Pinky Winky Midget is niet waard nog een woord aan vuil te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Inukshuk het volgende:
Brian krijgt amper zijn been omhoog, en Dennis staat er weer bij met handen in zijn broekzak en voelt zich/zijn kloten...
Je gaat toch geen groupie worden hè?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is goed getraind, maar ik zie haar eerst en vooral als een ontzettend lieve, hartelijke mooie vrouw die integer is en het spel speelt zoals het hoort. Met intelligentie en inzet.![]()
Daar heeft hij met meerdere lichaamsdelen last van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Inukshuk het volgende:
Brian krijgt amper zijn been omhoog,
Gelukkig mag ie binnenkort starten met een cursus Portugees. Dat gaat me toch een partij spannende streams opleveren!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Dennis is blij dat hij een bezigheid heeft gevonden, kijken naar WB en Hondekop.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft hij met meerdere lichaamsdelen last van.
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig mag ie binnenkort starten met een cursus Portugees. Dat gaat me toch een partij spannende streams opleveren!
Lieke is de enige in DGK tot dusverre die ik een keer zou willen spreken, lijkt me gezellig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen groupie worden hè?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft hij met meerdere lichaamsdelen last van.
Hanff lite is vaag en zonder geluid, maar werkt altijd prima, ook nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
Bij mij staan al mijn streams stil (welke ik ook probeer hidiho, vol, nowlife)
Naar welke kijken jullie?
Ik had vanmorgen ook problemen, maar deze werkt wel:quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
Bij mij staan al mijn streams stil (welke ik ook probeer hidiho, vol, nowlife)
Naar welke kijken jullie?
Mede te danken aan de sig van BeeQueen, die daarmee een gezellig etentje met Huub heeft verdiend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
De actie van VOL heeft gewerkt. Huub had mer bezoekers dan Jaap.
Vreemd, die doet bij mij niks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook problemen, maar deze werkt wel:
http://webtv.florisd.nl
Dat lijkt me een strak plan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Mede te danken aan de sig van BeeQueen, die daarmee een gezellig etentje met Huub heeft verdiend.![]()
Nou, overduidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Jaap kiest weer de kant van Dennis en zegt dat Huub flipte... terwijl het toch overduidelijk Dennis was die doordraaide.
Dat is ook de reden waarom hij in het huis zit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Dennis: Huub wordt zo agressief van drank.
Mijn hemel, nog een die totaal wars is van elke vorm van zelfreflectie. Hij past precies bij BAN.
Huh??? Ik zou het filmpje nog maar eens kijken als ik jou was. Toen Huub eindelijk wat terug deed, was Dennis al een flinke tijd fysiek geweld aan het gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nou, overduidelijk.
Huub was weer degene die begon met agressie en die vervvolgens zat te schreeuwen en te janken in de tuin.
Dusss...
Behalve dat het,"hij begon" zo'n kleuterniveau is, was het Dennis die Lieke een duw gaf. Dus ga maar gauw tegen je moeder vertellen dat Dennis begon.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nou, overduidelijk.
Huub was weer degene die begon met agressie en die vervvolgens zat te schreeuwen en te janken in de tuin.
Dusss...
Ik vroeg me al af wie dat was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zou Herma bijna niet herkennen met dat losse haar.
Ik vroeg me al af of het Herma wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zou Herma bijna niet herkennen met dat losse haar.
waarmee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahaha, Dennis naait Jaap gewoon, die lui zijn allemaal/allebei gek!
Ik hoop ook dat het rustiger word als het bij rtl te zien is. Het geweld, het gescheld heb ik nu wel gehad. Een eindronde waarin het publiek mag stemmen en Huub als terechte winnaar en tv-maker het huis wint en een feest geeft voor zijn FOK bitches en het een geile orgie wordt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
Ik verwacht dat al binnenkort een kentering in het programma waar te nemen zal zijn.
Sjon heeft vanwege zijn exportbelangen bij de overall deal bedongen dat RTL het nog even aankijkt met DGK. Voor RTL is het huidige aso/agressie gehalte 100% onaanvaardbaar.
Cc schrijf eens een briefje met een voorstel naar Fons van Westerloo.
dennis is een mooiboy wat zichzelf live moet ophangen op de streams liefst aan jaap zn nekquote:
Er is maar 1 mogelijke terechte winnaar: LIEKEquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het rustiger word als het bij rtl te zien is. Het geweld, het gescheld heb ik nu wel gehad. Een eindronde waarin het publiek mag stemmen en Huub als terechte winnaar en tv-maker het huis wint en een feest geeft voor zijn FOK bitches en het een geile orgie wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |