abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50892665
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef braaksel het volgende:
Dennis moet gewoon dood. Of is dat 'n zieke gedachte?
Jah das een zieke gedachte maar geeft niet iedereen is wel is ziek...gelukkig maar anders word het leven ook zo saai...
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:46:34 #52
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50892682
Hij heeft laatst model gestaan voor een campagne "pas op voor zakkenrollers"
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_50892702
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef braaksel het volgende:
Dennis moet gewoon dood. Of is dat 'n zieke gedachte?
Best wel! dat levert dan weer 3 uitzendingen met Dennis op:(
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:46:55 #54
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_50892706
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Dennis is 24 jaar jong...hij lijkt 40..gedraagd zich als 12...wat een kutleven moet die jongen hebben
Dat gedrag heb ik inderdaad mogen aanschouwen. Wat fijn dat hij zich mondeling zo goed kon uitdrukken... Echt een terror actie, om bang van te worden
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_50892720
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef DrsH het volgende:
Hij heeft laatst model gestaan voor een campagne "pas op voor zakkenrollers"
Lol!!!!
pi_50892736
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Jah das een zieke gedachte maar geeft niet iedereen is wel is ziek...gelukkig maar anders word het leven ook zo saai...
Dank je.

Ik zie trouwens dat je je kunt opgeven voor DGK, kan dat al langer? Ik ben wellicht behalve ziek ook nog eens blind, wat 'n drama. Ik denk dat ik maar vanaf 'n brug ga springen. Iemand 'n leuke brug in gedachten?
pi_50892754
Dennis kijkt zo scheel...dat de fucking toren van Pizza recht staat
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:48:50 #58
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50892800
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef braaksel het volgende:

[..]

Dank je.

Ik zie trouwens dat je je kunt opgeven voor DGK, kan dat al langer? Ik ben wellicht behalve ziek ook nog eens blind, wat 'n drama. Ik denk dat ik maar vanaf 'n brug ga springen. Iemand 'n leuke brug in gedachten?
Probeer de luchtbrug tussen schiphol en JFK eens
pi_50892812
Wanneer gaat Huub nou eens 'n apenpak huren en de hele dag roepen: 'Hé swa, ik ben Natasia!'.
Zucht, waar is die creativiteit?
pi_50892833
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef braaksel het volgende:

[..]

Dank je.

Ik geef je 1 tip..ik heb me ook is opgeven ervoor..doe het niet..want geloof me..jij bent de volgende die hier kapot geschreven word...want zo is fok..al sinds 1999 is Fok zo..en nooit veranderd....kijk maar is naar de reacties op BB's De Bus De Bar..en al die real live shitties...echt Fok is Keihard..

Dus weet waar je aan begint als je de kooi in wil!!
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:50:05 #61
168159 FSR
Just myself
pi_50892854
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ik overweeg in sterke mate om de medicatie tijdelijk stop te zetten en te grijpen naar een laatste redmiddel
Electroshock therapie
Met 380V....
When exist, things are inévitable
pi_50892871
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Ik geef je 1 tip..ik heb me ook is opgeven ervoor..doe het niet..want geloof me..jij bent de volgende die hier kapot geschreven word...want zo is fok..al sinds 1999 is Fok zo..en nooit veranderd....kijk maar is naar de reacties op BB's De Bus De Bar..en al die real live shitties...echt Fok is Keihard..

Welnee, iedereen wacht nu al met smart op mijn entree.
Ik bedoel maar: zo roze als mijn anus is, is er geen één.
pi_50892894
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef braaksel het volgende:
Wanneer gaat Huub nou eens 'n apenpak huren en de hele dag roepen: 'Hé swa, ik ben Natasia!'.
Zucht, waar is die creativiteit?
Is dat creativiteit?
pi_50892895
Ik vraag mij af wat Dennis z'n gedachten zijn, wanneer -ie al die internetfora terug gaat lezen.

www.riagg.nl/zakkenroller ?
pi_50892901
quote:

[..]

Dan maak je het er ook zelf naar. Niet doen alsof dat aan Fok ligt. Je vraagt er ook om als je 24/7 op camera wil.
Go hard or go home
pi_50892906
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn aanmelding..ach misschien was "wraakzuchtig, vals, recht door zee, egoistisch, teringsekreet" niet een juist omschrijving van mijn persoonlijkheid..ik wilde gewoon kijken hoe ver ik kwam maar ik heb niet eens een reactie gekregen van die kut stagiaires.
pi_50892908
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef Ning het volgende:

[..]

Is dat creativiteit?
Is 't al eerder gedaan?
pi_50892924
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef braaksel het volgende:

[..]

Is 't al eerder gedaan?
Dat hoop ik niet
pi_50892926
Dennis nieuwe Miljonair in De Gouden Kooi

Dennis uit Alphen aan de Rijn betreedt vanavond als nieuwe Miljonair De Gouden Kooi. Hij vervangt kandidaat Eric die de villa afgelopen dinsdag uit eigen beweging heeft verlaten. De 24-jarige zelfstandig ondernemer is van plan de huidige verhoudingen in de Villa danig op scherp te zetten: “Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriend- schappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken.“

voor de laatkomers
pi_50892947
..maar fokkers zijn altijd wel zo geweest dat als een bewoner hier ging posten dat er respectvol mee werd omgegaan. Ik heb alleen die Priscilla uit BB2 gefileerd..gestoord ziek goor wijf was dat.
pi_50892953
quote:

[..]

Dat is toch wel voortijdig van de buis gehaald?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50892981
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
..maar fokkers zijn altijd wel zo geweest dat als een bewoner hier ging posten dat er respectvol mee werd omgegaan. Ik heb alleen die Priscilla uit BB2 gefileerd..gestoord ziek goor wijf was dat.
Hahahahaha!

Hoezo was ze ziek en goor? Had ze geen douche?
pi_50892984
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef noekje het volgende:

[..]

Dan maak je het er ook zelf naar. Niet doen alsof dat aan Fok ligt. Je vraagt er ook om als je 24/7 op camera wil.
dat is waar...maar er worden hier dingen gezegd die soms totaal gebaseerd zijn op leugens. ga geen voorbeelden noemen nu, maar jah ach...who cares ook.
pi_50892985
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:

Dennis uit Alphen aan de Rijn betreedt vanavond als nieuwe Miljonair De Gouden Kooi. Hij vervangt kandidaat Eric die de villa afgelopen dinsdag uit eigen beweging heeft verlaten. De 24-jarige zelfstandig ondernemer is van plan de huidige verhoudingen in de Villa danig op scherp te zetten: “Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriend- schappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken.“

voor de laatkomers
Nou, die liefdesrelaties zijn dus al mislukt. Alles op scherp zetten lukt ook niet erg. Hij gaat gewoon in de meute mee. Niks geen input dan deze player zelf.
Go hard or go home
pi_50893020
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef braaksel het volgende:

[..]

Hahahahaha!

Hoezo was ze ziek en goor? Had ze geen douche?
Ze was gewoon heel raar..zat een steekje los. Ze was zelfs zo gepikeerd dat ze dreigde mijn feddelegrand website de grond in te boren in haar muziekblad dat 22 stuks per maand verkocht.
pi_50893028
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Tjah
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:54:48 #77
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50893031
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn aanmelding..ach misschien was "wraakzuchtig, vals, recht door zee, egoistisch, teringsekreet" niet een juist omschrijving van mijn persoonlijkheid..ik wilde gewoon kijken hoe ver ik kwam maar ik heb niet eens een reactie gekregen van die kut stagiaires.
Ik omschreef mijzelf als volgt : mijn geest is zieker als de kut van Amanda. Ik kreeg wel een reactie "met oprechte deelneming"
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 11:54:52 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_50893032
Amanda baalt dat er op de dag geen butler is, ze heeft dorst.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50893042
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou, die liefdesrelaties zijn dus al mislukt. Alles op scherp zetten lukt ook niet erg. Hij gaat gewoon in de meute mee. Niks geen input dan deze player zelf.
pi_50893073
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ik omschreef mijzelf als volgt : mijn geest is zieker als de kut van Amanda. Ik kreeg wel een reactie "met oprechte deelneming"
Hahahahahahaha, ik lig in 'n 'scheur'.
Gekheid, goede grap.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:55:56 #81
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_50893075
volgens mij heeft Natasia haar shirt verkeerd om..
Screw the future...
We're cold now!
pi_50893082
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat er op de dag geen butler is, ze heeft dorst.
pist ze toch in een glas en drinkt ze het op...als ze dronken is merkt ze ut toch nie...en wen der maar aan amanda..want je zal nooit een butler krijgen....

Goeie morgen BeeQueen..alles goed?!?
pi_50893086
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:

voor de laatkomers
Volgens mij heeft hij zijn doelstellingen al bijgesteld. Een BAN meeloper, niet in staat om welke vriendschap of relatie dan ook maar enigszins te beinvloeden.
pi_50893106
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:56:58 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50893125
Als Huub vanavond ook te horen krijgt dat hij weer een paar ton kwijt is, dan hoop ik dat hij de eer aan zichzelf houdt en het programma verlaat. Zou jammer zijn, maar volgens mij wel de enige juiste actie.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50893142
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
Zo staan ze op de wallen bij de grote kerk waar de goedkope staan er ook bij haha..
pi_50893153
Het is naar mijn mening tijd voor 'n échte boerenlul in de Kooi, er zijn momenteel enkel randstedelingen.
Da's toch gaaf? 'n echte Xenofobische boerenlul die Amanda, Brian en Natasia op hun afkomst gaat veroordelen?! Dat worden gave ruzies!
pi_50893167
Natasia heeft haar favoriete wiite, veel te strakke broek weer aan, en een shirtje waar de lelijke, glimmende bollen, vanzelf uit rollen.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50893174
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub vanavond ook te horen krijgt dat hij weer een paar ton kwijt is, dan hoop ik dat hij de eer aan zichzelf houdt en het programma verlaat. Zou jammer zijn, maar volgens mij wel de enige juiste actie.
Mee eens. Ik zou het alleen niet aan kunnen zien als Lieke alleen achterblijft met die ratten.
Go hard or go home
pi_50893190
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef noekje het volgende:

[..]

Je licht je hielen nog niet hier of de pleuris breekt uit...ben benieuwd of er sancties komen..

hay
pi_50893199
quote:
Nee tuurlijk niet joh Scat..(goeie morgen btw)...hubio moet blijven...tis samen met jaap toch het kijkcijfer kanon van het programma. Ik denk ook dat als hij weg gaat meer verliest. Hij heeft echt kans om te wnnn..daarbij 1.15 miljoen of 8 ton lekker B..zoveel verdienen de meeste niet in een jaar.
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 11:59:01 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_50893210
My boobs are ok.
― Mark Twain
pi_50893221
quote:
Nee. Hij moet blijven..je wilt toch niet dat Brian dat huis wint?
De enige die dat huis mag winnen van mij zijn Huub, Lieke en misschien Jaap al ben ik zo teleurgesteld in Jaap na gisteren...die is zo diep gezonken. "Effe uit mijn shot" tegen Dimitri en dan zo'n grietje betasten..walgelijk.
pi_50893226
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zou het alleen niet aan kunnen zien als Lieke alleen achterblijft met die ratten.
precies dat een rat in een slangenkooi gooien..
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:59:25 #95
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_50893228
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef braaksel het volgende:
Het is naar mijn mening tijd voor 'n échte boerenlul in de Kooi, er zijn momenteel enkel randstedelingen.
Da's toch gaaf? 'n echte Xenofobische boerenlil die Amanda, Brian en Natasia op hun afkomst gaat veroordelen?! Dat worden gave ruzies!
zoiets als Herman Finkers, een IQ verpakt in een mooi taaltje
Screw the future...
We're cold now!
pi_50893230
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef braaksel het volgende:
Da's toch gaaf? 'n echte Xenofobische boerenlul die Amanda, Brian en Natasia op hun afkomst gaat veroordelen?! Dat worden gave ruzies!
Nou gaaf. Bij mij heet dat racisme.
pi_50893250
Nou gelukt, top
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_50893257
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

zoiets als Herman Finkers, een IQ verpakt in een mooi taaltje
Ja!
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 12:00:32 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_50893270
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

pist ze toch in een glas en drinkt ze het op...als ze dronken is merkt ze ut toch nie...en wen der maar aan amanda..want je zal nooit een butler krijgen....

Goeie morgen BeeQueen..alles goed?!?
Een butler kan ze idd vergeten, asowijf.
alles goed hoor, dank je.
― Mark Twain
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:00:42 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50893277
quote:
Ik ben het helemaal met je eens. En dan zou het helemaal tof zijn als RTL vervolgens besluit de stekker er nóg eerder uit te trekken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')