1 aanval in ruil voor het bezetten van 2 war slots gedurende 6/7 dagen? Wat is dat voor dealquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb je 2 linkjes gestuurd, en je mag die groene 1x planned aanvallen
De rest wil ik voor mezelf
Prima, ik ben tevreden. Merciquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef Timmehhh het volgende:
Je mag beide die je bezet vandaag 1x aanvallen, met planned. en je hebt 2 toplandjes als link via pm gekregen.
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat iemand op beiden landen zou springen.
verkapte tvpquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef descendent1 het volgende:
Jij zit gewoon al met je nieuwe te wachten totdat wij het topic volmaken, hé Shawn...![]()
Vreemdquote:
Hoe sneller je begint hoe beterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
He, dit spel lijkt me wal wat. Binnenkort eens even in verdiepen
Is het echt zo'n goeie dan? Wat heb je geloot? Ben benieuwd.quote:
Help mequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:15 schreef Frrreek het volgende:
Algemeen vraagje.
"Your population density of 48.04 population per mile is at a good level at this time."
Ik bezit water, waarbij staat: "Increases number of citizens per mile before population unhappiness by 50"
Wat is de standaard max. citizens per mile before population unhappiness? M.a.w.: hoe ver kan ik gaan met mijn population density?
400k ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Is het echt zo'n goeie dan? Wat heb je geloot? Ben benieuwd.![]()
Volgens mij ligt de normale max bij 60 per mile, dus dan heb jij minstens 110 per mile als het goed is.quote:
Cool. Dank jequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de normale max bij 60 per mile, dus dan heb jij minstens 110 per mile als het goed is.
(man, ik heb nog geen 20 per mile!)
Kijk, ik begin het nu al leuk te vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Shawn het volgende:
Hoe sneller je begint hoe beterJe kan je nu registreren, aanmelden bij de FOK! Alliance, over 14 dagen terugkomen en dan over tienduizenden dollars belastinginkomsten beschikken..
![]()
Hop hop, de zweep over dat gepeupel van je! Strijden zullen ze, sterven in het harnas of ze hoeven helemaal niet thuis te komen, als je nog leeft heb je duidelijk niet je werk goed gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kijk, ik begin het nu al leuk te vinden![]()
Altijd die kut nerdjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Mag geen topic maken bij tweakers met daarin ledenwerving voor fok alliantie..
IK pleur het daar wel in me sig!
wat zou ik daar in zetten? Iemand een idee
ik heb 107 tech,ik heb dringend een tech deal nodigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef Sitethief het volgende:
Die 10 tech regel, hoelang geld die, ik heb namelijk als sinds jaar en dag 35 tech....
Sure, P.M mij de IRC infoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef Sitethief het volgende:
Shawn, kun je in de OP de IRC informatie updaten?
[FOK!-Alliance] Cybernations, GRATIS = doe mee! Deel 27quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:13 schreef Document1 het volgende:
Shawn!!!! je bent in de TT vergeten te zetten dat het gratis is!!!!
gratis=meer ledenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:08 schreef Shawn het volgende:
[..]
Sure, P.M mij de IRC info
[..]
[FOK!-Alliance] Cybernations, GRATIS = doe mee! Deel 27
toch wel een hele vooruitgangquote:
ik heb geen utopia gespeeld maar ik kan je zeggen dat cn kei cool isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef NeoDweezil het volgende:
heb vroeger utopia gespeeld, is dit ongeveer hetzelfde?
Iets alsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:08 schreef Shawn het volgende:
[..]
Sure, P.M mij de IRC info
[..]
[FOK!-Alliance] Cybernations, GRATIS = doe mee! Deel 27
ja het is de bedoeling dat je mij een P.M stuurt met je FOK! nickname, ik kan niet alles bijhoudenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef Croupouque het volgende:
Het is maar een detail, maar in de lijst staat achter mijn natie 'Eliminatie' niet mijn Fok! username.
lol ok good onequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Iets als
[GRATIS MMOG] FOK! ALliance Cybernations deel 28 ?![]()
Ach, sorry. Dat wist ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef Shawn het volgende:
[..]
ja het is de bedoeling dat je mij een P.M stuurt met je FOK! nickname, ik kan niet alles bijhouden
Ik heb het genoteerd, zal het bij de volgende update vervangen
als je mij dan ook even aanpast want mijn nation Friesland staat momenteel al weer op 49quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef Shawn het volgende:
[..]
ja het is de bedoeling dat je mij een P.M stuurt met je FOK! nickname, ik kan niet alles bijhouden
Ik heb het genoteerd, zal het bij de volgende update vervangen
Krap aan het linkerrijtje dus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
als je mij dan ook even aanpast want mijn nation Friesland staat momenteel al weer op 49![]()
?? Ik hou mn tech lekker; mn soldaten worden er relatief onverslaanbaar van!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb 107 tech,ik heb dringend een tech deal nodig![]()
ik wil in infra groeien,tech kan ik nog altijd "lenen".quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef descendent1 het volgende:
[..]
?? Ik hou mn tech lekker; mn soldaten worden er relatief onverslaanbaar van!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Whizzkith het volgende:
Ziet er uit als een leuk spel, eens aanmelden
b'vo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef Double-Helix het volgende:
We zijn lid van de citruss accords,heil!
het is dat ik mijn taxes al 5 dagen niet heb gecollect anders..quote:
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef Emimich het volgende:
Als je nu nog al je lvl 9 vliegtuigen gaat kopen dan kom je door de 20k-grens.
Whehehe hoax hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef DzervE het volgende:
Wow, die Wouser is snel gestegen zeg![]()
En ik geloof dat ik irc ergens genoemd zag worden, welke server bedoelen jullie precies?
Is dat een MDP?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef Double-Helix het volgende:
We zijn lid van de citruss accords,heil!
jep,voor de orange allianties.quote:
Moet je dit doen ter afleiding www.travian.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik vind CN steeds saaier worden.
ik denk dat je je moet beseffen dat we in een opbouwfase zitten, zie het als Command en Conquer... je bent nu je basis aan het bouwenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:05 schreef Frrreek het volgende:
Heeft iemand tips om het spel boeiend te houden? Dat 999 infra plan klinkt best leuk, maar houdt in dat je 15-20 dagen helemaal niks doet. Enige reden voor mij om er niet aan mee te doen.
Ik hoop dat we gauw in een leuke oorlog terecht komen, die we uiteindelijk knetterhard winnen natuurlijk
Zoek op de resource die je wil hebben in de zoek functie onderin praktisch elk scherm. "Water Iron Orange" invullen geeft, verrassend genoeg, alle Orange mensen met Water en Iron. Als je de startende (lees lage Nation Strength) landen kiest hebben deze vaak weinig trade slots gevuld. Een aanbod zullen ze dan ook snel accepteren. Voor de rest zijn er op het forum en in de 1e post van elk topic wat tips te vinden voor beginners.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:50 schreef Croupouque het volgende:
Heeft iemand nog een goede tip voor een beginneling als ik? Ik heb tot op heden namelijk nog helemaal niemand kunnen vinden met wie ik resources kan traden, het maakt me nu ook bijna niets meer uit wát ik krijg, áls ik maar een paar van die slots gevuld zie!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Mag ik voor mijn topic op tweakers het stukje text neerzetten van het rood_verzet?
Een online spel waar je via de aanschaf van infrastructuur, technologie, land en voorzieningen kan uitgroeien tot een machtig land. Verder is het van belang dat je de beste handelsrelaties aangaat (of misschien is dat wel het belangrijkste). Je kan oorlog voeren met andere landen of je bij een alliantie voegen (waarbij verschillende allianties om de zoveel tijd een soort van \'wereldoorlog\' voeren). Dit hoeft echter niet, je kan er ook voor kiezen dat je een vreedzaam land wilt zijn en op die manier kan je niet aangevallen worden (maar je kan ook niet aanvallen). Neemt wel een uitdaging van het spel weg, als je in een oorlog verliest kun je namelijk in een anarchie gegooid worden, wat je bijvoorbeeld een maand aan investeringen kan kosten. Je kan ook je eigen bestuursvorm en nationale religie kiezen, maar het volk geeft aan of ze een andere staatsvorm of religie willen. Je hoeft daar niet op in te gaan, maar het is wel van belang, aangezien het meetelt in het welzijn (blije burgers werken harder). De mensen willen wel om de zoveel tijd een nieuwe bestuursvorm. Zo is het dat eerst mijn volk een democratie nastreefde, nu willen ze een totalitaire dictatuur (geen grappen). Je land kun je dus niet helemaal naar je eigen wil schapen, toch is het erg vermakelijk. Het spel kost je ongeveer 10 minuten per dag (en een halfuurtje om je land aan te maken). (© rood_verzet)
Dat dus?
Ik zeg toch 1.5?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:00 schreef Originele_Naam het volgende:
1.5 miljoen is veels te veel 1 miljoen
Tentamens, judotoernooien enzo maar nu heb ik heel veel tijd weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef Double-Helix het volgende:
general chillaz waar was je?
1.5, en dat is mijn laagste bod!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
pfft, 1,25
jij bent wel een keiharde
Stuur maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik heb 1 slot available atm en 50 tech in de aanbieding. Nog interesse?
komt eraan. Ben bezig met een opruim-spree en vergat te refreshen. 1 minuutquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:08 schreef Whizzkith het volgende:
Freek, waar blijft jouw tech?
Ik zeg fok itquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef descendent1 het volgende:
Wat zijn jullie hier toch allemaal aan het bekokstoven?![]()
Kan dat allemaal wel door de rechterlijke beugel?![]()
Ik zeg: Ga je scheren!quote:
ik heb zin om iemand aan te klagenquote:
Zou een aanklacht voor sfeerverzieken kans maken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb zin om iemand aan te klagen![]()
probeer maar,een rechtbank is voor iedereenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou een aanklacht voor sfeerverzieken kans maken?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou een aanklacht voor sfeerverzieken kans maken?
quote:Ik ga voor niet ontvankelijkheid van de klacht wegen incompetentie van alle partijen.
Ik heb regelmatig raids aangevraagd (zowel via fok als via het forum daar) maar kreeg zelden of nooit een reactie. Dan is mijn geduld beperktquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
In principe heeft Lorenzius gelijk, tech raids moeten aangevraagd worden...(Descendent even advocaat van duivel speelt...
)
lol ik heb je nog niet gezien,ik ga je aanklagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef popolon het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard.
Ik zit in de fok alliantie, beetje rustig op te bouwen, beetje klikken hier en daar. Ben er lang niet zo intens mee bezig als de meesten hier.
Ik zal jou aanklagen wegens het opleggen van een enorme werkdruk aan ons rechters!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
lol ik heb je nog niet gezien,ik ga je aanklagen![]()
![]()
Behandeling van de zaak duurt me veel te lang. Waar kan ik een aanklacht indienen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zal jou aanklagen wegens het opleggen van een enorme werkdruk aan ons rechters!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zal jou aanklagen wegens het opleggen van een enorme werkdruk aan ons rechters!![]()
Lijkt me geen goed plan..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef Sitethief het volgende:
ALs je plezier aan CN wilt beleven........
Ik ga vanavond als ik thuis ben een actie opzetten, waarbij we gewoon een soortement invasie doen op alle grote CN fora en IRC kanalen om FOK meer bekendheid te geven.
Moet ik weg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
lol ik heb je nog niet gezien,ik ga je aanklagen![]()
![]()
Niks moetquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Moet ik weg?
Geen probleem hoor. Als je zogenaamd heel actief moet zijn dan houdt het voor mij wel een beetje op.
Shit verkeerde knopje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niks moet. Ook zonder heel actief te zijn is het een leuk spelletje. Scheelt je ook een hoop gezeik van je alliantiegenoten
.
wehehe was maar een grapjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Moet ik weg?
Geen probleem hoor. Als je zogenaamd heel actief moet zijn dan houdt het voor mij wel een beetje op.
AAARGH!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Behandeling van de zaak duurt me veel te lang. Waar kan ik een aanklacht indienen?
jij zit ook in mijn attack rangequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
AAARGH!!!![]()
Hé, je zit in mn attackrange!![]()
1615 soldaatjes en 26 tanks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jij zit ook in mijn attack range![]()
ik ben aan het bezuinigenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
1615 soldaatjes en 26 tanks.Geen partij natuurlijk voor mijn superieure legermacht...
![]()
Bring it on!!![]()
jongen dat werd door die peace gozers beweerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef DiviFilius het volgende:
Ik mag hopen dat je die uitdrukking opzettelijk verkeerd hebt overgenomen
Shake![]()
Ik ben geen behandelende rechterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Behandeling van de zaak duurt me veel te lang. Waar kan ik een aanklacht indienen?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:51 schreef Whizzkith het volgende:
Ja die zin is letterlijk zo gezegd daar op het forumInclusief de fout
ik vind hem leukquote:
wooooooow,jammer dat ik gebonden ben aan een tech dealquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef Shawn het volgende:
Ik heb 1 AID slot vrij, wie wil mij 50 tech sturengraag een reactie voor 01.30 uur
beloning = $2 miljoen![]()
Komt u maarr!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef Shawn het volgende:
Ik heb 1 AID slot vrij, wie wil mij 50 tech sturengraag een reactie voor 01.30 uur
beloning = $2 miljoen![]()
jammerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:28 schreef Double-Helix het volgende:
wooooooow,jammer dat ik gebonden ben aan een tech deal![]()
+1.000 NSquote:
Nog stemmen kopen ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
+1.000 NSThx
! Ik probeer je $2.000.000 zsm te regelen
ik wacht op een reactie van mijn tradepartner.. hij stuurt je $3.000.000 incl. 50 tech
wil je de 50 tech voor mij bewaren? (11 juli) dan mag je de $3.000.000 houden maar dan moet je wel Shawn 4 president stemmen![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
+1.000 NSThx
ik wacht op een reactie van mijn tradepartner.. hij stuurt je $3.000.000 incl. 50 tech
wil je de 50 tech voor mij bewaren? (11 juli) dan mag je de $3.000.000 houden maar dan moet je wel Shawn 4 president stemmen![]()
![]()
Dat is niet eerlijk,ik ben een sloeberquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
+1.000 NSThx
![]()
11 juli weer een dagquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:46 schreef Double-Helix het volgende:
Dat is niet eerlijk,ik ben een sloeber![]()
you've got yourself a deal misterquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef Shawn het volgende:
[..]
11 juli weer een dagik stuur je wel een P.M zodra ik heb uitgerekend over hoeveel vrije AID slots ik dan beschik
![]()
Hij heeft op Live Messenger al gezegd mee te gaan doen. Ik wacht met smart op zijn inschrijving. Tot die tijd voer ik de hype nog een beetje op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef Double-Helix het volgende:
Hij heeft nog niks gedaan,we wachten wel op esco
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef Double-Helix het volgende:
you've got yourself a deal mister!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Whizzkith het volgende:
Ja het begint wel ingewikkeld te worden als je zo groot bentAl die aidslots, uitvogelen hoeveel geld je dan hebt, kijken hoe je het gaat uitdelen, en hoe je er weer wat voor terug krijgt.. Het is nog meer werk dan een hele oorlog tegen een andere alliance plannen
iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Whizzkith het volgende:
Ja het begint wel ingewikkeld te worden als je zo groot bentAl die aidslots, uitvogelen hoeveel geld je dan hebt, kijken hoe je het gaat uitdelen, en hoe je er weer wat voor terug krijgt.. Het is nog meer werk dan een hele oorlog tegen een andere alliance plannen
"They have nukes for god's shake!"quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
"They have nukes for god's shake!"!
Ik hoop dat iemand mij vannacht nog AID stuurtquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef Whizzkith het volgende:
Ga je die slot nog gebruiken vannacht Shawn?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:08 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand mij vannacht nog AID stuurtheb een berichtje gepost op het CN forum
![]()
* Shawn duimt voor zichzelf *
deze ga je ook volbaggerenquote:
Wie is het?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
Het kost me een fucking harbor maar ik heb m'n trades weer op orde. Is er nog een vorm van diplomatie voor payback terms? Die hond cancelt m'n trade zonder me daarvan op enige wijze op de hoogte te brengen. Lekker is dat, waren gelukkig ook niet de meest onbelangrijke resources die ik kwijt raakte![]()
Hoeveel geld heb jij tot nu toe in CN gestoken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:23 schreef Shawn het volgende:
* Shawn] goes [url=http://www.cybernations.net/allNations_display_alliances.asp?Alliance=FOK]nuclear[/url
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef Daywalk3r het volgende:
OK! Ik heb een topic op tweakers geopent.
Zie Hier
Goed ideequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef Wouser het volgende:
Ik kan wel ff precies onder je post posten dat ik het ook speel en bij FOK! alliantie ziten dan zo aan jou vragen en bij welke alliantie zit jij
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=138033quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef Double-Helix het volgende:
Wie is het?
hmmmquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=138033
Ik zou hem het liefst even op z'n flikker geven maar hij zit bij een sterke alliance dus tja.
terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef Sargon het volgende:
DH check even je PM
I'll take my losses. Ik heb bij die nieuwe iig een minimale periode van drie maanden afgesproken. Moet voor hem geen probleem zijn; ik koop z'n extra tradeslot dus tja.quote:
die heeft een ban swaquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Double-Helix het volgende:
Sargon waar ben je?
een andere,quote:
quote:Moet ik 'war is an option' naar peace zetten die eerste 7 dagen?
Als het goed is ben ik lid van FoK
denk dat ik hier maar niet op in moet gaan of wel?quote:To: spiederman From: Genghis Smith 6/27/2007 7:17:20 PM Subject: Trade Deal
I am willing to offer you 25,000 in aid if you will change your team to black and offer me trade. Offer stands until 6/29.
Neuh lijkt me zeer onaantrekkelijk. Binnen onze (oranje) alliantie kan je veel makkelijker betere trades krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:06 schreef NeoDweezil het volgende:
kom net online, en zie dat ik een pm heb
[..]
denk dat ik hier maar niet op in moet gaan of wel?
ty voor de snelle reactiequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh lijkt me zeer onaantrekkelijk. Binnen onze (oranje) alliantie kan je veel makkelijker betere trades krijgen.
idd, dat was al het eerste waar ik mijn bedenkingen over had, vandaar dat ik ff hier kom dubbelcheckenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef Sargon het volgende:
25 k is niets en bovendien is het niet gewenst om je kleur van oranje te veranderen naar iets anders
Koe en marmer best goed. Zorg dat je ook suiker en varken krijgt; dan heb je fast food bonus resource (+2 hapinnes)quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef NeoDweezil het volgende:
sorry dat ik alweer lastig val
ehh ik krijg nu weer een trade offer,
iemand wil mijn iron en spices tegen een koe en marble traden oid?
wijs?
sorry ik leer steeds meer :p ben er al enigzins uit
binnen FOK! is er een poging om een tradecirkel op te zetten, je zou je daarvoor kunnen inschrijven alvast, dit is iets voor de lange termijn omdat we nog te weinig leden hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
ty voor de snelle reactie![]()
btw. wat is het preciese doel van die Resources
ik heb [afbeelding] en [afbeelding] onder my resources
en [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding] en [afbeelding] onder connected resources
wat kan ik hier mee?
wat kan ik het beste doen?
wie helpt me :p
gepostquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
binnen FOK! is er een poging om een tradecirkel op te zetten, je zou je daarvoor kunnen inschrijven alvast, dit is iets voor de lange termijn omdat we nog te weinig leden hebben
Trade cirkel
zinloos trouwens om daar oorlog tegen te gaan voeren, aangezien ze geen soldaten meer hebben om tegen te vechtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:26 schreef NeoDweezil het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=95195 is het
weet niet of het wat is, kwam m tegen
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=12337
16 dagen inactive
ik moet nog zo ongeveer 379quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef FJD het volgende:
Nog 90 infra en dan zit ik op 999 infraDan sparen voor de jump
Hoeveel moet ik trouwens jumpen als ik weer op m'n huidige inkomen wil komen?
wehehe,ik ben aan het sparen om gelijk bij de 999.99 infra te komenquote:
Waar betaal je je bills dan van?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wehehe,ik ben aan het sparen om gelijk bij de 999.99 infra te komen![]()
200k die ik heb liggen van een tech tradequote:
Om FOK groter te maken, individueel landjes opbouwen gaat lang niet zo hard als allen tezamen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:41 schreef Madine het volgende:
Okay. Ik geloof ik 36k tax en 14k bills.
Ik zou eigenlijk mijn taxes moeten opsparen voor dat 999-programma, maar ik vat niet echt wat daar de bedoeling van is. Want het duurt wel wat langer dan een maand voordat ik aan 999 tech zit en waarom zou ik dan al mijn inkomsten moeten afstaan aan andere landen he?
hmmm, dus ik krijg dan onterecht meer rekeningen voor me kiezen terwijl ik zo mijn best doe? Schande!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:19 schreef Double-Helix het volgende:
Dan gaan je bills keihard omhoog en je inkomen blijven hetzelfde als bij 999.99 infra!
dus dan moet je gelijk een grote jump maken.
quote:
en ja god vermoord een puppy als je op 1000 infra zit.
ik mis alleen de "tetten" nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:22 schreef Terecht het volgende:
Om het grote verdriet enigzins te verzachten:
[afbeelding]
haha ja en hij neemt ook nog de moeite om naar onze domme gelul te luisterenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:41 schreef Madine het volgende:
En ik ben Nederlandse![]()
Wat een discussie, die arme Aardappel spreekt Nederlands op Jip und Janneke niveau en wij vermoeien hem met dat soort dingen![]()
en binnen!, heb nu fast food, thnx!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Koe en marmer best goed. Zorg dat je ook suiker en varken krijgt; dan heb je fast food bonus resource (+2 hapinnes)
Ik heb Koe, Marmer, Suiker en Varken maar geen fast food bonus? Dubieus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:14 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
en binnen!, heb nu fast food, thnx!
Je hebt geen marmer nodig, maar spices.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:16 schreef Shakes het volgende:
[..]
Ik heb Koe, Marmer, Suiker en Varken maar geen fast food bonus? Dubieus.
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=132056
Wat doe ik fout.
quote:Fast Food - Increases population happiness + 2. Requires Cattle, Sugar, Spices, and Pigs.
ga ik doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:29 schreef Timmehhh het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1229257/last
Blijf op tweakers posten mensen, we hebben recruits nodig.
Ik snap er ook geen hol vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:03 schreef Madine het volgende:
Hmmmm, is het erg als ik beken dat ik gewoon weinig begrijp van Cyber Nations?![]()
De alliantie en zo is stoer, maar het spel is me gewoon te vaag.
Gisteren een oorlog van 6 uur gevochtenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat is er gebeurd
ben 2 dagen weg gelijk een oorlogsmail en dergelijke
Tweakers.net verhuist!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:29 schreef Timmehhh het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1229257/last
Blijf op tweakers posten mensen, we hebben recruits nodig.
no problemquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Tweakers.net verhuist!
Tweakers.net verhuist vandaag zijn servers van Redbus naar het datacenter van EUNetworks.
zeker $10.000quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:49 schreef Emimich het volgende:
Hoeveel geld heb jij tot nu toe in CN gestoken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |