In de wereld van Natasja welquote:Op maandag 25 juni 2007 17:21 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij vertellen of het normaal is om na een borstoperatie wekenlang met je bollen te moeten spelen in het openbaar?
we noemen een dennis lagerfeld, een dennis hilfiger, een dennis ford...quote:
ja maar dan moet je ze wel goed laten glimmen anders is het echt niet normaalquote:Op maandag 25 juni 2007 17:21 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij vertellen of het normaal is om na een borstoperatie wekenlang met je bollen te moeten spelen in het openbaar?
Hee, in deze uithoek weet ik niet wat Oger is hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, daar zeg je wat. Oger heeft vast wel een achterkamertje vrij.![]()
En vergeet in dit kader niet het zeer goed passende (...) Dennis Klein.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef jacqjacq het volgende:
we noemen een dennis lagerfeld, een dennis hilfiger, een dennis ford...
In het geval van Natasja is het niet nodig want ze steunen op haar buikquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ze wel goed laten glimmen anders is het echt niet normaal![]()
Levende?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef De_Moester het volgende:
volgens natasia zijn ballerina's een nieuwe trend....nou die zie je toch al een jaar in de etalages staan zo'n beetje..
volgens mij laten ze dat niet elke week op de streams zien, of het op tv komt weet ik niet want daar kijk ik nooitquote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef farscapevr6 het volgende:
ok nog een vraag, hoelang is het geleden dat onze sterke surinaamse vrouw haar kindjes heeft voorgelezen?
laatste keer dat ik zag is toch al gauw een week geleden
Zeg maar gerust 3 jaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef De_Moester het volgende:
volgens natasia zijn ballerina's een nieuwe trend....nou die zie je toch al een jaar in de etalages staan zo'n beetje..
Klopt, ik heb erop gelet en heb al tijden niets meer gezien - en er is geen enkel excuus voor om het niet te doen op de meeste dagen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef farscapevr6 het volgende:
ok nog een vraag, hoelang is het geleden dat onze sterke surinaamse vrouw haar kindjes heeft voorgelezen?
laatste keer dat ik zag is toch al gauw een week geleden
ga je weleens de deur uit?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, in deze uithoek weet ik niet wat Oger is hoor![]()
![]()
Ze heeft het echt vet druk hoor!!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik heb erop gelet en heb al tijden niets meer gezien - en er is geen enkel excuus voor om het niet te doen op de meeste dagen.
volgens mij laten ze dit juist wel elke keer zien als ze t doen, anders zou t betekenen dat er een xtra stream voor familie zou zijn? lijkt me raar en zeker straceerbaar voor mensen met verstand van compsquote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij laten ze dat niet elke week op de streams zien, of het op tv komt weet ik niet want daar kijk ik nooit
Ga jij me dat vertellen?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef mootie het volgende:
2 mensen gaan rjjden op Fries.... maar wie staat zn wond weer te verzorgen?
de voor-of de achtertuin?quote:
Nou, de meeste keren doet ze tegen zevenen (voorleestijd) niets anders dan koken of vreten. Misschien werd achter er onpasselijk van? Geen idee waarom het is gestopt - en ik had het nou juist net gehyped met een speciaal topicquote:Op maandag 25 juni 2007 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft het echt vet druk hoor!!![]()
Met schelden enzo......
dennis euroshopperquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
't zal wel dennis zeeman worden vrees ik.![]()
Achter, anders zien ze m'n vierkante ogen van het streams kijkenquote:
ja lekker graaien hmmmmmmmmmquote:Op maandag 25 juni 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Achter, anders zien ze m'n vierkante ogen van het streams kijken![]()
Zijn Natasia en Amanda nou dingen aan het uitzoeken om te bestellen?
http://www.oger.nl/quote:Op maandag 25 juni 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, in deze uithoek weet ik niet wat Oger is hoor![]()
![]()
En dit is nu weer één van de weinige dingen waarvan ik denk dat achter daar geen hand in heeft gehad. Mevrouw heeft gewoon geen zin om haar kinderen voor te lezen. Gemakzuchtig en vooral egocentrisch als ze is. Over een paar maandjes hebben de kindertjes hun lieve moedertje immers weer terugjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Nou, de meeste keren doet ze tegen zevenen (voorleestijd) niets anders dan koken of vreten. Misschien werd achter er onpasselijk van? Geen idee waarom het is gestopt - en ik had het nou juist net gehyped met een speciaal topic![]()
Een denniks denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
't zal wel dennis zeeman worden vrees ik.![]()
OWWWWWWWWWWWWW daarom was Fries zo onrustigquote:Op maandag 25 juni 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Vanavond komt'' Geil moet je zijn '' Elly, gezellie.![]()
Het is toch ongelooflijk dat mens.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
Oh ze gaat vanavond voorlezen aangezien zij de hele vorige week niet voorgelezen heeft!
Joepie!
zei ze dat net?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
Oh ze gaat vanavond voorlezen aangezien zij de hele vorige week niet voorgelezen heeft!
Joepie!
Dat paard zou daar sowieso niet meer moeten zijn, schandalig met zo'n beenwond en 0 aan aandacht.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Verbazingwekkend dat zo'n beenwond bij een paard zo lang nodig heeft om te herstellen. Er wordt nog steeds zalf (nu gel) op gesmeerd.
Hoe is Fries aan die wond gekomen?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Verbazingwekkend dat zo'n beenwond bij een paard zo lang nodig heeft om te herstellen. Er wordt nog steeds zalf (nu gel) op gesmeerd.
En als je daar nou die borstoperatie aan vastknoopt, dan zou je kunnen denken dat ze daardoor nog meer een zelfzuchtig kreng is geworden.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit is nu weer één van de weinige dingen waarvan ik denk dat achter daar geen hand in heeft gehad. Mevrouw heeft gewoon geen zin om haar kinderen voor te lezen. Gemakzuchtig en vooral egocentrisch als ze is. Over een paar maandjes hebben de kindertjes hun lieve moedertje immers weer terugjes.
misschien had hij dat niet gewild, niet iedereen is gecharmeerd van huub en liekequote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis drentelt voortdurend rond met zijn ziel onder zijn arm, lijkt het. Terwijl hij zo makkelijk bij Huub en Lieke had kunnen aanschuiven.
Wat is het toch een monster. Je raakt eraan gewend, maar soms dringt het weer even helemaal tot je door.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
Joepie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |