrepen...?
over 10 minutenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Zora01 het volgende:
wanneer hebben ze de stemming over de pc hooft/?
2 dingen Caps...en alsof japio dat voeltquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef pony_pak het volgende:
DOE HET PLEASE. PLEASE NATASIA PAK JE KOFFERS EN STEEK EEN VORK IN JAAP Z'N RUG!
Oh dit haalt het niet bij het theater van toen Bart zei weg te willen gaan..........dat was pas genieten toen ging ze ook hyperventilerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef SIRA het volgende:
zo. ze is echt overstuur d'r van
nog niet eerder bij Natasja gezien hoor
Ongelovelijk... wat ik gisteren heb gezien en het blijft allemaal onbestraft. Kijk op zich heeft die aap wel een punt... maar dan nog, ik voel gewoon haat bij mezelf en dat hoort toch niet te kunnen. Iemand die je nog nooit in het echt heb ontmoet maar iemand zo erg haten dat je haar het liefst onder een bus ziet liggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, en die knokpartij tussen Huub en Dendie wordt ook niet bestraft![]()
KIJK jij nu voor het eerst naar Jaap................. kijk eens wat hij ALTIJD bij vrouwen doet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat Jaap deed bij Natasja, was helemaal niks bijzonders. Hij duwde een beetje.
Je hebt nog hoop zie ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt nu al tien keer dat ze haar kleren gaat pakken, maar ze doet het niet.
DOE HET DAN!!!!!!!
zowiezo niet denk dat ze lang genoeg blijft om gemotiveerd te worden te blijven..strax draait haar psyche om en beseft ze dat ze wraak nemen leuker vind dan weg rennen en dan blijft ze en de terror komt terug in de villa ala natasiaans...en dan gaat het link worden...zo maar effe een psychologische gedachte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zegt net geen minuut langer te willen blijven, genoeg is genoeg, klaar! Maar eh, ik denk niet dat ze dat gaat waarmaken, zeker niet in één minuut.
Huub gaat de stemming blockeren zegt hijquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef CoT het volgende:
Ik denk dat die Jaap meeneemt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef farscapevr6 het volgende:
zo ben er weer, was ff een rondje van vreugde om het huis aan t lopen
bye tas:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |