Who the fuck is Jamie nou weer ? Ik feest veel, maar DJ Jamie ken ik niet....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Nadja2 het volgende:
Jamie in De Gouden Kooi Wo. 27-06-2007 10.58
Vanavond draait Jamie in De Gouden Kooi. Dit programma wordt uitgezonden op 10 en kan ook live via internet worden bekeken. Hier zijn alleen wel kosten aan verbonden. Of Jamie's DJ optreden ook wordt uitgezonden is bij ons niet bekend!
Bron: http://www.di-rect-fansite.nl/home.html
Een Nena trap???? Jaap werd gewoon tegen de grond getrapt. Daar was bij de trap van Nena absluut geen sprake van. Die was vele malen heftiger dan dat Nena trapje. Daarbij komt nog dat ze het twee of drie keer deed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als dat geen exit is, weet ik het ook niet meer, dat was echt een Nena-trap. Of gaan ze pas mensen de villa uitgooien als er doden vallen?
ow, vet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Nadja2 het volgende:
Jamie in De Gouden Kooi Wo. 27-06-2007 10.58
Vanavond draait Jamie in De Gouden Kooi. Dit programma wordt uitgezonden op 10 en kan ook live via internet worden bekeken. Hier zijn alleen wel kosten aan verbonden. Of Jamie's DJ optreden ook wordt uitgezonden is bij ons niet bekend!
Bron: http://www.di-rect-fansite.nl/home.html
We kunnen ook een massale hongerstaking overwegen tot dat etterwijf weg is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee Iglo-maaltijdje maar vandaag.....ik wil geen seconde van de eventuele exit missen...![]()
Ok....dan mag ze twee uurtjes langer blijven...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sjon commissaris is en voor 26,3% aandeelhouder bij RTL Nederland.
Nouuuu, ik heb het filmpje gezien. Was weer een knap staaltje acteerwerk van Jaap... Maar het klopt wel wat je zegt, ze deed het meerdere malen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een Nena trap???? Jaap werd gewoon tegen de grond getrapt. Daar was bij de trap van Nena absluut geen sprake van. Die was vele malen heftiger dan dat Nena trapje. Daarbij komt nog dat ze het twee of drie keer deed.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:22 schreef FdW het volgende:
[..]
We kunnen ook een massale hongerstaking overwegen tot dat etterwijf weg is.
Jamie is de drummer van Di-rect, en draait ook af en toe..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Who the fuck is Jamie nou weer ? Ik feest veel, maar DJ Jamie ken ik niet....![]()
Dat hij tegen de vlakte ging was volgens mij geen toneelspel. Wel wat hij later allemaal deed zoals het roepen om beveiliging enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nouuuu, ik heb het filmpje gezien. Was weer een knap staaltje acteerwerk van Jaap... Maar het klopt wel wat je zegt, ze deed het meerdere malen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |