reden tot meer onderzoek.quote:
ik heb gelezen dat mensen vroeger intelligenter waren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
Ach ja, vroeger waren de mensen nog dommig, toen konden ze niet zo goed schrijven.
Geloof me, je wilt er nooit in terecht komen. Het levert serieuze schade voor je gesteldheid op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
![]()
Je lokt me zo een subforum in waar ik voorlopig niet terecht wil komen![]()
quote:
Heb het net een beetje doorgebladerd. Je hebt helemaal gelijk, die mensen daar zijn echt niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt er nooit in terecht komen. Het levert serieuze schade voor je gesteldheid op.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Vicky het volgende:
* Vicky zit met een heerlijke pot thee, laptoppie op schoot, naar de Toppers in Concert te kijken..
Iemand een koppie thee??
hoezo, heeft je vriend geen puf (/sap) meer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
* slikt verzameling mogelijke antwoorden in
![]()
Doch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
hoezo, heeft je vriend geen puf (/sap) meer?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ladies ik heb even een vraagje en misschien heeft 1 van jullie ook zo iets in huis. Ik heb in de babykamer een ingebouwde schuifkast maar ik heb geen zin dat straks wanneer dit kind gaat kruipen en de wereld gaat verkennen de kast zelf open kan schuiven (en denkt dat de planken een waar klimrekwalhala zijn) en met zijn of haar tengels er tussen zit. Ik heb de site www.pasopshop.nl gevonden maar kan daar niks vinden wat je kan gebruiken als stop/klem voor zo een kast. Iemand een idee??
quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:57 schreef Dagonet het volgende:
Welke ranzige idioot heeft verzonnen dat dat een woord is? Jullie bedoelen "zo'n", stel taalverkrachters.
De persoon die hier als eerste mee kwam mag wat mij betreft tegen de muur.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:00 schreef Dagonet het volgende:
Voor de wannabe zakengasten, dat doe je dus niet. Staat voor geen meter, dat woord hoort níet aan het begin van een zin.
Oh, en "welke" gebruiken waar je die bedoelt, ook zoiets waarmee je een "kijk mij eens goed zakelijk onderlegd zijn, dit klinkt wel erg officiëel".
Sterf! Leer je taal of rot op naar de bodem van de Marianentrog!
-Echter moet ik wel zeggen dat de users welke het Nederlands niet machtig zijn
Over laten schijnen.quote:
http://www.nu.nl/news/113(...)o_te_vermoorden.htmlquote:CIA probeerde Castro te vermoorden
Uitgegeven: 26 juni 2007 19:56
Laatst gewijzigd: 26 juni 2007 21:28
WASHINGTON - De Amerikaanse inlichtingendienst benaderde de maffia in de jaren zestig om de Cubaanse president Fidel Castro te laten vermoorden. Dit moest gebeuren in een 'gangster-achtige actie'.
Dit bleek uit dinsdag gepubliceerde CIA-documenten, die ongeveer 25 jaar intern beleid blootleggen.
De documenten staan bij de CIA bekend als de 'familiejuwelen'. Honderden pagina's over onder meer pogingen tot moord, spionage en ontvoeringen van de dienst of uit naam van de dienst zijn onthuld voor de gewone burger.
Regering
De CIA werkte in het begin van de jaren zestig samen met twee van de meest gezochte criminelen van de Verenigde Staten om de moord op Castro te beramen. De Amerikaanse regering mocht absoluut niets van deze operatie afweten.
Een van de twee gangsters dacht dat het gebruik van wapens een probleem kon vormen en stelde daarom voor een krachtige pil in Castro's eten of drinken te doen.
Pillen
Uiteindelijk werden zes dodelijke pillen gegeven aan een Cubaanse functionaris die in financiële moeilijkheden verkeerde en die toegang had tot de Cubaanse president. Na verscheidene mislukte pogingen werd hij bang en trok zich terug.
Een andere kandidaat heeft daarna ook verscheidene keren geprobeerd, maar wederom zonder 'succes'.
Dat het de amerikanen nooit gelukt is Castro te vermoorden is toch wel een van hun grootste mislukkingen van de vorige eeuwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/113(...)o_te_vermoorden.html
Ja, de grootste democratie ter wereld!
Grappig genoeg gaat het spel Manhunt ook over een ter dood veroordeelde die vervolgens gangs moet uitmoorden. Weinig onschuldige burgers dus.
Jij hebt echt geen moeite met van die neonazi'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
De weigering van de normale politieke partijen om af te stappen van de multicultuur heeft ook gevolgen in Duitsland:
[afbeelding]
http://www.telegraph.co.u(...)07/06/25/wger125.xml
Nou ja, dan maar zo.
Ik meen me in ieder geval te herinneren dat ze het ooit eens met een letterlijke klapsigaar hebben geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat het de amerikanen nooit gelukt is Castro te vermoorden is toch wel een van hun grootste mislukkingen van de vorige eeuw. Hadden ze het niet ook via vergiftigde schoenen ofzo geprobeerd?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef Reya het volgende:
Ik meen me in ieder geval te herinneren dat ze het ooit eens met een letterlijke klapsigaar hebben geprobeerd.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik meen me in ieder geval te herinneren dat ze het ooit eens met een letterlijke klapsigaar hebben geprobeerd.
Schopje naar TRUquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]Misschien hebben ze onderhand al de 5e stand-in aan de macht geholpen "+.
Een SC schopjes rond alle fora geven moet volgens wel een interessant iets opleveren.quote:
Eigenlijk wel, Adolf was immers zelf ook een islamofiel:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen moeite met van die neonazi's?
Je hebt ook Discovery als betaaltelevisie. Die schijnt nog wel goed te zijn, maar Nederlanders weigeren te betalen voor televisie om vervolgens te klagen over de reclamesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Discovery was nooit veel soeps natuurlijk.
Ach echt goed zal het ook niet zijn. Dat zou namelijk een grote trendbreuk betekenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je hebt ook Discovery als betaaltelevisie. Die schijnt nog wel goed te zijn, maar Nederlanders weigeren te betalen voor televisie om vervolgens te klagen over de reclames![]()
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5327901quote:VS wil compensatie van Venezuela
De Verenigde Staten willen dat Venezuela een eerlijke compensatie betaalt aan de Amerikaanse oliegiganten Exxon Mobil en ConocoPhilips. Die twee bedrijven stappen uit hun miljardenprojecten in Venezuela, omdat ze niet instemmen met de voorwaarden waaronder ze in het land konden blijven werken.
President Chávez wil dat het staatsoliebedrijf PDVSA een meerderheidsbelang krijgt in projecten in de olierijke Orinoco-delta, waar buitenlandse oliebedrijven veel geld in hadden gestoken. Chevron, Statoil, BP en Total hebben daarover wel overeenstemming bereikt met Venezuela.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5327949quote:Journalisten 'beledigen' president Mali
Vijf journalisten en een literatuurdocent in Mali zijn door de rechter veroordeeld voor het beledigen van president Toure. De docent had zijn leerlingen gevraagd een werkstuk te schrijven over een fictieve president en zijn relatie met een maîtresse, maar de rechter zag daar de humor niet van in. Hij veroordeelde de docent tot twee maanden cel. Een journalist die in de krant een artikel had geschreven over het incident, kreeg dertien dagen cel. Vier andere journalisten die het artikel uit protest hadden overgenomen, kregen voorwaardelijke straffen.
Verschillende belangenorganisaties voor de media hebben woedend gereageerd op de veroordelingen. Verslaggevers Zonder Grenzen heeft vorige week bij de president aangedrongen op de vrijlating van de arrestanten.
Alvast aan het oefenen voor volgende week woensdag?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vroeg.
Vandaag moet alles nagekeken zijn, ik worstel me nu door al het bagger van VWO5 heen voor het vak M&O...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor volgende week woensdag?![]()
De anti-plezierpolitie bestaat uit twee mensen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
De verzuurde anti-plezier politie doet weer eens een poging lol voor anderen te verpesten:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/158433/index.html
heel oud nieuws (ouds) toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/113(...)o_te_vermoorden.html
quote:DEN HAAG - De Koninklijke Marechaussee heeft vijf militairen aangehouden die ervan worden verdacht twee weken geleden minstens zes mannen te hebben mishandeld op een parkeerplaats aan de A12 tussen Arnhem en Ede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |