abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50825463
15:42 - Bordeel De Gouden Kooi

Na vier dagen De Gouden Kooi begint het bij Dennis toch alweer te kriebelen. “We gaan een onderneming beginnen!”, roept hij tegen Jaap, die daar wel oren naar heeft: “Ja! Iets met hoeren!”, reageert hij enthousiast. De heren brouwen direct een plan. “We planten een huis hier in de tuin, een soort bordeel. Dan trekken we allebei zo’n pooierbontjas aan”, zegt Dennis. “Dat is pas ontplooien!”, aldus een tevreden Jaap. “Slapend rijk worden!”, juicht Dennis er achteraan. We zijn benieuwd, jongens. Met Huub in de Villa moet je toch een aardig draagvlak kunnen creëren…

10
  maandag 25 juni 2007 @ 16:47:51 #177
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_50825528
Het eerste wat ik vandaag zie:

Jan Pingel op zijn gitaar, kan nog geen twee noten vloeiend spelen....

Dennis die afgezeikt wordt op dit Forum.. ....ik geloof ook dat hij een tweede irritatie-golf , na Braaiii-jan, op kan roepen op FOK
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 16:47:55 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_50825530
Japio tegen Dennis: Omdat Huub ligt te slapen moeten wij zorgen voor actie.
Duidelijker kan het niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 16:50:04 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_50825589
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef Ning het volgende:
15:42 - Bordeel De Gouden Kooi

. Met Huub in de Villa moet je toch een aardig draagvlak kunnen creëren…

10
Origineel van Dennis, niet dan? De eerste die daarmee kwam was Kok Martin samen met Huub.
― Mark Twain
pi_50825611
pi_50825618
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo ik ben even bijgelezen..

Wat een naaistreek van Jaap zeg. Dat Jaap in zijn naieviteit zichzelf makkelijk weggeeft aan onzichtbare Dennis en daarbij meteen Lieke en Huub naait...tja. Dag Jaap! Je maakte net kans om mijn favoriete bewoner te worden..nu sta je weer onder aan!
Ehm...dus Jaap met Huub is populair en Jaap met Dennis staat opeens onderaan? Vreemde mensen hier toch....
  maandag 25 juni 2007 @ 16:52:52 #182
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_50825682
Heb ik wat gemist? Hoezo is Jaap niet meer bij Huub en Lieke?
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 16:53:06 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_50825693
Vreemd, Dennis kan geen noten lezen, niet piano spelen, maar Japio noemt de noten en hij speelt ze feilloos?
Loopt Dennis de boel te fucken?
― Mark Twain
pi_50825708
Nou ja, zo vreemd is het ook weer niet. Mensen zien alles met de bril van Huub. Die mentaliteit kom ik helaas dagelijks op straat tegen. Grote bek, agressieve mensen, middelvingers, brutaliteit, quasi intellect, etc.
pi_50825712
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ehm...dus Jaap met Huub is populair en Jaap met Dennis staat opeens onderaan? Vreemde mensen hier toch....
Vreemde mensen die niet lezen wat ik zeg. Ik vind het een naaistreek van Jaap wat hij Huub heeft geflikt. Hopelijk verziekt Huub heel zijn bruiloft. Hij had het ook 'classy' kunnen oplossen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 16:54:39 #186
137949 Disana
pi_50825745
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef Haunter het volgende:
Heb ik wat gemist? Hoezo is Jaap niet meer bij Huub en Lieke?
Jaap heeft Huub verteld dat hij de spanning tussen Huub en Dennis wel ziet zitten aangezien ze allebei haantjes zijn. Het lijkt hem interessant.

Verder trok Dennis meteen naar Jaap toe, en was Jaap zeer vrijgevig met informatie over hoe Huub en Lieke aan te pakken.
pi_50825758
Dennis is 'n leuke jongen!

#
  maandag 25 juni 2007 @ 16:55:05 #188
169287 toneelhaak1
lekker belangrijk
pi_50825759
Ik vind die Dennis zo NIKS, heb het gisterenavond allemaal eens goed bekeken, maar wat een rare drol. Jaap valt me ook tegen die valt in herhaling met zijn gedoe. Huub is ook niks meer sinds Lieke erbij is. Jammer mis de akties van Huub. maar blijf toch fan van hem vind hem de eerlijkste ondanks zijn (soms) domme akties.
Lieke is wel leuk, wat een sterk wijf is dat. ben niet echt fan van haar maar die heeft haren op haar tanden (misschien ook ergens anders rug of zo). Daar komt geen scheldwoord uit die is verbaal heel erg sterk, knap hoor zou het niet kunnen.
Het zou je Amandel maar wezen!!!!
Stoffel Dennix lees zijn Bio --->> http://www.fabeltjesweb.nl/personages/stoffel.html
pi_50825760
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Vreemde mensen die niet lezen wat ik zeg. Ik vind het een naaistreek van Jaap wat hij Huub heeft geflikt. Hopelijk verziekt Huub heel zijn bruiloft. Hij had het ook 'classy' kunnen oplossen.
Het is geen naaistreek van Jaap. Jaap is tot nu toe consequent in zijn handelen. Wie hem tart krijgt de wind van voren. Lieke dacht bijdehand te zijn en kreeg het met rente van hem terug.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:55:21 #190
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50825770
Zet zojuist de streams aan en het lijkt alsof alle 4 de streams een vertekend beeld geven. De aspect-ratio ( h x b verhouding ) klopt niet meer. Hebben jullie dat ook ?
Keep the Sunny Side Up
pi_50825785
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, zo vreemd is het ook weer niet. Mensen zien alles met de bril van Huub. Die mentaliteit kom ik helaas dagelijks op straat tegen. Grote bek, agressieve mensen, middelvingers, brutaliteit, quasi intellect, etc.
Duidelijk dat je met deze opmerking laat zien is dat jij dus alles ziet door een Brian bril. Kom op zeg, de meest agressieve persoon in huis, die notabene een vrouw slaat is Brian. Gelukkig enig verschil dat Huub wel intellect heeft en Brian totaaaaaaal niet. Dus zet je bril af en schrijf iets steekhoudens neer hier.
pi_50825798
Ik heb bij Dennis op school gezeten en toen was 't al 'n rare gozer.
Hij heeft zelfs 'n keer seks gehad met twee leraren.
pi_50825806
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef braaksel het volgende:
Dennis is 'n leuke jongen!

#
Voor een blinde.
pi_50825835
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het is geen naaistreek van Jaap. Jaap is tot nu toe consequent in zijn handelen. Wie hem tart krijgt de wind van voren. Lieke dacht bijdehand te zijn en kreeg het met rente van hem terug.
Vreemd dat er mensen zijn die alles door een roze Jaap bril bekijken. Jammer genoeg kom ik ze overal tegen.
pi_50825840
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Jaap heeft Huub verteld dat hij de spanning tussen Huub en Dennis wel ziet zitten aangezien ze allebei haantjes zijn. Het lijkt hem interessant.

Verder trok Dennis meteen naar Jaap toe, en was Jaap zeer vrijgevig met informatie over hoe Huub en Lieke aan te pakken.
Ja, en Jaap was net zo openhartig met die info van Dennis naar Huub en Lieke. Hij vertelde Huub dat hij het mooi vond dat er strijd tussen de twee haantjes zou plaats vinden. Hij heeft open kaart gespeeld. En dat kun je van Huub niet zeggen. Die zegt nu achterlangs tegen Lieke dat ze Jaap nodig hebben maar dat ze hem wegstemmen zodra het mogelijk is. Maar goed, Jaap is ook niet gek en weet dat, vandaar ook dat hij Dennis omarmt. Logisch en nog eens logisch.
pi_50825844
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef braaksel het volgende:
Je spreekt jezelf tegen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50825845
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zet zojuist de streams aan en het lijkt alsof alle 4 de streams een vertekend beeld geven. De aspect-ratio ( h x b verhouding ) klopt niet meer. Hebben jullie dat ook ?
Ja, het ziet er belabberd uit.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_50825846
quote:
Seks met 2 leraren??
  maandag 25 juni 2007 @ 16:57:53 #199
169287 toneelhaak1
lekker belangrijk
pi_50825867
quote:
zeker op de Ichthus mavo tenminste als die nog bestaat
Het zou je Amandel maar wezen!!!!
Stoffel Dennix lees zijn Bio --->> http://www.fabeltjesweb.nl/personages/stoffel.html
pi_50825881
Ja, met twee leraren.
Petraa kan meer hierover vertellen, althans...als ze durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')