Over een tijdje stopt het vanzelf, dit kan echt niet bij RTLquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef pony_pak het volgende:
[..]
KANKER DE GOUDEN KOOI NEP SMERIG VUIL VIES KANKERPROGRAMMA.
IK STEL VOOR DAT WE HET BOYCOTTEN. EEN MASSALE BOYCOT!
Daarom krijgt ze morgen ook een dakkapel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tussen zeggen en doen zit een groot verschil![]()
dan mag hij denk ik met 4000 shoppen en dat wordt hem niet gegund dus ik denk dat ze er wel unaniem gaan uitkomenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef linda25 het volgende:
Als de Pc hoofdstraat stemming nergens heen gaat. Moet dennis dan met 4000 euro shoppen of gewoon met 2000 en gaan die andere 2000 nergens heen?
het calimero complexquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wil Wilgo gaan bellen. Het was toch uit????
Natasia pikt de sanctie niet, want Jaap is veel groter dan zij is![]()
Ze is echt de weg volkomen kwijt.
Huub wil het blockeren zei hij netquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dan mag hij denk ik met 4000 shoppen en dat wordt hem niet gegund dus ik denk dat ze er wel unaniem gaan uitkomen![]()
en jij gelooft dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef farscapevr6 het volgende:
zo ben er weer, was ff een rondje van vreugde om het huis aan t lopen
bye tas:)
ZE spoort niet...nooit gedaan ook ..althans niet tijdens het programma...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wil Wilgo gaan bellen. Het was toch uit????
Natasia pikt de sanctie niet, want Jaap is veel groter dan zij is![]()
Ze is echt de weg volkomen kwijt.
Pcies ! ! gewoon bluf.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ja ze had ook van die grote mannen buiten gegooid enzo!
Ze heeft zichzelf de hele dag zitten wijsmaken dat het eigenlijk de schuld was van Jaap. Hij was veel te bedreigend. Dat eigen verhaaltje is ze gaan geloven en daarom komt het nu zo hard aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef Kinga het volgende:
LMAO Ze is niet boos omdat ze er niet uit gekickt is, ze is boos vanwege de sancties. Ongelofelijk.
Ik snap best dat je het er niet mee eens bent maar moet je dat op zo'n manier zeggen??quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef pony_pak het volgende:
[..]
KANKER DE GOUDEN KOOI NEP SMERIG VUIL VIES KANKERPROGRAMMA.
IK STEL VOOR DAT WE HET BOYCOTTEN. EEN MASSALE BOYCOT!
+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef getl0st het volgende:
GA DANNNNNNNNNNNNN!!!
Je zou maar liliputter zijn of juist 2 m.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
Omdat natasia klein is gelden de regels niet voor haar?
Nee, dat moet ik niet. Daar heb je gelijk in, maar het moest er ff uitquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het er niet mee eens bent maar moet je dat op zo'n manier zeggen??
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Kut Febo, wel Brian beschermen tegen Jaap, maar hij mag wel los gaan op een Lieke of Natasia.
Ze mag niet winkelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Zij spoort van geen kant meer. Ze had er ook uitgekickt kunnen worden, maar ze flipt over die sancties... is ze nog goed bij haar hoofd?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef farceman het volgende:
Jaap is dus onder druk gezet om Nasty te laten blijven.
Daarom zei hij in de stoel natuurlijk tering lijers
Wat Jaap deed bij Natasja, was helemaal niks bijzonders. Hij duwde een beetje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Kut Febo, wel Brian beschermen tegen Jaap, maar hij mag wel los gaan op een Lieke of Natasia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |