Als ze nou een lekker slank buikie er onder hangt...nu is het allemaal gewoon in proporsie dik vet dik vet dik dik dik vet vet dik vet dik vet goor vies dik vet vet vet dikkkk dik dik dik vet vet zeg maar...met andere woorden...een Big Mamma en hard op weg zoals haar dikke zussen te worden..tis toch een raar gezich een dik mokkel met geen tieten..nu is nata een vies dik mokkel met tietn..yayquote:
Andy om 14.00quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft haar favoriete wiite, veel te strakke broek weer aan, en een shirtje waar de lelijke, glimmende bollen, vanzelf uit rollen.
Ja, voor ons is het leuker als hij blijft... maar ik had het over Huub zelf. Volgens mij kan hij dan beter het programma verlaten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee. Hij moet blijven..je wilt toch niet dat Brian dat huis wint?
De enige die dat huis mag winnen van mij zijn Huub, Lieke en misschien Jaap al ben ik zo teleurgesteld in Jaap na gisteren...die is zo diep gezonken. "Effe uit mijn shot" tegen Dimitri en dan zo'n grietje betasten..walgelijk.
Gewoon een normale boer die niet in een limo aankomt maar lekker met z'n trekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:01 schreef braaksel het volgende:
[..]
'n Tokkie uit de Achterhoek, zoiets.
mee eens..en dan lieke mee nemen en die snol van een hedda lekker laten zitten want Lieke is echt gek op hem...geloof geen moer van der grote mond..maar hubio bespeelt Alle vrouwen in de kooi...dus wellicht is die beter af zonder lieke...uiteindelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, voor ons is het leuker als hij blijft... maar ik had het over Huub zelf. Volgens mij kan hij dan beter het programma verlaten.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. En dan zou het helemaal tof zijn als RTL vervolgens besluit de stekker er nóg eerder uit te trekken.
Ik krijg toch al het idee dat Huub baalt, hij is regelmatig woest op de FEBO, en terecht. De bescherming van BAN en inmiddels ook van Dennis, loopt de spuigaten uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, voor ons is het leuker als hij blijft... maar ik had het over Huub zelf. Volgens mij kan hij dan beter het programma verlaten.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:03 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Gewoon een normale boer die niet in een limo aankomt maar lekker met z'n trekker![]()
Nee dank je, ik verwacht Andy om 14.00 uur, dus geen tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
Hee B queen, nu je hier toch bent wil ik je even wat vragen:
Daar je zo ongeveer de hele dag streams kijkt is het misschien een idee om een keer een update of streamverslag te schrijven ?
Alvast bedankt voor de moeite![]()
Hou hem nog even op mute.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Geluid van de streams maar weer uitgezet. Wie zit er nou op Amanda/Dennis te wachten?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dank je, ik verwacht Andy om 14.00 uur, dus geen tijd.
Naar de fakelogs. Natasia vindt die van haar heel mooi.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
Waar kijken H en B naar, logs?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dank je, ik verwacht Andy om 14.00 uur, dus geen tijd.
Echt waar? En maar ontkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
En opnieuw pakt Natasia onder haar kleding een brief
en legt dit tussen de spulllen van Herma,
die de brief oppakt en meeneemt.
Oh was dat een brief.. Ik dacht al wat plukt ze nou weer onder die trui vandaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
geen idee...iets wat volgens mij niet geheel mag..maar ok..de waarheid is hard laat ze fok maar lezen zou ik zeggen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht de blog van jaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
Zo gaat dat toch als ze een brief naar buiten willen sturen? Lijkt me heel normaal in ieder geval.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Wel lief van Herma dat ze Natasja zo goed helptquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Brieven leg je in een kluisje, dat doet iedereen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch als ze een brief naar buiten willen sturen? Lijkt me heel normaal in ieder geval.
En wij dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. En dan zou het helemaal tof zijn als RTL vervolgens besluit de stekker er nóg eerder uit te trekken.
jah nog effe snel voor ik pleitos ben....das een kutgeluid idd..even als ,de bewoners fluiten...Bannen die zooi..latorsssquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, fohn alarm
Volgens mij is het normaler als dat via achter wordt gedaan en niet onderhands via een huishoudster.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Zo gaat dat toch als ze een brief naar buiten willen sturen? Lijkt me heel normaal in ieder geval.
In ieder geval lijkt me niet dat er iets geheimzinnigs kan zijn aan een brief aan Herma meegeven. Iedereen kan brieven naar buiten sturen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brieven leg je in een kluisje, dat doet iedereen.
Ik vind dat niet normaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Wij krijgen ons leven weer terug!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |