Schaakles in de COS van Scanquote:Op maandag 25 juni 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
Jaap kan nu Dennis zijn paard pakken.... en vervolgens met zijn toren de loper.
[afbeelding]
Neem liever meerdere paarden mee...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:37 schreef DrsH het volgende:
Nou mensen ik ga mijn paard in de trailer zetten want ik heb om zes uur een POLO wedstrijd
Geweldigquote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef jacqjacq het volgende:
tja dennis, daar zit je dan, slapend achter een dambord.
dat had je niet verwacht, je had verwacht dat amanda en lieke smachtend achter je aan zouden kruipen. Dat ze zouden zwijmelen bij de aanblik van je smeltend bruine ogen en je kunstig geboetseerde haardracht. Dat huub zou kicken op je welbespraaktheid en dat je brian met 1 knippering van je ogen zou laten janken als een baby. Je had verwacht dat je eerste cursusuurtje portugees alweer een feit zou zijn, dat je al uren achter een tekenbord had mogen genieten van je ontwerpen voor je kledinglijn, terwijl op de achtergrond een horde naaistertjes de eerste borelingen van je nieuwe modelijn zouden produceren.
niets van dit alles, je zit gewoon op een ikeabank een potje schaak te spelen met een man in wiens gezelschap je buiten de kooi nog niet eens dood gevonden zou willen worden. En zelfs de erg makkelijke amanda is niet voor je gevallen en de kapster heeft je vanmorgen nog beledigd met je korte pootjes.
valt niet mee, he dennis?
Super!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef jacqjacq het volgende:
dat had je niet verwacht, je had verwacht dat amanda en lieke smachtend achter je aan zouden kruipen. Dat ze zouden zwijmelen bij de aanblik van je smeltend bruine ogen en je kunstig geboetseerde haardracht. Dat huub zou kicken op je welbespraaktheid en dat je brian met 1 knippering van je ogen zou laten janken als een baby. Je had verwacht dat je eerste cursusuurtje portugees alweer een feit zou zijn, dat je al uren achter een tekenbord had mogen genieten van je ontwerpen voor je kledinglijn, terwijl op de achtergrond een horde naaistertjes de eerste borelingen van je nieuwe modelijn zouden produceren.
niets van dit alles, je zit gewoon op een ikeabank een potje schaak te spelen met een man in wiens gezelschap je buiten de kooi nog niet eens dood gevonden zou willen worden. En zelfs de erg makkelijke amanda is niet voor je gevallen en de kapster heeft je vanmorgen nog beledigd met je korte pootjes.
Dream on.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
ZO Huub is wel erg hard hoor, ik ben benieuwd hoe Dennis reageert als ie dit leest:
huubfeedsyourhead
So truequote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef jacqjacq het volgende:
Pokerquote:Op maandag 25 juni 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd wat hij wel kan, behalve iemand een gebroken vinger bezorgen.![]()
rot eens op met je hoax postsquote:Op maandag 25 juni 2007 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
ZO Huub is wel erg hard hoor, ik ben benieuwd hoe Dennis reageert als ie dit leest:
huubfeedsyourhead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |