Wat moet ik me ebij voorstellen dat hij komt??? DI-rect bestaat toch uit meerdere bandleden?! Of komt hij Natasia halen en brengt hij haar naar haar schatten van kindjes?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Kinga het volgende:
De Gouden Kooi
TALPA
27 juni 2007
19.00 - 21.00
Jamie Westland, drummer van Di-Rect.
[afbeelding]
hopelijk natasia richting gouden hekken dirigeren.... maar volgens mij komt ie draaien..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef DaanDobber het volgende:
Wat komt Jamie doen?
Het is nu meer met zijn allen in de keuken....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef Zora01 het volgende:
Jaaa met zijn allen op de bank.... ben benieuwd...
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef burtbeej het volgende:
Huub: Boete
Dennis: Boete (wat eigenlijk exit was geweest als natasia niet ging trappen)
Natasia: Exit
ben er ook bang voor...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
Wordt geen exit. I'm sure.
Denk het ook, maar dan is het eind zoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef schatje het volgende:
Natasia blijft.
Ach de show wordt zo wel voorspelbaar hequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
Wordt geen exit. I'm sure.
Hoofdrol spelers Huub, Jaap en Dennis, volgens closeups?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
en nu close up op Huub.. nu nog wachten op de boetes.
Dit zal hem waarschijnlijk opgedrongen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef CoT het volgende:
Door die lul van een Jaap mag ze blijven
alleen een boete, en OW
Redactie, klootzakken
Dus nu is de weg open voor Nena om weer terug te komen in DGKquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef sander89 het volgende:
Ik was er al bang voor, NENA die werd er voor een trapje wat niks voorstelt uitgestuurd invergelijking met dit.
Nee hoor niemand gaat ... Die trutten en lullen daar gunnen niemand iets en dat gaat wederom gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
Let op, Amanda gaat mee. Die is sowieso meer buiten dan binnen de kooi.
Ze wil zelf weg! doorzetten!!!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dit. En Natasia wil praten met achter want ze is het er niet mee eens![]()
ze gaat echt niet... geloof er niets vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
Natasia wil weg?
Komt vast leuk stukje in de krant als het zo doorgaatquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef HocBarr het volgende:
Ik stop met kijken. Ik hoor nog wel eens via de media wanneer er eentje op een brancard het huis verlaat.
DGK_REDACTIE: Schaam jullie diep. De mensen in de villa moeten zich schamen, maar jullie meer. Dit soort geweld wordt zomaar getolereerd. Echt belachelijk. Dit gaat voorspel ik helemaal fout uiteindelijk.
vindt ik terecht, vieze Jaap tegen vrouwen LAFBEKquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dit. En Natasia wil praten met achter want ze is het er niet mee eens![]()
Stuur maar naar RTL boulevard....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef rene90 het volgende:
kijken hoe de bladen hier op gaan reageren, even een linkje met de filmpjes doorsturen, met vergelijking van nena...baggerzooi
olh heeft mijn schietgebedje gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
ZE WIL WEG!!!!!!!!!! Oh alsjeblieft........ PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE
Dan Jaap ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef PumaStreamer het volgende:
hahaha..Natasia gaat flippen...flip flip flip..der de flip...en ze had een keiharde EXIT moeten krijgen Hubio en Dennis ook.
Ik was net mijn best aan het doen. . .quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop dat ze gaat en niet wordt omgelult
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik ...????? .Wat zei ik ?????? Ze wil gewoon weg......vanmiddag ook al.....daarom deed ze het......DGK-REDACTIE doorziet haar en laat haar als straf blijven......GENIAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tussen zeggen en doen zit een groot verschilquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
"Ik pak mijn koffers en ik loop gewoon weg"
Kijk, dan heb je dus ballen!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal gelul. Natasia gaat er nooit uit. De redactie gaat haar vanalles beloven, let maar op.
Wat een trieste actie trouwens van de redactie. Haar meerdere sancties opleggen zodat ze haar maar in het programma kunnen behouden. Zeer zeer triest
Nee hoor, ik zie haar liever blijven dan weg gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal gelul. Natasia gaat er nooit uit. De redactie gaat haar vanalles beloven, let maar op.
Wat een trieste actie trouwens van de redactie. Haar meerdere sancties opleggen zodat ze haar maar in het programma kunnen behouden. Zeer zeer triest
Ja ze had ook van die grote mannen buiten gegooid enzo!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef Gigageil het volgende:
Wat ben je dan waard als Security-vrouw ?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 35 seconden geleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal dat laatste wel zijn. Het mens is de realiteit compleet kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef demins het volgende:
Natasia blijkt één keer niet onaantastbaar... en ze breekt! Of heeft weer erge last van zelfmedelijden!
Over een tijdje stopt het vanzelf, dit kan echt niet bij RTLquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef pony_pak het volgende:
[..]
KANKER DE GOUDEN KOOI NEP SMERIG VUIL VIES KANKERPROGRAMMA.
IK STEL VOOR DAT WE HET BOYCOTTEN. EEN MASSALE BOYCOT!
Daarom krijgt ze morgen ook een dakkapel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tussen zeggen en doen zit een groot verschil![]()
dan mag hij denk ik met 4000 shoppen en dat wordt hem niet gegund dus ik denk dat ze er wel unaniem gaan uitkomenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef linda25 het volgende:
Als de Pc hoofdstraat stemming nergens heen gaat. Moet dennis dan met 4000 euro shoppen of gewoon met 2000 en gaan die andere 2000 nergens heen?
het calimero complexquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wil Wilgo gaan bellen. Het was toch uit????
Natasia pikt de sanctie niet, want Jaap is veel groter dan zij is![]()
Ze is echt de weg volkomen kwijt.
Huub wil het blockeren zei hij netquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dan mag hij denk ik met 4000 shoppen en dat wordt hem niet gegund dus ik denk dat ze er wel unaniem gaan uitkomen![]()
en jij gelooft dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef farscapevr6 het volgende:
zo ben er weer, was ff een rondje van vreugde om het huis aan t lopen
bye tas:)
ZE spoort niet...nooit gedaan ook ..althans niet tijdens het programma...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wil Wilgo gaan bellen. Het was toch uit????
Natasia pikt de sanctie niet, want Jaap is veel groter dan zij is![]()
Ze is echt de weg volkomen kwijt.
Pcies ! ! gewoon bluf.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ja ze had ook van die grote mannen buiten gegooid enzo!
Ze heeft zichzelf de hele dag zitten wijsmaken dat het eigenlijk de schuld was van Jaap. Hij was veel te bedreigend. Dat eigen verhaaltje is ze gaan geloven en daarom komt het nu zo hard aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef Kinga het volgende:
LMAO Ze is niet boos omdat ze er niet uit gekickt is, ze is boos vanwege de sancties. Ongelofelijk.
Ik snap best dat je het er niet mee eens bent maar moet je dat op zo'n manier zeggen??quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef pony_pak het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef getl0st het volgende:
GA DANNNNNNNNNNNNN!!!
Je zou maar liliputter zijn of juist 2 m.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
Omdat natasia klein is gelden de regels niet voor haar?
Nee, dat moet ik niet. Daar heb je gelijk in, maar het moest er ff uitquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik snap best dat je het er niet mee eens bent maar moet je dat op zo'n manier zeggen??
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Kut Febo, wel Brian beschermen tegen Jaap, maar hij mag wel los gaan op een Lieke of Natasia.
Ze mag niet winkelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Zij spoort van geen kant meer. Ze had er ook uitgekickt kunnen worden, maar ze flipt over die sancties... is ze nog goed bij haar hoofd?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef farceman het volgende:
Jaap is dus onder druk gezet om Nasty te laten blijven.
Daarom zei hij in de stoel natuurlijk tering lijers
Wat Jaap deed bij Natasja, was helemaal niks bijzonders. Hij duwde een beetje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Kut Febo, wel Brian beschermen tegen Jaap, maar hij mag wel los gaan op een Lieke of Natasia.
Dat wist ik al.. maar ze overtreft zichzelf op dit moment..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Zij spoort van geen kant meer. Ze had er ook uitgekickt kunnen worden, maar ze flipt over die sancties... is ze nog goed bij haar hoofd?
Ze komt net tot het inzicht dat haar gezin haar veel harder nodig heeft dan dit kut spelprogramma.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef SIRA het volgende:
zo. ze is echt overstuur d'r van
nog niet eerder bij Natasja gezien hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat wist ik al.. maar ze overtreft zichzelf op dit moment..
Ik lees vanavond wel weer bij.. ik schijt nu echt zwaar op die show
Fysiek geweld, schoppen nadat hij haar een mietig zetje gaf, ze kon zo weglopen, maar daarvoor is ze te 'sterk'quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Kinga het volgende:
Op zich........ heeft ze een punt. Er staat niks over zelfverdediging in die regels.
Zo is de Kooi..een onterechte zooi..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
DIt slaat werkelijk nergens op, dus afhankelijk van wie je schopt en of je die mag of niet, bepaal jij wie er exit gaat. Gouden Kooi waar blijf je nu met je regels.
en kuthoer!! Dat is het!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef farceman het volgende:
Jaap is dus onder druk gezet om Nasty te laten blijven.
Daarom zei hij in de stoel natuurlijk tering lijers
Ja Jaap is binnen de grenzen gebleven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef demins het volgende:
Geen sancties tegen Jaap, heb ik dat goed begrepen...?
Ze zegt net geen minuut langer te willen blijven, genoeg is genoeg, klaar! Maar eh, ik denk niet dat ze dat gaat waarmaken, zeker niet in één minuut.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef pony_pak het volgende:
DOE HET PLEASE. PLEASE NATASIA PAK JE KOFFERS EN STEEK EEN VORK IN JAAP Z'N RUG!
Nee, en die knokpartij tussen Huub en Dendie wordt ook niet bestraftquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef demins het volgende:
Geen sancties tegen Jaap, heb ik dat goed begrepen...?
over 10 minutenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Zora01 het volgende:
wanneer hebben ze de stemming over de pc hooft/?
2 dingen Caps...en alsof japio dat voeltquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef pony_pak het volgende:
DOE HET PLEASE. PLEASE NATASIA PAK JE KOFFERS EN STEEK EEN VORK IN JAAP Z'N RUG!
Oh dit haalt het niet bij het theater van toen Bart zei weg te willen gaan..........dat was pas genieten toen ging ze ook hyperventilerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef SIRA het volgende:
zo. ze is echt overstuur d'r van
nog niet eerder bij Natasja gezien hoor
Ongelovelijk... wat ik gisteren heb gezien en het blijft allemaal onbestraft. Kijk op zich heeft die aap wel een punt... maar dan nog, ik voel gewoon haat bij mezelf en dat hoort toch niet te kunnen. Iemand die je nog nooit in het echt heb ontmoet maar iemand zo erg haten dat je haar het liefst onder een bus ziet liggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, en die knokpartij tussen Huub en Dendie wordt ook niet bestraft![]()
KIJK jij nu voor het eerst naar Jaap................. kijk eens wat hij ALTIJD bij vrouwen doet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat Jaap deed bij Natasja, was helemaal niks bijzonders. Hij duwde een beetje.
Je hebt nog hoop zie ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt nu al tien keer dat ze haar kleren gaat pakken, maar ze doet het niet.
DOE HET DAN!!!!!!!
zowiezo niet denk dat ze lang genoeg blijft om gemotiveerd te worden te blijven..strax draait haar psyche om en beseft ze dat ze wraak nemen leuker vind dan weg rennen en dan blijft ze en de terror komt terug in de villa ala natasiaans...en dan gaat het link worden...zo maar effe een psychologische gedachte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zegt net geen minuut langer te willen blijven, genoeg is genoeg, klaar! Maar eh, ik denk niet dat ze dat gaat waarmaken, zeker niet in één minuut.
Huub gaat de stemming blockeren zegt hijquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef CoT het volgende:
Ik denk dat die Jaap meeneemt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef farscapevr6 het volgende:
zo ben er weer, was ff een rondje van vreugde om het huis aan t lopen
bye tas:)
Het is wel fysiek geweld, maar van Jaap hoefde ze niet weg. Brian wilde wel dat Nena ging. Zo zijn de regels dus tegenwoordig daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef farceman het volgende:
Waarom id deze trap nu geen fysiek geweld en dat van Nena wel?!!!!!!
DGK_REDACTIE kom eens over de brug
ik zit de hele tijd te roepen tegen mijn scherm; Doe het dan !!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt nu al tien keer dat ze haar kleren gaat pakken, maar ze doet het niet.
DOE HET DAN!!!!!!!
Dapper hoor, en als Dennis voor huub kiest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef linda25 het volgende:
[..]
Huub gaat de stemming blockeren zegt hij
qua taalgebruik kan je zo de kooi inquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef pony_pak het volgende:
[..]
of ze geven tutje flens een hoekquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef CoT het volgende:
als de bewoners slim zijn en ze willen vechten, geven ze elkaar allemaal een mep
Kan er niemand uit worden gestuurd
beide is fysiek geweld maar de regels zijn aangepast (ik kan het niet vaak genoeg herhalen blijkt wel).quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef farceman het volgende:
Waarom id deze trap nu geen fysiek geweld en dat van Nena wel?!!!!!!
DGK_REDACTIE kom eens over de brug
Onzin. Als je dan trappen goed gaat keuren, kun je lachen. Dan hoef je maar iets te doen of je hebt een trap van Brian, Huub of Dennis te pakken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Kinga het volgende:
Op zich........ heeft ze een punt. Er staat niks over zelfverdediging in die regels.
Een tik terug suggereert dat hij ook een tik gegeven heeft. Dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef riri het volgende:
toch begrijp ik natasia....ik zou het ook gedaan hebben,afblijven van me anders krijg je een tik terug
JA IDD NENA MOET TERUGquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
beide is fysiek geweld maar de regels zijn aangepast (ik kan het niet vaak genoeg herhalen blijkt wel).
Natasia riep tegen Jaap : kom dan kom dan kom dan kom dan (zie filmpje)quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef OudFruit het volgende:
Verdedigen?
Lol..dom kutwicht, je schopt hem recht in ze ballen...JIJ daagde hem uit!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:57 schreef demins het volgende:
Eindelijk zit Amanda's haar eens leuk!
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot102.jpg]afbeelding][/url]
En ze blijft ook nog wel 'even'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef CoT het volgende:
Is ze er nog steeds?
gelukkig, da's goed als deze beelden de werld over gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:57 schreef demins het volgende:
Idd Informatie hebben is macht hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef linda25 het volgende:
Huub&Lieke zonderen zich steeds vaker af. Is niet echt slim zo kom je niet veel te weten
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:57 schreef demins het volgende:
wel die hebben een boete.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, en die knokpartij tussen Huub en Dendie wordt ook niet bestraft![]()
wHATZzzz new haaha..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef eeff het volgende:
Iedereen is van slag... Huub nog meer geld kwijt uit de pot, Jaap z'n gevoel in de war en Natas die totaal aan d'r draadje zit.
Ik moest nog echt lachen ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:57 schreef demins het volgende:
Ik heb geen medelijden met haar maar wil wel dat ze blijftquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zijn er hier nog mensen die medelijden met natasia hebben ook
wil ze ook. Ze had een deal met Dennis. Lieke vind het niet leuk dat Huub hem misschien gaat blockeren ook voor haarquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef CoT het volgende:
Leke wil gewoon mee, waarom zegt ze dat niet gewoon
tuurlijk wil lieke mee, die heeft weer euro tekens in dr ogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef CoT het volgende:
Leke wil gewoon mee, waarom zegt ze dat niet gewoon
Ja en dat komt omdat Jaap weer met alles weg komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Plastic tas van lidl wil doquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef Carlaa het volgende:
Kan iemand die in de buurt woont effe een paar koffers over het hek gooien????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |