Behalve dat het,"hij begon" zo'n kleuterniveau is, was het Dennis die Lieke een duw gaf. Dus ga maar gauw tegen je moeder vertellen dat Dennis begon.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nou, overduidelijk.
Huub was weer degene die begon met agressie en die vervvolgens zat te schreeuwen en te janken in de tuin.
Dusss...
Ik vroeg me al af wie dat was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zou Herma bijna niet herkennen met dat losse haar.
Ik vroeg me al af of het Herma wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zou Herma bijna niet herkennen met dat losse haar.
waarmee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahaha, Dennis naait Jaap gewoon, die lui zijn allemaal/allebei gek!
Ik hoop ook dat het rustiger word als het bij rtl te zien is. Het geweld, het gescheld heb ik nu wel gehad. Een eindronde waarin het publiek mag stemmen en Huub als terechte winnaar en tv-maker het huis wint en een feest geeft voor zijn FOK bitches en het een geile orgie wordt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
Ik verwacht dat al binnenkort een kentering in het programma waar te nemen zal zijn.
Sjon heeft vanwege zijn exportbelangen bij de overall deal bedongen dat RTL het nog even aankijkt met DGK. Voor RTL is het huidige aso/agressie gehalte 100% onaanvaardbaar.
Cc schrijf eens een briefje met een voorstel naar Fons van Westerloo.
dennis is een mooiboy wat zichzelf live moet ophangen op de streams liefst aan jaap zn nekquote:
Er is maar 1 mogelijke terechte winnaar: LIEKEquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het rustiger word als het bij rtl te zien is. Het geweld, het gescheld heb ik nu wel gehad. Een eindronde waarin het publiek mag stemmen en Huub als terechte winnaar en tv-maker het huis wint en een feest geeft voor zijn FOK bitches en het een geile orgie wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |