Hoiquote:
Dat bedoel ik.... Heeft Lieke niet perongeluk die vinger van hem gebroken?quote:
Wat is er bah aan linkshandigen?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Bah, Dennis is ook links.
Idd en zolang Jaap hem maar vertrouwd, SKIJT!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een man een man een woord een woord is ook niet meer wat het geweest is, wel?
Maar aan de andere kant past zo'n houding wel weer perfect in de kooi.
De homo!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Bah, Dennis is ook links.
Noten lezen is gewoon een truukje, dat heeft met muzikaliteit niets te maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Dennis zegt tegen WB dat hij het knap vindt dat WB zo goed gitaar kan spelen, zelf kan hij niet eens noten lezen.![]()
En hij heeft meegedaan met Popstars, dan verwchat je toch enige muzikaliteit.?
Bah, een negerquote:
ja maar heb niet echt et gevoel dat ban helemaal into dennis is....quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef milk-shake het volgende:
Dennis is al helemaal in het groepje ban................zeker ...als ik zo terug lees!!
Idd, heel veel muzikanten kunnen zelfs niet eens noten lezenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Noten lezen is gewoon een truukje, dat heeft met muzikaliteit niets te maken.
Jullie leggen de klemtoon van mijn zin verkeerd: hij is ook links, niet hij is ook linksquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah, een neger
Bah, een Amsterdammer
Bah, een homo
Bah, een moslin
Bah, een linkshandige
Slaat allemaal nergens op, maar toch wordt het gebruikt
Ik had het meer over het feit dat hij genoot van het gitaarspel van Brian.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Noten lezen is gewoon een truukje, dat heeft met muzikaliteit niets te maken.
Maar die zijn ook smerig!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah, een neger
Bah, een Amsterdammer
Bah, een homo
Bah, een moslin
Bah, een linkshandige
Slaat allemaal nergens op, maar toch wordt het gebruikt
Okee, je wilt niet met hem vergeleken worden begrijp ik. Dan is het okeequote:Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie leggen de klemtoon van mijn zin verkeerd: hij is ook links, niet hij is ook links![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |