ja het is de bedoeling dat je mij een P.M stuurt met je FOK! nickname, ik kan niet alles bijhoudenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef Croupouque het volgende:
Het is maar een detail, maar in de lijst staat achter mijn natie 'Eliminatie' niet mijn Fok! username.
lol ok good onequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Iets als
[GRATIS MMOG] FOK! ALliance Cybernations deel 28 ?![]()
Ach, sorry. Dat wist ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef Shawn het volgende:
[..]
ja het is de bedoeling dat je mij een P.M stuurt met je FOK! nickname, ik kan niet alles bijhouden
Ik heb het genoteerd, zal het bij de volgende update vervangen
als je mij dan ook even aanpast want mijn nation Friesland staat momenteel al weer op 49quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef Shawn het volgende:
[..]
ja het is de bedoeling dat je mij een P.M stuurt met je FOK! nickname, ik kan niet alles bijhouden
Ik heb het genoteerd, zal het bij de volgende update vervangen
Krap aan het linkerrijtje dus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
als je mij dan ook even aanpast want mijn nation Friesland staat momenteel al weer op 49![]()
?? Ik hou mn tech lekker; mn soldaten worden er relatief onverslaanbaar van!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb 107 tech,ik heb dringend een tech deal nodig![]()
ik wil in infra groeien,tech kan ik nog altijd "lenen".quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef descendent1 het volgende:
[..]
?? Ik hou mn tech lekker; mn soldaten worden er relatief onverslaanbaar van!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Whizzkith het volgende:
Ziet er uit als een leuk spel, eens aanmelden
b'vo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef Double-Helix het volgende:
We zijn lid van de citruss accords,heil!
het is dat ik mijn taxes al 5 dagen niet heb gecollect anders..quote:
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef Emimich het volgende:
Als je nu nog al je lvl 9 vliegtuigen gaat kopen dan kom je door de 20k-grens.
Whehehe hoax hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef DzervE het volgende:
Wow, die Wouser is snel gestegen zeg![]()
En ik geloof dat ik irc ergens genoemd zag worden, welke server bedoelen jullie precies?
Is dat een MDP?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef Double-Helix het volgende:
We zijn lid van de citruss accords,heil!
jep,voor de orange allianties.quote:
Moet je dit doen ter afleiding www.travian.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik vind CN steeds saaier worden.
ik denk dat je je moet beseffen dat we in een opbouwfase zitten, zie het als Command en Conquer... je bent nu je basis aan het bouwenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:05 schreef Frrreek het volgende:
Heeft iemand tips om het spel boeiend te houden? Dat 999 infra plan klinkt best leuk, maar houdt in dat je 15-20 dagen helemaal niks doet. Enige reden voor mij om er niet aan mee te doen.
Ik hoop dat we gauw in een leuke oorlog terecht komen, die we uiteindelijk knetterhard winnen natuurlijk
Zoek op de resource die je wil hebben in de zoek functie onderin praktisch elk scherm. "Water Iron Orange" invullen geeft, verrassend genoeg, alle Orange mensen met Water en Iron. Als je de startende (lees lage Nation Strength) landen kiest hebben deze vaak weinig trade slots gevuld. Een aanbod zullen ze dan ook snel accepteren. Voor de rest zijn er op het forum en in de 1e post van elk topic wat tips te vinden voor beginners.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:50 schreef Croupouque het volgende:
Heeft iemand nog een goede tip voor een beginneling als ik? Ik heb tot op heden namelijk nog helemaal niemand kunnen vinden met wie ik resources kan traden, het maakt me nu ook bijna niets meer uit wát ik krijg, áls ik maar een paar van die slots gevuld zie!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Mag ik voor mijn topic op tweakers het stukje text neerzetten van het rood_verzet?
Een online spel waar je via de aanschaf van infrastructuur, technologie, land en voorzieningen kan uitgroeien tot een machtig land. Verder is het van belang dat je de beste handelsrelaties aangaat (of misschien is dat wel het belangrijkste). Je kan oorlog voeren met andere landen of je bij een alliantie voegen (waarbij verschillende allianties om de zoveel tijd een soort van \'wereldoorlog\' voeren). Dit hoeft echter niet, je kan er ook voor kiezen dat je een vreedzaam land wilt zijn en op die manier kan je niet aangevallen worden (maar je kan ook niet aanvallen). Neemt wel een uitdaging van het spel weg, als je in een oorlog verliest kun je namelijk in een anarchie gegooid worden, wat je bijvoorbeeld een maand aan investeringen kan kosten. Je kan ook je eigen bestuursvorm en nationale religie kiezen, maar het volk geeft aan of ze een andere staatsvorm of religie willen. Je hoeft daar niet op in te gaan, maar het is wel van belang, aangezien het meetelt in het welzijn (blije burgers werken harder). De mensen willen wel om de zoveel tijd een nieuwe bestuursvorm. Zo is het dat eerst mijn volk een democratie nastreefde, nu willen ze een totalitaire dictatuur (geen grappen). Je land kun je dus niet helemaal naar je eigen wil schapen, toch is het erg vermakelijk. Het spel kost je ongeveer 10 minuten per dag (en een halfuurtje om je land aan te maken). (© rood_verzet)
Dat dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |