Origineel van Dennis, niet dan? De eerste die daarmee kwam was Kok Martin samen met Huub.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef Ning het volgende:
15:42 - Bordeel De Gouden Kooi
. Met Huub in de Villa moet je toch een aardig draagvlak kunnen creëren…
10
Ehm...dus Jaap met Huub is populair en Jaap met Dennis staat opeens onderaan? Vreemde mensen hier toch....quote:Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo ik ben even bijgelezen..
Wat een naaistreek van Jaap zeg. Dat Jaap in zijn naieviteit zichzelf makkelijk weggeeft aan onzichtbare Dennis en daarbij meteen Lieke en Huub naait...tja. Dag Jaap! Je maakte net kans om mijn favoriete bewoner te worden..nu sta je weer onder aan!
Vreemde mensen die niet lezen wat ik zeg. Ik vind het een naaistreek van Jaap wat hij Huub heeft geflikt. Hopelijk verziekt Huub heel zijn bruiloft. Hij had het ook 'classy' kunnen oplossen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm...dus Jaap met Huub is populair en Jaap met Dennis staat opeens onderaan? Vreemde mensen hier toch....
Jaap heeft Huub verteld dat hij de spanning tussen Huub en Dennis wel ziet zitten aangezien ze allebei haantjes zijn. Het lijkt hem interessant.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef Haunter het volgende:
Heb ik wat gemist? Hoezo is Jaap niet meer bij Huub en Lieke?
Het is geen naaistreek van Jaap. Jaap is tot nu toe consequent in zijn handelen. Wie hem tart krijgt de wind van voren. Lieke dacht bijdehand te zijn en kreeg het met rente van hem terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vreemde mensen die niet lezen wat ik zeg. Ik vind het een naaistreek van Jaap wat hij Huub heeft geflikt. Hopelijk verziekt Huub heel zijn bruiloft. Hij had het ook 'classy' kunnen oplossen.
Duidelijk dat je met deze opmerking laat zien is dat jij dus alles ziet door een Brian bril. Kom op zeg, de meest agressieve persoon in huis, die notabene een vrouw slaat is Brian. Gelukkig enig verschil dat Huub wel intellect heeft en Brian totaaaaaaal niet. Dus zet je bril af en schrijf iets steekhoudens neer hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, zo vreemd is het ook weer niet. Mensen zien alles met de bril van Huub. Die mentaliteit kom ik helaas dagelijks op straat tegen. Grote bek, agressieve mensen, middelvingers, brutaliteit, quasi intellect, etc.
Vreemd dat er mensen zijn die alles door een roze Jaap bril bekijken. Jammer genoeg kom ik ze overal tegen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is geen naaistreek van Jaap. Jaap is tot nu toe consequent in zijn handelen. Wie hem tart krijgt de wind van voren. Lieke dacht bijdehand te zijn en kreeg het met rente van hem terug.
Ja, en Jaap was net zo openhartig met die info van Dennis naar Huub en Lieke. Hij vertelde Huub dat hij het mooi vond dat er strijd tussen de twee haantjes zou plaats vinden. Hij heeft open kaart gespeeld. En dat kun je van Huub niet zeggen. Die zegt nu achterlangs tegen Lieke dat ze Jaap nodig hebben maar dat ze hem wegstemmen zodra het mogelijk is. Maar goed, Jaap is ook niet gek en weet dat, vandaar ook dat hij Dennis omarmt. Logisch en nog eens logisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap heeft Huub verteld dat hij de spanning tussen Huub en Dennis wel ziet zitten aangezien ze allebei haantjes zijn. Het lijkt hem interessant.
Verder trok Dennis meteen naar Jaap toe, en was Jaap zeer vrijgevig met informatie over hoe Huub en Lieke aan te pakken.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
Ik heb bij Dennis op school gezeten en toen was 't al 'n rare gozer.
Hij heeft zelfs 'n keer seks gehad met twee leraren.
Ja, het ziet er belabberd uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zet zojuist de streams aan en het lijkt alsof alle 4 de streams een vertekend beeld geven. De aspect-ratio ( h x b verhouding ) klopt niet meer. Hebben jullie dat ook ?
Seks met 2 leraren??quote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
zeker op de Ichthus mavo tenminste als die nog bestaatquote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |