Lieke heeft ook een aantal keren gewoon een brief aan Palma of Herma meegegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is het normaler als dat via achter wordt gedaan en niet onderhands via een huishoudster.
Gewoon via de post zoals iedereen dat doet en niet op deze geheimzinnige wijze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
In ieder geval lijkt me niet dat er iets geheimzinnigs kan zijn aan een brief aan Herma meegeven. Iedereen kan brieven naar buiten sturen.
* Hotel California neuriet*quote:
Maar zoals gezegd: wat is er niet correct aan dan? Ze stuurt iemand een brief. Dat kan iedere bewoner doen, dus ik zie het probleem niet zo.quote:
http://goudenkooi.headlin(...)het-weer-uit-deel-1/quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef jassy het volgende:
huh? heeft huub gister het hele huis kort en klein geslagen met Dennis?? Zijn daar al youtube filmpjes van?
gisteren had ik een deja vu..ik kondigde een kwartier voor Jaap de fout inging bij de meisjes (het betasten) aan dat er iets ging gebeuren..en nu heb ik er weer eentje..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel lief van Herma dat ze Natasja zo goed helpt![]()
Lieverd, dat maakt het juist extra spannend ( en zoooooooooooooooooooo voorspelbaar)quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gewoon via de post zoals iedereen dat doet en niet op deze geheimzinnige wijze.
Dit is niet de weg om dit geheimzinnig via de huishoudster te doen,quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar zoals gezegd: wat is er niet correct aan dan? Ze stuurt iemand een brief. Dat kan iedere bewoner doen, dus ik zie het probleem niet zo.
De vraag is waarom het geheimzinnig zou zijn als iedereen brieven kan en mag versturen? En Lieke heeft ook wel vaker brieven aan Herma en/of Palma meegegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gewoon via de post zoals iedereen dat doet en niet op deze geheimzinnige wijze.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef yvonne het volgende:
* Hotel California neuriet*
Je begrijpt mijn punt niet, maar laat verder maar zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit is niet de weg om dit geheimzinnig via de huishoudster te doen,
daar zijn de postvakken voor.
Misschien een idee om je op te geven als mediumquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
gisteren had ik een deja vu..ik kondigde een kwartier voor Jaap de fout inging bij de meisjes (het betasten) aan dat er iets ging gebeuren..en nu heb ik er weer eentje..
Tring Tring...
Natasia: Yo mapima met Natasia in Suriname!
Herma: Hey Natas! Ik ben net geland je spreek met Herma! Mijn lieve vriendin ik kom je opzoeken waar woon je?
Natasia: *opgezette stem* Natasia is overleden
*klik*
Dan wordt de post door achter gelezen en dat wil Tas niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is het normaler als dat via achter wordt gedaan en niet onderhands via een huishoudster.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef FdW het volgende:
Dan wordt de post door achter gelezen en dat wil Tas niet.
Ik: Hoi en wie ben jij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om je op te geven als medium![]()
Kijk, jij maakt het duidelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef FdW het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik: Hoi en wie ben jij?
Dennis: Dennis! De nieuwe !
Ik: oH..ik zie een donkere ruimte..ik zie een darkroom in een gaybar!
Dennis:![]()
Dat zou kunnen, maar dan had ze het wel iets onopvallender gedaan lijkt me. Nu was het duidelijk te zien op de streams. Komt nog bij dat ze volgens mij geen enkel recht hebben om uitgaande post ook te lezen. Heeft geen enkele zin, want ze mogen alles schrijven wat ze willen. Alleen met inkomende post is dat niet zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Briljant gevecht.. ze maken zich drukker om de zender.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)het-weer-uit-deel-1/
Daar moeten zeker wel boetes uit voortkomen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)het-weer-uit-deel-1/
Zit er wel in.... en hopelijk vertrekt Huub en houdt de eer aan zichzelf als ze hem weer een boete aansmeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:25 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Daar moeten zeker wel boetes uit voortkomen...
Je hebt zeker niet gekeken? Anders schreef je het niet zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef FdW het volgende:
Heeft mijn kleine tengere Lieke het geweld van vannacht goed doorstaan?
Tis wel een opgave om bodyguard voor die marmot te zijn, tsjongejonge.![]()
Lieke is alleen maar 2x bij de keel gegrepen door Dennis, maar heeft zich er verder kranig doorheen "geslagen"quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef FdW het volgende:
Jammer dat je Lieke vanochtend hebt gemist. Ze heeft WB verbaal helemaal ingemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef FdW het volgende:
Klopt, het programma is teveel gedegenereerd, maar ik kijk af en toe nog op Hanff lite.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken? Anders schreef je het niet zo.
Je hebt dus het etentje gemist tussen Huub en Lieke.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Klopt, het programma is teveel gedegenereerd, maar ik kijk af en toe nog op Hanff.
Dennis lijkt niet helemaal in orde te zijn. Hoe hij vannacht doordraaide omdat Huub op zijn teen ging staan was toch echt niet helemaal gezond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef Gigageil het volgende:
Wat loopt Dennis steeds raar met zijn bek te trekken......Zenuwtrekje hoor.....of denkt ie dat dat cool is..?
Dat etentje had eindelijk weer eens een miljonairsgehalte, waar het de laatste maanden behoorlijk aan schorte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt dus het etentje gemist tussen Huub en Lieke.
Ja, maar wel iets in de cossen gelezen, en dat het gezellig was. Doet me deugd!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt dus het etentje gemist tussen Huub en Lieke.
Ze trok Dennis zonder moeite een keer of 3 bij Huub vandaan. Ik denk dat Dennis tegen Lieke het onderspit zal delvenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lieke is alleen maar 2x bij de keel gegrepen door Dennis, maar heeft zich er verder kranig doorheen "geslagen"
Hij had denk ik de drang om zich te eens te bewijzen......quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis lijkt niet helemaal in orde te zijn. Hoe hij vannacht doordraaide omdat Huub op zijn teen ging staan was toch echt niet helemaal gezond.
Zou kunnen ja. Misschien is hij jaloers op Huub. Het groupie feestje was een aanfluiting, terwijl Huub er nooit problemen mee heeft. Misschien kan Dennis daar niet tegen en wilde zich toen op een andere manier bewijzen idd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij had denk ik de drang om zich te eens te bewijzen......![]()
Lieke is goed getraind, maar ik zie haar eerst en vooral als een ontzettend lieve, hartelijke mooie vrouw die integer is en het spel speelt zoals het hoort. Met intelligentie en inzet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze trok Dennis zonder moeite een keer of 3 bij Huub vandaan. Ik denk dat Dennis tegen Lieke het onderspit zal delven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |