Hier het laatste stukje van Huubs log..voor degene die te lui zijn of niet op zijn site kunnen.
Groupies en Lieke
Gisteren was daar dan de langverwachtte GROUPIEDAG!
Jaap had er vooral veel zin in, zeker gezien de orgie die zou plaatsvinden rond middernacht zoals je hier aankondigde. Dennis mocht op het laatste moment ook meedoen aan de Groupiedag. Jaap dacht dat hij het heel goed had afgedeald met die Rotterdamstemming, en inderdaad...de advertentie stond mooi op je weblog. Denk nu dat jullie wel begrijpen waarom Dennis ineens ook een groupiedag mocht...gna gna. Maar goed Dennis heeft zich aan zijn woord gehouden en Jaap meegenomen naar Rotterdam eens ff kijken of hij ook woord gaat houden en de helft van de gewonnen poker prijs (zijn aandeel daarin) met Lieke gaat delen. Zoals vooraf afgesproken....Maar goed terug naar de groupiedag
Dit was toch echt wel een beetje het de voorstelling die Jaap ervan had, en Dennis zag dit wel zitten. De heren rekenden er echter op dat ondergetekende ook zijn groupies zou laten komen.
Dat ging toch wel ff anders. Ik had Lieke de hele dag jaloers laten maken en gemaakt (Natasia je bent de beste! Zij wist van alles en speelde het spel super mee) , maar ipv dat ik old school met vrouwen in de jacuzzi ging zitten heb ik Lieke verrast. En terecht: zij verdiend het om ook zo een keer behandeld te worden. Heb het hele kantoor voor haar in een hele romantische setting veranderd. Een fantastische kok laten komen (bedankt Jan Willem) en Dimitri heeft ons super bediend. Mooie oorbellen aan mijn meisje gegeven. Wilde liever een romantisch avondje met mijn vriendin waar ik heel trots op ben en veel van hou ipv met groupies Dennis en Jaap in een te koude jacuzzi te zitten.
Maar goed terug dus naar die fantastische groupie dag. Dennis was de hele dag al een beetje zenuwachtig zijn groupies aan het regelen en vertelde ergens heel stoer dat hij ruim 200 aanmeldingen had gehad. Ik snap Dennis dat je je nu al net zo populair bent bij de meisjes als Jody Bernal! Dennis als je haar maar goed zit! Ongetwijfeld heb jij de leukste uitgenodigd die je kon vinden!
Laten we even wat foto's van de groupies bekijken gaan jullie mee?
Want de groupie dag lieve lezers van mijn weblog was 1 groot succes, echt zo een spetterend en spannend feest is er nog nooit geweest in de villa! Check de partypics!
-foto-
Ja Dennis, heb jij even mooie groupies! Het feestgedruis spettert eraf! Iemand nog een blokje kaas?
-foto-
Het meisje hier aan de rechterkant was nog wel redelijk mooi. De meeste waren echt van het kaliber helemaal links. Ook hier weer zie je: Een dolle bende!
-foto-
Wederom zo een fantastisch feestbeest, aanwezig hier in de gouden kooi gisteravond...hoop dat jullie nix hebben gemist!
Dus tja Dennis was beetje chagarijnig na zo een fantastische groupie avond. Dat liet hij de res van de avond ook blijken. Maar goed snap ik wel. Je ziet al die maanden Huub hier rondlopen en denkt bij je eigen achterbaxe zelf± Ik ben zoveel beter, zoveel knapper, wacht maar tot ik erin kom. Kom je erin, heb je een groupie avond, nodig je de beste van 200 aanmeldingen uit, Krijg je zo een avond... beetje jammer......Heb weinig ervan mee gekregen maar hoorde meteen al in het begin dat Jaap vroeg aan een van jou groupies...Heb ik jou niet gebeld, ja ik was een groupie van jou Jaap maar ze vroegen of ik voor hem wilde komen......hahahahah wat voor een fokking´loser ben je dan Bax!Gelukkig Jaap is nog true to his style gebleven. Wat jouw stilo is beste Jopie, dat weet nog niemand.
Maar Jaap en Dennis, het is ook niet erg. Je kan wel een feest houden in de mansion ,maar het is pas een playboy feest als Huub Hefner er ook bij is. Je weet toch,
ik was gisteren daarentegen precies daar waar ik wilde zijn
Bij mijn allerliefste meisje, sorry jongens ook Huub Hefner kan verliefd worden.....maar hoop dat 1 ding duidelijk is na gisteren. Lieke zwakt mij niet af... zij maakt mij sterker
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!