Het is wel fysiek geweld, maar van Jaap hoefde ze niet weg. Brian wilde wel dat Nena ging. Zo zijn de regels dus tegenwoordig daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef farceman het volgende:
Waarom id deze trap nu geen fysiek geweld en dat van Nena wel?!!!!!!
DGK_REDACTIE kom eens over de brug
ik zit de hele tijd te roepen tegen mijn scherm; Doe het dan !!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt nu al tien keer dat ze haar kleren gaat pakken, maar ze doet het niet.
DOE HET DAN!!!!!!!
Dapper hoor, en als Dennis voor huub kiest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef linda25 het volgende:
[..]
Huub gaat de stemming blockeren zegt hij
qua taalgebruik kan je zo de kooi inquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef pony_pak het volgende:
[..]
KANKER DE GOUDEN KOOI NEP SMERIG VUIL VIES KANKERPROGRAMMA.
IK STEL VOOR DAT WE HET BOYCOTTEN. EEN MASSALE BOYCOT!
of ze geven tutje flens een hoekquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef CoT het volgende:
als de bewoners slim zijn en ze willen vechten, geven ze elkaar allemaal een mep
Kan er niemand uit worden gestuurd
beide is fysiek geweld maar de regels zijn aangepast (ik kan het niet vaak genoeg herhalen blijkt wel).quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef farceman het volgende:
Waarom id deze trap nu geen fysiek geweld en dat van Nena wel?!!!!!!
DGK_REDACTIE kom eens over de brug
Onzin. Als je dan trappen goed gaat keuren, kun je lachen. Dan hoef je maar iets te doen of je hebt een trap van Brian, Huub of Dennis te pakken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Kinga het volgende:
Op zich........ heeft ze een punt. Er staat niks over zelfverdediging in die regels.
Een tik terug suggereert dat hij ook een tik gegeven heeft. Dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef riri het volgende:
toch begrijp ik natasia....ik zou het ook gedaan hebben,afblijven van me anders krijg je een tik terug
JA IDD NENA MOET TERUGquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
beide is fysiek geweld maar de regels zijn aangepast (ik kan het niet vaak genoeg herhalen blijkt wel).
Natasia riep tegen Jaap : kom dan kom dan kom dan kom dan (zie filmpje)quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef OudFruit het volgende:
Verdedigen?
Lol..dom kutwicht, je schopt hem recht in ze ballen...JIJ daagde hem uit!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:57 schreef demins het volgende:
Eindelijk zit Amanda's haar eens leuk!
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot102.jpg]afbeelding][/url]
En ze blijft ook nog wel 'even'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:54 schreef CoT het volgende:
Is ze er nog steeds?
gelukkig, da's goed als deze beelden de werld over gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:57 schreef demins het volgende:
Eindelijk zit Amanda's haar eens leuk!
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot102.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |