kkad zn muoete mtette de spellungquote:Op maandag 25 juni 2007 15:28 schreef DrsH het volgende:
Zusje Zusje ik zei nog zo DJB
Ki gaz tehquote:
Jazeker! Je was op zoek naar een homo-erotisch contact!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik val meer op mannen. Maar ja, dat scoort niet zo goed hier.
Je begreep verder de knipoog wel, of niet?
Terug in je satelietmodus?quote:
gefeliquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
ja die berichten op 10 worden steeds erger.![]()
offtopic. Mijn dochter is over!!!!!!!!!!!!!!!(echt hakken over de sloot) naar havo 5.
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
offtopic. Mijn dochter is over!!!!!!!!!!!!!!!(echt hakken over de sloot) naar havo 5.
![]()
off topic, pm is onderwegquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
Geeft niet, want ik stel ook nog wel een beetje eisen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef demins het volgende:
[..]
Jazeker! Je was op zoek naar een homo-erotisch contact!
Sorry, no can do!![]()
Feliquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
Dan had ik haar liever havo 4 over laten doen...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
Feliquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geeft niet, want ik stel ook nog wel een beetje eisen hoor.
wordt er nou bij elke post van tien waarbij ze niet met superlatieven over huub spreken calimero gedrag vertoontquote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
14:27 - Breekpunt?
Het is Huub allemaal te veel geworden. Hij is op bed gaan liggen en valt onmiddellijk in slaap. Het is natuurlijk ook een gekke nacht geweest en je breekt per slot van rekening niet iedere dag je vinger. Zou Huub lering trekken uit dit moment? Misschien is een gebroken vinger een breekpunt in de strategie van de kleine Oldenzaler? We zullen het de komende dagen zien…
Bron: 10.
Wederom heerlijk objectief, en geen woord over Dennis.
foute link en op huub log geen nieuw berichtquote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef Suikeroom het volgende:
Zo Huub is boos over gister, check zn weblog
huubfeedsyourhead
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
Wie is u?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef don_thode het volgende:
wordt er nou bij elke post van tien waarbij ze niet met superlatieven over huub spreken calimero gedrag vertoont![]()
eerst maar even 3 glazen water (net als del)quote:Op maandag 25 juni 2007 15:37 schreef kleinzusje het volgende:
laterssssssssssszzzzzzzzzzzzzz, ff tijtt vroor mselluf nemmen![]()
Wil je misschien even rustig houden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef don_thode het volgende:
[..]
wordt er nou bij elke post van tien waarbij ze niet met superlatieven over huub spreken calimero gedrag vertoont![]()
Dit is de humor van Suikeroom, zo krijgt Jaap extra hits op zn weblog. Grappig he?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
foute link en op huub log geen nieuw bericht
Dan zal het wel stomtoevallig zijn dat je opeens verschijnt nadat een andere kloon in de prullenbak is verdwenen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef don_thode het volgende:
ik ben nieuw haha lees al een tijdje de berichten mee maar dacht vandaag ik wil ook mee discussieren, ik ben een hjd supporter
Ik krijg bij deze teksten altijd een Hans van der tocht AVRO (en dan gaan we nu kijken naar de bluffers ) gevoelquote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
14:27 - Breekpunt?
Het is Huub allemaal te veel geworden. Hij is op bed gaan liggen en valt onmiddellijk in slaap. Het is natuurlijk ook een gekke nacht geweest en je breekt per slot van rekening niet iedere dag je vinger. Zou Huub lering trekken uit dit moment? [b]Misschien is een gebroken vinger een breekpunt in de strategie van de kleine Oldenzaler? We zullen het de komende dagen zien
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
![]()
Die van mij naar 4 VWO (verschil moet er zijn)
Hartstikke goed! dikke kus van Liess aan dochter van lieve vrouwquote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
![]()
vraag maar aan een administrator om naar de ip adressen te kijken...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zal het wel stomtoevallig zijn dat je opeens verschijnt nadat een andere kloon in de prullenbak is verdwenen.
Ach ik moet er altijd wel om lachen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is de humor van Suikeroom, zo krijgt Jaap extra hits op zn weblog. Grappig he?![]()
Laat gaan. Iedereen moet een keer beginnen. Dat jij nou toevallig op 1 staat in de statsquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je misschien even rustig houden?
Ik altijd een TROS-gevoel, de grootste familie van Neeeeeeeederlandquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik krijg bij deze teksten altijd een Hans van der tocht AVRO (en dan gaan we nu kijken naar de bluffers ) gevoel
hoe bedoel je wil je je even rustig houdebquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je misschien even rustig houden?
Statistieken
Laatste bezoek: 24 seconden geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Nee dat denk ik ook niet. Je schrijft iig stukken beter.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:43 schreef don_thode het volgende:
[..]
vraag maar aan een administrator om naar de ip adressen te kijken...
ben echt niet die idioot van net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |