Dat wist ik al.. maar ze overtreft zichzelf op dit moment..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Zij spoort van geen kant meer. Ze had er ook uitgekickt kunnen worden, maar ze flipt over die sancties... is ze nog goed bij haar hoofd?
Ze komt net tot het inzicht dat haar gezin haar veel harder nodig heeft dan dit kut spelprogramma.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef SIRA het volgende:
zo. ze is echt overstuur d'r van
nog niet eerder bij Natasja gezien hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat wist ik al.. maar ze overtreft zichzelf op dit moment..
Ik lees vanavond wel weer bij.. ik schijt nu echt zwaar op die show
Fysiek geweld, schoppen nadat hij haar een mietig zetje gaf, ze kon zo weglopen, maar daarvoor is ze te 'sterk'quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Kinga het volgende:
Op zich........ heeft ze een punt. Er staat niks over zelfverdediging in die regels.
Zo is de Kooi..een onterechte zooi..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
DIt slaat werkelijk nergens op, dus afhankelijk van wie je schopt en of je die mag of niet, bepaal jij wie er exit gaat. Gouden Kooi waar blijf je nu met je regels.
en kuthoer!! Dat is het!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef farceman het volgende:
Jaap is dus onder druk gezet om Nasty te laten blijven.
Daarom zei hij in de stoel natuurlijk tering lijers
Ja Jaap is binnen de grenzen gebleven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef demins het volgende:
Geen sancties tegen Jaap, heb ik dat goed begrepen...?
Ze zegt net geen minuut langer te willen blijven, genoeg is genoeg, klaar! Maar eh, ik denk niet dat ze dat gaat waarmaken, zeker niet in één minuut.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef pony_pak het volgende:
DOE HET PLEASE. PLEASE NATASIA PAK JE KOFFERS EN STEEK EEN VORK IN JAAP Z'N RUG!
Nee, en die knokpartij tussen Huub en Dendie wordt ook niet bestraftquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef demins het volgende:
Geen sancties tegen Jaap, heb ik dat goed begrepen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |