ik zou de eerste 3 en de laatste nooit gebruiken ......maar om eerlijk te zijn...... die 4 dequote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah, een neger
Bah, een Amsterdammer
Bah, een homo
Bah, een moslin
Bah, een linkshandige
Slaat allemaal nergens op, maar toch wordt het gebruikt
Doe even normaal zeg.quote:
Preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, je wilt niet met hem vergeleken worden begrijp ik. Dan is het okee![]()
BAN gebruikt Dennis nu gewoonquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja maar heb niet echt et gevoel dat ban helemaal into dennis is....
dus dennis is de stok van de gouden kooi, makkelijk te pakken als je iemand wilt slaan en makkelijk om achteraf weg te gooien?quote:
Zo ging het vannacht in elk geval wel; hij deed maar wat graag mee in het scanderen tegen Lieke.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dus dennis is de stok van de gouden kooi, makkelijk te pakken als je iemand wilt slaan en makkelijk om achteraf weg te gooien?
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaat denk ik op de typfout "moslin"
Maar je zult maar eens een linkshandige neger zijn, die in Amsterdam woont, moslim is... en van mannen houdt. Damnquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bah, een neger
Bah, een Amsterdammer
Bah, een homo
Bah, een moslim
Bah, een linkshandige
Slaat allemaal nergens op, maar toch wordt het gebruikt
De simpelmans.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef cobain94 het volgende:
Brian denkt:Als je alle bestaande akkoorden allemaal een keer hebt aangeslagen ben je een goede gitarist...
Dat kijkt mij bijna zo lastig als in DGK zittenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je zult maar eens een linkshandige neger zijn, die in Amsterdam woont, moslim is... en van mannen houdt. Damn
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je zult maar eens een linkshandige neger zijn, die in Amsterdam woont, moslim is... en van mannen houdt. Damn
Datzelfde geldt niet voor zingen denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
De simpelmans.
Brian zal misschien ooit fatsoenlijk gitaar kunnen spelen, maar hij zal nóóit een goede gitarist worden.
Ben er niet helemaal bij, sorry. Komt ws door de vervelende users van vanmiddag, ik sta op scherp.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahhahahah.. Lees hem nog een keer, letter voor letter
Wil je er over praten schatjequote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben er niet helemaal bij, sorry. Komt ws door de vervelende users van vanmiddag, ik sta op scherp.![]()
Komt allemaal goed!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben er niet helemaal bij, sorry. Komt ws door de vervelende users van vanmiddag, ik sta op scherp.![]()
Retorische vraag, neem ik aan?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
knip
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bijna zo lastig als in DGK zitten
Gelukkig voor iedereen lijkt hij eindelijk in te zien dat hij dat écht niet kan.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datzelfde geldt niet voor zingen denk ik.
Is knip een retorische vraag?quote:
Nee dat betekent hoeveel geld heb jij (of zit er in de knip)quote:
Zie je nou wel, begin mezelf al tegen te spreken, tijd voor een break.quote:
Rustig wijfie. Ik herken het wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgende patient of kloon.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef braaksel het volgende:
Goed....beequeen is niet echt op dreef.
Het valt mij trouwens ook op dat die Huub momenteel wordt geterroriseerd door grootheidswaanzin, hij denkt dat ongeveer iedere Nederlander DGK volgt en Huub heeft omarmd.
Word vast een remise..quote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die het verloop van het spel in de gaten willen houden:
[afbeelding]
Ik vind dat bijna al de miljonairs dat hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef braaksel het volgende:
Goed....beequeen is niet echt op dreef.
Het valt mij trouwens ook op dat die Huub momenteel wordt geterroriseerd door grootheidswaanzin, hij denkt dat ongeveer iedere Nederlander DGK volgt en Huub heeft omarmd.
Jij checkt meteen iemands statistiekenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgende patient.
Statistieken
Laatste bezoek: 5 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 4 per dag)
Je slaat door BQquote:Op maandag 25 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgende patient.
Statistieken
Laatste bezoek: 5 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 4 per dag)
Ik merk het, npquote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
wie spelen dat? jaap en zijn nieuwe bilmaat?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die het verloop van het spel in de gaten willen houden:
[afbeelding]
Jep. De twee vriendjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef itsme het volgende:
[..]
wie speeln dat? jaap en zijn nieuwe bilmaat?![]()
Kun je volgens mij lang denken als je tegen Jaap speeltquote:Op maandag 25 juni 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Terwijl Brian een minder geslaagde poging doet om 'Tears in heaven' te spelen, zit Dennis zich suf te denken over de volgende zet.
[afbeelding]
Zwart = Dennis?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Zwart heeft nog maar 1 eigen stuk op de achterste lijn staan
[afbeelding]
Ik ben toch benieuwd wat hij wel kan, behalve iemand een gebroken vinger bezorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |