Jah das een zieke gedachte maar geeft niet iedereen is wel is ziek...gelukkig maar anders word het leven ook zo saai...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef braaksel het volgende:
Dennis moet gewoon dood. Of is dat 'n zieke gedachte?
Best wel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef braaksel het volgende:
Dennis moet gewoon dood. Of is dat 'n zieke gedachte?
Dat gedrag heb ik inderdaad mogen aanschouwen. Wat fijn dat hij zich mondeling zo goed kon uitdrukken...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dennis is 24 jaar jong...hij lijkt 40..gedraagd zich als 12...wat een kutleven moet die jongen hebben
Lol!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef DrsH het volgende:
Hij heeft laatst model gestaan voor een campagne "pas op voor zakkenrollers"
Dank je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah das een zieke gedachte maar geeft niet iedereen is wel is ziek...gelukkig maar anders word het leven ook zo saai...
Probeer de luchtbrug tussen schiphol en JFK eensquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef braaksel het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zie trouwens dat je je kunt opgeven voor DGK, kan dat al langer? Ik ben wellicht behalve ziek ook nog eens blind, wat 'n drama. Ik denk dat ik maar vanaf 'n brug ga springen. Iemand 'n leuke brug in gedachten?
Ik geef je 1 tip..ik heb me ook is opgeven ervoor..doe het niet..want geloof me..jij bent de volgende die hier kapot geschreven word...want zo is fok..al sinds 1999 is Fok zo..en nooit veranderd....kijk maar is naar de reacties op BB's De Bus De Bar..en al die real live shitties...echt Fok is Keihard..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef braaksel het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zie trouwens dat je je kunt opgeven voor DGK, kan dat al langer? Ik ben wellicht behalve ziek ook nog eens blind, wat 'n drama. Ik denk dat ik maar vanaf 'n brug ga springen. Iemand 'n leuke brug in gedachten?
Met 380V....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik overweeg in sterke mate om de medicatie tijdelijk stop te zetten en te grijpen naar een laatste redmiddel
Electroshock therapie![]()
![]()
![]()
Welnee, iedereen wacht nu al met smart op mijn entree.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik geef je 1 tip..ik heb me ook is opgeven ervoor..doe het niet..want geloof me..jij bent de volgende die hier kapot geschreven word...want zo is fok..al sinds 1999 is Fok zo..en nooit veranderd....kijk maar is naar de reacties op BB's De Bus De Bar..en al die real live shitties...echt Fok is Keihard..
Dus weet waar je aan begint als je de kooi in wil!!
Is dat creativiteit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef braaksel het volgende:
Wanneer gaat Huub nou eens 'n apenpak huren en de hele dag roepen: 'Hé swa, ik ben Natasia!'.
Zucht, waar is die creativiteit?
Dan maak je het er ook zelf naar. Niet doen alsof dat aan Fok ligt. Je vraagt er ook om als je 24/7 op camera wil.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik geef je 1 tip..ik heb me ook is opgeven ervoor..doe het niet..want geloof me..jij bent de volgende die hier kapot geschreven word...want zo is fok..al sinds 1999 is Fok zo..en nooit veranderd....kijk maar is naar de reacties op BB's De Bus De Bar..en al die real live shitties...echt Fok is Keihard..
Dat is toch wel voortijdig van de buis gehaald?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hahahahaha!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
..maar fokkers zijn altijd wel zo geweest dat als een bewoner hier ging posten dat er respectvol mee werd omgegaan. Ik heb alleen die Priscilla uit BB2 gefileerd..gestoord ziek goor wijf was dat.
dat is waar...maar er worden hier dingen gezegd die soms totaal gebaseerd zijn op leugens. ga geen voorbeelden noemen nu, maar jah ach...who cares ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan maak je het er ook zelf naar. Niet doen alsof dat aan Fok ligt. Je vraagt er ook om als je 24/7 op camera wil.
Nou, die liefdesrelaties zijn dus al mislukt. Alles op scherp zetten lukt ook niet erg. Hij gaat gewoon in de meute mee. Niks geen input dan deze player zelf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis nieuwe Miljonair in De Gouden Kooi
Dennis uit Alphen aan de Rijn betreedt vanavond als nieuwe Miljonair De Gouden Kooi. Hij vervangt kandidaat Eric die de villa afgelopen dinsdag uit eigen beweging heeft verlaten. De 24-jarige zelfstandig ondernemer is van plan de huidige verhoudingen in de Villa danig op scherp te zetten: “Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriend- schappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken.“
voor de laatkomers
Ze was gewoon heel raar..zat een steekje los. Ze was zelfs zo gepikeerd dat ze dreigde mijn feddelegrand website de grond in te boren in haar muziekblad dat 22 stuks per maand verkocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef braaksel het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Hoezo was ze ziek en goor? Had ze geen douche?
Tjahquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
..maar fokkers zijn altijd wel zo geweest dat als een bewoner hier ging posten dat er respectvol mee werd omgegaan. Ik heb alleen die Priscilla uit BB2 gefileerd..gestoord ziek goor wijf was dat.
Ik omschreef mijzelf als volgt : mijn geest is zieker als de kut van Amanda. Ik kreeg wel een reactie "met oprechte deelneming"quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn aanmelding..ach misschien was "wraakzuchtig, vals, recht door zee, egoistisch, teringsekreet" niet een juist omschrijving van mijn persoonlijkheid..ik wilde gewoon kijken hoe ver ik kwam maar ik heb niet eens een reactie gekregen van die kut stagiaires.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, die liefdesrelaties zijn dus al mislukt. Alles op scherp zetten lukt ook niet erg. Hij gaat gewoon in de meute mee. Niks geen input dan deze player zelf.
Hahahahahahaha, ik lig in 'n 'scheur'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik omschreef mijzelf als volgt : mijn geest is zieker als de kut van Amanda. Ik kreeg wel een reactie "met oprechte deelneming"
pist ze toch in een glas en drinkt ze het op...als ze dronken is merkt ze ut toch nie...en wen der maar aan amanda..want je zal nooit een butler krijgen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda baalt dat er op de dag geen butler is, ze heeft dorst.
Volgens mij heeft hij zijn doelstellingen al bijgesteld. Een BAN meeloper, niet in staat om welke vriendschap of relatie dan ook maar enigszins te beinvloeden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis nieuwe Miljonair in De Gouden Kooi
Dennis uit Alphen aan de Rijn betreedt vanavond als nieuwe Miljonair De Gouden Kooi. Hij vervangt kandidaat Eric die de villa afgelopen dinsdag uit eigen beweging heeft verlaten. De 24-jarige zelfstandig ondernemer is van plan de huidige verhoudingen in de Villa danig op scherp te zetten: “Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriend- schappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken.“
voor de laatkomers
Mee eens. Ik zou het alleen niet aan kunnen zien als Lieke alleen achterblijft met die ratten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub vanavond ook te horen krijgt dat hij weer een paar ton kwijt is, dan hoop ik dat hij de eer aan zichzelf houdt en het programma verlaat. Zou jammer zijn, maar volgens mij wel de enige juiste actie.
Je licht je hielen nog niet hier of de pleuris breekt uit...ben benieuwd of er sancties komen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, die liefdesrelaties zijn dus al mislukt. Alles op scherp zetten lukt ook niet erg. Hij gaat gewoon in de meute mee. Niks geen input dan deze player zelf.
Nee tuurlijk niet joh Scat..(goeie morgen btw)...hubio moet blijven...tis samen met jaap toch het kijkcijfer kanon van het programma. Ik denk ook dat als hij weg gaat meer verliest. Hij heeft echt kans om te wnnn..daarbij 1.15 miljoen of 8 ton lekker B..zoveel verdienen de meeste niet in een jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub vanavond ook te horen krijgt dat hij weer een paar ton kwijt is, dan hoop ik dat hij de eer aan zichzelf houdt en het programma verlaat. Zou jammer zijn, maar volgens mij wel de enige juiste actie.
Nee. Hij moet blijven..je wilt toch niet dat Brian dat huis wint?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
precies dat een rat in een slangenkooi gooien..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zou het alleen niet aan kunnen zien als Lieke alleen achterblijft met die ratten.
zoiets als Herman Finkers, een IQ verpakt in een mooi taaltjequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef braaksel het volgende:
Het is naar mijn mening tijd voor 'n échte boerenlul in de Kooi, er zijn momenteel enkel randstedelingen.
Da's toch gaaf? 'n echte Xenofobische boerenlil die Amanda, Brian en Natasia op hun afkomst gaat veroordelen?! Dat worden gave ruzies!
Nou gaaf. Bij mij heet dat racisme.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef braaksel het volgende:
Het is naar mijn mening tijd voor 'n échte boerenlul in de Kooi, er zijn momenteel enkel randstedelingen.
Da's toch gaaf? 'n echte Xenofobische boerenlul die Amanda, Brian en Natasia op hun afkomst gaat veroordelen?! Dat worden gave ruzies!
Ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
zoiets als Herman Finkers, een IQ verpakt in een mooi taaltje
Een butler kan ze idd vergeten, asowijf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
pist ze toch in een glas en drinkt ze het op...als ze dronken is merkt ze ut toch nie...en wen der maar aan amanda..want je zal nooit een butler krijgen....
Goeie morgen BeeQueen..alles goed?!?![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eens. En dan zou het helemaal tof zijn als RTL vervolgens besluit de stekker er nóg eerder uit te trekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |