quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef braaksel het volgende:
Is die dikke kneus eigenlijk al wakker?
Ja he ... wat een (J)aapquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef Ning het volgende:
Jaap verwachtte dus echt dat hij aanbeden zou worden gisteravond
keep dreaming, jaap..........quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef Ning het volgende:
Jaap verwachtte dus echt dat hij aanbeden zou worden gisteravond
Ik hoop in Portugal zelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat vanavond samen met Lieke naar 538.. daar heeft ze niet echt zin in om samen met Lieke te gaan.
Dennis mag beginnen met een cursus Portugees deze week.
Wat gaat ze bij 538 doen ? beetje dom lullen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat vanavond samen met Lieke naar 538.. daar heeft ze niet echt zin in om samen met Lieke te gaan.
Dennis mag beginnen met een cursus Portugees deze week.
dat wordt lachen, want amanda's enige wapens (kont en tiet-schudden) werken niet op de radio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Clank het volgende:
waarschijnlijk heeft dennis last van total blackouts tijdens agressie-aanvalletjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Dennis: Huub wordt zo agressief van drank.
Mijn hemel, nog een die totaal wars is van elke vorm van zelfreflectie. Hij past precies bij BAN.
Nee hier ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Doet bij jullie de pagina van hidiho het wel? Hier helemaal niets.
Ik overweeg in sterke mate om de medicatie tijdelijk stop te zetten en te grijpen naar een laatste redmiddelquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
DrsH, kunt u een verklaring geven voor dit zeer selectieve gedrag van patient Dennis? Adviseert u om de dosis te verhogen? Of is het in het belang van de patiënt als de patiënt in een andere kliniek wordt opgevangen?
Hi there,quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet iemand het mailadres van de Coen en Sandershow?
Hier ook dood. Ik heb al een PM gestuurd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
hier welquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Mosterd na de maaltijd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet iemand het mailadres van de Coen en Sandershow?
Ze zijn toch al geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb een paar vragen voor Amanda en voor Brian die maandag in de show zijn:
Amanda, vond je het fijn toen Brian je in het gezicht sloeg?
Brian, ben je nog steeds suicidaal?
Amanda, kun je me uitleggen hoe dat zit: je geeft zoveel af op het uiterlijk van anderen, terwijl je tieten gekocht zijn, je haar oorspronkelijk van een Indiaase is en je al behoorlijk begint uit te zakken..
Brian, heb je Tamara ook het huis door geslagen?
Dat soort shit..levert wel een leuke uitzending op.
doet hier ook niets!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Die waren gisteren op de radio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Is dus al geweest..
hier ook geen problemenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef CHAOS_ het volgende:
Doen het prima hier de streams van Hidiho, geen enkel probleem mee.
12?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef Inukshuk het volgende:
Hoe oud is Dennis eigenlijk? Ik vind hem er oud uitzien. Een jaar of 30?
hoe oud ben je dan?? dat je nog op school zit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Geen idee ik zit op schoolkan geen streams kijken
Dennis is 24 jaar jong...hij lijkt 40..gedraagd zich als 12...wat een kutleven moet die jongen hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef Inukshuk het volgende:
Hoe oud is Dennis eigenlijk? Ik vind hem er oud uitzien. Een jaar of 30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |