quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef braaksel het volgende:
Is die dikke kneus eigenlijk al wakker?
Ja he ... wat een (J)aapquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef Ning het volgende:
Jaap verwachtte dus echt dat hij aanbeden zou worden gisteravond
keep dreaming, jaap..........quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef Ning het volgende:
Jaap verwachtte dus echt dat hij aanbeden zou worden gisteravond
Ik hoop in Portugal zelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat vanavond samen met Lieke naar 538.. daar heeft ze niet echt zin in om samen met Lieke te gaan.
Dennis mag beginnen met een cursus Portugees deze week.
Wat gaat ze bij 538 doen ? beetje dom lullen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat vanavond samen met Lieke naar 538.. daar heeft ze niet echt zin in om samen met Lieke te gaan.
Dennis mag beginnen met een cursus Portugees deze week.
dat wordt lachen, want amanda's enige wapens (kont en tiet-schudden) werken niet op de radio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Clank het volgende:
waarschijnlijk heeft dennis last van total blackouts tijdens agressie-aanvalletjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Dennis: Huub wordt zo agressief van drank.
Mijn hemel, nog een die totaal wars is van elke vorm van zelfreflectie. Hij past precies bij BAN.
Nee hier ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Doet bij jullie de pagina van hidiho het wel? Hier helemaal niets.
Ik overweeg in sterke mate om de medicatie tijdelijk stop te zetten en te grijpen naar een laatste redmiddelquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
DrsH, kunt u een verklaring geven voor dit zeer selectieve gedrag van patient Dennis? Adviseert u om de dosis te verhogen? Of is het in het belang van de patiënt als de patiënt in een andere kliniek wordt opgevangen?
Hi there,quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet iemand het mailadres van de Coen en Sandershow?
Hier ook dood. Ik heb al een PM gestuurd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
hier welquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Mosterd na de maaltijd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet iemand het mailadres van de Coen en Sandershow?
Ze zijn toch al geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb een paar vragen voor Amanda en voor Brian die maandag in de show zijn:
Amanda, vond je het fijn toen Brian je in het gezicht sloeg?
Brian, ben je nog steeds suicidaal?
Amanda, kun je me uitleggen hoe dat zit: je geeft zoveel af op het uiterlijk van anderen, terwijl je tieten gekocht zijn, je haar oorspronkelijk van een Indiaase is en je al behoorlijk begint uit te zakken..
Brian, heb je Tamara ook het huis door geslagen?
Dat soort shit..levert wel een leuke uitzending op.
doet hier ook niets!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Die waren gisteren op de radio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Is dus al geweest..
hier ook geen problemenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Doen het prima hier de streams van Hidiho, geen enkel probleem mee.
12?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef Inukshuk het volgende:
Hoe oud is Dennis eigenlijk? Ik vind hem er oud uitzien. Een jaar of 30?
hoe oud ben je dan?? dat je nog op school zit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Geen idee ik zit op schoolkan geen streams kijken
Dennis is 24 jaar jong...hij lijkt 40..gedraagd zich als 12...wat een kutleven moet die jongen hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef Inukshuk het volgende:
Hoe oud is Dennis eigenlijk? Ik vind hem er oud uitzien. Een jaar of 30?
Jah das een zieke gedachte maar geeft niet iedereen is wel is ziek...gelukkig maar anders word het leven ook zo saai...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef braaksel het volgende:
Dennis moet gewoon dood. Of is dat 'n zieke gedachte?
Best wel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef braaksel het volgende:
Dennis moet gewoon dood. Of is dat 'n zieke gedachte?
Dat gedrag heb ik inderdaad mogen aanschouwen. Wat fijn dat hij zich mondeling zo goed kon uitdrukken...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dennis is 24 jaar jong...hij lijkt 40..gedraagd zich als 12...wat een kutleven moet die jongen hebben
Lol!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef DrsH het volgende:
Hij heeft laatst model gestaan voor een campagne "pas op voor zakkenrollers"
Dank je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah das een zieke gedachte maar geeft niet iedereen is wel is ziek...gelukkig maar anders word het leven ook zo saai...
Probeer de luchtbrug tussen schiphol en JFK eensquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef braaksel het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zie trouwens dat je je kunt opgeven voor DGK, kan dat al langer? Ik ben wellicht behalve ziek ook nog eens blind, wat 'n drama. Ik denk dat ik maar vanaf 'n brug ga springen. Iemand 'n leuke brug in gedachten?
Ik geef je 1 tip..ik heb me ook is opgeven ervoor..doe het niet..want geloof me..jij bent de volgende die hier kapot geschreven word...want zo is fok..al sinds 1999 is Fok zo..en nooit veranderd....kijk maar is naar de reacties op BB's De Bus De Bar..en al die real live shitties...echt Fok is Keihard..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef braaksel het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zie trouwens dat je je kunt opgeven voor DGK, kan dat al langer? Ik ben wellicht behalve ziek ook nog eens blind, wat 'n drama. Ik denk dat ik maar vanaf 'n brug ga springen. Iemand 'n leuke brug in gedachten?
Met 380V....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik overweeg in sterke mate om de medicatie tijdelijk stop te zetten en te grijpen naar een laatste redmiddel
Electroshock therapie![]()
![]()
![]()
Welnee, iedereen wacht nu al met smart op mijn entree.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik geef je 1 tip..ik heb me ook is opgeven ervoor..doe het niet..want geloof me..jij bent de volgende die hier kapot geschreven word...want zo is fok..al sinds 1999 is Fok zo..en nooit veranderd....kijk maar is naar de reacties op BB's De Bus De Bar..en al die real live shitties...echt Fok is Keihard..
Dus weet waar je aan begint als je de kooi in wil!!
Is dat creativiteit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef braaksel het volgende:
Wanneer gaat Huub nou eens 'n apenpak huren en de hele dag roepen: 'Hé swa, ik ben Natasia!'.
Zucht, waar is die creativiteit?
Dan maak je het er ook zelf naar. Niet doen alsof dat aan Fok ligt. Je vraagt er ook om als je 24/7 op camera wil.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik geef je 1 tip..ik heb me ook is opgeven ervoor..doe het niet..want geloof me..jij bent de volgende die hier kapot geschreven word...want zo is fok..al sinds 1999 is Fok zo..en nooit veranderd....kijk maar is naar de reacties op BB's De Bus De Bar..en al die real live shitties...echt Fok is Keihard..
Dat is toch wel voortijdig van de buis gehaald?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hahahahaha!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
..maar fokkers zijn altijd wel zo geweest dat als een bewoner hier ging posten dat er respectvol mee werd omgegaan. Ik heb alleen die Priscilla uit BB2 gefileerd..gestoord ziek goor wijf was dat.
dat is waar...maar er worden hier dingen gezegd die soms totaal gebaseerd zijn op leugens. ga geen voorbeelden noemen nu, maar jah ach...who cares ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan maak je het er ook zelf naar. Niet doen alsof dat aan Fok ligt. Je vraagt er ook om als je 24/7 op camera wil.
Nou, die liefdesrelaties zijn dus al mislukt. Alles op scherp zetten lukt ook niet erg. Hij gaat gewoon in de meute mee. Niks geen input dan deze player zelf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis nieuwe Miljonair in De Gouden Kooi
Dennis uit Alphen aan de Rijn betreedt vanavond als nieuwe Miljonair De Gouden Kooi. Hij vervangt kandidaat Eric die de villa afgelopen dinsdag uit eigen beweging heeft verlaten. De 24-jarige zelfstandig ondernemer is van plan de huidige verhoudingen in de Villa danig op scherp te zetten: “Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriend- schappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken.“
voor de laatkomers
Ze was gewoon heel raar..zat een steekje los. Ze was zelfs zo gepikeerd dat ze dreigde mijn feddelegrand website de grond in te boren in haar muziekblad dat 22 stuks per maand verkocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef braaksel het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Hoezo was ze ziek en goor? Had ze geen douche?
Tjahquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
..maar fokkers zijn altijd wel zo geweest dat als een bewoner hier ging posten dat er respectvol mee werd omgegaan. Ik heb alleen die Priscilla uit BB2 gefileerd..gestoord ziek goor wijf was dat.
Ik omschreef mijzelf als volgt : mijn geest is zieker als de kut van Amanda. Ik kreeg wel een reactie "met oprechte deelneming"quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn aanmelding..ach misschien was "wraakzuchtig, vals, recht door zee, egoistisch, teringsekreet" niet een juist omschrijving van mijn persoonlijkheid..ik wilde gewoon kijken hoe ver ik kwam maar ik heb niet eens een reactie gekregen van die kut stagiaires.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, die liefdesrelaties zijn dus al mislukt. Alles op scherp zetten lukt ook niet erg. Hij gaat gewoon in de meute mee. Niks geen input dan deze player zelf.
Hahahahahahaha, ik lig in 'n 'scheur'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik omschreef mijzelf als volgt : mijn geest is zieker als de kut van Amanda. Ik kreeg wel een reactie "met oprechte deelneming"
pist ze toch in een glas en drinkt ze het op...als ze dronken is merkt ze ut toch nie...en wen der maar aan amanda..want je zal nooit een butler krijgen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat er op de dag geen butler is, ze heeft dorst.
Volgens mij heeft hij zijn doelstellingen al bijgesteld. Een BAN meeloper, niet in staat om welke vriendschap of relatie dan ook maar enigszins te beinvloeden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis nieuwe Miljonair in De Gouden Kooi
Dennis uit Alphen aan de Rijn betreedt vanavond als nieuwe Miljonair De Gouden Kooi. Hij vervangt kandidaat Eric die de villa afgelopen dinsdag uit eigen beweging heeft verlaten. De 24-jarige zelfstandig ondernemer is van plan de huidige verhoudingen in de Villa danig op scherp te zetten: “Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriend- schappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken.“
voor de laatkomers
Mee eens. Ik zou het alleen niet aan kunnen zien als Lieke alleen achterblijft met die ratten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub vanavond ook te horen krijgt dat hij weer een paar ton kwijt is, dan hoop ik dat hij de eer aan zichzelf houdt en het programma verlaat. Zou jammer zijn, maar volgens mij wel de enige juiste actie.
Je licht je hielen nog niet hier of de pleuris breekt uit...ben benieuwd of er sancties komen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, die liefdesrelaties zijn dus al mislukt. Alles op scherp zetten lukt ook niet erg. Hij gaat gewoon in de meute mee. Niks geen input dan deze player zelf.
Nee tuurlijk niet joh Scat..(goeie morgen btw)...hubio moet blijven...tis samen met jaap toch het kijkcijfer kanon van het programma. Ik denk ook dat als hij weg gaat meer verliest. Hij heeft echt kans om te wnnn..daarbij 1.15 miljoen of 8 ton lekker B..zoveel verdienen de meeste niet in een jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub vanavond ook te horen krijgt dat hij weer een paar ton kwijt is, dan hoop ik dat hij de eer aan zichzelf houdt en het programma verlaat. Zou jammer zijn, maar volgens mij wel de enige juiste actie.
Nee. Hij moet blijven..je wilt toch niet dat Brian dat huis wint?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
precies dat een rat in een slangenkooi gooien..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zou het alleen niet aan kunnen zien als Lieke alleen achterblijft met die ratten.
zoiets als Herman Finkers, een IQ verpakt in een mooi taaltjequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef braaksel het volgende:
Het is naar mijn mening tijd voor 'n échte boerenlul in de Kooi, er zijn momenteel enkel randstedelingen.
Da's toch gaaf? 'n echte Xenofobische boerenlil die Amanda, Brian en Natasia op hun afkomst gaat veroordelen?! Dat worden gave ruzies!
Nou gaaf. Bij mij heet dat racisme.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef braaksel het volgende:
Het is naar mijn mening tijd voor 'n échte boerenlul in de Kooi, er zijn momenteel enkel randstedelingen.
Da's toch gaaf? 'n echte Xenofobische boerenlul die Amanda, Brian en Natasia op hun afkomst gaat veroordelen?! Dat worden gave ruzies!
Ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
zoiets als Herman Finkers, een IQ verpakt in een mooi taaltje
Een butler kan ze idd vergeten, asowijf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
pist ze toch in een glas en drinkt ze het op...als ze dronken is merkt ze ut toch nie...en wen der maar aan amanda..want je zal nooit een butler krijgen....
Goeie morgen BeeQueen..alles goed?!?![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eens. En dan zou het helemaal tof zijn als RTL vervolgens besluit de stekker er nóg eerder uit te trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Als ze nou een lekker slank buikie er onder hangt...nu is het allemaal gewoon in proporsie dik vet dik vet dik dik dik vet vet dik vet dik vet goor vies dik vet vet vet dikkkk dik dik dik vet vet zeg maar...met andere woorden...een Big Mamma en hard op weg zoals haar dikke zussen te worden..tis toch een raar gezich een dik mokkel met geen tieten..nu is nata een vies dik mokkel met tietn..yayquote:
Andy om 14.00quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft haar favoriete wiite, veel te strakke broek weer aan, en een shirtje waar de lelijke, glimmende bollen, vanzelf uit rollen.
Ja, voor ons is het leuker als hij blijft... maar ik had het over Huub zelf. Volgens mij kan hij dan beter het programma verlaten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee. Hij moet blijven..je wilt toch niet dat Brian dat huis wint?
De enige die dat huis mag winnen van mij zijn Huub, Lieke en misschien Jaap al ben ik zo teleurgesteld in Jaap na gisteren...die is zo diep gezonken. "Effe uit mijn shot" tegen Dimitri en dan zo'n grietje betasten..walgelijk.
Gewoon een normale boer die niet in een limo aankomt maar lekker met z'n trekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:01 schreef braaksel het volgende:
[..]
'n Tokkie uit de Achterhoek, zoiets.
mee eens..en dan lieke mee nemen en die snol van een hedda lekker laten zitten want Lieke is echt gek op hem...geloof geen moer van der grote mond..maar hubio bespeelt Alle vrouwen in de kooi...dus wellicht is die beter af zonder lieke...uiteindelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, voor ons is het leuker als hij blijft... maar ik had het over Huub zelf. Volgens mij kan hij dan beter het programma verlaten.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. En dan zou het helemaal tof zijn als RTL vervolgens besluit de stekker er nóg eerder uit te trekken.
Ik krijg toch al het idee dat Huub baalt, hij is regelmatig woest op de FEBO, en terecht. De bescherming van BAN en inmiddels ook van Dennis, loopt de spuigaten uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, voor ons is het leuker als hij blijft... maar ik had het over Huub zelf. Volgens mij kan hij dan beter het programma verlaten.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:03 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Gewoon een normale boer die niet in een limo aankomt maar lekker met z'n trekker![]()
Nee dank je, ik verwacht Andy om 14.00 uur, dus geen tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
Hee B queen, nu je hier toch bent wil ik je even wat vragen:
Daar je zo ongeveer de hele dag streams kijkt is het misschien een idee om een keer een update of streamverslag te schrijven ?
Alvast bedankt voor de moeite![]()
Hou hem nog even op mute.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Geluid van de streams maar weer uitgezet. Wie zit er nou op Amanda/Dennis te wachten?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dank je, ik verwacht Andy om 14.00 uur, dus geen tijd.
Naar de fakelogs. Natasia vindt die van haar heel mooi.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
Waar kijken H en B naar, logs?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dank je, ik verwacht Andy om 14.00 uur, dus geen tijd.
Echt waar? En maar ontkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
En opnieuw pakt Natasia onder haar kleding een brief
en legt dit tussen de spulllen van Herma,
die de brief oppakt en meeneemt.
Oh was dat een brief.. Ik dacht al wat plukt ze nou weer onder die trui vandaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
geen idee...iets wat volgens mij niet geheel mag..maar ok..de waarheid is hard laat ze fok maar lezen zou ik zeggen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht de blog van jaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
Zo gaat dat toch als ze een brief naar buiten willen sturen? Lijkt me heel normaal in ieder geval.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Wel lief van Herma dat ze Natasja zo goed helptquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Brieven leg je in een kluisje, dat doet iedereen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch als ze een brief naar buiten willen sturen? Lijkt me heel normaal in ieder geval.
En wij dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. En dan zou het helemaal tof zijn als RTL vervolgens besluit de stekker er nóg eerder uit te trekken.
jah nog effe snel voor ik pleitos ben....das een kutgeluid idd..even als ,de bewoners fluiten...Bannen die zooi..latorsssquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, fohn alarm
Volgens mij is het normaler als dat via achter wordt gedaan en niet onderhands via een huishoudster.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Zo gaat dat toch als ze een brief naar buiten willen sturen? Lijkt me heel normaal in ieder geval.
In ieder geval lijkt me niet dat er iets geheimzinnigs kan zijn aan een brief aan Herma meegeven. Iedereen kan brieven naar buiten sturen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brieven leg je in een kluisje, dat doet iedereen.
Ik vind dat niet normaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Wij krijgen ons leven weer terug!quote:
Lieke heeft ook een aantal keren gewoon een brief aan Palma of Herma meegegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is het normaler als dat via achter wordt gedaan en niet onderhands via een huishoudster.
Gewoon via de post zoals iedereen dat doet en niet op deze geheimzinnige wijze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
In ieder geval lijkt me niet dat er iets geheimzinnigs kan zijn aan een brief aan Herma meegeven. Iedereen kan brieven naar buiten sturen.
* Hotel California neuriet*quote:
Maar zoals gezegd: wat is er niet correct aan dan? Ze stuurt iemand een brief. Dat kan iedere bewoner doen, dus ik zie het probleem niet zo.quote:
http://goudenkooi.headlin(...)het-weer-uit-deel-1/quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef jassy het volgende:
huh? heeft huub gister het hele huis kort en klein geslagen met Dennis?? Zijn daar al youtube filmpjes van?
gisteren had ik een deja vu..ik kondigde een kwartier voor Jaap de fout inging bij de meisjes (het betasten) aan dat er iets ging gebeuren..en nu heb ik er weer eentje..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel lief van Herma dat ze Natasja zo goed helpt![]()
Lieverd, dat maakt het juist extra spannend ( en zoooooooooooooooooooo voorspelbaar)quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gewoon via de post zoals iedereen dat doet en niet op deze geheimzinnige wijze.
Dit is niet de weg om dit geheimzinnig via de huishoudster te doen,quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar zoals gezegd: wat is er niet correct aan dan? Ze stuurt iemand een brief. Dat kan iedere bewoner doen, dus ik zie het probleem niet zo.
De vraag is waarom het geheimzinnig zou zijn als iedereen brieven kan en mag versturen? En Lieke heeft ook wel vaker brieven aan Herma en/of Palma meegegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gewoon via de post zoals iedereen dat doet en niet op deze geheimzinnige wijze.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef yvonne het volgende:
* Hotel California neuriet*
Je begrijpt mijn punt niet, maar laat verder maar zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit is niet de weg om dit geheimzinnig via de huishoudster te doen,
daar zijn de postvakken voor.
Misschien een idee om je op te geven als mediumquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
gisteren had ik een deja vu..ik kondigde een kwartier voor Jaap de fout inging bij de meisjes (het betasten) aan dat er iets ging gebeuren..en nu heb ik er weer eentje..
Tring Tring...
Natasia: Yo mapima met Natasia in Suriname!
Herma: Hey Natas! Ik ben net geland je spreek met Herma! Mijn lieve vriendin ik kom je opzoeken waar woon je?
Natasia: *opgezette stem* Natasia is overleden
*klik*
Dan wordt de post door achter gelezen en dat wil Tas niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is het normaler als dat via achter wordt gedaan en niet onderhands via een huishoudster.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef FdW het volgende:
Dan wordt de post door achter gelezen en dat wil Tas niet.
Ik: Hoi en wie ben jij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om je op te geven als medium![]()
Kijk, jij maakt het duidelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef FdW het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik: Hoi en wie ben jij?
Dennis: Dennis! De nieuwe !
Ik: oH..ik zie een donkere ruimte..ik zie een darkroom in een gaybar!
Dennis:![]()
Dat zou kunnen, maar dan had ze het wel iets onopvallender gedaan lijkt me. Nu was het duidelijk te zien op de streams. Komt nog bij dat ze volgens mij geen enkel recht hebben om uitgaande post ook te lezen. Heeft geen enkele zin, want ze mogen alles schrijven wat ze willen. Alleen met inkomende post is dat niet zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Briljant gevecht.. ze maken zich drukker om de zender.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)het-weer-uit-deel-1/
Daar moeten zeker wel boetes uit voortkomen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)het-weer-uit-deel-1/
Zit er wel in.... en hopelijk vertrekt Huub en houdt de eer aan zichzelf als ze hem weer een boete aansmeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:25 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Daar moeten zeker wel boetes uit voortkomen...
Je hebt zeker niet gekeken? Anders schreef je het niet zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef FdW het volgende:
Heeft mijn kleine tengere Lieke het geweld van vannacht goed doorstaan?
Tis wel een opgave om bodyguard voor die marmot te zijn, tsjongejonge.![]()
Lieke is alleen maar 2x bij de keel gegrepen door Dennis, maar heeft zich er verder kranig doorheen "geslagen"quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef FdW het volgende:
Jammer dat je Lieke vanochtend hebt gemist. Ze heeft WB verbaal helemaal ingemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef FdW het volgende:
Klopt, het programma is teveel gedegenereerd, maar ik kijk af en toe nog op Hanff lite.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken? Anders schreef je het niet zo.
Je hebt dus het etentje gemist tussen Huub en Lieke.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Klopt, het programma is teveel gedegenereerd, maar ik kijk af en toe nog op Hanff.
Dennis lijkt niet helemaal in orde te zijn. Hoe hij vannacht doordraaide omdat Huub op zijn teen ging staan was toch echt niet helemaal gezond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef Gigageil het volgende:
Wat loopt Dennis steeds raar met zijn bek te trekken......Zenuwtrekje hoor.....of denkt ie dat dat cool is..?
Dat etentje had eindelijk weer eens een miljonairsgehalte, waar het de laatste maanden behoorlijk aan schorte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt dus het etentje gemist tussen Huub en Lieke.
Ja, maar wel iets in de cossen gelezen, en dat het gezellig was. Doet me deugd!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt dus het etentje gemist tussen Huub en Lieke.
Ze trok Dennis zonder moeite een keer of 3 bij Huub vandaan. Ik denk dat Dennis tegen Lieke het onderspit zal delvenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lieke is alleen maar 2x bij de keel gegrepen door Dennis, maar heeft zich er verder kranig doorheen "geslagen"
Hij had denk ik de drang om zich te eens te bewijzen......quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis lijkt niet helemaal in orde te zijn. Hoe hij vannacht doordraaide omdat Huub op zijn teen ging staan was toch echt niet helemaal gezond.
Zou kunnen ja. Misschien is hij jaloers op Huub. Het groupie feestje was een aanfluiting, terwijl Huub er nooit problemen mee heeft. Misschien kan Dennis daar niet tegen en wilde zich toen op een andere manier bewijzen idd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij had denk ik de drang om zich te eens te bewijzen......![]()
Lieke is goed getraind, maar ik zie haar eerst en vooral als een ontzettend lieve, hartelijke mooie vrouw die integer is en het spel speelt zoals het hoort. Met intelligentie en inzet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze trok Dennis zonder moeite een keer of 3 bij Huub vandaan. Ik denk dat Dennis tegen Lieke het onderspit zal delven
Pinky Winky Midget is niet waard nog een woord aan vuil te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Inukshuk het volgende:
Brian krijgt amper zijn been omhoog, en Dennis staat er weer bij met handen in zijn broekzak en voelt zich/zijn kloten...
Je gaat toch geen groupie worden hè?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is goed getraind, maar ik zie haar eerst en vooral als een ontzettend lieve, hartelijke mooie vrouw die integer is en het spel speelt zoals het hoort. Met intelligentie en inzet.![]()
Daar heeft hij met meerdere lichaamsdelen last van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Inukshuk het volgende:
Brian krijgt amper zijn been omhoog,
Gelukkig mag ie binnenkort starten met een cursus Portugees. Dat gaat me toch een partij spannende streams opleveren!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Dennis is blij dat hij een bezigheid heeft gevonden, kijken naar WB en Hondekop.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft hij met meerdere lichaamsdelen last van.
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig mag ie binnenkort starten met een cursus Portugees. Dat gaat me toch een partij spannende streams opleveren!
Lieke is de enige in DGK tot dusverre die ik een keer zou willen spreken, lijkt me gezellig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen groupie worden hè?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft hij met meerdere lichaamsdelen last van.
Hanff lite is vaag en zonder geluid, maar werkt altijd prima, ook nu.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
Bij mij staan al mijn streams stil (welke ik ook probeer hidiho, vol, nowlife)
Naar welke kijken jullie?
Ik had vanmorgen ook problemen, maar deze werkt wel:quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
Bij mij staan al mijn streams stil (welke ik ook probeer hidiho, vol, nowlife)
Naar welke kijken jullie?
Mede te danken aan de sig van BeeQueen, die daarmee een gezellig etentje met Huub heeft verdiend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
De actie van VOL heeft gewerkt. Huub had mer bezoekers dan Jaap.
Vreemd, die doet bij mij niks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook problemen, maar deze werkt wel:
http://webtv.florisd.nl
Dat lijkt me een strak plan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Mede te danken aan de sig van BeeQueen, die daarmee een gezellig etentje met Huub heeft verdiend.![]()
Nou, overduidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Jaap kiest weer de kant van Dennis en zegt dat Huub flipte... terwijl het toch overduidelijk Dennis was die doordraaide.
Dat is ook de reden waarom hij in het huis zit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Dennis: Huub wordt zo agressief van drank.
Mijn hemel, nog een die totaal wars is van elke vorm van zelfreflectie. Hij past precies bij BAN.
Huh??? Ik zou het filmpje nog maar eens kijken als ik jou was. Toen Huub eindelijk wat terug deed, was Dennis al een flinke tijd fysiek geweld aan het gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nou, overduidelijk.
Huub was weer degene die begon met agressie en die vervvolgens zat te schreeuwen en te janken in de tuin.
Dusss...
Behalve dat het,"hij begon" zo'n kleuterniveau is, was het Dennis die Lieke een duw gaf. Dus ga maar gauw tegen je moeder vertellen dat Dennis begon.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nou, overduidelijk.
Huub was weer degene die begon met agressie en die vervvolgens zat te schreeuwen en te janken in de tuin.
Dusss...
Ik vroeg me al af wie dat was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zou Herma bijna niet herkennen met dat losse haar.
Ik vroeg me al af of het Herma wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zou Herma bijna niet herkennen met dat losse haar.
waarmee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahaha, Dennis naait Jaap gewoon, die lui zijn allemaal/allebei gek!
Ik hoop ook dat het rustiger word als het bij rtl te zien is. Het geweld, het gescheld heb ik nu wel gehad. Een eindronde waarin het publiek mag stemmen en Huub als terechte winnaar en tv-maker het huis wint en een feest geeft voor zijn FOK bitches en het een geile orgie wordt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
Ik verwacht dat al binnenkort een kentering in het programma waar te nemen zal zijn.
Sjon heeft vanwege zijn exportbelangen bij de overall deal bedongen dat RTL het nog even aankijkt met DGK. Voor RTL is het huidige aso/agressie gehalte 100% onaanvaardbaar.
Cc schrijf eens een briefje met een voorstel naar Fons van Westerloo.
dennis is een mooiboy wat zichzelf live moet ophangen op de streams liefst aan jaap zn nekquote:
Er is maar 1 mogelijke terechte winnaar: LIEKEquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het rustiger word als het bij rtl te zien is. Het geweld, het gescheld heb ik nu wel gehad. Een eindronde waarin het publiek mag stemmen en Huub als terechte winnaar en tv-maker het huis wint en een feest geeft voor zijn FOK bitches en het een geile orgie wordt!
ja het adres-incident is al weer helemaal vergeten... 5dagen lang complete terror op Brian ---en heftig dat het was ---quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zegt dat hij op Lieke gaat stemmen voor de ontslagronde om zo Brian nog even te vriend te houden.
ik vind het zo langzamerhand echt een kutprogramma, ik heb al geen zin meer om filmpjes te kijken.quote:
Gods kolere het lijkt echt een heks......pffffquote:
Ik zit met verbazing te luisteren... Huub heeft in zijn eentje zo ongeveer alles gedaan gisteravond..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef grazygirl het volgende:
stomme klote rat, alles is altijd alleen maar huub en het er steeds over hebben zodat FEBO er bijna wel wat mee MOET doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet je wat mij verbaasd? nooit mag huub ergens over spreken of het met de "mantel der liefde"verhullen maar die PARA RAT mag alles uitspreken TEN NADELE van Huubquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te luisteren... Huub heeft in zijn eentje zo ongeveer alles gedaan gisteravond..
EIgenlijk is Huub toch een wonderboy![]()
Ben wel met Brian eens, dat het fysiek geweld niet stopt met het instellen van de boetes... Maar dat heb ik vanaf het begin al gezegd.
Ik vrees dat de TV uitzendingen wat afgezwakt gaan worden met het geweld en de scheldwoorden, maar dat er op de streams zelf niets zal veranderden. Dat hoeft ook niet, want de TV kijkers weten toch van niets. Het is ook nog eens onmogelijk om weer een 'normaal' tv programma van DGK te maken, dan zal je toch echt 6 van de 7 personen moeten gaan vervangen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop ook dat het rustiger word als het bij rtl te zien is. Het geweld, het gescheld heb ik nu wel gehad.
Jaap had wel blind kunnen zijn toen Brian dat spul in zijn gezicht spootquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef 2live het volgende:
dennis had al blind kunnen zijn, Brian dood. Jammer huub moet meer zijn best doen.
Kan wel dat hij het WEER over Huub had, maar hij had wel gelijk, met stoelen gooien, glas kapot, allerlei dingen die gewoon hardstikke gevaarlijk kunnen zijn.. Dat geouwehoer moet eens afgelopen zijn, ze moeten vandaag Huub en Dennis gewoon een boete geven, klauwen van elkaar afquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Huub, Huub gooide een appel,
iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kan wel dat hij het WEER over Huub had, maar hij had wel gelijk, met stoelen gooien, glas kapot, allerlei dingen die gewoon hardstikke gevaarlijk kunnen zijn.. Dat geouwehoer moet eens afgelopen zijn, ze moeten vandaag Huub en Dennis gewoon een boete geven, klauwen van elkaar af
Brian heeft nogal last van een selectief geheugen, dat is echt heel handig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jaap had wel blind kunnen zijn toen Brian dat spul in zijn gezicht spoot
Dat denk ik ook en ik denk niet dat wij dit als trouwe kijkers, ongeacht je voorkeur qua bewoner, dat in dank zullen afnemen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de TV uitzendingen wat afgezwakt gaan worden met het geweld en de scheldwoorden, maar dat er op de streams zelf niets zal veranderden. Dat hoeft ook niet, want de TV kijkers weten toch van niets. Het is ook nog eens onmogelijk om weer een 'normaal' tv programma van DGK te maken, dan zal je toch echt 6 van de 7 personen moeten gaan vervangen.
Kunnen ze zo weer een nieuw programma mee makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef FdW het volgende:
RTL kan een instructeur van de mariniers inzetten om het tuig te drillen en discipline bij te brengen.![]()
ben het helemaal met je eens... maar huubie moet wel lieke meenemen dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef 2live het volgende:
Ik geef er eigenlijk niks om als huub eruit moet of gaat. Wel lullig voor hem ,maar dan kijk ik meteen ook niet meer. De mensen die dan overblijven mogen ze van mij voor eeuwig daar laten zitten in de waan dat het nog uitgezonden wordt.
Heeft er gewoon geen zin meer in, houd zich afzijdig aangezien ze toch binnenkort weg is.. Ik geef haar gelijk, alleen vind ik dat ze haar moeten toneelhaken als dat zo gaatquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vraagt zich af waarom Natasia zich zo afzijdig houdt de laatste tijd als er 'terror' bezig is...
Ze was gister ook niet te zien tijdens de Huub en Dennis actie... (ik heb het niet live gezien)
Zou ze het niet meer trekken?
Wat Huub deed was allemaal een reactie op de aanvallen van Dennis. Huub kreeg zelfs een behoorlijke klap in zijn gezicht van Dennis en werd een paar keer weer tegen de grond gedrukt. Toen Dennis ook Lieke een paar keer bij de keel greep begon Huub pas iets terug te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kan wel dat hij het WEER over Huub had, maar hij had wel gelijk, met stoelen gooien, glas kapot, allerlei dingen die gewoon hardstikke gevaarlijk kunnen zijn.. Dat geouwehoer moet eens afgelopen zijn, ze moeten vandaag Huub en Dennis gewoon een boete geven, klauwen van elkaar af
jawel joh, ze is hartstikke sterk. Ze had gewoon last van haar bekkeninstabiliteit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vraagt zich af waarom Natasia zich zo afzijdig houdt de laatste tijd als er 'terror' bezig is...
Ze was gister ook niet te zien tijdens de Huub en Dennis actie... (ik heb het niet live gezien)
Zou ze het niet meer trekken?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens... maar huubie moet wel lieke meenemen dan.
Mijn kinderen zijn geboren zonder tandjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Mijn zusje is geboren met verrotte tandjes,
omdat ik ook nog aan de borst zat,
mijn moeder had toen kalk te kort.
Dat kan allemaal best, maar ze moeten het gewoon ALLEMAAL afkappen, dit hebben we nu al 20394802984 keer gezien, tis niet meer leuk... Weer een dikke boete der op, dan laten ze het wel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Huub deed was allemaal een reactie op de aanvallen van Dennis. Huub kreeg zelfs een behoorlijke klap in zijn gezicht van Dennis en werd een paar keer weer tegen de grond gedrukt. Toen Dennis ook Lieke een paar keer bij de keel greep begon Huub pas iets terug te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |