kkad zn muoete mtette de spellungquote:Op maandag 25 juni 2007 15:28 schreef DrsH het volgende:
Zusje Zusje ik zei nog zo DJB
Ki gaz tehquote:
Jazeker! Je was op zoek naar een homo-erotisch contact!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik val meer op mannen. Maar ja, dat scoort niet zo goed hier.
Je begreep verder de knipoog wel, of niet?
Terug in je satelietmodus?quote:
gefeliquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
ja die berichten op 10 worden steeds erger.![]()
offtopic. Mijn dochter is over!!!!!!!!!!!!!!!(echt hakken over de sloot) naar havo 5.
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
offtopic. Mijn dochter is over!!!!!!!!!!!!!!!(echt hakken over de sloot) naar havo 5.
![]()
off topic, pm is onderwegquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
Geeft niet, want ik stel ook nog wel een beetje eisen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef demins het volgende:
[..]
Jazeker! Je was op zoek naar een homo-erotisch contact!
Sorry, no can do!![]()
Feliquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
Dan had ik haar liever havo 4 over laten doen...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
Feliquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geeft niet, want ik stel ook nog wel een beetje eisen hoor.
wordt er nou bij elke post van tien waarbij ze niet met superlatieven over huub spreken calimero gedrag vertoontquote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
14:27 - Breekpunt?
Het is Huub allemaal te veel geworden. Hij is op bed gaan liggen en valt onmiddellijk in slaap. Het is natuurlijk ook een gekke nacht geweest en je breekt per slot van rekening niet iedere dag je vinger. Zou Huub lering trekken uit dit moment? Misschien is een gebroken vinger een breekpunt in de strategie van de kleine Oldenzaler? We zullen het de komende dagen zien…
Bron: 10.
Wederom heerlijk objectief, en geen woord over Dennis.
foute link en op huub log geen nieuw berichtquote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef Suikeroom het volgende:
Zo Huub is boos over gister, check zn weblog
huubfeedsyourhead
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
Wie is u?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef don_thode het volgende:
wordt er nou bij elke post van tien waarbij ze niet met superlatieven over huub spreken calimero gedrag vertoont![]()
eerst maar even 3 glazen water (net als del)quote:Op maandag 25 juni 2007 15:37 schreef kleinzusje het volgende:
laterssssssssssszzzzzzzzzzzzzz, ff tijtt vroor mselluf nemmen![]()
Wil je misschien even rustig houden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef don_thode het volgende:
[..]
wordt er nou bij elke post van tien waarbij ze niet met superlatieven over huub spreken calimero gedrag vertoont![]()
Dit is de humor van Suikeroom, zo krijgt Jaap extra hits op zn weblog. Grappig he?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
foute link en op huub log geen nieuw bericht
Dan zal het wel stomtoevallig zijn dat je opeens verschijnt nadat een andere kloon in de prullenbak is verdwenen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef don_thode het volgende:
ik ben nieuw haha lees al een tijdje de berichten mee maar dacht vandaag ik wil ook mee discussieren, ik ben een hjd supporter
Ik krijg bij deze teksten altijd een Hans van der tocht AVRO (en dan gaan we nu kijken naar de bluffers ) gevoelquote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
14:27 - Breekpunt?
Het is Huub allemaal te veel geworden. Hij is op bed gaan liggen en valt onmiddellijk in slaap. Het is natuurlijk ook een gekke nacht geweest en je breekt per slot van rekening niet iedere dag je vinger. Zou Huub lering trekken uit dit moment? [b]Misschien is een gebroken vinger een breekpunt in de strategie van de kleine Oldenzaler? We zullen het de komende dagen zien
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
![]()
Die van mij naar 4 VWO (verschil moet er zijn)
Hartstikke goed! dikke kus van Liess aan dochter van lieve vrouwquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
vraag maar aan een administrator om naar de ip adressen te kijken...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zal het wel stomtoevallig zijn dat je opeens verschijnt nadat een andere kloon in de prullenbak is verdwenen.
Ach ik moet er altijd wel om lachen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is de humor van Suikeroom, zo krijgt Jaap extra hits op zn weblog. Grappig he?![]()
Laat gaan. Iedereen moet een keer beginnen. Dat jij nou toevallig op 1 staat in de statsquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je misschien even rustig houden?
Ik altijd een TROS-gevoel, de grootste familie van Neeeeeeeederlandquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik krijg bij deze teksten altijd een Hans van der tocht AVRO (en dan gaan we nu kijken naar de bluffers ) gevoel
hoe bedoel je wil je je even rustig houdebquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je misschien even rustig houden?
Statistieken
Laatste bezoek: 24 seconden geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Nee dat denk ik ook niet. Je schrijft iig stukken beter.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef don_thode het volgende:
[..]
vraag maar aan een administrator om naar de ip adressen te kijken...
ben echt niet die idioot van net
Daarom juist, hij pakt net de verkeerde.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat gaan. Iedereen moet een keer beginnen. Dat jij nou toevallig op 1 staat in de stats
Het schijnt dat je nog niet echt een mening mag hebben als je net begint te posten.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef don_thode het volgende:
[..]
hoe bedoel je wil je je even rustig houdeb![]()
Hij wil toch geen pianoles hè?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:45 schreef mootie het volgende:
Brian vind gitaarspelen veel moeilijk dan piano spelen.
En daar heb je de 'typefouten' ook weer...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef don_thode het volgende:
[..]
hoe bedoel je wil je je even rustig houdeb![]()
Algemeen bekend, als je net nieuw bent op FOK dan weet je niks, en mag je niet vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je nog niet echt een mening mag hebben als je net begint te posten.
Tuurlijk wel, maar direct een user aanvallen vind ik niet echt een sterke binnenkomer.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je nog niet echt een mening mag hebben als je net begint te posten.
Kindje van God mogen alles, zelfs Huub storen als hij slaapt. Moeten Huub eens bij Natasja flikken.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Kanonne.......... kan iemand dat sudokoboekje afpakken? Brian woont er zowat in. Lezen mag bijna niet, maar de hele dag puzzelen wel?
Dus de redactie is het op zijn minst met ons eens dat dit stijlloos isquote:09:04 - "F*cking nepwijf!"
De dag is nog niet begonnen of de ellende breekt al weer uit. Lieke gaat, gewapend met een pollepel en een pan, de rest van de Miljonairs wakker maken. “Goedemorgen!”, gilt ze. Met name Natasia is niet gecharmeerd van deze ‘wake up call’. “Lieke, je bent zo nep!”, schreeuwt de diva, die direct op volle oorlogssterkte. “Ik heb heerlijk geslapen!”, schreeuwt de blondine daar weer over heen. “Natuurlijk heb je lekker geslapen! Tussen alle beesten! Met dat zielige vriendje van je!”, blèrt de diva terug. “F*cking nepwijf!”, schreeuwt ze verder. Ook Lieke zet het op een schreeuwen en zo is de dag weer in stijl begonnen!
Werkt vast wel goed... een 3 sterren Sudoku boekje pakken en gewoon iedere puzzel invullen. Niemand die checkt of het wel klopt wat je hebt ingevuld....quote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
Kanonne.......... kan iemand dat sudokoboekje afpakken? Brian woont er zowat in. Lezen mag bijna niet, maar de hele dag puzzelen wel?
Welk prijzengeld?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef mootie het volgende:
Dennis is niet van plan het prijzengeld met Lieke te delen.
Lieke zou Dennis haar stem geven voor het pokertoernooi, in ruil daarvoor zouden ze de prijs 50/50 delen.quote:
Van het pokeren, ze hadden een soort deal, ieder de helft.quote:
Nee, maar de groupies ws wel!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Zal Huub nog last hebben van die vinger tijdens de groupie-dag?
[afbeelding]
Een man een man een woord een woord is ook niet meer wat het geweest is, wel?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
Lieke zou Dennis haar stem geven voor het pokertoernooi, in ruil daarvoor zouden ze de prijs 50/50 delen.
Hoiquote:
Dat bedoel ik.... Heeft Lieke niet perongeluk die vinger van hem gebroken?quote:
Wat is er bah aan linkshandigen?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Bah, Dennis is ook links.
Idd en zolang Jaap hem maar vertrouwd, SKIJT!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een man een man een woord een woord is ook niet meer wat het geweest is, wel?
Maar aan de andere kant past zo'n houding wel weer perfect in de kooi.
De homo!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Bah, Dennis is ook links.
Noten lezen is gewoon een truukje, dat heeft met muzikaliteit niets te maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Dennis zegt tegen WB dat hij het knap vindt dat WB zo goed gitaar kan spelen, zelf kan hij niet eens noten lezen.![]()
En hij heeft meegedaan met Popstars, dan verwchat je toch enige muzikaliteit.?
Bah, een negerquote:
ja maar heb niet echt et gevoel dat ban helemaal into dennis is....quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef milk-shake het volgende:
Dennis is al helemaal in het groepje ban................zeker ...als ik zo terug lees!!
Idd, heel veel muzikanten kunnen zelfs niet eens noten lezenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Noten lezen is gewoon een truukje, dat heeft met muzikaliteit niets te maken.
Jullie leggen de klemtoon van mijn zin verkeerd: hij is ook links, niet hij is ook linksquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah, een neger
Bah, een Amsterdammer
Bah, een homo
Bah, een moslin
Bah, een linkshandige
Slaat allemaal nergens op, maar toch wordt het gebruikt
Ik had het meer over het feit dat hij genoot van het gitaarspel van Brian.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Noten lezen is gewoon een truukje, dat heeft met muzikaliteit niets te maken.
Maar die zijn ook smerig!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah, een neger
Bah, een Amsterdammer
Bah, een homo
Bah, een moslin
Bah, een linkshandige
Okee, je wilt niet met hem vergeleken worden begrijp ik. Dan is het okeequote:Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie leggen de klemtoon van mijn zin verkeerd: hij is ook links, niet hij is ook links![]()
ik zou de eerste 3 en de laatste nooit gebruiken ......maar om eerlijk te zijn...... die 4 dequote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah, een neger
Bah, een Amsterdammer
Bah, een homo
Bah, een moslin
Bah, een linkshandige
Doe even normaal zeg.quote:
Preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, je wilt niet met hem vergeleken worden begrijp ik. Dan is het okee![]()
BAN gebruikt Dennis nu gewoonquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja maar heb niet echt et gevoel dat ban helemaal into dennis is....
dus dennis is de stok van de gouden kooi, makkelijk te pakken als je iemand wilt slaan en makkelijk om achteraf weg te gooien?quote:
Zo ging het vannacht in elk geval wel; hij deed maar wat graag mee in het scanderen tegen Lieke.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dus dennis is de stok van de gouden kooi, makkelijk te pakken als je iemand wilt slaan en makkelijk om achteraf weg te gooien?
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaat denk ik op de typfout "moslin"
Maar je zult maar eens een linkshandige neger zijn, die in Amsterdam woont, moslim is... en van mannen houdt. Damnquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah, een neger
Bah, een Amsterdammer
Bah, een homo
Bah, een moslim
Bah, een linkshandige
De simpelmans.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef cobain94 het volgende:
Brian denkt:Als je alle bestaande akkoorden allemaal een keer hebt aangeslagen ben je een goede gitarist...
Dat kijkt mij bijna zo lastig als in DGK zittenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je zult maar eens een linkshandige neger zijn, die in Amsterdam woont, moslim is... en van mannen houdt. Damn
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je zult maar eens een linkshandige neger zijn, die in Amsterdam woont, moslim is... en van mannen houdt. Damn
Datzelfde geldt niet voor zingen denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
De simpelmans.
Brian zal misschien ooit fatsoenlijk gitaar kunnen spelen, maar hij zal nóóit een goede gitarist worden.
Ben er niet helemaal bij, sorry. Komt ws door de vervelende users van vanmiddag, ik sta op scherp.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahhahahah.. Lees hem nog een keer, letter voor letter
Wil je er over praten schatjequote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben er niet helemaal bij, sorry. Komt ws door de vervelende users van vanmiddag, ik sta op scherp.![]()
Komt allemaal goed!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben er niet helemaal bij, sorry. Komt ws door de vervelende users van vanmiddag, ik sta op scherp.![]()
Retorische vraag, neem ik aan?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
knip
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bijna zo lastig als in DGK zitten
Gelukkig voor iedereen lijkt hij eindelijk in te zien dat hij dat écht niet kan.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datzelfde geldt niet voor zingen denk ik.
Is knip een retorische vraag?quote:
Nee dat betekent hoeveel geld heb jij (of zit er in de knip)quote:
Zie je nou wel, begin mezelf al tegen te spreken, tijd voor een break.quote:
Rustig wijfie. Ik herken het wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgende patient of kloon.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef braaksel het volgende:
Goed....beequeen is niet echt op dreef.
Het valt mij trouwens ook op dat die Huub momenteel wordt geterroriseerd door grootheidswaanzin, hij denkt dat ongeveer iedere Nederlander DGK volgt en Huub heeft omarmd.
Word vast een remise..quote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die het verloop van het spel in de gaten willen houden:
[afbeelding]
Ik vind dat bijna al de miljonairs dat hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef braaksel het volgende:
Goed....beequeen is niet echt op dreef.
Het valt mij trouwens ook op dat die Huub momenteel wordt geterroriseerd door grootheidswaanzin, hij denkt dat ongeveer iedere Nederlander DGK volgt en Huub heeft omarmd.
Jij checkt meteen iemands statistiekenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgende patient.
Statistieken
Laatste bezoek: 5 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 4 per dag)
Je slaat door BQquote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgende patient.
Statistieken
Laatste bezoek: 5 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 4 per dag)
Ik merk het, npquote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
wie spelen dat? jaap en zijn nieuwe bilmaat?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die het verloop van het spel in de gaten willen houden:
[afbeelding]
Jep. De twee vriendjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef itsme het volgende:
[..]
wie speeln dat? jaap en zijn nieuwe bilmaat?![]()
Kun je volgens mij lang denken als je tegen Jaap speeltquote:Op maandag 25 juni 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Terwijl Brian een minder geslaagde poging doet om 'Tears in heaven' te spelen, zit Dennis zich suf te denken over de volgende zet.
[afbeelding]
Zwart = Dennis?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Zwart heeft nog maar 1 eigen stuk op de achterste lijn staan
[afbeelding]
Ik ben toch benieuwd wat hij wel kan, behalve iemand een gebroken vinger bezorgen.quote:
Schaakles in de COS van Scanquote:Op maandag 25 juni 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
Jaap kan nu Dennis zijn paard pakken.... en vervolgens met zijn toren de loper.
[afbeelding]
Neem liever meerdere paarden mee...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:37 schreef DrsH het volgende:
Nou mensen ik ga mijn paard in de trailer zetten want ik heb om zes uur een POLO wedstrijd
Geweldigquote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef jacqjacq het volgende:
tja dennis, daar zit je dan, slapend achter een dambord.
dat had je niet verwacht, je had verwacht dat amanda en lieke smachtend achter je aan zouden kruipen. Dat ze zouden zwijmelen bij de aanblik van je smeltend bruine ogen en je kunstig geboetseerde haardracht. Dat huub zou kicken op je welbespraaktheid en dat je brian met 1 knippering van je ogen zou laten janken als een baby. Je had verwacht dat je eerste cursusuurtje portugees alweer een feit zou zijn, dat je al uren achter een tekenbord had mogen genieten van je ontwerpen voor je kledinglijn, terwijl op de achtergrond een horde naaistertjes de eerste borelingen van je nieuwe modelijn zouden produceren.
niets van dit alles, je zit gewoon op een ikeabank een potje schaak te spelen met een man in wiens gezelschap je buiten de kooi nog niet eens dood gevonden zou willen worden. En zelfs de erg makkelijke amanda is niet voor je gevallen en de kapster heeft je vanmorgen nog beledigd met je korte pootjes.
valt niet mee, he dennis?
Super!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef jacqjacq het volgende:
dat had je niet verwacht, je had verwacht dat amanda en lieke smachtend achter je aan zouden kruipen. Dat ze zouden zwijmelen bij de aanblik van je smeltend bruine ogen en je kunstig geboetseerde haardracht. Dat huub zou kicken op je welbespraaktheid en dat je brian met 1 knippering van je ogen zou laten janken als een baby. Je had verwacht dat je eerste cursusuurtje portugees alweer een feit zou zijn, dat je al uren achter een tekenbord had mogen genieten van je ontwerpen voor je kledinglijn, terwijl op de achtergrond een horde naaistertjes de eerste borelingen van je nieuwe modelijn zouden produceren.
niets van dit alles, je zit gewoon op een ikeabank een potje schaak te spelen met een man in wiens gezelschap je buiten de kooi nog niet eens dood gevonden zou willen worden. En zelfs de erg makkelijke amanda is niet voor je gevallen en de kapster heeft je vanmorgen nog beledigd met je korte pootjes.
Dream on.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
ZO Huub is wel erg hard hoor, ik ben benieuwd hoe Dennis reageert als ie dit leest:
huubfeedsyourhead
So truequote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef jacqjacq het volgende:
Pokerquote:Op maandag 25 juni 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd wat hij wel kan, behalve iemand een gebroken vinger bezorgen.![]()
rot eens op met je hoax postsquote:Op maandag 25 juni 2007 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
ZO Huub is wel erg hard hoor, ik ben benieuwd hoe Dennis reageert als ie dit leest:
huubfeedsyourhead
Origineel van Dennis, niet dan? De eerste die daarmee kwam was Kok Martin samen met Huub.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef Ning het volgende:
15:42 - Bordeel De Gouden Kooi
. Met Huub in de Villa moet je toch een aardig draagvlak kunnen creëren…
10
Ehm...dus Jaap met Huub is populair en Jaap met Dennis staat opeens onderaan? Vreemde mensen hier toch....quote:Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo ik ben even bijgelezen..
Wat een naaistreek van Jaap zeg. Dat Jaap in zijn naieviteit zichzelf makkelijk weggeeft aan onzichtbare Dennis en daarbij meteen Lieke en Huub naait...tja. Dag Jaap! Je maakte net kans om mijn favoriete bewoner te worden..nu sta je weer onder aan!
Vreemde mensen die niet lezen wat ik zeg. Ik vind het een naaistreek van Jaap wat hij Huub heeft geflikt. Hopelijk verziekt Huub heel zijn bruiloft. Hij had het ook 'classy' kunnen oplossen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm...dus Jaap met Huub is populair en Jaap met Dennis staat opeens onderaan? Vreemde mensen hier toch....
Jaap heeft Huub verteld dat hij de spanning tussen Huub en Dennis wel ziet zitten aangezien ze allebei haantjes zijn. Het lijkt hem interessant.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef Haunter het volgende:
Heb ik wat gemist? Hoezo is Jaap niet meer bij Huub en Lieke?
Het is geen naaistreek van Jaap. Jaap is tot nu toe consequent in zijn handelen. Wie hem tart krijgt de wind van voren. Lieke dacht bijdehand te zijn en kreeg het met rente van hem terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vreemde mensen die niet lezen wat ik zeg. Ik vind het een naaistreek van Jaap wat hij Huub heeft geflikt. Hopelijk verziekt Huub heel zijn bruiloft. Hij had het ook 'classy' kunnen oplossen.
Duidelijk dat je met deze opmerking laat zien is dat jij dus alles ziet door een Brian bril. Kom op zeg, de meest agressieve persoon in huis, die notabene een vrouw slaat is Brian. Gelukkig enig verschil dat Huub wel intellect heeft en Brian totaaaaaaal niet. Dus zet je bril af en schrijf iets steekhoudens neer hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, zo vreemd is het ook weer niet. Mensen zien alles met de bril van Huub. Die mentaliteit kom ik helaas dagelijks op straat tegen. Grote bek, agressieve mensen, middelvingers, brutaliteit, quasi intellect, etc.
Vreemd dat er mensen zijn die alles door een roze Jaap bril bekijken. Jammer genoeg kom ik ze overal tegen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is geen naaistreek van Jaap. Jaap is tot nu toe consequent in zijn handelen. Wie hem tart krijgt de wind van voren. Lieke dacht bijdehand te zijn en kreeg het met rente van hem terug.
Ja, en Jaap was net zo openhartig met die info van Dennis naar Huub en Lieke. Hij vertelde Huub dat hij het mooi vond dat er strijd tussen de twee haantjes zou plaats vinden. Hij heeft open kaart gespeeld. En dat kun je van Huub niet zeggen. Die zegt nu achterlangs tegen Lieke dat ze Jaap nodig hebben maar dat ze hem wegstemmen zodra het mogelijk is. Maar goed, Jaap is ook niet gek en weet dat, vandaar ook dat hij Dennis omarmt. Logisch en nog eens logisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap heeft Huub verteld dat hij de spanning tussen Huub en Dennis wel ziet zitten aangezien ze allebei haantjes zijn. Het lijkt hem interessant.
Verder trok Dennis meteen naar Jaap toe, en was Jaap zeer vrijgevig met informatie over hoe Huub en Lieke aan te pakken.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
Ik heb bij Dennis op school gezeten en toen was 't al 'n rare gozer.
Hij heeft zelfs 'n keer seks gehad met twee leraren.
Ja, het ziet er belabberd uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zet zojuist de streams aan en het lijkt alsof alle 4 de streams een vertekend beeld geven. De aspect-ratio ( h x b verhouding ) klopt niet meer. Hebben jullie dat ook ?
Seks met 2 leraren??quote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
zeker op de Ichthus mavo tenminste als die nog bestaatquote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
Misschien gaan we zo het maatje 38 van Natasja gelovenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zet zojuist de streams aan en het lijkt alsof alle 4 de streams een vertekend beeld geven. De aspect-ratio ( h x b verhouding ) klopt niet meer. Hebben jullie dat ook ?
Ja, en twee priks voor die van jou verteld mij iemand dat ik alles door Brian bril zie....het zal allemaal wel. Ik geef toe dat ik een zwak voor Jaap heb. Maar ik probeer toch echt wel objectief te kijken. Jaap heeft alles goed gedaan (speltechnisch) alleen gaat hij fouten maken met dat geneuzel van hem over sex in DGK.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:57 schreef Ning het volgende:
[..]
Vreemd dat er mensen zijn die alles door een roze Jaap bril bekijken. Jammer genoeg kom ik ze overal tegen.
Omdat Natasja en Brian het wel prettig vinden dat Huub nu word aangepakt zonder dat ze zelf iets hoeven te doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef Gigageil het volgende:
Ik ben er ook op teruggekomen.....
Eerst dacht ik dat ik Dennis wel zou gaan mogen, maar het is een gladjakker eerste klas, net wat Natasia al zei......
Ik snap alleen niewt waarom Natasia zo loopt te slijmjurken bij hem.![]()
Ja dat is heel raar. Huub loopt zo ongeveer 24 uur per dag zijn lul achterna, dat is dan wel weer heel normaalquote:
Vind jij dat normaal?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat is heel raar. Huub loopt zo ongeveer 24 uur per dag zijn lul achterna, dat is dan wel weer heel normaal
Volgens de buuf heeft zelfs Amanda langere benen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef jacqjacq het volgende:
niets van dit alles, je zit gewoon op een ikeabank een potje schaak te spelen met een man in wiens gezelschap je buiten de kooi nog niet eens dood gevonden zou willen worden. En zelfs de erg makkelijke amanda is niet voor je gevallen en
de kapster heeft je vanmorgen nog beledigd met je korte pootjes.
Pics?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
volgens mij vergeten veel mensen dat er in de kooi een discussie was waarbij bijna alle mannelijke bewoners bekenden zich wel eens schuldig te hebben gemaakt aan het slaan van vrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je met deze opmerking laat zien is dat jij dus alles ziet door een Brian bril. Kom op zeg, de meest agressieve persoon in huis, die notabene een vrouw slaat is Brian. Gelukkig enig verschil dat Huub wel intellect heeft en Brian totaaaaaaal niet. Dus zet je bril af en schrijf iets steekhoudens neer hier.
Is het normaal dat er een DGK is? Sterker nog, is het normaal dat malloten als we zijn er naar kijken en tijd aan besteden?quote:
Normaler dan sex met 2 mannen, vind ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat is heel raar. Huub loopt zo ongeveer 24 uur per dag zijn lul achterna, dat is dan wel weer heel normaal
Yep.. heb ik ook sinds vanmorgen. Waren de beelden eerst te breed... nu zijn ze eerder te smal (Miljonairs lijken zo wel dun..zelfs Jaap)quote:Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Naast vrouwen slaan doet hij wel meer fout. Ga jij je nou maar lekker afdoppen op Amanda.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij vergeten veel mensen dat er in de kooi een discussie was waarbij bijna alle mannelijke bewoners bekenden zich wel eens schuldig te hebben gemaakt aan het slaan van vrouwen.
Huub schijnt het zelf met regelmaat te hebben gedaan, huub is wel zo slim om het niet te doen in de kooi.
huub kan zich ook goed profileren, hij weet precies wat mensen in hem willen zien en manipuleert daarmee ook het grote argeloze publiek.
Voor de meesten is het studie of werk...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het normaal dat er een DGK is? Sterker nog, is het normaal dat malloten als we zijn er naar kijken en tijd aan besteden?
was dat bij het lesgeld inbegrepen?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
Je hebt het nu over Huub met Erik en zijn date?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:05 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Normaler dan sex met 2 mannen, vind ik.
Er wordt wat afgewerkt, is het niet door Huub dan wel door de kijkers, veel overuren ook denk ikquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef jacqjacq het volgende:
Dennis doet het simpelweg hartstikke goed voor een newbie. Huub krijgt er een leuke kluif aan en voorlopig staat Dennis op winst. Minimaal 2-0quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ach Dennis is er in gekomen om te stoken tussen de stelletjes..dat lukt hem aardig..voor de rest is hij onzichtbaar, humorloos en altijd moe.
Ze kan het geld beter besteden aan bh-vullingen die haar borsten even groot laten lijkenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Natasja denkt dat ze terugkomt van de P.C met 2 ruggen aan schoenen.
Natasia heeft king size airbags, die krijg je met een frontaaltje niet meer om zeep.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
Stel je nou toch voor hé, morgen gaat dendie samen met natas naar Amsterdam hé, als nou die auto waar ze in zitten eens een kleine frontale botsing krijgt hé.
Dan krijgen we weer twee nieuwe miljonairs![]()
Kweenie of ze dat verkopen aldaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kan het geld beter besteden aan bh-vullingen die haar borsten even groot laten lijken![]()
beginnersgeluk....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis doet het simpelweg hartstikke goed voor een newbie. Huub krijgt er een leuke kluif aan en voorlopig staat Dennis op winst. Minimaal 2-0
ja maar hij moet wel stoken bij het juiste stelletje.....aman en brain dus....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ach Dennis is er in gekomen om te stoken tussen de stelletjes..dat lukt hem aardig..voor de rest is hij onzichtbaar, humorloos en altijd moe.
Dennis drentelt voortdurend rond met zijn ziel onder zijn arm, lijkt het. Terwijl hij zo makkelijk bij Huub en Lieke had kunnen aanschuiven.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:14 schreef farscapevr6 het volgende:
wanneer zal jaap t zat zijn dat dennis als een schoothondje achter em aan blijft drentelen?
Jaap iets classy oplossen als hij getart wordtquote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vreemde mensen die niet lezen wat ik zeg. Ik vind het een naaistreek van Jaap wat hij Huub heeft geflikt. Hopelijk verziekt Huub heel zijn bruiloft. Hij had het ook 'classy' kunnen oplossen.
en van Versacequote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
dennis zit op een site van Dior te kijken![]()
Oh nee, om daar te winkelen moet je natuurlijk al tot op het bot opgepimpt zijn. Imperfecties niet welkom... arme Natasiaquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaap iets classy oplossen als hij getart wordt
Ja vast
natasia de grote geile imperfectionistequote:Op maandag 25 juni 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, om daar te winkelen moet je natuurlijk al tot op het bot opgepimpt zijn. Imperfecties niet welkom... arme Natasia![]()
Dan maken we er een botsing aan de zijkant van, en ze gaan in die nieuwe chinese autoquote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natasia heeft king size airbags, die krijg je met een frontaaltje niet meer om zeep.
Kun je er ook mannen voor een uur kopen???quote:Op maandag 25 juni 2007 17:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
natasia de grote geile imperfectioniste
ontwerp-ideeen jatten en dan in de lagelonen-landen in kinderfabriekjes na laten maken, met net genoeg andere detailtjes dat het nog net geoorloofd is. en daarna beweren dat hij het heeeel druk heeft gehad met het bedenken van originele ontwerpen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
dennis zit op een site van Dior te kijken![]()
Oeps, daar zeg je wat. Oger heeft vast wel een achterkamertje vrij.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je er ook mannen voor een uur kopen???![]()
Dat is pas echt terrorquote:Op maandag 25 juni 2007 17:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij werd door cora getart en nu gaan ze
![]()
![]()
![]()
![]()
Een Dennis Molenaar in den dop?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ontwerp-ideeen jatten en dan in de lagelonen-landen in kinderfabriekjes na laten maken, met net genoeg andere detailtjes dat het nog net geoorloofd is. en daarna beweren dat hij het heeeel druk heeft gehad met het bedenken van originele ontwerpen.
In de wereld van Natasja welquote:Op maandag 25 juni 2007 17:21 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij vertellen of het normaal is om na een borstoperatie wekenlang met je bollen te moeten spelen in het openbaar?
we noemen een dennis lagerfeld, een dennis hilfiger, een dennis ford...quote:
ja maar dan moet je ze wel goed laten glimmen anders is het echt niet normaalquote:Op maandag 25 juni 2007 17:21 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij vertellen of het normaal is om na een borstoperatie wekenlang met je bollen te moeten spelen in het openbaar?
Hee, in deze uithoek weet ik niet wat Oger is hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, daar zeg je wat. Oger heeft vast wel een achterkamertje vrij.![]()
En vergeet in dit kader niet het zeer goed passende (...) Dennis Klein.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef jacqjacq het volgende:
we noemen een dennis lagerfeld, een dennis hilfiger, een dennis ford...
In het geval van Natasja is het niet nodig want ze steunen op haar buikquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ze wel goed laten glimmen anders is het echt niet normaal![]()
Levende?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef De_Moester het volgende:
volgens natasia zijn ballerina's een nieuwe trend....nou die zie je toch al een jaar in de etalages staan zo'n beetje..
volgens mij laten ze dat niet elke week op de streams zien, of het op tv komt weet ik niet want daar kijk ik nooitquote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef farscapevr6 het volgende:
ok nog een vraag, hoelang is het geleden dat onze sterke surinaamse vrouw haar kindjes heeft voorgelezen?
laatste keer dat ik zag is toch al gauw een week geleden
Zeg maar gerust 3 jaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef De_Moester het volgende:
volgens natasia zijn ballerina's een nieuwe trend....nou die zie je toch al een jaar in de etalages staan zo'n beetje..
Klopt, ik heb erop gelet en heb al tijden niets meer gezien - en er is geen enkel excuus voor om het niet te doen op de meeste dagen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef farscapevr6 het volgende:
ok nog een vraag, hoelang is het geleden dat onze sterke surinaamse vrouw haar kindjes heeft voorgelezen?
laatste keer dat ik zag is toch al gauw een week geleden
ga je weleens de deur uit?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, in deze uithoek weet ik niet wat Oger is hoor![]()
![]()
Ze heeft het echt vet druk hoor!!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik heb erop gelet en heb al tijden niets meer gezien - en er is geen enkel excuus voor om het niet te doen op de meeste dagen.
volgens mij laten ze dit juist wel elke keer zien als ze t doen, anders zou t betekenen dat er een xtra stream voor familie zou zijn? lijkt me raar en zeker straceerbaar voor mensen met verstand van compsquote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij laten ze dat niet elke week op de streams zien, of het op tv komt weet ik niet want daar kijk ik nooit
Ga jij me dat vertellen?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef mootie het volgende:
2 mensen gaan rjjden op Fries.... maar wie staat zn wond weer te verzorgen?
de voor-of de achtertuin?quote:
Nou, de meeste keren doet ze tegen zevenen (voorleestijd) niets anders dan koken of vreten. Misschien werd achter er onpasselijk van? Geen idee waarom het is gestopt - en ik had het nou juist net gehyped met een speciaal topicquote:Op maandag 25 juni 2007 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft het echt vet druk hoor!!![]()
Met schelden enzo......
dennis euroshopperquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
't zal wel dennis zeeman worden vrees ik.![]()
Achter, anders zien ze m'n vierkante ogen van het streams kijkenquote:
ja lekker graaien hmmmmmmmmmquote:Op maandag 25 juni 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Achter, anders zien ze m'n vierkante ogen van het streams kijken![]()
Zijn Natasia en Amanda nou dingen aan het uitzoeken om te bestellen?
http://www.oger.nl/quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, in deze uithoek weet ik niet wat Oger is hoor![]()
![]()
En dit is nu weer één van de weinige dingen waarvan ik denk dat achter daar geen hand in heeft gehad. Mevrouw heeft gewoon geen zin om haar kinderen voor te lezen. Gemakzuchtig en vooral egocentrisch als ze is. Over een paar maandjes hebben de kindertjes hun lieve moedertje immers weer terugjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Nou, de meeste keren doet ze tegen zevenen (voorleestijd) niets anders dan koken of vreten. Misschien werd achter er onpasselijk van? Geen idee waarom het is gestopt - en ik had het nou juist net gehyped met een speciaal topic![]()
Een denniks denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
't zal wel dennis zeeman worden vrees ik.![]()
OWWWWWWWWWWWWW daarom was Fries zo onrustigquote:Op maandag 25 juni 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Vanavond komt'' Geil moet je zijn '' Elly, gezellie.![]()
Het is toch ongelooflijk dat mens.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
Oh ze gaat vanavond voorlezen aangezien zij de hele vorige week niet voorgelezen heeft!
Joepie!
zei ze dat net?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
Oh ze gaat vanavond voorlezen aangezien zij de hele vorige week niet voorgelezen heeft!
Joepie!
Dat paard zou daar sowieso niet meer moeten zijn, schandalig met zo'n beenwond en 0 aan aandacht.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Verbazingwekkend dat zo'n beenwond bij een paard zo lang nodig heeft om te herstellen. Er wordt nog steeds zalf (nu gel) op gesmeerd.
Hoe is Fries aan die wond gekomen?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Verbazingwekkend dat zo'n beenwond bij een paard zo lang nodig heeft om te herstellen. Er wordt nog steeds zalf (nu gel) op gesmeerd.
En als je daar nou die borstoperatie aan vastknoopt, dan zou je kunnen denken dat ze daardoor nog meer een zelfzuchtig kreng is geworden.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit is nu weer één van de weinige dingen waarvan ik denk dat achter daar geen hand in heeft gehad. Mevrouw heeft gewoon geen zin om haar kinderen voor te lezen. Gemakzuchtig en vooral egocentrisch als ze is. Over een paar maandjes hebben de kindertjes hun lieve moedertje immers weer terugjes.
misschien had hij dat niet gewild, niet iedereen is gecharmeerd van huub en liekequote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis drentelt voortdurend rond met zijn ziel onder zijn arm, lijkt het. Terwijl hij zo makkelijk bij Huub en Lieke had kunnen aanschuiven.
Wat is het toch een monster. Je raakt eraan gewend, maar soms dringt het weer even helemaal tot je door.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
Joepie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |