quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Amanda en ik zijn de enige normale mensen in dit huis.
Overname RTL en dergelijke...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef Marrije het volgende:
Verklaring van de TT komt nog?
Nee ik ken haar alleen van foto's.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef Liess het volgende:
Quote uit 1822
[..]
Klopt, zij is een vriendin van mijn vriendin, en woont in Haarlem.
Voel fokking met hem mee!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Het erge is dat hij dat nog echt denkt ook. Hij vindt iemand die zichzelf hard slaat en aan de telefoon hijgend zegt dat hij klaar is om zelfmoord te plegen normaal
omdat hij van tevoren gewaarschuwd heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Het erge is dat hij dat nog echt denkt ook. Hij vindt iemand die zichzelf hard slaat en aan de telefoon hijgend zegt dat hij klaar is om zelfmoord te plegen normaal
fantastisch hoe die twee totaal langs elkaar heen praten...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headliner.nl/item-109/brian-draait-bijna-door/
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
fantastisch hoe die twee totaal langs elkaar heen praten...
De baas van RTL heeft al gezegd dat DGK doorgaat. Was ook een eis van De Mol.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Overname RTL en dergelijke...
Het zou me niets verbazen als DGK opeens ophoud met bestaan...
Zal denk ik rond een uurtje of 7 zijn. Ze bekijken de videobeelden altijd rustig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar er zijn dus nog geen straffen uitgedeeld voor gisteravond?
Dus huub dennis en aanrandjaap komen met alles weg?
B: 'ik heb een probleem, ik ga zo maar eens flippen etc'quote:
Ongelooflijk hoe kil en berekenend hij praat over zijn eventuele complete blackout. Uiteraard met het bekende gezever over onrecht en dat mensen hem niet begrijpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Lady-night het volgende:
Zorgelijke kop heeft ie gekregen in die paar maanden...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Lady-night het volgende:
Komt vanavond wel. Ik hoop alleen voor Dennis (zou terecht zijn), maar Huub zal ook wel weer de klos zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar er zijn dus nog geen straffen uitgedeeld voor gisteravond?
Dus huub dennis en aanrandjaap komen met alles weg?
Ja in welke vorm, en in hoeverre heeft dat invloed op het spel wat er nu gespeelt word...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De baas van RTL heeft al gezegd dat DGK doorgaat. Was ook een eis van De Mol.
LOL.. dat gaat nooit gebeuren. Hij is hier nu al gesprek van de dag en daar houden ze van bij de redactie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis exit (vanwege 3 x in het gezicht slaan)
Dat merk ik ook steeds vaker bij mezelf: ik kijk een stukje en na een minuut heb ik er mijn buik alweer van vol.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:00 schreef 2live het volgende:
edit; ik heb het weer uitgezet, kan er niet naar luisteren
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe kil en berekenend hij praat over zijn eventuele complete blackout. Uiteraard met het bekende gezever over onrecht en dat mensen hem niet begrijpen.
DGK heeft een psychopaat in de kooi gehaald, die een keer echt serieus over de schreef gaat (gewonden/doden) en dat zal 100% tien RTL aan te rekenen zijn.
Vooral hoe Amanda met haar domme hoofd steeds er doorheen loopt te schreeuwen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat merk ik ook steeds vaker bij mezelf: ik kijk een stukje en na een minuut heb ik er mijn buik alweer van vol.
The thrill is gone om met Chet Baker, de vader van Amanda, te spreken.
Die jongen hoort in een TBS kliniekquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe kil en berekenend hij praat over zijn eventuele complete blackout. Uiteraard met het bekende gezever over onrecht en dat mensen hem niet begrijpen.
DGK heeft een psychopaat in de kooi gehaald, die een keer echt serieus over de schreef gaat (gewonden/doden) en dat zal 100% tien aan te rekenen zijn.
Ik vind dit echt zorgelijk hoor. Hij geeft eigenlijk aan dat hij vandaag of morgen doordraait, en dat gooit ie dan op een black-out. Een black-out met voorbedachte rade dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Lady-night het volgende:
Als ik dat toch bekijk.. dan lijkt het me persoonlijk veel verstandiger voor Brian en alle mensen in dat huis om gewoon lekker uit dat huis te stappen, lekkere bonus mee en chillen op de antillen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Lady-night het volgende:
De redactie noemt dat cult.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat gaat nooit gebeuren. Hij is hier nu al gesprek van de dag en daar houden ze van bij de redactie.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zorgelijk hoor. Hij geeft eigenlijk aan dat hij vandaag of morgen doordraait, en dat gooit ie dan op een black-out. Een black-out met voorbedachte rade dus.
Dus datte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had een black out toen ik je vermoorde maar ik had alvast alle spullen klaargelegd om je om te brengen.
Ahum, hij doet niet mee aan de agressiviteit en geeft aan dat hij het gescheld niet meer trekt en daarom hoort hij in een TBS-kliniek?quote:
Idd, eigenlijk zegt Brian dat hij dingen daat doen die niet door de beugel kunnen, en legt daarbij (zoals gewoonlijk) de schuld bij voobaat al neer bij de Febo...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had een black out toen ik je vermoorde maar ik had alvast alle spullen klaargelegd om je om te brengen.
idd hij blijft zolang er hier over gesproken word. Ik zeg doodzwijgen die gozer en allen maar af en toe laten vallen dat hij saai is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat gaat nooit gebeuren. Hij is hier nu al gesprek van de dag en daar houden ze van bij de redactie.
Dennis en Jaap hadden gisteren al een boete moeten krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zal denk ik rond een uurtje of 7 zijn. Ze bekijken de videobeelden altijd rustig.
Huub een boete
Dennis exit (vanwege 3 x in het gezicht slaan)
Zoiets word het. Dennis is voor de rest voornamelijk ERG triest
Ik ook. Kijk echt nauwelijks nog naar de filmpjes. Zit me dan alleen maar op te winden, niet goed voor me.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat merk ik ook steeds vaker bij mezelf: ik kijk een stukje en na een minuut heb ik er mijn buik alweer van vol.
Dat waren dronkemanstranenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Huub baalt er van dat hij vannacht heeft gehuild. Hij vindt dat zwak van zichzelf.
Lieke vindt dat juist een goed teken, het tonen van emoties.
Ik hoop dat ze daar een dwangbuis hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk zegt Brian dat hij dingen daat doen die niet door de beugel kunnen, en legt daarbij (zoals gewoonlijk) de schuld bij voobaat al neer bij de Febo...
Hij blijft immers een kind van god, als hij geen blackout heeft natuurijk...![]()
hdngmw??quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd hij blijft zolang er hier over gesproken word. Ik zeg doodzwijgen die gozer en allen maar af en toe laten vallen dat hij saai is.
maar dat is hij ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd hij blijft zolang er hier over gesproken word. Ik zeg doodzwijgen die gozer en allen maar af en toe laten vallen dat hij saai is.
Er staat achter 24 uur per dag een dokter met een valiumspuit klaar voor Brrr.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik hoo dat ze daar een dwangbuis hebben
Hij geeft idd aan dat hij gescheld en alles niet meer trekt, maar je vergeet dat hij er achteraan aangeeft wel eens eerder blackouts te hebben gehad, en dus eigenlijk zegt dat hij op het punt staat te fllippen en niet meer voor zichzelf verantwoordelijk gehouden kan worden...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ahum, hij doet niet mee aan de agressiviteit en geeft aan dat hij het gescheld niet meer trekt en daarom hoort hij in een TBS-kliniek?
Heel logisch allemaal.
Doe die oogkleppen eens af!
Thanks. Maar ik denk dat het nog wel ff doorgaat. John wil er de internationale markt mee op. Of het nog 4 jaar gaat duren betwijfel ik maar zeker dit jaar gaan ze nog wel volmaken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Overname RTL en dergelijke...
Het zou me niets verbazen als DGK opeens ophoud met bestaan...
Ik heb Natasia al eens horen zeggen dat ze in het huis weten dat RTL Talpa zou overnemen enzo, en dat het zo maar eens over zou kunnen zijn.
Ze worden dus op de hoogte gehouden in het huis, en het zou me niets verbazen dat de Huub actie van vanacht daar een gevolg van is...
dat wel maar hij triggerd huub en lieke, iets wat amanda brian en natasia niet doen, die reageren alleen maar.quote:
Dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:21 schreef Pavement het volgende:
Mensen als ik me niet vergis moet er nog een miljonair komen toch ?
John heeft volgens mij daar niet veel meer over te zeggen lijkt me...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik denk dat het nog wel ff doorgaat. John wil er de internationale markt mee op. Of het nog 4 jaar gaat duren betwijfel ik maar zeker dit jaar gaan ze nog wel volmaken.
Ik heb 2 weken niet zoveel kunnen kijken dus ik kijk de filmpjes helemaal uit. Ik heb het wel gemistquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk ook al niet meer..quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef Liess het volgende:
Zucht, na alle COSsen terug te hebben gelezen, sta ik alleen maar dubbel achter mn beslissing om (tijdelijk) te stoppen met kijken.
Té laag.
Och, als commissaris. . .quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
John heeft volgens mij daar niet veel meer over te zeggen lijkt me...
Wow!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef Meganog het volgende:
Natasia en Jaap ruzieen in de tuin.
Dag Tas!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Jezus, ze trapt hem zo in zijn ballen, dit kan echt niet.
Go Natas!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat iemand een cap heeft, Japio ging languit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dag Tas!!!![]()
![]()
Dit lijkt me dan toch in de categorie Nena-schopje vallen?
Dat kwam 'enigszins' gespeeld over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een cap heeft, Japio ging languit.
dus volgens jou heeft Huub geen boete verdient?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt vanavond wel. Ik hoop alleen voor Dennis (zou terecht zijn), maar Huub zal ook wel weer de klos zijn.
Tuurlijk wel... .volgens Natasja zat tie aan der tieten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Dat is echt belachelijk met zijn gewicht! Laat hem toch gewoon zijn vuile poten thuishouden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik heb alleen geduwd en dat mag.
Ze zullen haar nooit laten gaan. Misschien een boete, maar meer ook niet. Maar Jaap zat dus weer aan d'r tieten? Een ding weten we nu: stampen kan zequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Rotterdammert het volgende:
natasia moet eruit toch nu? Dat kan niet anders
Ik ben het met je eens dat hij absoluut vrouwonvriendelijk is, maar er zijn grezen , wat schoppen en slaan betreft, ook voor Natasja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... .volgens Natasja zat tie aan der tieten.
Die vuile aanrander(een trap tegen zijn ballen is precies wat tie verdient)
Die regel klopt voor geen meter, hij is gvd 170 kilo. Een duwtje van hem en je ligt plat. Maar die trap van Natas, dat moet gewoon een exit zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik heb alleen geduwd en dat mag.
Dat is de nieuwe ster Dennis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen streams maar zie op de caps steeds iemand van de productie in beeld met zijn handen in de zakken. Is dat nieuw?
Hha je naam alleen alquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen streams maar zie op de caps steeds iemand van de productie in beeld met zijn handen in de zakken. Is dat nieuw?
Schijnheilig wijf, van de week genoot ze er onwijs van dat Jaap aan liekes jurk liep te rukken, en nu vindt ze het niet kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef noekje het volgende:
Nu troost Lieke Natasia.
Ik dacht dat fysiek geweld is toegestaan, gaat alleen wat van je borg af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef petraa het volgende:
Dat wordt een exit voor wie geen idee, want zag de aanleiding niet.
Dat is Dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
nee zelfverdediging tegen een fucking reus wat aan haar tieten wilt zittten, jaap EXITquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Die regel klopt voor geen meter, hij is gvd 170 kilo. Een duwtje van hem en je ligt plat. Maar die trap van Natas, dat moet gewoon een exit zijn.
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
je vergeet t woordje GEENquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef Rotterdammert het volgende:
als dit geen exit word dan weet ik het ook niet meer
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat fysiek geweld is toegestaan, gaat alleen wat van je borg af.
Is dat het scrotum van Jaap???quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
De plek , na de trap van Natasja.
[afbeelding]
Ik vind het tijd worden dat die wifebeaters er uit worden geschopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Rotterdammert het volgende:
natasia moet eruit toch nu? Dat kan niet anders
ben ik ergens wel met je eens zeker in DGK-zetting.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij absoluut vrouwonvriendelijk is, maar er zijn grezen , wat schoppen en slaan betreft, ook voor Natasja.
Valt voor mij toch echt onder zelfverdediging. Dat vond ik gisteren met Huub ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij absoluut vrouwonvriendelijk is, maar er zijn grezen , wat schoppen en slaan betreft, ook voor Natasja.
Klopt min of meer. In de regels staat dat fysiek geweld "kan leiden" tot verwijdering uit de villa.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor gooien van dingen krijg je een boete, fysiek geweld is exit, althans, deze trap wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat ze hier schrijvenquote:
ze zegt nu zelf ook: misschien zit ik wel thuis vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef lorence1 het volgende:
zou idd een exit van nasty moeten zijn, check die plek; zo'n plek had brian niet na nena's trap
Dat zou ik je niet aandoen, het is zijn bovenbeen.quote:
Niet mee eens. Jaap heeft Lieke al de hele kamer door geslingerd. Het wordt tijd dat die mannen daar eens te horen krijgen dat ze van de vrouwen af moeten blijven. ja ook van Natasjaquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook! Wat een maf programma is het toch. Huub en Lieke die Natasia troosten. wtf??quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het tijd worden dat die wifebeaters er uit worden geschopt.
Goh Ik symphatiseer nu zelfs met Natasja.
De regels zijn sindsdien enorm veranderd, dus dat zegt niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Dit is duidelijk een Exit voor Natasja...
Nena en Natenel moesten er ook uit door een trap......
Als dit niet gebeurd, is het hele programma daadwerkelijk een doorgestoken kaart !!!!!
Misschien deed ze het dus expres, ze is het echt zat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt nu zelf ook dat ze maar zo vanavond thuis kan zitten.
Kan ze fijn een voorleescd-tje opzetten voor haar kindertjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt nu zelf ook dat ze maar zo vanavond thuis kan zitten.
kloptquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Als dit niet gebeurd, is het hele programma daadwerkelijk een doorgestoken kaart !!!!!
Wat dacht je van: van elkáár afblijven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet mee eens. Jaap heeft Lieke al de hele kamer door geslingerd. Het wordt tijd dat die mannen daar eens te horen krijgen dat ze van de vrouwen af moeten blijven. ja ook van Natasja
Ieder voordeel hep ze nadeel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ze fijn een voorleescd-tje opzetten voor haar kindertjes.
Maar wel heel erg aan de bovenkant van zijn dij, dus het leek wel de bedoeling hem in zijn kruis te raken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet aandoen, het is zijn bovenbeen.
nee, ik heb geen antihuub en lieke caps....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand wat leuke caps voor mij voor Brians weblog? Anti Lieke/Huub spul.
Als hij ze daarna op z'n eigen log gaat zetten (heeft Huub ook gedaan met caps van de Jaaplog) heb ik een leuke verrassing voor hem.
Amanda kreeg toch ook een boete nadat ze Huub zijn schouder met een hak heeft doorboord?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor gooien van dingen krijg je een boete, fysiek geweld is exit, althans, deze trap wel.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het, zelfs zonder dat ik de aanleiding weet, stoer van Natas dat ze zo tekeer gaat tegen een joch van 180 kg. Ze durft wel!
Dat is een heel mooi streven maar zolang duwen en trekken mag, kun je ook wat terugverwachten. Natasia kan hem niet eens van zich afduwen mocht ze dat willen. Daar staat gewoon iets van 180kg he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dacht je van: van elkáár afblijven.
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen is hier helemaal niet nodig.
Als dit op straat gebeurd zou zijn, zou ik het met je eens zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het, zelfs zonder dat ik de aanleiding weet, stoer van Natas dat ze zo tekeer gaat tegen een joch van 180 kg. Ze durft wel!
Laat ook maar, de regels veranderen met de dag. Zo gaan er echt nog dooien vallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda kreeg toch ook een boete nadat ze Huub zijn schouder met een hak heeft doorboord?
Zijn kruis is nogal lastig te vindenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel heel erg aan de bovenkant van zijn dij, dus het leek wel de bedoeling hem in zijn kruis te raken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
en waar was Natasja toen lieke door de huiskamer werd geslingerd? Die keek toe en vond het prachtig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:39 schreef Meganog het volgende:
Volgens Natasia is ze door de tuin geslingerd...
Idd, zo simpel is het.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef Prosac het volgende:
Als dit geen exit is, dan is dat een vrijbrief voor de andere miljonairs. Als Dennis Huub duwt, mag huub schoppen. Als Jaap aan Lieke trekt, mag die slaan.
simpel
Neuh. Ik heb de aanleiding niet gezien, maar dat maakt niet uit: het is gewoon leuk als ze eens een koekje van eigen deeg krijgt. Dat gebler altijd bij het minste geringste...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik de enige die totaal geen meelij met Natasia heeft?
nee hoor, Natasja zou hebben gebulderd van het lachen als het Lieke was geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
Dat is m.i. geen reden om dan een verschil aan te brengen tussen mannen en vrouwen. Ik denk dat Natasia sterker is dan Dennis. En misschien ook wel sterker dan Huub. En Lieke is zéker sterker dan die twee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi streven maar zolang duwen en trekken mag, kun je ook wat terugverwachten. Natasia kan hem niet eens van zich afduwen mocht ze dat willen. Daar staat gewoon iets van 180kg he.
Neequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
En als je t hebt gevonden nog best moeilijk te raken schat ik zo in.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zijn kruis is nogal lastig te vinden![]()
Ontladingquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Het wezen huilt.
Er valt niks te raken denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als je t hebt gevonden nog best moeilijk te raken schat ik zo in.
Joh Vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dacht je van: van elkáár afblijven.
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen is hier helemaal niet nodig.
Ik begrijp uit het gesmoes dat dit over de breuk met Wilgo gaat.quote:
Das snel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
Hier een vlimpje ( Tnx aan VOL )
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27575&sess=664
Dank. Het is nog erger dan ik dacht. Twee harde trappen, waarvan de tweede het hardst aankwam denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
So whatquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp uit het gesmoes dat dit over de breuk met Wilgo gaat.
Als dít geen exit meer is dan staan álle poorten open naar nog veel grover fysiek geweld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
De regels zijn al zo lang anders. Je hebt de regels van toen nena er nog in zat en die van toen zij er uit moest. Daarna mocht opeens heel veel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK_redactie, als Nena exit was voor een trapje, is dit ZEKER een exit voor Natasia !!!!
Wat kun je toch in korte tijd een hekel aan iemand krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Meganog het volgende:
Dennis staat weer te doen waar hij inmiddels expert in is.
Ergens naar kijken.
Die zitten niet thuis..die zitten in Suriname.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef Meganog het volgende:
N: "Wie weet zit ik vanavond wel bij Jen en Yairo op de bank".
Ik ben het volledig met je eens...grote bek maar ondertussen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
So whatZe is bikkelhard tegenover de meeste anderen, die moeten overal maar tegen kunnen. Wat doet ze zelf? Bleren bij de nagelstyliste
![]()
Ze trapt hem 2 xquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
Inderdaad hij kijkt met zijn handen in zen broek , walgelijk mannetje is dat, echt een pleuris hekel aan die kerel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat kun je toch in korte tijd een hekel aan iemand krijgen.
Toen waren de regels anders , nu mag het gewoon alleen heb je kans op een boete , en kans op verwijdering maar dat gebeurd toch niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Heb je het filmpje al gezien? Die val van Jaap was echt geen toneelspel. Wat hij daarna deed misschien wel, maar het was de trap die er voor zorgde dat hij viel. De eerste trap leek iets op die van Nena, maar de tweede is echt 1000% een exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef itsme het volgende:
[..]
De regels zijn al zo lang anders. Je hebt de regels van toen nena er nog in zat en die van toen zij er uit moest. Daarna mocht opeens heel veel.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Mokum020 het volgende:
"Niemand krijgt me kapot...niemand..hoor je....ik lust je rauw....ik lust je rauw....."!
Tuurlijk Tas...we zien het, je bent zoooooo sterk!![]()
Helemaal juist!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dít geen exit meer is dan staan álle poorten open naar nog veel grover fysiek geweld.
Deze trappen waren stuk voor stuk harder dan die waar Nena voor naar huis is gestuurd.
De redaktie moet nu kleur bekennen. Natasia er in laten, betekent dat ze toegeven dat er mensen per se ingehouden moeten worden.
Daarom vraag ik me dus af, of ze het expres heeft gedaan. Volgens mij wil ze er gewoon uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dít geen exit meer is dan staan álle poorten open naar nog veel grover fysiek geweld.
Deze trappen waren stuk voor stuk harder dan die waar Nena voor naar huis is gestuurd.
De redaktie moet nu kleur bekennen. Natasia er in laten, betekent dat ze toegeven dat er mensen per se ingehouden moeten worden.
Die tweede trap kan echt nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Toen waren de regels anders , nu mag het gewoon alleen heb je kans op een boete , en kans op verwijdering maar dat gebeurd toch niet.
Iemand kapot trappen is geen zelfverdediging.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Pavement het volgende:
Ik kijk dit filmpje dit was pure zelfverdeging
Nee, want Jaap zou hiervoor eveneens gestraft moeten worden, en een boete moeten krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef maril het volgende:
Ik hoop niet dat natas om deze reden de villa moet verlaten. geeft Jaap een vrijbrief om vrouwonvriendelijk te blijven doen , wat een misselijke kerel is dat geworden, ik vomnd hem eerst harstikke leuk.
Tot nu mocht ik jou ook...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef tipsch het volgende:
Natasia's exit in scenes gezet - jammer - ik begon haar echt te mogen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Pavement het volgende:
Hoeft ook niet meer. Ze kunnen onder veel uit komen, maar Natasia nu enkel een boete geven zou echt té lachwekkend zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef noekje het volgende:
Jaap bedenkt zich nu ook wel 2x voordat hij Natas weer aan gaat pakken.
Ga toch buiten spelen man!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ze DUWDE haar voet naar voren.
Dat valt onder DUWEN EN TREKKEN, dus dat is niet verboden.
En waarom moet ze exit?
Tegenwoordig staat er hooguit een boete op fysiek geweld.
No way. Ze kon makkelijk weglopen, maar bleef zelf de confrontatie aangaan. Die eerste trap zou je nog een opwelling kunnen noemen, die tweede was echt bedoeld om te raken, hard te raken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Pavement het volgende:
En die nobody erbij met zn handen in zn zakken........... je zou eens tegen een man zeggen dat ie van een vrouw moet afblijven......... neuh.......quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
Die gaat er niet uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meer. Ze kunnen onder veel uit komen, maar Natasia nu enkel een boete geven zou echt té lachwekkend zijn.
Niet op echt trappen en slaan zoals Nena, .NL en nu dus Natasia...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
En waarom moet ze exit?
Dat zou raar zijn, want dat doet Jaap al langer. Het is vreemd als hij er dan nu opeens een straf voor krijgt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want Jaap zou hiervoor eveneens gestraft moeten worden, en een boete moeten krijgen.
Nee, iets doen is lachwekkend...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meer. Ze kunnen onder veel uit komen, maar Natasia nu enkel een boete geven zou echt té lachwekkend zijn.
quote:
Zo ziet het er idd uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat ze hem in zijn ballen schopte en dat hij echt focking pijn in zijn ballen heeft.
Hahahahahaha!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
En waarom moet ze exit?
Dat laatste zeg je goed, dat van Natasia was echter geen toneelquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef Prosac het volgende:
Jaap moet niet zeiken met zijn beveiliging de hele tijd. Hij lokt het zelf ontzettend uit door totaal zinloos steeds aan Natasia te zitten.
lekker stukje toneel van Jaap.![]()
Zit z'n ballen op z'n bovenbeen dan, want daar zit de 'toekomstige' blauwe plek'quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat ze hem in zijn ballen schopte en dat hij echt focking pijn in zijn ballen heeft.
De plek die hij net aanwees zit enorm hoog, dus het was volgens mij de bedoeling hem in zijn kruis te raken. Ik neem aan dat de andere trap dan wel doel heeft geraakt.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Pavement het volgende:
Jaap had z'n poten thuis moeten houden, met z'n lompe geduw. Hij verdient een dikke boete, dit kan hem een ton prijzengeld gaan kosten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef FSR het volgende:
Ik heb het nu 2x bekeken... de trap was niet nodig... Jaap was absoluut geen bedreiging, hij speelde het spel....
De trappen waren wel gemikt en hard, Duidelijk een Exit.. !!!!!!
Hoeveel keer kun je fucking in 5 minuen zeggen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef farceman het volgende:
Wanneer is dit gebeurt?!
En waarom is Natasia er nog niet uit?
Dit is gewoon echt heel duidleijk een echte trap net zoals bij nena
Ik neem aan dat hij zijn handen in zijn zakken had?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Dennis legt uit waarom hij er niet tussen kwam. 'Dan eh, ja eh, en ook, als ik er tussen kom, lijkt het of ik haar beschermengeltje ben.'
Heh. Twee trappen, de tweede misschien raak?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zit z'n ballen op z'n bovenbeen dan, want daar zit de 'toekomstige' blauwe plek'
En niet om het een of ander, maar er zit een goede afak over het gereedschap van Jaap.
No pun intended!
De laatste trap was wel vol op zijn kruis... !!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zit z'n ballen op z'n bovenbeen dan, want daar zit de 'toekomstige' blauwe plek'
En niet om het een of ander, maar er zit een goede afak over het gereedschap van Jaap.
No pun intended!
is ook erg gewoon, om grinnikend met je handen in je zakken bij een ruzie gaan staan kijken, terwijl je weet dat het niet meer dan normaal zou zijn om er even tussen te springen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Dennis legt uit waarom hij er niet tussen kwam. 'Dan eh, ja eh, en ook, als ik er tussen kom, lijkt het of ik haar beschermengeltje ben.'
het is heel goed, maar ze moet er wel uit!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef tipsch het volgende:
[..]Natasia pakt de vrouwlelijke lafbek Jaap aan (alsof het op verzoek is van de streamer) en nog is het niet goed
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
En waarom moet ze exit?
En dus is het niet erg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien heeft Jaap er niet veel last meer van.
De poessie!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij zijn handen in zijn zakken had?![]()
Ja, ik vond hem ook wel gevat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zit gewoon te janken op mijn werk! HAHAH
Tweede trap:quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh. Twee trappen, de tweede misschien raak?
Welke 10K ??quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Natasia eindelijk eruit.... en zonder 10.000 borg
Dat heb ik dus ook. Jaap is zo vrouwonvriendelijk, hij verdiende die trappen echt, maar als ze dit niet bestraffen is het hek van de dam.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
het is eigenlijk heel tweestrijdig.
Ik vind Jaap echt walgelijk tegen vrouwen dus het wordt tijd dat meneer daar eens mee op moet houden.
Aan de andere kant genoot Natasja toen Jaap de anderen pakte.
Vroeger op de scouting uhhhhhhhhhh la maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dus is het niet erg?
Als je even een dot stroom op iemand ballen zet, heeft ie daar na een half uur ook geen last meer van.
Ze kan nog behoorlijk trappen voor iemand met gruwelijke pijnen door bekkeninstabiliteit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
Er was geen aanleiding om Jaap in zijn ballen te trappen, hij gaf wat duwtjes tegen haar schouder, en dat schreeuwwijf liep hem ook te duwen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
het is eigenlijk heel tweestrijdig.
Ik vind Jaap echt walgelijk tegen vrouwen dus het wordt tijd dat meneer daar eens mee op moet houden.
Aan de andere kant genoot Natasja toen Jaap de anderen pakte.
Dat was mijn reactie ook toen ik de beelden nog niet had gezien. Die tweede trap is echt veel te hard. Jaap viel meteen op de grond en dat was geen toneelspel. Ze kunnen hier echt niet onderuit.quote:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27575&sess=664quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef linda25 het volgende:
Heeft iemand een filmpje van het incident net?
Er zit ook een stevige rode plek op zijn bovenbeen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tweede trap
[afbeelding]
Duidelijk op z'n bovenbeen, hij grijpt zelfs naar z'n bovenbeen...
Z'n broekspijp gaat zelfs omhoog!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan nog behoorlijk trappen voor iemand met gruwelijke pijnen door bekkeninstabiliteit.![]()
Ja, lijkt er wel op. Evengoed fijn zo'n wijf dat meteen voor je ballen probeert te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tweede trap
[afbeelding]
Dankje!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
toe toe, Natasia dus ook - Jaap heeft haar ook genoeg lastig gevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er was geen aanleiding om Jaap in zijn ballen te trappen, hij gaf wat duwtjes tegen haar schouder, en dat schreeuwwijf liep hem ook te duwen.
Lieke had hem van de week in zijn kruis mogen schoppen, en die grietjes van vannacht ook.
Haar schoen glijdt van zijn bovenbeen naar zijn ballen toe. Op zijn bovenbeen zal dus zeker een soort schuurplek zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tweede trap:
[afbeelding]
Jaap z'n ballen:
[afbeelding]
In de nieuwe regels staat dat het "kan leiden" tot een exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vroeger op de scouting uhhhhhhhhhh la maar.
Maar volgens mij staat er op fysiek geweld tegenwoordig een boete, en geen exit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar schoen glijdt van zijn bovenbeen naar zijn ballen toe. Op zijn bovenbeen zal dus zeker een soort schuurplek zitten.
Ik vind het wel goed. Ik heb zo'n hekel aan Jaap na zondag. Gisteren bewees die ook nog eens dunnetjes hoe zo'n lul het is dus hij had van mij z'n ballen mogen uitspugen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef tipsch het volgende:
[..]Natasia pakt de vrouwlelijke lafbek Jaap aan (alsof het op verzoek is van de streamer) en nog is het niet goed
![]()
maar het zou wel eens tijd worden. Dan maar vreemd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, want dat doet Jaap al langer. Het is vreemd als hij er dan nu opeens een straf voor krijgt.
kijk die dennis in het filmpjequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Logisch, een waardige vrijwillige exit levert geen nieuwe bewoner op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wil haar er niet eens uithebben. Hij gunt haar een waardig afscheid.
Jaap is behoorlijk de weg kwijt de laatste tijd. Hij had ook gedacht dat Lieke wel begreep dat het jurkscheuren gewoon spel was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed. Ik heb zo'n hekel aan Jaap na zondag. Gisteren bewees die ook nog eens dunnetjes hoe zo'n lul het is dus hij had van mij z'n ballen mogen uitspugen.
Het was wel een mooi toneelstukjequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |